התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת – מה המחיר?

התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת – מה המחיר?

סוגי התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלתמחיר סוגי התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת
חיבור אלחוטי ואף חיישן תנועההחל מ- 499 ש"ח
התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת, באמצעות מנעולן מקצועי, החל מ- 249 ש"ח
התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת, באמצעות מנעולן מקצועיהחל מ 149 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

העולם המודרני שבו אנו חיים כיום עלול להיות מקום מסוכן. בזמנים המשתנים של המציאות העכשווית, הבטיחות והביטחון של בני המשפחה שלכם הם בוודאי בראש סדר העדיפויות של כולכם.

האזינו לכתבה

בשביל השקט הנפשי המוחלט שלכם, ההסתמכות על תיקוני אבטחה מסורתיים, כמו למשל – מנעולים קשים וחזקים כבר לא מספיקה. נראה שכל האנשים צריכים כיום אמצעי אבטחה נוספים. העדיפות העליונה שלכם תהיה בוודאי דלת הכניסה לבית שלכם. זה אסטרטגי והחשוב ביותר מכיוון שנקודת הכניסה העיקרית לבית שלכם היא פתח לפורענות. הכי נבון יהיה לחזק את החלק הזה של הנכס שלכם.

התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת

וכיצד תעשו זאת? הו, יופי ששאלתם. ובכן, הדרך הטובה ביותר היא התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת. עינית הדלת, שמהווה בעצם חור הצצה היא אחת הדרכים הכי פופולריות שבני האדם השתמשו בה, על מנת לחזק את הדלתות שלהם במשך הזמן הארוך ביותר. אנחנו ממש מבקשים ממכם, בכל לשון של בקשה, אנא, תעריכו את המאמצים הכבירים שעשינו, מתוך הניסיון לכתוב עבורכם את המאמר המקצועי ביותר, ותתחילו לקרוא ואל תחדלו עד שתסיימו לקרוא את כל המאמר הזה, וכך תדלו הרבה אינפורמציה חשובה על התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת, ואף על – מה המחיר של התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת?

מה הן הסגולות של התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת?

בימינו אנו, נעלמו מצלמות אבטחה חור ההצצה המסורתיות, וזאת מכיוון שהן הוחלפו במצלמת אבטחה לעינית הדלת העכשווית של דלת כניסה עכשווית המאפשרת צפייה בטוחה ודיסקרטית של מי שעומד מחוץ לדלת הכניסה. וכעת, נחקור מה הן בדיוק הסגולות של התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת:

  • התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת מודרנית ודומיה נותנות לכם מבט צלול מבחוץ גם אם האזור לא כל כך מואר.

  • התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת מודרנית מספקת לכם נראות בדיוק כמו חור ההצצה של הדלת הישנה שלכם. אתם יכולים להסתכל בזהירות דרך מי שנמצא בחוץ ליד הדלת מבלי ליידע אותו בכך.

  • התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת מודרנית מצוידות בכיסויי עינית ניידים. זה מונע מפורצים או כל אדם עם כוונות לא נכונות להסתכל לתוך הנכס שלכם באמצעות כלי הצצה הפוך.

  • התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת מודרנית הרבה יותר ידידותית לילדים ולקשישים. אין צורך להסתכל דרך חור ההצצה שכן פעולת כפתור בודדת מאפשרת צפייה בפרופיל המבקר על לוח LCD בהיר.

  • התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת מודרנית משפרת את זווית צפייה רחבה יותר מזו הישנה. זה נותן תצוגה טובה יותר של החוץ ואפילו מעריך אם יש יותר מאדם אחד ליד הדלת.

  • והכי חשוב, התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת מודרנית ממש שימושית והיא מהירה ולא קשה להתקנה.

אז, תרכשו לבני המשפחה שלכם מצלמת אבטחה אלחוטית לעינית הדלת. אם אתם מחפשים התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת חדשה או להחליף את חור ההצצה של הדלת הישנה שלכם במציג דלת דיגיטלית, תזמינו את שירותי המתקין לאלתר.

מדוע התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת כל כך מומלצת?

בעולם המודרני שלנו, רוב בני האדם, במיוחד הורים, רוצים להבטיח שמשפחתם בטוחה ומוגנת. כדי שתהיה לכם שקט נפשי מוחלט, אתם לא מוכרחים להסתמך על תיקוני האבטחה המסורתיים כמו שיש לכם מנעולים עמידים וקשוחים כבר לא מספיקים. רוב האנשים בחוץ מחפשים מכשירים מודרניים אחרים שהם יכולים להשתמש בהם כדי להבטיח שיש מספיק אבטחה.

התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת היא אחד ממכשירי האבטחה הטובים ביותר שאתם צריכים להתקין בבית שלכם. עם המכשיר הזה, יש הרבה יתרונות שאתם צפויים לקבל בכל הנוגע לאבטחה. לא משנה היכן אתם מתגוררים, חשוב לציין שכל משפחה צריכה לדעת את רוב הפרטים הנוגעים למצלמת עינית הדלת ואיך היא פועלת. לאחר רכישת אחד, להלן ההטבות שתקבלו, וכך נבחן מדוע התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת כל כך מומלצת כיום:

  • באמצעות התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת תבינו שזה זול וקל לשימוש – למרות היותם מכשירי היי טק, רוב סוגי מצלמות האבטחה הללו קלות מאוד לשימוש או לתפעול. מלבד זאת, אתם עשויים לקנות את רוב המותגים בשוק מכיוון שהם נמכרים בעלות משתלמת.
  • על ידי שירותיו של התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת תיהנו מאבטחת בית משופרת – בבית שלכם, זה קריטי לוודא שיש מספיק אבטחה לבני המשפחה האחרים שלכם. ברשותכם מצלמת אבטחה שתוכלו לעשות שימוש בה בעינית הדלת שלכם היא חיונית ודרך יעילה לשפר את הבטיחות שלכם בבית. אם אתם רוצים לשפר את אבטחת הנכס שלכם, זה אחד המכשירים הטובים ביותר שאתם צריכים. דלת אבטחה חור הצצה מצלמות חור הצצה קומפקטיות וקטנות מאוד. מסיבה זו, הם אינם תופסים הרבה מקום. מלבד היותם זעירים, הם יכולים להציע השפעה משמעותית על מידת הביטחון או הבטיחות שלכם בבית.

  • קריטי בעת מענה לדלתות – בכל פעם שאתם פותחים את הדלת של הבית שלכם, אתם צריכים לדעת מי עומד בדלת. עם סוג זה של מצלמה ברשותכם, תקבלו במהירות יתרון כשאתם פותחים את דלת הבית שלכם.

  • בעזרת פועלה של התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת תדעו מי נמצא מחוץ לדלת – עם מצלמת אבטחה עינית הדלת תהיו בעמדה מתאימה של זיהוי מי בדיוק בדלת. אם זה מישהו שאתם מכירים או זר, אתם תדעו בדיוק מי דופק בדלת הכניסה של הבית שלכם. ומכיוון שכך, עם סוג זה של מצלמת אבטחה, אתם יכולים לזהות במהירות אם לפתוח את הדלת של הבית שלכם, או לאו.

מה המחיר של התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת?

והנה ההיבטים השונים של מחיר התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת:

  • מחיר התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת, באמצעות מנעולן מקצועי, של התקנת העינית הכי פשוטה, הלא היא עינית הצצה עין הדג, הוא מאה ₪, פחות או יותר, כאשר העלות בגין העינית היא בין שלושים ₪ לבין חמישים ₪, בתור תוספת רק עבור עצם ההתקנה שלה.

  • מחיר התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת, באמצעות מנעולן מקצועי, לרבות – חיבור אלחוטי ואף חיישן תנועה, כאשר העלות עשויה להשתנות אף בהתאם לגודל המסך וכל מיני תוספות, כמו למשל – פעמון, היא בין חמש מאות ₪ לבין שש מאות וחמישים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת, באמצעות מנעולן מקצועי, לרבות – החלפת עינית סטנדרטית לכדי עינית דיגיטלית, היא בין מאתיים וחמישים ₪ לבין שש מאות וחמישים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת, באמצעות מנעולן מקצועי, לרבות – עינית מקליטה באיכות של אייץ' די וראיית לילה, היא בין שלוש מאות ₪ לבין ארבע מאות וחמישים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת, באמצעות מנעולן מקצועי, לרבות – עינית פשוטה עם מצלמה והן מסך, היא בין מאה וחמישים ₪ לבין שלוש מאות וחמישים ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמה אלחוטית לעינית הדלת מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם