התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מחיר התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ – מתקין מצלמות אבטחה אלחוטיות לחצר

מחיר התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ – מתקין מצלמות אבטחה אלחוטיות לחצר

סוגי התקנת מצלמות אבטחה לבחוץמחיר לסוגי התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ
התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ, בלי טעינת אנרגיה סולארית מותאמתהחל מ- 3999 ש"ח
התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ, מצלמות אבטחה לבחוץ אלחוטיות מקצועיות סלולריות סולאריות עצמאית ניידת אוטונומיתהחל מ- 1399 ש"ח
ביקור מתקין והתקנההחל מ 299 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

השיוך של העולם האמתי עם הדיגיטל הוא מעבר ליפה ומועיל ביותר. בין אם מדובר על בידור, ובין אם מדובר על תפעול עסקים, משלוחי מזון וניהול בטיחות כל היבט של הקיום מושפע מאוטומציה ומדיגיטציה.

האזינו לכתבה

דוגמה אחת כזו לחדשנות דיגיטלית היא מצלמות אבטחה wifi לבחוץ. אנחנו מפצירים בכם שתקראו את המאמר הזה למן תחילת דבריו ועד לסיומם, וכך תדלו ערב רב של עובדות חדשות על – מחיר התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ, או לחלופין על – התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית לחצר.

התקנת מצלמות אבטחה לחצר בחוץ

למה כדאי לבחור בהיתכנות של התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ?

הדיגיטציה מרחיבה את עקבותיה על פני התעשיות והחיים האישיים של האנשים בקצב מהיר ולא יאומן. היא מציגה קשר משותף נהדר של קישוריות, טכנולוגיה חכמה, שימוש בנתונים ותוכנות ניתוח בעזרת בינה מלאכותית, אשר מעניקים ממדים חדשים לניהול הבטיחות. התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ פותחת אפשרויות מרובות של מיקום עם תהליכי התקנה ללא טרחה תוך כדי ביטול הצורך בחוטים סבוכים, והנה למה כדאי לבחור בהיתכנות של התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ:

  • עם התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ תחוו אזעקות בזמן אמת – תוכנת ניתוח חכמה מעצימה את מצלמות האבטחה הללו להפעיל אזעקות מידיות על זיהוי כל פעילות חשודה או חריגות, על מנת להתריע למשיב. טוקסינים אלה בזמן אמת מאפשרים לרשויות הניטור לזהות את הפרט בעל כוונות פליליות ואת המקום המדויק של פשע פוטנציאלי לפעולה מהירה.

  • התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ מאפשרת עיצוב אסטרטגי מתוגבר בפונקציונליות – מצלמות אבטחה לבחוץ אלחוטיות מהוות את התשובות מודרניות לדרישות האבטחה של נכסים ושל חללים מסחריים. מעקב אחרי הנעשה בסביבת המקומות שבהם אתם גרים או עובדים הינו קריטי. כאן נכנסות לתמונה – מצלמות אבטחה לבחוץ אלחוטיות. כאשר מצלמות האבטחה מחוברות ל- Wi-Fi, מצלמות אבטחה אלו משדרות אותות אודיו ויזואליים למקלט המותקן במכשירים ניידים, המשיב משתמש. זה יכול להיות כמו למשל – טלפון נייד, טאבלט או מחשב נייד.

  • באמצעות התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ תתאימו את המיקום באופן אוטומטי – באמצעות הכוח של AI, מצלמות אבטחה חיצוניות חכמות מאשרות אוטומטית שאנשים ממוקמים במקום הנכון לקריאה מדויקת. זה נותן אינדיקציה מידית למי שעומד באזור הבלתי ניתן לאיתור באמצעות אזעקות שמע.

  • פחות חוט, יותר גמישות – מצלמות אבטחה אלחוטיות לבחוץ מציעות את הגמישות המרבית של החלפת מיקומן לפי הנוחות שלכם, וזאת משום שהן אינן דורשות הגדרת חיווט קבועה. ברם, עליכם לוודא שמצלמת האבטחה שומרת על קשר טוב עם הנתב לשידור ללא הפרעה של הזנת מעקב. מערכות מצלמות אבטחה לבחוץ אלחוטיות מתוכננות בצורה אסטרטגית לשמירה גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים. תכונות כמו לדוגמה –  עמידות בפני אבק, ידידותיות למים ועמידות בפני לחות הופכות את מצלמות האבטחה הללו לעמידות ולאמינות במיוחד למעקב אבטחה במשך כל ימות השנה.

  • על ידי התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ תגבילו גישה לא מורשית – תכונות חיישן תנועה וזיהוי פנים במצלמות אבטחה מתקדמות מעוררות אזעקה בכל פעם שאדם לא מורשה מנסה להיכנס לשטח. רשויות הניטור זוכות להזדמנות לבדוק ולאשר מי יכול להיכנס לנכס ומי צריך בירור נוסף.

  • טווח תצוגה אופקי לאנכי – מצלמות אבטחה לבחוץ מעוצבות במספר צורות וגדלים עבור פונקציונליות ונוחות משופרים. כיפה, כדור, PTZ – אלו הן וריאציות העיצוב של מצלמות אבטחה לבחוץ. תכונת עיצוב PTZ מאפשרת למצלמות האבטחה לעבור ליכולות הטובות ביותר שלהן מימין לשמאל, למעלה למטה, ולהגדיל – התקרבות, ומספקת תצוגה מלאה של שלוש מאות ושישים מעלות של הסביבה. מתגאות באלמנטים עיצוביים מסקרנים ובשימוש משופר, מצלמות אבטחה לבחוץ מספקות יתרונות בטיחותיים עצומים לבתים, למקומות ציבוריים ולעסקים כאחד.

  • באמצעות התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ תיהנו מניטור מרחוק 24×7 – חיבור מצלמות אבטחה לבחוץ במעגל סגור עם Wi-Fi יכול לשדר זרמי וידאו חיים כל היום. המגיבים יכולים לפקח על האזורים שנמצאים במעקב בזמן שהם יושבים במרחק קילומטרים מהבתים והמשרדים שלהם על ידי התקנת עדכון המצלמה בסמארטפונים שלהם או בכל מכשיר אחר.

כיצד תעזור לכם התקנת מצלמת אלחוטית לחצר?

התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית לחצר תעזור לכם כך:

  • באמצעות התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית לחצר תיהנו מניטור מרחוק – מערכות מצלמות אבטחה לחצר מודרניות מאפשרות לכם לפקוח עין על הנכס שלכם ועל הסביבה מכל מקום בעולם, כל עוד יש לכם חיבור אינטרנט טוב. באמצעות התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית לחצר והגדרת האפשרות לקבל התראות, תוכלו לצפות בצילומים חיים או לגשת לווידאו מוקלט דרך הטאבלט, המחשב הנייד או הטלפון הנייד שלכם.

  • בעזרת התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית לחצר תניאו גנבים – הפוך את נקודת המבט שלכם אם אתם חושבים שאתם יכולים לרמות פורץ עם מצלמת אבטחה מזויפת, טלוויזיה או מנורה דולקת בלילה, בזמן שאתם לא. מרבית הפורצים מאומנים היטב וימנעו מלכוון לביתכם אם רק יראו מצלמת אבטחה אמתית בכניסה. בעצם, לדירות עם מצלמת אבטחה אלחוטית לחצר יש סיכוי נמוך בתשעים אחוזים לפריצה מאשר דירות שאין בבעלותם מערכת כזאת.

  • מערכות מצלמת אבטחה אלחוטית לחצר מסייעות בהעמדה לדין – אם הגרוע מכל יקרה והרכוש שלכם ייפרץ, יושחת או ייפגע, הנתונים הסטטיסטיים מראים שפתרון של ⅔ מהעבודות של המשטרה הופך להרבה יותר קל אם אתם מסוגלים למסור כמה צילומי מצלמות אבטחה. בתנאי שפעילות פלילית התרחשה קרוב למצלמות האבטחה והתמונות ברורות מספיק כדי שהמשטרה תוכל לזהות את האשמים ולהעמידם לדין, אתם יכולים לתפוס כל דבר, החל מלוחית מספר ועד לפנים של מי שביצע את הפשע.

  • פרמיית ביטוח מופחתת – מצלמות אבטחה לחצר הן אחד משלבי האבטחה הרבים שאתם עשויים לנקוט כדי להפוך את הרכוש שלכם לבטוח יותר וכדי גם להפחית את הסיכוי שהרכוש שלכם ייפגע או יושחת. זה, בתורו, מעיד על כך כי יש פחות סיכוי שתגישו תביעה, וזה משהו שחברת הביטוח שלכם תשמח לשמוע. ברם, לרמת האבטחה של החצר שלכם יכולה להיות השפעה גדולה על סכום הכסף שתשלמו לחברת הביטוח.

  • התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית לחצר מספקת שקט נפשי – התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית לחצר עושה דרך ארוכה בהנחת דעתכם, אף במידה ואתם נרגעים על הספה שלכם, ואף במידה ואתם עושים טיול למכולת השכונתית. אתם לא יכולים להיות בשני מקומות בו זמנית, אך עם התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית לחצר, תוכלו לבדוק מה קורה בבית ובסביבתו.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ?

מחיר התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ מתפרש על כמה אפשרויות, כדלקמן:

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ, בלי טעינת אנרגיה סולארית מותאמת – במקום ששת אלפים ושבע מאות ₪ – רק ארבעת אלפים ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה לבחוץ, מצלמות אבטחה לבחוץ אלחוטיות מקצועיות סלולריות סולאריות עצמאית ניידת אוטונומית – במקום אלפיים ושלוש מאות ₪, רק אלף וארבע מאות ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה לחצר בחוץ

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה לחצר בחוץ. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה לחצר בחוץ הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה לחצר בחוץ יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה לחצר בחוץ מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם