התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מחירון מצלמות אבטחה ביתיות – התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור

מחירון מצלמות אבטחה ביתיות – התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור

סוגי מצלמות אבטחה ביתיותמחירים סוגי למצלמות אבטחה ביתיות
מערכת בסיסית של מצלמות אבטחה במעגל סגור לביתהחל מ-2,999 ש"ח
התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגורהחל מ-3,499 ש"ח
הזמנת מתקין והרכבה החל מ-299 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

לפני זמן לא רב, בני אדם רבים לא יכלו להרשות לעצמם התקנת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור בנוסף למערכות האבטחה הביתיות שלהם. אולם כיום, עם ההתקדמות בטכנולוגיה, לרבות מצלמות אבטחה ביתית, מכשירי וידאו ויכולות רשת, הפכה את מערכות מעקב הווידאו לזולות ומתאימות לשימוש ביתי.

האזינו לכתבה

התקנת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור הפכה להכרח עבור דירות ובנייני מגורים. מצלמות אבטחה ביתית במעגל סגור או מאפשרת לכם לעקוב אחרי הפעילויות השוטפות בתוך ומחוץ לנכס המגורים. מצלמות אבטחה משתרעות מעבר לאוזניים ולעיניים, מה שמאפשר לכם לבצע ניטור של בית המגורים ושל כל מי שנמצא בו. אנחנו ממליצים לכם בחום להקפיד על קריאה רציפה של דברינו פה, למן התחלתם ועד לתומם, וכך תדלו ערך רב מהמידע על – מחירון מצלמות אבטחה ביתית, או לחלופין מהמידע על מחיר התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור.

מחירון מצלמות אבטחה ביתיות

במה יועילו לכם מצלמות אבטחה ביתית?

והנה איך שיועילו לכם מצלמות אבטחה ביתית – מצלמות אבטחה ביתית מאפשרת לכם לצפות בפנים ו/או מבחוץ של הבית שלכם – בכל זמן נתון ומתי שיבוא לכן. שילוב וידאו במערכת האבטחה הביתית שלכם מאפשר לכם לצפות בכל אזור בבית שלכם, מכל טלוויזיה או מחשב בבית. התקנת מצלמות אבטחה ביתית אלו בבית עשויה להועיל ממספר סיבות כולל אלו:

  • מצלמות אבטחה ביתית מאפשרות חיסכון בכסף בביטוחי דירה – רוב המבטחים הגדולים יציעו פרמיות נמוכות יותר אם תגנו על הרכוש שלכם מפני, כמו למשל – גניבה, שריפה וונדליזם עם מערכת אבטחת בית המותקנת ומפוקחת באופן מקצועי. מערכת מצלמות אבטחה ביתית מתקדמת יותר אשר כוללת מצלמות אבטחה ביתיות עשויה להביא לכם חמישה עשר אחוזים או אפילו עשרים אחוזי הנחה על המחירים שלכם.

  • מצלמות אבטחה ביתית מאפשרות הרחקה של "הרעים" – מצלמות אבטחה ביתית תעזור להרתיע פורצים. על פי רוב, הגנבים הפוטנציאליים הללו יחקרו את הבית שלכם לפני שהם באמת ישדדו אותו. אם הפושעים יבחינו במצלמת אבטחה, הם פשוט עשויים לשנות את דעתם לגבי פריצה לבית שלכם. מצלמת אבטחה ביתית יכולה למנוע מבני המשפחה שלכם להפוך לקורבנות של פשע.

  • באמצעות מצלמות אבטחה ביתית תבדקו לגבי חיות המחמד שלכם – תהיתם אי פעם לאיזו שובבות החברים הפרוותיים שלכם נכנסים כשאתם במקום העבודה שלכם? אתם מודאגים מחיית מחמד מבוגרת שיכולה להזדקק לתשומת לב מיוחדת? עם מצלמות אבטחה ביתית, אתם עשויים להבטיח שהאהובים שלכם עם ארבע רגליים יהיו בריאים ושלמים – ולא קורעים את כריות הספה שלכם לכדי גזרים.

  • עם מצלמות אבטחה ביתית תעזרו לכוחות הביטחון – אם תתרחש גניבה, מצלמות האבטחה שלכם יכולות לספק למשטרה את המידע – כמו תיאור – שהיא צריכה כדי להרשיע את הגנב ואולי אפילו לעזור בשליפת סחורה גנובה. תוודאו שיש לכם מצלמות אבטחה ביתית באיכות טובה שמסוגלות ללכוד פרצופים בצורה מדויקת.

  • באמצעות מצלמות אבטחה ביתית תתבוננו בילדים ו/או בבני משפחה מבוגרים – זה תמיד נחמד שיש עוד מערכת זוג עיניים על הילדים שלכם, כמו גם על ההורים המזדקנים שלכם כשהם לבד בבית. הוספת וידאו מרחוק תאפשר לכם להיכנס ולבדוק אותם מהמחשב המשרדי, הטלפון הנייד או הטאבלט שלכם. כמו כן, ניתן להשתמש במצלמות אבטחה כדי לפקוח עין על ילדים צעירים יותר ועל בייביסיטר בגיל ההתבגרות שלהם.

לאיזה תובנות תגיעו בעקבות התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור?

התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור מפחיתה את הפשיעה בעשרים ואחד אחוזים. התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור לא רק מאפשרת לכם לפקח על הבית שלכם, כי אם גם מספקת שקט נפשי לבעלי הבית ולמבקרים שלכם. בהתחשב בכל הדברים, נחלוק עמכם את התובנות שאליהן בוודאי תגיעו בעקבות התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור:

  • עם התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור תרתיעו גניבה פנימית וחיצונית – התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור תרתיע פולשים וגנבים משטח הבית שלכם. במידה ופולש יזהה את מצלמת האבטחה שהותקנה בבית שלכם, אז הוא יחשוב פעמיים לפני ביצוע מהלך או שוד של הרכוש שלכם. נוכחות מצלמת אבטחה לבית במעגל סגור מעבירה תחושת סכנה ונוכחות החוק, מרתיעה כל מי שמנסה לבצע פשע. בנוסף לכך, ישנם מקרים שבהם בני האדם אשר מתגוררים בבית מעורבים בגניבה או בפעילויות שובבות כלשהן. הם יחשבו פעמיים לפני שהם עושים משהו לא חוקי בידיעה שמצלמת האבטחה במעגל סגור צופה בתנועות ובפעילויות שלהם.

  • עם התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור תיהנו מתדמית קהילה משופרת – כאשר מבקרים מבחינים שהמקום שלכם מאובטח, הם מקבלים רושם חיובי. זה אולי לא יביא להשכרה מידית, אבל זה עשוי לגרום לדיירים פוטנציאליים לזהות את המקום שלכם כאטרקטיבי יותר. כשיגיע הזמן שימצאו מקום מגורים חדש, הם יחשבו בחיוב על המתחם הרב משפחתי שלכם. זאת ועוד, אם התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור יותר אבטחה, בעלי קרקעות אחרים יכולים ללכת בעקבותיה, וכתוצאה מכך לקהילה בטוחה יותר עם ירידה בפשיעה.

  • התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור מספקת הוכחות – מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור של העסק שלכם עשויה לסייע בזיהוי עבריינים והבאתם לדין. לכידת הפורץ או הפעילויות החשודות שלכם בווידאו היא בעלת ערך רב יותר מאשר פשוט להפעיל אזעקה. למרות הידיעה על נוכחותה של מצלמת אבטחה, עדיין יש כמה אנשים שינסו לשדוד את מקומכם. צילומי מצלמות האבטחה במעגל סגור משמשים עדות מדהימה ומובילים לאיסוף. המשטרה יכולה להשתמש בצילומים, על מנת למצוא את האשם ולנקוט בפעולות הנדרשות.

  • דורשים תחזוקה קטנה – יתרון משמעותי נוסף של מצלמות האבטחה במעגל סגור על פני שיטות אבטחה אחרות הוא שהן דורשות מעט מאוד או בכלל לא תחזוקה. לאחר התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור, אתם יכולים לסמוך עליהן כדי לאבטח ולפקח על הבית והמשפחה שלכם במשך שנים רבות, עם שטיפה ובדיקה מדי פעם מצוות מקצועי בלבד.

מה כולל מחירון מצלמות אבטחה ביתית?

מחירון מצלמות אבטחה ביתית כולל את מחיר הציוד, ארבע מצלמות אבטחה אנלוגיות ברזולוציה רגילה, מכשיר הקלטה אשר מותאם לארבע מצלמות אבטלה, החיווט, ספק כוח, כמובן שאת מחיר ההתקנה של מצלמות האבטחה, חלקי החיבור, כל זה בסך הכול בין שלושת אלפים וחמש מאות ₪, לבין ארבעת אלפים וחמש מאות ₪. כאשר מדובר במקום מגורים יותר גדול, כי אז יש דרישה לעוד מצלמות אבטחה, על מנת לרשת את כל המקום, וכן יש להתחשב במרחק בין כל מצלמת אבטחה לבין מכשיר ההקלטה שיגדל, באופן הזה שהצבת הכבלים תייקר את מחירון מצלמות אבטחה ביתית.

מכשירי ההקלטה מגיעים בעוד שהם מותאמים להתחברות לכמה מצלמות אבטחה בקפיצות של ארבע מצלמות אבטחה, של שמונה מצלמות אבטחה, של שש עשרה מצלמות אבטחה, וכיוצא בזאת. מכשיר הקלטה עם אפשרות התחברות של שמונה מצלמות אבטחה מחירו בין שלוש מאות ₪, לבין ארבע מאות ₪ יותר ממכשירי הקלטה אשר מתאימים לביצוע התקנת שמונה מצלמות אבטחה בנכס עשוי לעלות כפול ממחיר התקנת מצלמות אבטחה בסיסי וגם למעלה מכך.

באשר לסוג מצלמת האבטחה, כי אז מחירון מצלמות אבטחה ביתית בסיסיות ינוע בין שלוש מאות ₪, לבין ארבע מאות ₪, תלוי במתקין, מנעד נרחב של פיצ'רים עשויים לייקר מחירון מצלמות אבטחה ביתית, כמו לדוגמה – כל מיני תוספות של ראיית לילה, עמידות בפגעי מזג האוויר, היתכנות לעשות זום, בעוד שמצלמות אבטחה עם כל האפשרויות הללו עשויות לעלות שש מאות חמישים ₪ ואף למעלה מכך.

מחיר התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור?

מחיר התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור – בגין מערכת בסיסית של מצלמות אבטחה במעגל סגור לבית, שיש בה שלוש או ארבע מצלמות אבטחה ברזולוציה הסטנדרטית, מחיר התקנת מערכת מצלמות אבטחה לבית במעגל סגור הינו בין שלושת אלפים וחמש מאות ₪, לבין ארבעת אלפים וחמש מאות ₪, כאשר המחיר הזה כולל את החיווט, מכשיר ההקלטה, מחיר ההתקנה של מצלמת האבטחה, וכמובן כל הרכיבים הנדרשים.

שאלות נפוצות על התקנת מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם