התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מתקין מצלמות בבית הקשיש – התקנת מצלמות אבטחה לבתי אבות למבוגרים

מתקין מצלמות בבית הקשיש – התקנת מצלמות אבטחה לבתי אבות למבוגרים

סוגי התקנת מצלמות אבטחה לבתי אבות למבוגריםמחיר לסוג התקנת מצלמות אבטחה לבתי אבות למבוגרים
התקנת מצלמה נסתרת לבית אבות המחיר החל מ- 299 ש"ח
התקנת מצלמה גלויה ומצודדת המחיר החל מ- 299 ש"ח
ביוקר מתקין והתקנה המחיר החל מ- 199ש"ח

ככל שההורים והסבים שלכם מזדקנים, זה יכול להיות מלחיץ לדאוג לגבי סכנות פוטנציאליות שהם עשויים להתמודד עמם בבית שלהם, כמו למשל – נפילות, תאונות או אירועים בריאותיים שמסכנים חיים. כמה משפחות שוחחו עם הוריהם מגיל הזהב או עם סבא וסבתא והסכימו להתקין מצלמות ניטור בבית הקשיש.

האזינו לכתבה

חלק מהקשישים אולי לא אוהבים את חדירתן של מצלמות אבטחה לבתי אבות למבוגרים, אך עבור משפחות רבות, הם יכולים לספק יתרונות מרובים. עבור בני אדם רבים, אשר מטפלים בהורים מזדקנים, פתרון אחד הוא בית אבות בטוח ואחראי. אבל אמצעי שכיח יותר ויותר להבטיח שבטיחות – מצלמות אבטחה שהותקנו באמצעות קרובי משפחה – יכולות לגרום יותר נזק מתועלת. עם דיווחים על פשעים נגד דיירי בית אבות שזוכים לתשומת לב תקשורתית במרחבי מדינת ישראל, מובן שמשפחות ירצו להגן על יקירם ולנסות לבסס אחריות לטיפול. אנא תעשו עמנו חסד, ותקראו את המאמר הזה למן תחילתו, וכך תמצאו עובדות מסעירות על – מתקין מצלמות בבית הקשיש, או לחלופין – מתקין מצלמות אבטחה לבית אבות למבוגרים.

מתקין מצלמות בבית הקשיש

מדוע יש חשיבות כה רבה לשירותיו של מתקין מצלמות בבית הקשיש?

כאשר קרוב המשפחה של הקשיש מתחיל להיאבק עם דברים בבית, או לחלופין עבר נפילה או תאונה חמורה כשהיה בבית לבד, אולי כדאי שתדברו עמו על מתקין מצלמות בבית הקשיש, על מנת למנוע בעיות בעתיד. קיום מצלמת אבטחה אחת או כמה מצלמות אבטחה, אשר מטפלים או בני משפחה מודאגים יכולים לעקוב אחריהן מעניק למשפחה יותר שקט נפשי.

אם היקרים לכם חוו אירוע רפואי רציני, מצלמת אבטחה יכולה להתריע ולהביא אותו לבית החולים הרבה יותר מהר. במצבים רפואיים חמורים, זה עשוי להציל חיים של מישהו. כמו כן, אם היקרים לכם סובלים מנפילה, ייתכן שמצלמות האבטחה יוכלו ללכוד את הפרק ולתת למשפחה לספק עזרה מיד. בנוסף לכך, קשישים עם דמנציה יכולים להפיק תועלת מהצבת מצלמות אבטחה בתוך הבתים שלהם. בני משפחה מודאגים יכולים לבדוק את האדם האהוב מדי כמה זמן ולוודא שאין בעיה. יש הרבה סיבות לכך שחשיבות כה רבה לשירותיו של מתקין מצלמות בבית הקשיש, והנה הן לפניכם:

  • מיקום המצלמה הנסתרת – ברגע שהיקרים לכם נותן אור ירוק לפועלו של מתקין מצלמות בבית הקשיש, הדבר הבא שצריך לחשוב עליו הוא מיקום מצלמת אבטחה. אתם יכולים לקבל עזרה על מנת למקם ולהתקין את המצלמות כהלכה.


    עבור קשישים, המפתח הוא להציב מצלמות אבטחה במקומות ספציפיים שעשויים לגרום לבעיות. מקום שכיח אחד שיכול לגרום לקשישים מעט צרות בשגרת היום יום שלהם הוא גרם המדרגות. זה המקום שבו מתרחשות מרבית הנפילות. בנוסף לכך, חשוב שתהיה מצלמת אבטחה שמשקיפה על המטבח בבית הקשיש, לכל מקרה שבו המבער יישאר דולק או שריפה תתחיל. תשקלו להתקין מצלמות אבטחה מסביב לכל הכניסות והיציאות החיצוניות של הבית, כמו למשל – הדלת הקדמית או הדלת והאחורית, בשביל לעקוב אחרי פוטנציאל שיטוט משם.

  • סוגי מצלמות אבטחה – קיימים כל מיני סוגים של מצלמות אבטחה לבית למכירה במחירים נוחים. סגנון פופולרי לשימוש לאבטחת הבית הוא מצלמת אבטחה קבועה, שנדלקת בעוד שהיא מזהה תנועה או קול. חלק ממצלמות האבטחה האלו מצוידות גם בראיית לילה. סגנון נוסף של מצלמת אבטחה שמציע אפילו יותר פיצ'רים הוא מצלמת אבטחה פאן, הטיה וזום. בעת ניטור מצלמת אבטחה זאת, אתם יכולים להפעיל אותה מרחוק, לרוב באמצעות הטלפון הנייד שלכם. באפשרותכם להזיז את עין מצלמת האבטחה, כדי להתמקד בנקודות ספציפיות בבית של יקירכם.

  • חרף העובדה שחלק מהקשישים לא יהיו פתוחים להוספת מצלמות אבטחה ביתיות לבית שלהם, ייתכן שזאת הדרך הטובה ביותר לשמור על בטיחותם ונוחותם בבתיהם. קרובי המשפחה שח הקשיש יכולים לרצות לדון בתיקונים ובשיפוצים פוטנציאליים עם יקיריהם, על מנת להפוך את המשימות היום יומיות לקלות ולבטוחות יותר. בטיחות בבית היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתת עדיפות לקשישים מזדקנים במקום.

האם פועלו של מתקין מצלמות אבטחה לבתי אבות למבוגרים יוכיח את עצמו?

על פי ההערכות, לפחות עשרה אחוזים מתושבי מדינת ישראל, בני שישים ויותר, היו קורבן לצורה כלשהי של התעללות בקשישים, אף במידה ומדובר אודות הפן הפיסי, המיני או הפסיכולוגי, ואף במידה ומדובר אודות צורה של ניהול כושל כלכלי או מניעת משאבים כמו למשל – מזון או תרופות. כאשר מרבית ההתעללויות בוצעו על ידי קרובי משפחה, האופי הגבוה של פשעים נגד דיירי בתי אבות על ידי צוות המתקן יכול להדאיג כל מי שיקיריו נמצאים בטיפול בבתי אבות.

זה נכון במיוחד עבור משפחות של קשישים עם צורות של דמנציה, וזאת משום שדיירים אלה נוטים פחות להיות מסוגלים לדווח במדויק על התעללות. הסתייעות בשירותיו של מתקין מצלמות אבטחה לבית אבות למבוגרים, לשם ניטור הקשיש יכול לספק לבני המשפחה ולמטפלים אחרים נוחות מסוימת, בפרט באם מצלמות האבטחה מאפשרות צפייה בראייה ובקול בזמן אמת. במציאות העכשווית, מצלמות האבטחה נמצאות בכל מקום במרחבים ציבוריים ופרטיים רבים כדי לאפשר ניטור בני אדם בתוך ומחוץ לבניינים ולמתקנים אחרים. בנקים, קניונים ובנייני משרדים משתמשים במצלמות אבטחה בשביל לזהות ולמנוע פשיעה ולסייע לאכיפת החוק. השימוש במצלמות אבטחה בבתים פרטיים הוא נוהג חדש, במיוחד אם נעשה בו שימוש בחלק הפנימי של הבית, בניגוד לפקוח עין על מי שנמצא בחוץ הבית.

בתי אבות ומתקני דיור מוגן לקשישים משתמשים במצלמות אבטחה בדרכים רבות, בדרך כלל לשם ניטור של התנועה במבואות ובכניסות. אזרחים פרטיים רבים מתקינים מערכות מצלמות אבטחה ביתיות כדי בשביל לבצע ניטור של יקיריהם בבית. לעתים משפחה יכולה למצוא את האפשרות של מתקין מצלמות אבטחה לבית אבות למבוגרים אבל הדבר אסור בדרך כלל. התקנת מצלמה ביתית לניטור יקירכם הקשיש תצריך שיקול דעת איך תבחרו את מצלמת האבטחה המתאימה ביותר ולאחר מכן התקנת ציוד ומעקב אחר הזנת הווידאו מרחוק או בבית.

מאז יצירת מה שנקרא מצלמות אבטחה מטפלות, הישראלים ואנשים במדינות אחרות חשו בנוח עם מעקב בבית אם נעשה על ידי בעל הבית, במיוחד כדי להגן מפני זרים. עבור קשישים, ניטור גם עוזר לא רק לשפר את הבטיחות של קשיש אם מטפל אינו נוכח, כי אם גם מרגיע את מוחו של ילד בוגר שעשוי להיות מודאג לגבי אהובו. בניגוד לילד קטן שאי אפשר להשאיר לבד, קשישים מסוגלים לרוב לדאוג לעצמם רוב הזמן – עד שהם לא. תארו לעצמכם שאתם מטפלים באבא הקשיש שלכם, שדעתו תקינה, אך הוא סובל משיבושים בזמן האחרון. לא אירעו פגיעות חמורות, אבל מתברר מיום ליום שכשאתם יוצאים מהבית המשותף לעבודה, הוא עשוי ליפול מבלי שאיש ימצא אותו למשך כמה שעות טובות, שהן ממש מסכנות חיים.

כיום, עם הטכנולוגיה הנכונה, אתם יכולים לבדוק אותו כל כמה דקות או לראות לאן הוא זז או אם הוא מפסיק לזוז. טכנולוגיה עשויה לסייע למלא פער עצום בטיפול ביתי בקשישים. יש מחסור במטפלים בתשלום כדי לענות על הצרכים של האוכלוסייה המזדקנת, שצפויה להכפיל את עצמה יותר מהכפלה בעשורים הקרובים. עבור כמעט אחד מכל חמישה מבוגרים בעולם, שהם מטפלים של בן משפחה או חבר מעל גיל חמישים, הגאדג'טים עשו עבודה קשה רק קצת יותר קלה. השימוש במעקב מצלמות אבטחה למען בטיחותם של חולי דמנציה או הפרעות קוגניטיביות אחרות חיוני בדרך כלל בשביל לשלוט בסיכונים לשיטוט מחוץ לבית לסכנה. מצלמת אבטחה ביתית עם ניטור וידאו יכולה לעזור להבטיח שהאדם האהוב ייראה וייעצר לפני שהוא עוזב את הבית או יוצא רחוק ממנו.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה בבתי אבות למבוגרים

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה בבתי אבות למבוגרים. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה בבתי אבות למבוגרים הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה בבתי אבות למבוגרים יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה בבתי אבות למבוגרים מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם