התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה – מתקין מצלמות אבטחה דמא

מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה – מתקין מצלמות אבטחה דמא

סוגי התקנת מצלמות אבטחה דמהמחיר לסוגי התקנת מצלמות אבטחה דמה
התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת דמה של פרוויזיון החל מ- 229 ש"ח
התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא) אור לבן החל- 79 ש"ח
התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה להרתעה בעסק או בדירההחל מ -99 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

בעיית הגניבה הקמעונאית אינה סוד גדול. חרף העובדה שרק כמחצית מהעסקים מבינים את חומרת הגניבה הקמעונאית, תשעים ושניים אחוזים מהאנשים מרגישים את ההשפעה של הגניבה מדי יום, ובסופו של דבר זה מסתכם בהפסד משמעותי לטווח ארוך.

האזינו לכתבה

בממוצע, פשע קמעונאי מאורגן תובע המון כסף. יחד עם זאת, הרתעת גניבה היא שיקול בעל חשיבות חד משמעית לבעלי עסקים. האיזון שבין מניעת גניבה קמעונאית לבין מתן חווית משתמש נעימה מאתגר את בעלי הארגונים למצוא את פתרון האבטחה הטוב ביותר עבור האפליקציה הספציפית שלהם. להלן נדון בפתרון הרתעה חסכוני, שנועד להשלים את פתרונות האבטחה הקיימים ולתת רושם של הגנה חזקה, ואם פשוט תקפידו על קריאה רציפה של תחילת דברינו כאן ועד לסיומם, ביחד נחקור היום את כל מה שממש חייבים לדעת על – מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), ואף על – מתקין מצלמות אבטחה דמא (דמה).

מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה

מה היעילות של התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא)?

בעידן המודרני שלנו, מצלמות אבטחה דמה בנויות לדגם מצלמות אבטחה אמתיות בדיוק. המטרה, כמובן, היא להרתיע אפילו את הגנב המאומן מפשע. מצלמות הדמה הטובות ביותר מסוגלות לבלבל קבוצות פשע קמעונאיות מאורגנות, בלי כל יכולת מצדם להבדיל בין מצלמות האבטחה האמתיות למצלמות האבטחה הדמה. כמה מצלמות אבטחה מזויפות מותקנות על קיר חנות חיצוני, אשר מחקות את מצלמות האבטחה המוארכות המסורתיות.

מצלמות אבטחה בצורת כיפה, אופטימליות לשם התקנה פנימית. מלבד אפשרויות סגנון, אפשרי לרכוש מספר מצלמות אבטחה דמה עם נורית מהבהבת, מה שנותן מראה של הקלטה חיה. דגמים מסוימים של מצלמות אבטחה דמה זמינים עם כבלים "בכאילו", או לחלופין עם יכולות תנועה ריאליסטיות. כאשר תוספות יכולות לספק מראה משכנע של מצלמות אבטחה מתפקדות, כל מצלמת אבטחה דמה תוסיף משקל לנוכחות האבטחה של המקום. וכעת נעבור לחקור את היעילות של התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא):

  • התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא) יכולה לספק לכם שקט נפשי – כמו בכל מערכת אבטחה נהדרת, מצלמות אבטחה דמה, ביחד עם אמצעי אבטחה אותנטיים, עשויות לספק לכם שקט נפשי. כבעלי בית עסק, ההבנה שקבוצות פשע מאורגן, עובדים וגנבי חנויות מורתעים היא מרגיעה.

  • מצלמות אבטחה דמה חסכוניות – כאשר מצלמות אבטחה דמה לא אמורות להחליף לגמרי את אמצעי האבטחה, הוספת מצלמות אבטחה דמא יכולה להגביל את מספר אמצעי הבטיחות הלגיטימיים במקום. בסופו של דבר, מצלמות אבטחה דמה זולות משמעותית ממצלמות אבטחה אמתיות, פתרון אבטחה חסכוני.

  • בעזרת פועלה של התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא) תיהנו ממצלמות אבטחה דמה שמונעות פשעים – נוכחותן של מצלמות אבטחה דמא מרתיעה בסופו של דבר פשע, במיוחד אם הגנב אינו יכול להבדיל בין מצלמות אבטחה מזויפות למצלמות אבטחה אותנטיות. האפשרות להיקלט ולתפוס לעתים קרובות מונעת מגנבים להתקדם עם התוכנית שלהם. כמה מצלמות אבטחה דמה באיכות גבוהה כל כך מציאותיות, זה כמעט בלתי אפשרי להבחין בין אחת מהשנייה.

  • התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא) קלה להתקנה – בלי כל תוספת של כבלים אמתיים, מצלמות אבטחה דמה פשוט צריכות להיות מותקנות לתקרה או לקיר החיצוני, בהתאם למצלמת האבטחה. מערכות מצלמות אבטחה דמה עם נורות LED פועלות על פי רוב על סוללה; אין צורך בחשמל חיצוני. התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא)  הינה בדרך כלל ממש פשוטה כמו עיצוב פנים. כמו כן, מה שמאפיין התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא)  הוא החלפה פשוטה. חרף העובדה שמצלמות אבטחה דמה בנויות להיות עמידות, החלפה של מערכות התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא)  אחת לכמה זמן כדי ליצור רושם של פרופיל אבטחה מעודכן היא פשוטה בדיוק כמו הסרה והתקנה מחדש של מצלמות האבטחה הדמה המקוריות.

מדוע שירותי מתקין מצלמות אבטחה דמא (דמה) כה טובים לכם?

מצלמות אבטחה נהוגות לרשום כאחד מאמצעי ההרתעה היעילים ביותר לפריצה. כאשר פושעים רואים מצלמות אבטחה במקום, בדרך כלל הם מחליטים שעדיף להם ללכת אחרי יעד אחר. מימוש עובדה זאת הוליד שוק לפועלו של שירותי מתקין מצלמות אבטחה דמא (דמה). עסקינן אודות יחידות שנראות כמו מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות, אבל הן לא יכולות להקליט או לשדר וידאו. והנה מדוע שירותי מתקין מצלמות אבטחה דמא (דמה) כה טובים לכם:

  • הרעיון של מתקין מצלמות אבטחה דמא (דמה), בתור אמצעי הרתעה שאינם משרתים מטרה פונקציונלית, איננו חדש. בני אדם מסוימים יכולים לתלות שלטים המרמזים על נוכחות של מערכת מצלמות אבטחה מעקב כשאין להם. בעל נכס יכול לבחור לתלות שלט – היזהרו מכלב נושך, בעוד שבכלל אין להם כלב במקום. למעשה, בוודאי שאתם מקווים שתוכלו להערים על פושעים להאמין שהרכוש שלכם בטוח יותר ממה שהוא באמת.

  • פועלו של מתקין מצלמות אבטחה דמא (דמה)  זול יותר מהתקנה של מצלמות אבטחה אמתיות. ללא צורך לצלם וידאו, המעלות של מתקין מצלמות אבטחה דמא (דמה)  של הגנת אבן הפינה של מצלמת אבטחה מזויפת אינם זקוקים לכל החלקים שגורמים למצלמה אמתית לעבוד. כמו כן, אתם לא דורשים ציוד ניטור, DVR, או כל אחד מהרכיבים האחרים הנלווים לייצור מערכת מצלמות אבטחה פעילה. בסך הכללי, יש להניח שתוכלו להרכיב את כל המקום שלכם במערכות מצלמות אבטחה מזויפות בעלות של מצלמת אבטחה פונקציונלית אחת או שתיים.

  • הדבר הראשון שיש לומר על מתקין מצלמות אבטחה דמא (דמה)  שתקבלו מצלמות אבטחה שהן טובות מכלום. חלק מהפורצים יכולים לראות את מצלמת האבטחה הדמה בהנחה שהיא אמתית ולעבור למטרה אחרת. בנוסף לכך, הגנבים יכולים להיות יעילים במניעת פשעים קטנים כמו גניבת חבילות. אם פושע חסר ניסיון מתקרב לביתכם כדי להרים חבילה ללא השגחה, הוא עלול לראות את מצלמת האבטחה הדמה ולהחליט שזה לא שווה את הסיכון.

  • שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה דמא (דמה) הם נקודה נוספת – מכיוון שמצלמת אבטחה דמה אינה משרתת מטרה פונקציונלית אמתית, היא הרבה יותר קלה להתקנה ולהגדרה. פעם נקודה זאת הייתה קצת יותר רלוונטית בעוד שכל מערכות מצלמות האבטחה היו צריכות להיות מחוברות. עם אזעקה אלחוטית מודרנית למקום, עדיין נדרשת קצת יותר עבודה כדי להגדיר דברים, אך פועלו של מתקין מצלמות אבטחה דמא (דמה)  הרבה יותר קל ממה שהיה בעבר.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא)?

והנה הוא טווח ממוצע מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא):

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת דמה של פרוויזיון – בין מאתיים ושלושים ₪ לבין שלוש מאות וחמישה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא) אור לבן – שישים ושמונה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא) כיפה דמה – ארבעים ותשעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), של דגם חדש של מצלמת אבטחה דמה כיפה – על סך שמונים ואחד ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), קיט מצלמת אבטחה קדמית אלחוטית למזלג בשביל מלגזה – על סך – אלפיים חמש מאות תשעים ותשעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), פעמון חכם משולב במצלמת האבטחה – על סך שבע מאות שלושים ותשעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת כיפה – על סך שלוש מאות וחמישה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה להרתעה בעסק או בדירה – על סך ארבעים וארבעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה צינור או זרוע – על סך שמונים וחמישה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה חיצונית – על סך מאתיים ושבעים ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא) – מצלמת אבטחה פנורמית אלחוטית, שלוש מאות ושישים, עם ראיית לילה – שלוש מאות שמונים ושבעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה כיפה – על סך שישים וארבעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה דגם חדיש – על סך תשעים ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה אשר מדמה מצלמת אבטחה מסורתית – על סך תשעים ותשעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה עגולה – על סך ארבעים ושבעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה מקצועית – על סך שישים וארבעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה כיפה – על סך חמישים וחמישה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה צינור קטנה – על סך ארבעים ושמונה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), ארבע מצלמות אבטחה דמה כיפה – על סך מאה שישים ותשעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה מקצועית – על סך שישים ושמונה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה כיפה מקצועית שבאה עם זרוע – על סך שבעים וארבעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה לתנאי חוץ – על סך מאה חמישים ותשעה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא), מצלמת אבטחה דמה עם נורית לד מהבהבת – על סך שמונים ואחד ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא)

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא). קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא) הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא) יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה דמה (דמא) מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם