התקנת מצלמות אבטחה » מתקין מצלמות אבטחה בישראל » מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות – מתקין מצלמות אבטחה ברחובות

מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות – מתקין מצלמות אבטחה ברחובות

טבלת מחירים של התקנת מצלמות אבטחה ברחובות

סוג התקנת מצלמות אבטחה ברחובותמחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות
2 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-649 ש"ח
4 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-1,149 ש"ח
2 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-499 ש"ח
4 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-899 ש"ח
2 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-699 ש"ח
4 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-1,299 ש"ח
*המחירים לא כוללים מע"מ כחוק + התקנה**המחירים משתנים בהתאם לאיכות המצלמות

מערכת מצלמות אבטחה ברחובות מאפשרת שימוש במצלמות וידאו כדי לנטר את הפנים והחוץ של המקום, העברת האות למוניטור או לסט צגים.

האזינו לכתבה

יותר ויותר בני אדם מפעילים נהנים מהיתרונות של מערכות אבטחה במעגל סגור. מביני עניין קידמו את השימוש במצלמות אבטחה, בעודם טוענים, כי בעלי נכסים ועסקים צריכים להתקין מצלמות אבטחה, על מנת לסייע לבלשים לפתור פשעים. טוב תעשו באם תמשיכו לקרוא, ותגלו פרטים נוספים על מתקין מצלמות אבטחה ברחובות, כמו גם על מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות.

התקנת מצלמות אבטחה ברחובות

למה ומה זה בכלל מתקין מצלמות אבטחה ברחובות ביתיות?

למה ומה זה בכלל מתקין מצלמות אבטחה ברחובות תבינו על פי התשובה לשאלות הבאות – מצלמות אבטחה לבית הן מכשירים שמנטרים ומגנים על הבית שלכם. אפשר לרכוש מצלמות אבטחה פנימיות וחיצוניות. ולפעמים מצלמות אבטחה כוללות רזולוציית HD ותכונות אחרות, כמו למשל – דיבור דו כיווני, ראיית לילה ובקרות טלפון נייד.

האם מתקין מצלמות אבטחה ברחובות יוכל לעזור לכם בשאלם אם אתם צריך מצלמת אבטחה ביתית? השאלה הראשונה שאתם יכולים לשאול את עצמכם היא ממש פשוטה – האם מראש יש צורך במצלמת אבטחה? והתשובה תלויה ברמת האבטחה שתרצו להוסיף לנכס או לעסק שלכם. אמנם חיישנים יכולים לזהות תנועה, ומודיעים לכם אם דלתות או חלונות נפתחו או נסגרו, ללא מצלמות אבטחה, אתם לא יכולים לראות מה קורה בנכס שלכם.

  • מתקין מצלמות אבטחה ברחובות ישיב לכם על השאלה כמה מצלמות אבטחה אתם צריכים? – כמות מצלמות האבטחה שאתם צריכים תלויה בגודל הדירה שלכם, והן בכמות האבטחה שאתם רוצים באופן כללי. לכל הפחות, מתקין מצלמות אבטחה ברחובות ימליץ לשים מצלמה בכניסה הראשית לביתכם בקומת הקרקע. באופן מושלם, אתם גם משתמשים במצלמות אבטחה חיצוניות בכל הכניסות בקומת הקרקע. ברם, זה לא יחול על מישהו שגר בבית פרטי.

    ליתר אבטחה, אתם עשויים להציב יותר מצלמות אבטחה בקומת הקרקע, ובכל חדר שאתם משתמשים בו בדרך כלל או שאתם מוכרחים לעבור דרכו כדי להיכנס או לצאת מהבית שלכם. לאבטחה נוספת, אפשרי להציב מצלמות אבטחה במסדרונות ראשיים בקומה השנייה או השלישית. לפיכך, מתקין מצלמות אבטחה ברחובות אינו ממליץ להתקין מצלמות אבטחה בחדרי שינה או בחדרי מקלחת, וזאת בשל בעיות הפרטיות.

  • מתקין מצלמות אבטחה ברחובות יסביר לכם כי מצלמות אבטחה יכולות לעזור לך מהר יותר. במונחים של אימות שמע לעומת אימות וידאו, מחלקת המשטרה מצאה שלאימות שמע בלבד יש סיכוי של תשעים וחמישה אחוזים להיות אזעקת שווא. כמו כן, נמצא כי שיעורי אזעקת שווא של שמונים ושניים אחוזים, בעוד שהמשטרה מצאה שיעורים של תשעים ושניים אחוזים.

  • צילומי מצלמות אבטחה יכולים להיות שימושיים גם בחקירה פלילית אם בסופו של דבר פורצים לבית שלכם. יודעי דבר טוענים, כי צילומי מצלמות אבטחה משמשים לפעמים כראיה בתיקים פליליים. אין כל בעיה לראות כיצד צילומי מצלמות אבטחה יכולות להיות רלוונטיות אם הן מתארות אדם מבצע פשע. מסיבות אלו, מתקין מצלמות אבטחה ברחובות ממליץ להתקין מצלמות אבטחה בנוסף לחיישנים בבית או בעסק.

למה בעצם צריך מתקין מצלמות אבטחה ברחובות?

חוץ מהיתרון הברור של היכולת לנטר את החלל שלכם, הנה למה בעצם צריך מתקין מצלמות אבטחה ברחובות :

  • מתקין מצלמות אבטחה ברחובות יספק לכם שקט נפשי – התקנת מערכת מצלמות אבטחה מספקת לבני האדם תחושת ביטחון מוגברת, במיוחד באזורים שבהם שיעור הפשיעה גבוה. רבים מהדגמים המתוחכמים יותר הם אלחוטיים, משמע – אפשר לצפות בהם ולנטר אותם מהטלפון הנייד החכם, או לחלופין מהטאבלט שלכם. זה נותן לכם את היכולת לבצע צ'ק אין ולסקור את הנכס שלכם בלחיצת כפתור אחת, באופן הזה שאבטחת הנכס שלכם תמיד תהיה בהישג יד.


    מה שחשוב, שאתם מקבלים בעצם תמונה שלמה של מה שקרה במקום – מה הם גנבו? האם הם השתמשו בסכין? אתם מקבלים את כל העובדות מהשטח. אך יותר רלוונטי כיום הוא הפנים. זה מה שאתם צריכים. מצלמת אבטחה משמשת כשמיכת נוחות, ונותנת לכם את החופש להמשיך בשגרת החיים שלכם, בטוחים ששומרים על הרכוש שלכם.

  • האם אתם מודאגים לגבי אבטחת הבית שלכם? – הגנה על הבית או על העסק שלכם ממש לא מסובכת או יקרה כפי שאתם יכולים לחשוב. מערכות מצלמות אבטחה מודרניות לא מיועדות אך ורק לתאגידים מסיביים. הוצאה ראשונית צנועה תקנה מערך המותאם לדרישות שלכם, תעזור להגן על אנשים ולמנוע גניבה או נזק יקרים. הטכנולוגיה קלה להבנה, פשוטה לשימוש וחסכונית לתחזוקה. אל תחכו עד שהגרוע מכל יקרה. חשיבה לטווח הארוך תחסוך לכם הרבה כסף ומתחים מיותרים.

  • ביכולתו של מתקין מצלמות אבטחה ברחובות להרתיע פעילות פלילית – זהו היתרון הגדול והמוכר ביותר עבור אלה שבוחרים להוסיף מצלמות אבטחה לבית שלהם. מלבד היכולת לפקח על המקום שלכם, מצלמות אבטחה מהוות גורם מרתיע נהדר לפורצים. בדיוק כמו לראות מערכת אזעקה מותקנת, פולש שרואה מצלמות אבטחה יכול להחליט שקל יותר ובטוח יותר עבורו לעבור למקום אחר. הרבה יותר טוב למנוע חדירה מאשר להתמודד אתה לאחר שהיא התרחשה. מרבית הפושעים הינם די לא מאורגנים, הם לא חושבים על זה. הסיבה שמצלמות אבטחה גבוהות היא כפולה.


    האחת היא להרחיק את זה מפגיעה. בהתאם להרבה מחקרים שנעשו בנושא, נמצא כי שימוש במצלמות אבטחה בחניונים הביא לירידה של חמישים ואחד אחוזים בפשיעה; באזורי תחבורה ציבורית ירידה של עשרים ושלושה אחוזים בפשיעה; ובמסגרות ציבוריות ירידה של כשבעה אחוזים בפשיעה. אפילו הנתון הנמוך ביותר, של שבעה אחוזים, הוא שיפור משמעותי.

  • השירות של מתקין מצלמות אבטחה ברחובות חסכוני – מערכת מצלמות אבטחה היא צורת אבטחה חסכונית. בתום התקנת המערכת של מצלמות אבטחה היא קלה מאוד לתחזוקה ודורשת תיקון קטן. עליכם לוודא כי מצלמות האבטחה שלכם נקיות כדי לקבל את הביצועים הטובים ביותר מהמערכת שלכם. כמו כן, מערכות מצלמות אבטחה ישמרו על אבטחת המקום שלכם במשך שנים רבות.

  • באמצעות שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה ברחובות תשפרו את תעריפי ביטוח הנכס – על ידי הרתעת פעילות פלילית, מערכות מצלמות אבטחה מפחיתות את עלויות ביטוח הבית והרכוש שלכם. אתם פחות יעד, אז הסיכון מופחת, מה שאומר שאף מחיר הפוליסה שלכם יורד. במידה ואתם קורבן לפריצה והבית שלכם לא מאובטח כראוי, אתם עלולים לגלות שחברת ביטוח הדירה שלכם יכולה לפקפק בתביעה שלכם ולסרב להחזיר לכם כסף על כל אובדן. בנוסף להיות הנכס שלכם פחות יעד לגניבות, מצלמות אבטחה מציעות ראיות לתביעות ביטוח שאולי לא היו לכם אחרת. ככל שיש לכם יותר ראיות כדי לתמוך בטענות שלכם, כך טוב יותר, המוכיח ללא ספק את הנסיבות סביב תביעת הביטוח.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות?

מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות מתפרש על כמה היבטים, כלעיל:

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות, עבור ביקור טכנאי, מתחיל בשלוש מאות וחמישים ₪, ומסתיים בחמש מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות, עבור התקנה של מצלמת אבטחה חיצונית ממונעת – מסתכם בחמש מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות, לרבות כבל עד עשרה מטרים, מסתכם בשלוש מאות שבעים וחמישה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות, עבור ביקור טכנאי, מתחיל בשלוש מאות וחמישים ₪, ומסתיים בחמש מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות, עבור חיבור של DVR, NVR, לרבות הורדה של אפליקציה לטלפון הנייד, מסתכם במאתיים וחמישים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות, לרבות פריסה ואספקה של צנרת למצלמות אבטחה בתוך הקיר, המחיר מתייחס למטר רץ, מסתכם במאתיים וחמישים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות, לרבות פריסה ואספקה של צנרת או תעלות למצלמות אבטחה על הקיר, המחיר מתייחס למטר רץ, מסתכם בחמישה עשר ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות, מסתכם במאתיים וחמישים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות, לרבות קדח עובר קירות עד חמישה עשר סנטימטרים ובקוטר של חמישה עשר מילימטרים, מסתכם במאה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה ברחובות, לרבות פריסה ואספקה של כבל למצלמות אבטחה, המחיר מתייחס למטר רץ, מסתכם בעשרה ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה ברחובות

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה ברחובות. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה ברחובות הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה ברחובות יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה ברחובות מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם