התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים – מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק

מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים – מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק

סוגי מערכת מצלמות אבטחה לעסקיםמחיר לסוגי מערכת מצלמות אבטחה לעסקים
מצלמת אבטחה לעסקים שמונה יחידות החל מ- 2999 ש"ח
מצלמת אבטחה לעסקים 15 יחידות החל מ- 4999 ש"ח
ביקור מתקין והתקנה החל מ- 499 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

כשזה מגיע לאבטחת בית העסק שלכם ובטיחות העובדים, מערכת מצלמות אבטחה הן עניין של חובה.

האזינו לכתבה

לא רק שמערכות מצלמות האבטחה הללו מגנות על רכוש ומרתיעות פשע, הן אף עוזרות לשמור על בטיחות האנשים ומספקות מנעד נרחב של הטבות אבטחה לעסקים רבים. אם אתם כמו רוב בעלי העסקים, כנראה שאתם חובשים המון כובעים. אך בלי כל קשר לכמה משימות אתם מפקחים ביום, אתם ממש לא יכולים להיות בשני מקומות בו זמנית – אלא אם כן יש לכם בעסק מצלמות אבטחה.

מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים

מצלמות אבטחה פועלות כמערכת נוספת, או יותר, של עיניים סביב בית העסק שלכם. ובדיוק כמוכם, מצלמות אבטחה חובשות הרבה כובעים. הן מספקות אבטחה, נראות, ואפילו עוזרות לשפר את הפרודוקטיביות והבטיחות של העובדים שלכם, מה שהופך את מצלמות האבטחה לעסקים למשאב רב ערך עבור כל עסק. אם תמשיכו לקרוא, תגלו מידע שלא יסולא מפז על – מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים, ואף על – מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק.

מה הן תשע עשרה הסיבות לשכור את שירותיו הנאמנים של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים?

אלו הן תשע עשרה הסיבות לשכור את שירותיו הנאמנים של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים:

  • באמצעות שירותיו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים תוכלו לשל עם מערכות מצלמות אבטחה אחרות – אתם יכולים לשלב את מערכת מצלמות האבטחה שלכם עם צורות אחרות של אבטחה. כמו למשל – אם מופעלת אזעקה, מצלמות האבטחה יכולות להזיז, להטות ולהתקרב באזור הימני. זה עוזר לספק הרתעה גבוהה יותר לפושעים לעתיד ויכול לעזור לתפוס יותר מעשי מרמה.

  • על ידי שירותי מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים תוכלו לשפר את תפוקת העובדים ואת התפעול העסקי – מצלמות אבטחה מספקת אמצעי נוסף לפקח על צוות העובדים שלכם לגבי זמן, נוכחות ופרודוקטיביות. ניתן להגדיר את מצלמות האבטחה בשביל לבצע ניטור של צוות העובדים, על מנת לוודא שהוא נמצא ליד שולחן העבודה ועובד בצורה פרודוקטיבית. אפשר להשתמש במצלמות אבטחה גם כדי לפקח על מי שעושה הפסקות לא מורשות.

  • בעזרת שירותיו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים תשפרו את הבטיחות הכללית – מצלמות אבטחה הממוקמות ברחבי העסק מסייעות למנוע פשעים ופריצות. מצלמות אבטחה ממוקמות היטב ברחבי העסק עוזרות להרתיע פושעים ומספקות את הצילומים הדרושים, על מנת להבטיח הרשעה. בשילוב עם שילוט מקצועי במעגל סגור, מערכות מצלמות האבטחה פועלות כגורם מרתיע חזק. כאשר עסקינן אודות הרתעת פשיעה, עסקים רבים משקיעים במערכות מצלמות אבטחה כדי לסייע בהגנה על צוות העובדים שלהם. ניטור מצלמות האבטחה מאפשר לכם לבצע ניטור של מצלמות האבטחה 24/7 באמצעות צוות של אנשי אבטחה. המערכות מוגדרות להתריע בפני איש האבטחה המיועד שלכם על איום פוטנציאלי. הם, בתורם, מבצעים את תפקיד המאבטח על ידי התרעה על הפורץ.

  • פועלו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים יגרום לצוות העובדים להרגיש מוערך יותר – אבטחה היא לא רק הגנה על הנכסים העסקיים שלכם. אם תנקטו בגישה פרואקטיבית לאבטחה, תגרמו לצוות העובדים שלכם להרגיש מוערך ומוגן.

  • בזכות עשייתו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים יהיה סיוע במניעת גניבת עובדים – מערכות מצלמות אבטחה לעסקים מסוגלות לסייע להרתיע גניבות. למרבה הצער, לעיתים קרובות יש מקרים של גניבת עובדים. כסף נעלם ופריטים יקרי ערך נגנבים. מצלמות אבטחה ממוקמות היטב, המספקות כיסוי מלא, יגרמו לגנב פוטנציאלי לחשוב פעמיים.

  • על ידי מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים תקבלו אזהרה מפני פושעים מוכרים בחנות שלכם – עליית תוכנת זיהוי הפנים, מאפשרת לכם לקבל הודעה אם גנב חנות מוכר נכנס לחנות שלכם. בעוד שמצב זה מתרחש, צוות האבטחה שלכם יכול לנקוט בפעולה המתאימה ביותר.

  • מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים מסייע במניעת גניבה מחנויות – בלי כל קשר לגודל, חנויות קמעונאיות הן המטרות של גנבי חנויות. מערכת מצלמות אבטחה אפקטיבית עוזרת להרתיע גנבים אם הם חושבים שיש סיכוי שיתפסו אותם. כמו כן, מצלמות אבטחה ממוקמות היטב מסייעות לזיהוי עבריינים ידועים, באופן הזה שאפשר לנקוט בפעולה בשביל למנוע מהם להיכנס לחנות. זה יכול להיעשות באופן ידני או על ידי ניתוח וידאו.

  • זה פשוט הגיוני לעסקים – זה די פשוט. אם אתם מעוניינים להרתיע פושעים – השקיעו במערכת מצלמות אבטחה. אם אתם חפצים לתפוס פושעים – השקיעו במצלמות אבטחה לעסקים. אם אתם רוצים כוח עבודה מוגן היטב ומאובטח – השקיעו במצלמות אבטחה לעסקים.

  • על ידי שירותיו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים תתאפשר מסירת ראיות בחקירות פליליות – למרות שמערכת מצלמות אבטחה לעסקים היא גורם מרתיע פשע חזק, תמיד יש מקרים שבהם פשעים עדיין מבוצעים. אם לא הצלחתם להרתיע פושעים, ייתכן מאוד שתוכלו להשתמש בצילומים, על מנת לעצור ולהעמיד את המפגעים לדין.

  • באמצעות שירותי מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים באמת תחסכו כסף – בעוד שבוחנים את העלות השוטפת, משבוע לשבוע, של מאבטחים, ניטור של מערכת מצלמות אבטחה לעסקים יכול לחסוך לעסק כסף בטווח הקצר והבינוני. ניטור של מערכת מצלמות אבטחה לעסקים עוזר להפחית את הדרישה לאבטחה בבית העסק במשך כל שעות היממה, ומכיוון שכך מפחית עלויות ומבלי להשפיע על הבטיחות והאבטחה.

  • בעזרת פועלו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים תשפרו את אמצעי ההגנה – לעסקים קטנים יותר יש לרוב תקציבים קטנים יותר, ובשל כך פחות אמצעי הגנה מפני איומי אבטחה. מערכת מצלמות אבטחה לעסקים היא לא השקעה יקרה ועשויה לספק פתרון מתאים למגוון איומים. מכיוון שכך, השקעה במערכת מצלמות אבטחה חזקה תשפר את אמצעי ההגנה שיש לכם.

  • ניטור מערכת מצלמות אבטחה לעסקים מפחית את הצורך במאבטחים – הוא עשוי לעזור להסיר חלק מהטעות האנושית מפונקציית האבטחה שלכם. עבור עסקים רבים, ישנם מקרים שבהם מצלמות האבטחה אינן במעקב. אנשים יכולים להסיח את דעתם ולהחמיץ דברים. ניטור מערכת מצלמות אבטחה לעסקים יכול לעזור לטפל בסיכונים אלה.

  • על ידי שירותי מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים תיהנו מתפיסה עסקית משופרת – הנוכחות של מערכת אבטחה איכותית וחזקה, מראה לעובדים וללקוחות שלכם שאתם מתייחסים לאבטחה ברצינות ודואגים לבטיחותם. אף במידה ואתם עסק מבוסס משרד, ואף במידה ואתם חנות, זה ללא ספק עשוי לעזור לשפר את התפיסה של העסק שלכם להיבט חיובי יותר.

  • באמצעות שירותי מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים תיהנו מתיעוד של כל הפעילות בעסק שלכם ובסביבתו – באמצעות כיסוי שלוש מאות ושישים בעסק שלכם ובסביבתו, מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים מוודא ששום דבר לא תפספס. בין אם אלו ונדלים המבקשים לגרום נזק לרכוש, התנהגות אנטי חברתית בחניון, או כלי רכב לא מורשים המבקשים לקבל גישה למקום, מערכת מצלמות אבטחה לעסקים מסייעת להגן עליכם מפני האיומים הללו.

  • אבטחה חיצונית ללקוחות ולעובדים – במהלך עונת החורף, בדרך כלל חשוך בסביבות השעה ארבע אחרי הצהריים. בעצם, רבים ממכם התחלתם לעבוד בבוקר עם האור וחזרתם הביתה בחושך. זה יכול להציג חששות אבטחה ובטיחות עבור העובדים. עסק יכול לתת מענה לבעיות אלו, באמצעות שירותיו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים, אשר מנטר את חניוני המקום מסביב והכניסות לבית העסק.

  • על ידי ביצוע מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים תימנעו מפני תביעות משפטיות כוזבות – באמצעות שירותיו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים בעסק שלכם, אתם גם מגן על עצמכם מפני תביעות לא מבוססות על פציעה אישית או אובדן רכוש. מערכת מצלמות אבטחה לעסקים פנימיות יכולות לעזור ליישב תביעות מזויפות לפני שהן מגיעות לבית המשפט.

  • מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים יכול להוריד את הסיכון לוונדליזם – בדומה להרתעת גניבות וגנבי חנויות, מערכת מצלמות אבטחה לעסקים יכולות להפחית את הסיכון לוונדליזם. ונדלים מחפשים בדרך כלל מטרה קלה. ברם, אם הם נתקלים בעסק מכוסה היטב במצלמות אבטחה, הם עשויים לחשוב פעמיים.

  • באמצעות שירותי מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים תיהנו משקט נפשי במשך עשרים וארבע שעות ובכל ימות השבוע – עצם הידיעה כי מערכת מצלמות אבטחה לעסקים מקליטה ומספקת כיסוי מלא סביב המקום שלכם, אמורה לספק לכם שקט נפשי. יהיה לכם שקט נפשי בידיעה שמצלמות האבטחה שלכם מכפילות את עצמן בתור אמצעי להרתיע ולתפוס פושעים. עם שירותי מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים, אתם יכולים לבצע ניטור של מצלמות האבטחה שלכם 24/7 באמצעות צוות העובדים של אנשי אבטחה.

  • על ידי שירותי מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסקים תיהנו מהגנה מפני התנהגות אנטי חברתית  – מחלוקות ואי הסכמות מתרחשות בעבודה כל הזמן. לפיכך, לעתים קרובות יש מקרים שבהם מתרחשת בריונות במקום העבודה וצריך לטפל בה. זה יכול להיות קשה לקחת את המילה של אדם אחד על פני אדם אחר. על מנת להתמודד עם בעיה שכזאת, מערכת מצלמות אבטחה לעסקים ממוקמות היטב יעזרו לבצע ניטור של התנהגות קלוקלת ולתפוס בריונים בשעת מעשה.

מה הם שבעת הדרכים המובילות שלאורן יסייע לכם מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק?

במידה ואתם שוקלים להוסיף מצלמות אבטחה לעסק שלכם, הנה שבעת הדרכים המובילות שלאורן יסייע לכם מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק:

  • מערכת מצלמות אבטחה לעסק מספקת ראיות פליליות – מצלמות אבטחה יכולות להיות בעלות ברית רב עוצמה אם אתם צריכים הוכחה לפשע, אישור או אפילו פטור ממעשה פשע. מצלמת אבטחה איכותית עשויה לספק את הראיות הדרושות, על מנת לסייע בזיהוי והעמדה לדין של גנבי חנות או גניבות עובדים. בנוסף למתן ראיות לפשע, הן יכולות להבהיר מצבים כמו – הוא אמר, היא אמרה או לפעול להגנתכם אם אתם או עובדים שלכם מואשמים במשהו שהם לא עשו.

  • באמצעות שירותיו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק תשפרו את הבטיחות במקום העבודה – מצלמות אבטחה ממלאות תפקיד חשוב בבטיחות במקום העבודה. הן עוזרות לכם לבצע ניטור של התנאים ולזהות כל סכנה או התנהגויות פוטנציאליות במקום העבודה שעשויות להוביל לפציעות במקום העבודה. בנוסף לכך, מערכת מצלמות אבטחה לעסק ממלאת תפקיד בהדרכה; אם אכן מתרחשת תקרית שנקלטת במצלמת האבטחה, הצילומים יכולים לספק תובנה לגבי הגורמים שהובילו לאירוע ולעזור לכם לנקוט בדרך הפעולה הנכונה, כמו לדוגמה – הכשרה מוגברת או שינוי של תהליכים נוכחיים. מצלמות אבטחה עסקיות מסוגלות גם לשפר את הבטיחות במקום העבודה.

  • בזכות שירותיו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק תיהנו ממערכת מניעת גניבה יעילה – מהו אמצעי ההרתעה היעיל ביותר לגניבה שעסק יכול להשקיע בו? מצלמות אבטחה כמובן. על פי סקרים רבים שבוצעו בתחום, נמצא מערכת מצלמות אבטחה לעסק הייתה הדרך היעילה ביותר להרתיע גניבות. מבין הנסקרים, שישים אחוזים אמרו שהם ידלג על היעד הזה או ימצאו אחד אחר אם ידעו שיש מצלמות אבטחה במקום. מצלמות אבטחה לעסקים הן אחת מהסיבות הטובות ביותר להשקיע במצלמות אבטחה, מכיוון שהן מרתיעות גנבים.

  • בעזרת שירותיו מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק תמנעו מקרים של הטרדה מינית – הטרדה מינית במקום העבודה שכיחה למדי. הנתונים העדכניים ביותר מראים על כמות עצומה של תביעות הטרדה מינית הוגשו לנציבות שוויון הזדמנויות בעבודה. למרות השכיחות, סקר אחד מצא שתשעים אחוזים מהעובדים והמעסיקים לא האמינו שזאת בעיה בעסק  שלהם. מצלמות אבטחה יכולות לסייע בחקירה ובמניעת הטרדה מינית במקום העבודה באמצעות תיעוד מקרים של מגע בלתי הולם או תוקפנות, וכן על ידי הרתעת התנהגות בלתי הולמת.

  • על ידי שירותיו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק תוכלו לייאש גנבים מחנויות – מצלמות אבטחה לא רק מסייעות להרתיע גניבות מחנויות, אלא שהן גם יכולות להוות ערך בלכידת גנבים מחנות בעת מעשה. מצלמות אבטחה רבות ניתנות לגישה מרחוק באמצעות טלפון נייד או מכשיר נייד אחר. אז אם אתם מבחינים במישהו חשוד אורב בעסק שלכם, אתם יכולים לצפות בו בדיסקרטיות באחת ממצלמות האבטחה שלכם. אם מתרחשת גניבה, אתם יכולים לעצור אותו לפני שהם עוזב עם הסחורה.

  • שירותיו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק מונעים גניבת עובדים – גניבת עובדים נופלת תחת המטריה של הונאה של עובדים ומהווה מקור עיקרי לאובדן הכנסות לעסקים בכל הגדלים. בעצם, כשבעה אחוזים מההכנסות השנתיות האבודות של העסק הן תוצאה של גניבת עובדים. מצלמות אבטחה בעסק עוזרות לספק הגנה מפני הונאה על ידי הרתעת גניבת עובדים. עובדים שיודעים שהעסק מפוקח באמצעות מצלמות אבטחה נוטים פחות לגנוב בעבודה.

  • על ידי מתקין מערכת מצלמות אבטחה לעסק תעזרו לעובדים להיות פרודוקטיביים יותר בעבודה – מצלמות אבטחה יכולות גם לעזור לעובדים להיות פרודוקטיביים יותר בעבודה. לעתים קרובות, עצם הנוכחות של מצלמת אבטחה מעודדת עובדים להישאר ממוקדים יותר בעבודתם בזמן שהם נמצאים בזמן החברה. זאת ועוד, מערכת מצלמות אבטחה לעסק יכולה  לעזור לכם לטפל בבעיות פוטנציאליות, לרבות – עובד שלוקח הפסקות תכופות או ארוכות מדי שעלולות להשפיע על הפרודוקטיביות.

שאלות נפוצות על מערכת מצלמות אבטחה לעסקים

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על מערכת מצלמות אבטחה לעסקים. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של מערכת מצלמות אבטחה לעסקים הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים מערכת מצלמות אבטחה לעסקים יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מערכת מצלמות אבטחה לעסקים מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם