התקנת מצלמות אבטחה » מתקין מצלמות אבטחה בישראל » מחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד – מתקין מצלמות אבטחה בלוד

מחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד – מתקין מצלמות אבטחה בלוד

טבלת מחירים של התקנת מצלמות אבטחה בלוד

סוג התקנת מצלמות אבטחה בלודמחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד
2 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-649 ש"ח
4 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-1,149 ש"ח
2 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-499 ש"ח
4 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-899 ש"ח
2 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-699 ש"ח
4 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-1,299 ש"ח
*המחירים לא כוללים מע"מ כחוק + התקנה**המחירים משתנים בהתאם לאיכות המצלמות

עם מספר הולך וגדל של גניבות ופריצות המתרחשות מדי יום בבתים ובעסקים, יותר ויותר בני אדם תרים אחרי שירותים של מתקין מצלמות אבטחה בלוד,

האזינו לכתבה

שיתקין להם מערכות מצלמות אבטחה המתקדמות ביותר למעקב, על מנת להגן על הנכסים שלהם, או לחלופין על בית העסק שלהם. יש כיום מנעד נרחב של מצלמות אבטחה זמין בשוק לבחירה. כאשר תקבלו החלטה סופית בגין השקעה במערכת מצלמות אבטחה, חשוב לבחור נכונה את מי אתם תשכרו, אותו מתקין מצלמות אבטחה בלוד,

שחשוב לא פחות ממערכת מצלמות אבטחה עצמה. מומלץ מאוד לקרוא את המאמר הזה למן ראשיתו ועד לתומו, וממש לא להסתפק רק בדברי הפתיח שלו, וכך תדלו ידע רב על – מתקין מצלמות אבטחה בלוד, כמו גם על מחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד.

התקנות מצלמות אבטחה בלוד

מה הן ארבע השאלות שתשאלו מתקין מצלמות אבטחה בלוד, שיעידו על המקצועיות שלו?

ואלו הן ארבעת השאלות שכדאי שתשאלו מתקין מצלמות אבטחה בלוד, שיעידו על המקצועיות של מתקין מצלמות אבטחה בלוד –

  • השאלה הראשונה שכדאי לשאול מתקין מצלמות אבטחה בלוד היא – האם אתה מנוסה ברשתות מחשבים? – למערכות מצלמות אבטחה הכי מתקדמות יש יותר במשותף עם מחשבים, לעומת בטכנולוגיית מצלמה אנלוגית מסורתית. מצלמות אבטחה אלו מחייבות חיבור לחשמל. כמו כן, מערכות מצלמות אבטחה צריכות רשת ותצורה נאותה, על מנת שהן יפעלו כראוי. אם המתח מתנתק, המערכת של מצלמת האבטחה תצלם וידיאו ותשדר אותו ל- DVR המוקלט לאחר מכן בהתקן אחסון לגישה מאוחרת יותר.

    אם צפייה מרחוק זמינה, אפשרי לעקוב אחרי הסרטונים האלה על ידי טלפון נייד או מחשב בכל מקום שיש לכם חיבור לאינטרנט. אם מתקין מצלמות אבטחה בלוד שלכם הוא מומחה ברשתות מחשבים, אז אתם עשויים לחסוך המון כסף על כך שלא תצטרכו לשכור את שירותיו של טכנאי בנפרד שיבצע את חלק הרשת של ההתקנה. שימוש במצלמת אבטחה מתקדמת טכנולוגית מערכת היא בחירה נהדרת בשמירה על אבטחת המקום שלכם מכל תקריות לא רצויות. אם אי פעם תתרחש תקרית, אפשר לתעד אותה בבירור אם אחד מהמכשירים שהוזכרו לעיל הותקן במהלך תהליך ההתקנה של מצלמות האבטחה.

  • השאלה השניה שאתם צריכים לשאול מתקין מצלמות אבטחה בלוד היא – האם אתה משתמש במצלמות IP או אנלוגיות? מערכות מצלמות אבטחה זמינות בשלוש הטכנולוגיות הבאות :
    • IP
    • אנלוגי
    • HD-TVI.

      הטוב ביותר מבין שלושת מצלמות האבטחה הללו הוא מצלמות אבטחה פרוטוקול האינטרנט (IP) המשתמשות בדחיסה ובקידוד דיגיטלי, בשביל לצלם וידאו ברזולוציות מדהימות. מערכות המעקב הביתיות הללו מצלמות סרטונים באיכות גבוהה יותר מאיכות 4K UHD, כדי להבטיח שכל פרט ברור. בנוסף לכך, אתם מקבלים מנעד נרחב של תכונות עם מצלמות אבטחה אלו, כמו לדוגמה – שלוש מאות ושישים מעלות, הדמיה תרמית ועדשות עין דג. לצד שפע רב של עיצובים ומחיר המתאים לתקציב שלכם.

      הם זמינים הן בסוגים אלחוטיים והן בסוגים קשיחים. מספק מבחר רחב של אפשרויות למעקב פנימי, חיצוני וגם סמוי. מתחת למצלמות האבטחה ה- IP, ישנן מצלמות אבטחה HD-TVI. מצלמות אבטחה אלו מגיעות עם אותם כבלי RG-6 המשמשים על פי רוב במערכות טלוויזיה במעגל סגור מסורתיות. הרזולוציה שמציעות מצלמות אלו מוגבלת ל- 1080 p Full HD. שלא כמו מצלמות האבטחה ה- IP, מצלמות האבטחה HD-TVI מציעות טווח מועט מה- DVR וזמינות במחירים נמוכים יותר.
  • השאלה השלישית שאתם צריכים לשאול מתקין מצלמות אבטחה בלוד היא – האם מערכות אבטחה מעקב יספקו הוכחות ניתנות להרשעות? – ייתכנו אירועים רבים שבהם תוכל להשתמש בצילומים ממערכות מצלמות האבטחה שלכם, על מנת לקבל ראיות שעשויות לשמש כהוכחה באולם בית המשפט. לפיכך, אפשר לעשות שימוש בצילומים רק אם הם מספקים פרטים שימושיים למשטרה או לתובעים. יחד עם זאת, חיוני שתבדקו עם מתקין מצלמות אבטחה בלוד, כדי להבטיח שמצלמות האבטחה שלו יכולות לספק תמונות ברורות. אף פעם אל תניח שלא תצטרכו להשתמש בצילומים כראיה.


    כשזה מגיע ללכידת תמונות ברזולוציה גבוהה, וידאו IP ומערכות מצלמות אבטחה מעקב טכנולוגיות מודרניות מאפשרות זאת. הן יכולות לתפוס בבירור פרצופים, לוחיות רישוי, והן לשמר פרטים בתנאי תאורה חלשה. תרחישים שכיחים כוללים –
    • לכידת לוחיות רישוי גם ביום וגם בלילה, מבלי לאבד פרטים עקב אור שמש ישיר או מפנסי חזית.
    • לכידת תמונות פוליכרומטיות בלילה בקצבי פריימים מלאים.
    • בידוד צילומי ראש מקבוצות אנשים נעות.

  • השאלה הרביעית שאתם מוכרחים לשאול מתקין מצלמות אבטחה בלוד  הינה – האם אתה מציע כיסוי אחריות? – בדומה לשאר המכשירים האלקטרוניים הקיימים בשוק, ייתכן שתקבלו אחריות מיצרנים בקניית מערכות אבטחה מעקב גם לבית. לפיכך, כדי לנצל את האחריות, עליכם לארוז מחדש ולשלוח את מצלמת האבטחה שלכם בחזרה אל מתקין מצלמות אבטחה בלוד, וזה עשוי להיות תהליך מייגע. תהליך זה עשוי להתגלות כמסוכן לאבטחת המקום שלכם עד שיגיע תחליף.

    מתקין מצלמות אבטחה בלוד למעקב בית אלחוטי אבן פינה הגנה הטרחה של הורדה והרכבה מחדש של מצלמות האבטחה לא תמיד מוזכרת על ידי נותני השירות. בשל כך, תקפידו לבדוק עם מתקין מצלמות אבטחה בלוד, בשביל לראות מה הוא מציע בחבילת האחריות. שאלות שיש לשאול עשויות לכלול – מתי תידרש החלפה? כמה זמן נמשך כיסוי האחריות?  האם החלפה כוללת ציוד מחודש או ציוד חדש? מה אם אותו דגם אינו זמין? וכיוצא בזאת.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד?

באופן כללי, מחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד הוא כזה:

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד – מערכת אזעקה בבית הוא – שבעת אלפים ושבע מאות ₪, כאשר בשיעור של תשעים ושניים אחוזים מהתרחישים מחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד יהיה פחות משבעת אלפים ושבע מאות ₪, כאשר מחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד הנמוך ביותר יהיה שלושת אלפים מאתיים ושבעה עשר וחצי ₪, ומחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד הגבוה ביותר יהיה שבעת אלפים ושבע מאות ₪ .

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד – מערכת אבטחה בבית הוא – ארבעת אלפים ושבע מאות ₪, בעשרים וחמישה אחוזים מן המצבים המחיר יתחיל בארבעת אלפים ומאתיים ₪, ובשניים עשר אחוזים מהם המחיר יתחיל משלושת אלפים ושבע מאות ₪, כאשר מחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד הנמוך ביותר יהיה שלושת אלפים שבע מאות ושמונה עשרה ₪, ומחיר התקנת מצלמות אבטחה בלוד הגבוה ביותר יהיה שבעת אלפים ושבע מאות ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה בלוד

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה בלוד. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה בלוד הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה בלוד יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה בלוד מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם