התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מצלמות אבטחה לעבודות עפר ופרויקטים – מצלמות אבטחה לאתר בנייה

מצלמות אבטחה לעבודות עפר ופרויקטים – מצלמות אבטחה לאתר בנייה

סוגי אבטחה לעבודות עפר ופרויקטיםמחיר לסוג אבטחה לעבודות עפר ופרויקטים
התקנת מצלמת אבטחה מצודדת וזזה החל מ- 399 ש"ח
התקנת מצלמת אבטחה לשטח בנייה פרטיהחל מ- 299 ש"ח
ביקור מתקין והתקנה החל מ- 199 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

כאשר מדברים על עבודות עפר ופרויקטים, כי אז פריסת מצלמות אבטחה לעבודות עפר ופרויקטים, לשם אבטחה והגנה על נכסים באתרי עבודות בנייה ובמתחמים,

האזינו לכתבה

במקום או בעבודה לצד סיורי אבטחה, מציעה כמה יתרונות נשגבים. אלה כוללים, כמו למשל – חיסכון משמעותי בעלויות, מהירות התקנה, איכות מתקדמת, נוחות ושקט נפשי שמצלמת מעקב ניידת תמיד על המשמר ומגינה על המקום שלכם. אתרי בנייה מלאים במכונות כבדות, ציוד וכלים יקרים; ללא אבטחה נאותה של אתרי בנייה בערים גדולות, הכלים הללו עשוייים להינזק או להיגנב, וזה אומר הפסד כספי כבד.

מצלמות אבטחה לעבודות עפר ופרויקטים

מכיוון שאתרים אלו הם יעדים נפוצים כל כך לגניבה וונדליזם, חיוני למנהלי פרויקטי בנייה לפקח עליהם בקפידה באמצעות מצלמות אבטחה לאתר בנייה. בכתיבת מאמר זה הושקעו מאמצים אדירים. יחד עם זאת, נשמח באם תכבדו את המאמצים הקשים שחווינו, ותקראו את המאמר הזה למן תחילתו ועד לסיומו, וכך תגלו ערב רב של עובדות על – מצלמות אבטחה לעבודות עפר ופרויקטים, ואף על מצלמות אבטחה לאתר בנייה.

למה לבחור באופציה של מצלמות אבטחה לעבודות עפר ופרויקטים?

כאן תגלו למה בדיוק כדאי לכם לבחור באופציה של מצלמות אבטחה לעבודות עפר, בעוד שהן משמשות לאתרי עבודה בנדל"ן, מסחר ומגורים, מגרשי משא, חצרות רכבת ואתרים מרוחקים, וכיוצא בזאת:

  • עם מצלמות אבטחה לעבודות עפר תהיו תמיד ערים, תמיד על המשמר – מצלמות אבטחה לעבודות עפר מספקות סקירה מדויקת ומפורטת יותר של תקריות במקום מאשר נוכחות מאבטח.

  • עם מצלמות אבטחה לעבודות עפר תיהנו מהיכולת לזהות חדירות בתנאי התאורה הנמוכים ביותר – טכנולוגיה, כמו לדוגמה – אינפרה אדום, הדמיה תרמית וניתוח וידאו מאפשרים למצלמות האבטחה לראות דברים שלעין אנושית לא ניתן יהיה לזהות.

  • עם מצלמות אבטחה לעבודות עפר תוכלו לצפות בשטח הרבה יותר רחב מאשר מאבטח – עם כמה גלאי אינפרה אדום פסיבי, יהיה באפשרותכם לזהות באופן יזום כל פריצה באתר שלם ובכל נקודות הכניסה.

  • עם מצלמות אבטחה לעבודות עפר תגלו תמיד ערות – הן מזומנות ומוכנות לעצור ולתפוס גנבים, ונדלים ופושעים אחרים מסביב לשעון. הן בחיים לא יסבלו מהפרעות בריכוז או מעייפות קשב. מצלמות אבטחה לעבודות עפר מסירות את מרכיב האמון בערנות, במוטיבציה וביכולת של אנשי האבטחה.

מדוע לבחור באפשרות של מצלמות אבטחה לאתר בנייה?

בטיחות באתר בנייה צריכה תמיד להיות בראש סדר העדיפויות של כל מנהל פרויקט בנייה. הבטחת האתר בטוח לעובדים, פחות חשוף לפשע, וכל האזור מתועד בווידאו ישמור על הפעילות על המסלול והעובדים יהיו שביעות. אבטחת אתר עבודה בבנייה בצורה של מצלמות אבטחה לאתר בנייה יסודיות תבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבור האתר שלכם, והנה מדוע יש לבחור באפשרות של מצלמות אבטחה לאתר בנייה:

  • מצלמות אבטחה לאתר בנייה מגבירות את בטיחות העובדים – אתרי בנייה הם בדרך כלל אזורים מסוכנים מאוד, ומכיוון שכך, מצלמות אבטחה לאתר בנייה משרתות שתי מטרות חשובות בשמירה על בטיחות העובדים והמנהלים בעוד שהעובדים פועלים בסביבה מסוכנת כמו אתר בנייה. קודם כל, מעקב אחר אזור העבודה אומר שמעסיקים יכולים לפקח על העובדים שלהם ולוודא שהם מצייתים לפרוטוקולי הבטיחות המחמירים שנקבעו ולמזער את הסיכון לפציעות. בנוסף לכך, במקרה מצער שאכן מתרחשת תאונה או פציעה, מערכות מצלמות אבטחה לאתר בנייה יתעדו את מה שקרה וסרטון זה יכול לשמש מאוחר יותר כהוכחה.

  • עם מצלמות אבטחה לאתר בנייה תוכלו להגיב לאלתר לסכנות – מצלמות אבטחה לאתר בנייה נועדו ללכוד כל אירוע שקורה בזמן אמת, מה שמאפשר למאבטחים או לגורמי חירום להגיב במהירות לכל דבר שמשתבש. אם בוצע פשע או מתרחשת פציעה באתר הבנייה, מעקב אבטחה באתר הבנייה יהיה נכס הכרחי בתגובה. אם פשע נתפס בווידאו, הוא ייחשב לתגובה בראש סדר העדיפויות של המשטרה, והרשויות יפנו מיד למקום כדי לטפל בהתנהגות הפלילית.

  • מצלמות אבטחה לאתר בנייה מרתיעות בפני גניבות – הכללת מצלמות אבטחה לאתר בנייה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחית את הסיכויים לגניבה. עם מכונות וציוד יקרים שנותרו ללא השגחה מדי לילה, אתרי הבניה האלו הינם קורבנות שכיחים של פושעים המחפשים לגנוב ולמכור כלים יקרי ערך. פושעים על פי רוב מחפשים מצלמות אבטחה לפני שהם פורצים או גונבים משהו. אם הם יכולים לראות בבירור את מערכת האבטחה באתר הבנייה, הם לא ירצו להסתכן בסכנת היתפסות ויהיו הרבה פחות סיכויים לממש את כוונותיהם.

  • מצלמות אבטחה לאתר בנייה מאפשרות מעקב אחרי התקדמות הבנייה – כפי שקראתם, פתרונות אבטחה באתרי בנייה מציעים כמה יתרונות, אך אחד שאולי לא חשבת עליו מיד הוא היכולת לעקוב אחר התקדמות פרויקט הבנייה. אתם עשויים לפקח על הפעולות, לוודא שהעבודה מתבצעת בזמן ולצפות להפרות בפרוטוקול הבטיחות. זאת ועוד, אתם יכולים לאחסן את הצילומים בשביל לגשת אליהם בכל זמן נתון, מה שבתורו עשוי לסייע בתזמון לפרויקטים עתידיים. יתרה מזאת, לחלק ממוצרי האבטחה של אתרי בנייה יש תכונת זמן lapse באופן הזה שיש באפשרותכם לצפות במהירות בפרויקט מתחילתו ועד סופו.

  • מצלמות אבטחה לאתר בנייה נועדו למנוע ונדליזם והסגת גבול – גניבה היא לא הפשע היחיד שיכול להתרחש לאחר שעות באתר בנייה. מסיגי גבול ומשחתים הם מבקרים נפוצים באתרים אלה, בדרך כלל סתם סקרנים או מחפשים כיף לא מזיק. ברם, בשל האופי המסוכן של אתרי בנייה, התנהגות מסוג זה מגבירה את הסיכון לפציעות. שלא לדבר על כך שלפעמים מסיגי גבול אלה אינם בלתי מזיקים – ידוע שהם משחיתים ופוגעים בציוד היקר. מצלמות אבטחה לאתר בנייה יכולות להוות אמצעי הרתעה יעילים נגד פשע מסוג זה, ולמנוע פציעות אפשריות ונזקי ציוד.

  • מצלמות אבטחה לאתר בנייה יצמצמו אחריות – מעקב אבטחה לקוי באתר הבנייה עשוי להוביל לכמה בעיות, שאחת מהן היא הגנה לא מספקת מפני התחייבויות ונזק והפסדים נוספים. ללא אבטחת אתר בנייה, אם נגנב חתיכת מכונות כבדות וזה מאפשר לגנב גישה לבניין, אז כל נזק והפסד שיתרחשו לאותו אתר בנייה יהיו יקרים. הקבלנים יכולים לשאת באחריות לתאונות או פגיעות בהן מעורבים מסיגי גבול, או שנגרמו מפעולות מסיגי גבול, המתרחשות באתרם. קיום מערכות מצלמות אבטחה לאתר בנייה יעזור לאבטח טוב יותר מפני איומים אלה.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה לאתר בנייה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה לאתר בנייה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה לאתר בנייה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה לאתר בנייה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה לאתר בנייה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם