התקנת מצלמות אבטחה » מתקין מצלמות אבטחה בישראל » מחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה – מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה

מחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה – מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה

טבלת מחירים של התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה

סוג התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווהמחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה
2 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-649 ש"ח
4 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-1,149 ש"ח
2 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-499 ש"ח
4 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-899 ש"ח
2 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-699 ש"ח
4 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-1,299 ש"ח
*המחירים לא כוללים מע"מ כחוק + התקנה**המחירים משתנים בהתאם לאיכות המצלמות

הודות לאפשרויות ההולכות ומתרחבות למעקב באמצעות מצלמות אבטחה, אף פעם לא היה קל יותר להגן על הנכס, בית העסק והרכוש האישי שלכם.

האזינו לכתבה

יותר ויותר בעלי נכסים ועסקים בחרו להתקין רשתות אבטחה פרטיות בחצרות שלהם כדי להרתיע מפני גניבות, לפקח על התנהלות עובדים ולהישאר מודעים למה שקורה בבית שלהם או בסביבתו. ואין זה פלא למה זה כך.

מערכות מצלמות אבטחה זמינות כיום כמעט לכל צורך ומסגרת תקציב, ומעניקות לכם את החופש לצפות בצילומי וידאו משני צגי טלוויזיה במעגל סגור מקומיים, או מרחוק דרך רשת האינטרנט. אנחנו ממש נשמח באם תמשיכו פשוט לקרוא, ותגלו עולם מופלא שסובב סביב מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה, כמו גם נספק לכם הצעות מחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה.

התקנת מצלמות אבטחה פתח תקווה

מה הם עשרת הפרמטרים שמחייבים אתכם להסתייע בשירותים של מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה?

עשרת הפרמטרים אשר מחייבים אתכם להסתייע בשירותים של מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה הם כדלקמן:

  • שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה יכולים לעזור למנוע תביעות משפטיות והונאה – הימנעו מהוצאות משפטיות יקרות מתביעות שווא או לא הגונות. אחד הפחדים הגרועים ביותר של כל עסק הוא התביעה. אף במידה ומדובר על תאונה, פציעה, הטרדה, ואף במידה ומדובר על בעיה משפטית אחרת שמתרחשת במקום, ראיות של מצלמות אבטחה יכולות להוכיח מה באמת התרחש במקום.

  • שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה מספקים תיעוד של כל הפעילות בעסק שלכם – מעקב של מצלמות אבטחה מגן על העובדים באופן עקיף באמצעות מעקב אחרי כל מבקר שנכנס לבניין ושומר תיעוד וידאו של פעילותם.

  • שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה בהכרח משפרים את האבטחה החיצונית ללקוחות ולעובדים שלכם – מצלמות אבטחה מגנות על העובדים שלכם, גם במישרין וגם בעקיפין. כשמצלמות האבטחה יותקנו בחניונים של בית העסק ומחוץ למבנה הפיסי שלו, הן יכולות לתעד את הפעילות החשודה ולאפשר לשוטרי אבטחה או אחרים להבטיח לעובדים להגיע לרכבם בבטחה.

  • האם מצלמות אבטחה חסכוניות וניתנות להרחבה? מעקב מצלמות אבטחה הינו חסכוני ואפשרי לחלוטין להרחבה. ככל שהעסק שלכם גדל, הוספה ושילוב של מצלמות אבטחה נוספות ברשת מבוססת היא קלה וחסכונית.

  • באמצעות שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה תיהנו ממצלמות אבטחה שיכולות להפחית את הסיכון לוונדליזם – בעלי עסקים משלמים במישרין ובעקיפין על ונדליזם. מצלמות אבטחה שממוקמות בצורה בולטת הוכחו כמפחיתות את איומי האלימות והוונדליזם בעסקים באופן דרמטי.

  • מצלמות אבטחה מסייעות לאכיפת החוק – צילומי מעקב וידאו הם אחד מכלי החקירה הטובים ביותר של אכיפת החוק לפעילות פלילית הקשורה לעסק, כולל גניבה וונדליזם.

  • שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה ישפרו את תפוקת העובדים שלכם ואת התפעול העסקי.

  • שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה יגדילו את היקפי המכירות שלכם – מצלמות אבטחה יכולות אף לעזור לכם למכור יותר מוצרים מהחנות הקמעונאית שלכם. הכיצד? מצלמות האבטחה מקלות על מעקב אחר דפוסי תעבורת לקוחות ברחבי העסק שלכם. זה מאפשר לכם להעביר מלאי ולהתאים את המלאי באופן הזה שתנצלו את מלוא היתרונות של אזורים טבעיים בעלי תנועה גבוהה.

  • שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה מספקים תאימות עסקית – סוגים רבים של עסקים חייבים לקיים מערכת מעקב מצלמות אבטחה, כדי לעמוד בתקנות הנדרשות, ואף מדיניות פנימית של בית העסק.

  • שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה יספקו לכם שקט נפשי 24/7 – ניטור רציף בזמן אמת – מעקב IP מרחוק מאפשר לעובדים מורשים לנטר אזורים עסקיים קריטיים באופן רציף, 24/7 בזמן אמת כמעט מכל מקום.

איזה שאלות מומלץ שתשאלו את עצמכם בטרם הזמנת מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה?

אתם תוהים איך לבחור את מצלמת האבטחה הנכונה עם כל האפשרויות הקיימות בשוק, או את מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה? התחילו את החיפוש שלכם בכיוון הנכון באמצעות שאילת עצמכם מספר שאלות בסיסיות, ואלו השאלות שמומלץ שתשאלו את עצמכם בטרם הזמנת מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה:

  • תשאלו את מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה בהקשר של גישה לצפייה מקומית או מרחוק? – כל עוד תצלמו את כל צילומי מעקב של מצלמות האבטחה, איך אתם מתכננים לצפות בהם? עבור המון בני אדם, עדכוני וידאו העוברים למקליט וידאו דיגיטלי או לחלופין צג במעגל סגור בבית במשרד הוא כל מה שצריך.

    אך מה קורה באם אתם מעוניינים לפקוח עין על דברים מהכביש? זה המקום שבו מכשירי מעקב עם גישה מרחוק, הידועים גם כמצלמות אבטחה אינטרנט או מצלמות אבטחה רשת, נכנסים לתמונה. הן מעוצבות לחיבור לרשת מחשבים על ידי כבל או חיבור אלחוטי, מצלמות אבטחה אינטרנט אלה מאפשרות לכם להיכנס ולצפות במתרחש מכל מחשב או טלפון נייד אשר מחוברים לרשת האינטרנט.

  • תשאלו את מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה  בהקשר של אור בהיר או אור נמוך? – לרמת האור הכוללת של הסביבה שבה אתם מתכוונים לצלם יש השפעה ברורה על בחירת מצלמת האבטחה שלכם. אם מעקב הווידאו שלכם יתקיים באזורים מוארים ומוארים היטב, לבחירת מצלמת האבטחה שלכם יהיה מעט מאוד מגבלות, וזאת משום ששפע אור מקל על כמעט כל מצלמת אבטחה ללכוד צילומים ברורים. יחד עם זאת, תנאי תאורה עמומים דורשים התייחסות קטנה נוספת, כי לא כל מצלמת אבטחה בנויה להתמודד עמם. מצלמות אבטחה ביום או בלילה נותנות לכם את הגמישות הגדולה ביותר, מכיוון שמצלמות האבטחה מאפשרות לכם לנטר באופן עקבי חלל נתון, גם אם רמות האור משתנות ללא הרף.

  • תשאלו את מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה בהקשה של – קווי או אלחוטי? – אם אתם רוצים שמצלמת האבטחה שלכם תהיה מחוברת או לא, זה גורם נוסף בהחלטה שלכם. מצלמות אבטחה חוטיות על פי רוב שולחות אות וידאו מוצק ומאובטח יותר מכיוון שהן משדרות באמצעות כבל ולא דרך האוויר, אבל הן יכולות לדרוש יותר כסף ומאמץ להתקין כי יש להפעיל חיווט. זה אומר לשכור את שירותיו הנאמנים של מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה, או לרכוש את הכבל ולהקדיש את הזמן לעשות זאת בעצמכם.

    יחד עם זאת, מצלמות אבטחה אלחוטיות יכולות להיות ממוקמות כמעט בכל מקום בקלות, בשל הסיבה שאתם ממש לא צריכים לדאוג לגבי הפעלת כבל חדש או תיקון לרצף כבלים קיימים. אבטחת אותות הופכת גם להרבה פחות בעיה, הודות לפרוטוקולי הצפנה המשתפרים ללא הרף.

  • תשאלו את מתקין מצלמות אבטחה בפתח תקווה – מה עדיף – פנימי או חיצוני? – סביבות פנימיות וחיצוניות לא רק שונות בתנאי תאורה, כי אם אף קיים גורם מבדל גדול נוסף, והוא – מזג האוויר. כאשר הבית הפנימי נוטה להיות מבוקר אקלים עם חימום, מיזוג אוויר ובקרת לחות, בחוץ זה סיפור אחר לחלוטין. רוח, גשם, קרני UV ומזהמים כולם יכולים להוריד מצלמת אבטחה לשימוש פנימי תוך זמן קצר, אז אם אתם רוצים לצלם בחוץ, הקפידו ללכת עם מצלמת אבטחה חיצונית קשוחה יותר. אל תשכחו, שלמרות שאי אפשר להשתמש ברוב מצלמות האבטחה הפנימיות בחוץ, מצלמות אבטחה חיצוניות רבות מתאימות למעקב פנימי וחיצוני כאחד.

מה הוא הממוצע של מחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה מסוג איקוויז'ן?

בדיון על הממוצע של מחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה, עולים הנתונים הבאים:

  • בדיון על הממוצע של מחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה, מצלמת אבטחה מסוג היקוויז'ן, בעלת שני מגה פיקס, בהתייחסות לשתי מצלמות אבטחה, המחיר מתחיל בשבע מאות וחמישים ₪, ומסתיים בתשע מאות וחמישים ₪.

  • בדיון על הממוצע של מחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה, מצלמת אבטחה מסוג היקוויז'ן, בעלת שני מגה פיקס, בהתייחסות לשתי מצלמות אבטחה, לרבות DVR, המחיר מתחיל באלף ותשע מאות ₪, ומסתיים באלפיים ומאה ₪.

  • בדיון על הממוצע של מחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה, מצלמת אבטחה מסוג היקוויז'ן, בעלת ארבעה מגה פיקס, בהתייחסות לשתי מצלמות אבטחה, המחיר מתחיל באלף וחמישים ₪, ומסתיים באלף ושלוש מאות ₪.

  • בדיון על הממוצע של מחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה, מצלמת אבטחה מסוג היקוויז'ן, בעלת ארבעה מגה פיקס, בהתייחסות לשתי מצלמות אבטחה, לרבות DVR, המחיר מתחיל באלפיים ומאתיים ₪, ומסתיים באלפיים וחמש מאות ₪.

  • בדיון על הממוצע של מחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה, מצלמת אבטחה מסוג היקוויז'ן, בעלת שמונה מגה פיקס, בהתייחסות לשתי מצלמות אבטחה, המחיר מתחיל באלף וחמש מאות ₪, ומסתיים באלף ושמונה מאות ₪.

  • בדיון על הממוצע של מחיר התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה, מצלמת אבטחה מסוג היקוויז'ן, בעלת שמונהה מגה פיקס, בהתייחסות לשתי מצלמות אבטחה, לרבות DVR, המחיר מתחיל באלפיים שמונה מאות וחמישים ₪, ומסתיים בשלושת אלפים ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה בפתח תקווה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם