התקנת מצלמות אבטחה » מתקין מצלמות אבטחה בישראל » מחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו – מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו

מחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו – מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו

טבלת מחירים של התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו

סוג התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפומחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו
2 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-649 ש"ח
4 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-1,149 ש"ח
2 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-499 ש"ח
4 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-899 ש"ח
2 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-699 ש"ח
4 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-1,299 ש"ח
*המחירים לא כוללים מע"מ כחוק + התקנה**המחירים משתנים בהתאם לאיכות המצלמות

בשל העובדה שקיימים הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון בבחירה של מצלמות אבטחה, יצרנו מדריך שידריך אתכם לאורך כל התהליך, החל מבחירה של סוג המצלמה,

האזינו לכתבה

או המצלמות שאתם צריכים, ועד בחירה של מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו. כמובן, אתם יכולים גם להשוות מצלמות אבטחה, אך סיפקנו לכם פה את הפרטים הכי עסיסיים, שאותם תגלו במידה ותמשיכו לקרוא, כל האמת על מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו, או לחלופין על מחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו.

התקנת מצלמות אבטחה תל אביב - יפו

מה הן הדרכים שבהן ייגש מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו למצלמות אבטחה?

קיימות כל מיני דרכים לגשת לסוגים השונים של מצלמות אבטחה, בין אם לפי מיקום, איפה אתם מציבים אותן בבית או בעסק שלכם, לפי כוח, כיצד מצלמות האבטחה יקבלו חשמל, לפי קישוריות, אם הן דורשות Wi-Fi או אותות סלולריים, אגב, כך תגלו מה הן הדרכים שבהן ייגש מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו למצלמות אבטחה:

  • מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו ייגש למצלמת אבטחה צריח או גלגל עין – נראית די דומה למצלמת אבטחה כיפה, למצלמת אבטחה צריח יש את הטוב משני העולמות, וזאת משום שמתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו יכול למקם את מצלמת האבטחה בכל זווית שתרצו במערך עמיד בגניבות.

  • מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו יתקין לפי מיקום – מרבית בני האדם יתחילו בחיפוש אחר מצלמות אבטחה על סמך מיקום ההתקנה, שיתקין מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו. היכן צריך להתקין מצלמות אבטחה? אם אתם גרים במקום עם חצר קדמית ואחורית, אתם עשויים להפיק תועלת מהתקנה של אחת ממצלמות האבטחה החיצוניות הטובות ביותר. פעמוני דלת וידאו, הידועים גם כמצלמות אבטחה פעמון, יכולים להיות שימושיים אף במעקב אחרי דלת הכניסה שלכם. הנקודה פה היא שאתם עשויים לערבב ולהתאים סוגי מצלמות אבטחה שונים, על מנת ליהנות מאבטחה ביתית מושלמת.

  • מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו יתקין אותה על פני הקרקע של הבית שלכם לכל הפחות. הימנעו מאזורים פרטיים, כמו למשל – חדרי אמבטיה או חדרי שינה, אך תכסו כל אזור שנגיש בקלות, כמו לדוגמה – מסדרון קדמי, או כל אזור מרכזי בדירה שלכם, כדוגמת – הסלון. יש להניח, כי מצלמות אבטחה פנימיות יהיו מחוברות יותר מאשר מצלמות חיצוניות, שאולי אינן נמצאות ליד שקע. רוב מצלמות האבטחה הפנימיות מחייבות Wi-Fi או חיבור לאינטרנט, למעט כמה שמתחברות ומקליטות ישירות ל-DVR או NVR. ואפילו רוב מצלמות האבטחה, אשר מחוברות ל- NVR ול- DVR כיום מתחברות לאינטרנט כדי לספק לכם התראות מרחוק.


    העזרה של מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו בבחירת מצלמות אבטחה חיצוניות – מצלמות אבטחה חיצוניות בעלי הנטייה להיות די יקרות משום שהן מגיעות עם מארזים עמידים בפני מזג אוויר, באופן הזה שהן מסוגלות לעמוד בטווחי טמפרטורות גדולים, ואף מוצקים ונוזלים שונים, בין אם זה גשם, שלג, ברד או אבק. האופן שבו מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו יקבע עד כמה מצלמת האבטחה עמידה, יהיה תלוי בדירוג ה- IP.

    שלא כמו מצלמות אבטחה פנימיות, מצלמות אבטחה חיצוניות נוטות יותר להיות נסתרות, אף מצלמות אבטחה נסתרות מסבירות את עצמן באופן יחסי, הן נועדו להיראות כמו חפצים אחרים, בין אם זה עט, דובון או פשוט מצלמה קטנה מספיק כדי להישאר בלי כל תשומת לב. אנחנו לא ממליצים להשתמש במצלמות אבטחה נסתרות, בשל העובדה כי מצלמות אבטחה גלויות יכולות להרתיע את הפורצים.

  • אם תשאלו מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו לגבי מצלמות אבטחה אלחוטיות – כלומר הן מופעלות בעזרת סוללות ומתחברות ל- Wi-Fi – בשל פחות שקעים חיצוניים. אך דבר אחד שראוי לציין הוא שמצלמות אבטחה אלחוטיות עדיין יכולות לדרוש את האינטרנט. ברם, לעתים רחוקות מאוד אנו רואים מצלמות אבטחה חיצוניות עם כרטיס SIM 4G המחליף Wi-Fi.

  • מה יגיד לכם מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו על פעמוני וידאו? פעמוני וידאו הם סוג נוסף של מצלמות אבטחה חיצוניות, המשמשות בפרט על גבי דלתות כניסה. נקראות אף מצלמות אבטחה פעמון דלת, הן עשויות לכלול צלצול או להחליף מערך פעמון קיים כדי שאנשים יוכלו לראות ולדבר עם האורחים שלהם מרחוק דרך אפליקציה סלולרית או מכשיר בית חכם.

  • מצלמות אבטחה תיבה או קופסה הן בדיוק כפי שהן נשמעות, מצלמות אבטחה בצורת קופסה. אלה אינן שכיחות במיוחד כשמדובר באבטחת בית חכם והיו פופולריות יותר בסוף המאה השמונה עשרה ובתחילת המאה התשע עשרה.

  • מה יאמר לכם מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו על מצלמות אבטחה קוויות? למצלמות אבטחה קוויות, לרוב בתוך הבית, יש את היתרון שלעולם לא דורשות ממכם להחליף את הסוללות שלהן. במקום זאת, הן מחוברות לחשמל או מחוברות אל הבית שלכם. ברם, יש להן אף מגרעות, האחת, אתם לא אוהבים להוסיף עוד חוטים לבית החכם שלכם שכבר מחובר למלא חוטים, השניה, אם החשמל או ה- Wi-Fi שלכם כבויים, ייתכן שהמצלמה לא תוכל להתחבר אפליקציה.

  • וזאת הדעה של מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו על מצלמות אבטחה אלחוטיות – מצלמות אבטחה אלחוטיות הרבה יותר קלות להתקנה מאשר מצלמות אבטחה קוויות, אך יש לקחת בחשבון את חיי הסוללה – שנה היא פרק זמן סביר למצלמה להחזיק מעמד, לדעתנו. בעוד שסוללות מסוימות נטענות, חלקן עלינו להחליף לחלוטין מדי כמה זמן. מצלמות אבטחה חיצוניות מסוימות מגיעות עם פאנלים סולאריים, משמע – הם נטענים ברציפות מהשמש, ולעולם לא מצריכים החלפת סוללה.

  • הזזה, הטיה או זום: לעתים, אתם לא חפצים להיות מוגבלים לשדה הראייה של המצלמה, וזה המקום שבו הזזה, הטיה והתקרבות נכנסים. זה נותן לכם יותר חופש לראות בדיוק את מה שאתם רוצים לראות, ואת מצלמות האבטחה הטובות ביותר ניתן להפנות את כל הדרך מסביב לכיסוי כולל.

  • המלצת מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב יפו  על מצלמות אבטחה כיפה – קצת יותר קשה להתקנה ממצלמות אבטחה אחרות, למצלמות אבטחה כיפה נלווה היתרון שקשה לגנוב אותן, מכיוון שהן מותקנות על תקרות. הן גם מספקות שדה ראייה נרחב יותר מאשר מצלמת אבטחה רגילה בשל העיצוב הכדורי שלהן.

  • מצלמות מחוברות ל-WiFi – מצלמת אבטחה דיגיטלית או IP – בימינו, רוב מצלמות האבטחה מחוברות ל- WiFi, משמע, יש למצלמות האבטחה אפליקציה מתאימה המאפשרת לכם לשדר צילומים בשידור חי, לקבל התראות על תנועה או הפעלת אדם ולשלוט במצלמה שלכם מרחוק. זה לקח את הניטור הביתי שלכם ממקומי בלבד למרוחק. באפשרותכם ממש לראות מה קורה בבית מכל מקום בעולם, כל עוד יש לו Wi-Fi.

  • מצלמות שאינן דורשות WiFi , מצלמות אבטחה אנלוגיות – אם אין לכם Wi-Fi, עדיין יש מצלמות אבטחה שיעבדו עבורכפ. רובם מקליטים ישירות לכרטיס מיקרו SD או לכונן קשיח, כך שאמנם לא יכולתם לצלם בשידור חי, אך יכולתם לראות מה התרחש בדיעבד באמצעות הורדת האחסון המקומי למכשיר כמו המחשב שלכם.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו?

בנוגע להיבט של מחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו, נפרק אותו לגורמים כך –

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו, התקנה של מערכת אבטחה גלויה בת ארבע מצלמות, שכולל את ההתקנה, ואת העלות של הקלטה עצמאית ומצלמות אבטחה – מתחיל באלפיים ושמונה מאות₪, וכלה בארבעת אלפים וחמש מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו, התקנה של עינית דיגיטלית לדלת, שכולל את ההתקנה, ואת העלות של מסך ועינית – מתחיל בשלוש מאות וחמישים ₪, וכלה בשמונה מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו, העלות של ביקור טכנאי במעגל סגור – מתחיל במאה וחמישים ₪, וכלה בשלוש מאות וחמישים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו, התקנה של מערכת אבטחה סמויה של ארבע מצלמות אבטחה, כולל עלות לעבודת ההתקנה של מצלמות אבטחה נסתרות, ועלות של מערכת מצלמות האבטחה – מתחיל בתשע מאות ₪, וכלה באלף ושבע מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו, התקנה של מצלמת אבטחה גלויה, לא כולל את עלות מצלמת האבטחה, וכולל רק את עלות העבודה – מתחיל במאתיים וחמישים ₪, וכלה בשש מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו, התקנה של מצלמת אבטחה סמויה, לא כולל את עלות מצלמת האבטחה, וכולל רק את עלות להתקנת מצלמת אבטחה נסתרת בתוך כל מיני חפצים, כדוגמת – חפצי נוי, צעצועים או תיקים – מתחיל במאתיים ₪, וכלה בחמש מאות ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יפו מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם