התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מחיר התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך

מחיר התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך

סוגי התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך מחיר לסוגי התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך
התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמךהחל מ- 2999 ש"ח
להתקנת ארבע מצלמות אבטחה בדירה או בבית פרטיהחל מ- 3999 ש"ח
הזמנת מתקין והתקנה החל מ- 199 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

במידה והגעתם להחלטה שאתם צריכים מצלמות אבטחה לבית או לעסק שלכם, עכשיו הגיע הזמן לבחון את מחיר התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך.

האזינו לכתבה

האם כדאי להזמין חברת התקנת מצלמות אבטחה מקצועית? מהם היתרונות של שכירת מישהו אחר שיתקין את מצלמות האבטחה שלכם, והאם זה הכרחי? באם תקפידו על קריאה רציפה, תגלו כי מאמר זה הוא פירוט של מי יכול להתקין מצלמות אבטחה, והמצבים בהם אנו ממליצים להזמין מתקין מצלמות אבטחה מוסמך לשם התקנת מצלמות אבטחה. לא כל בית זהה, אך הרכוש של כל בני האדם ראוי להיות מוגן. מצלמות אבטחה הן כלי נפלא להשיג תחושת ביטחון, מכיוון שהינן מעניקות לכם זוג עיניים נוסף להגנה על המקום שלכם בכל זמן.

מחיר התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך

הפריסה, התקציב וסדר העדיפויות של אבטחת החלל שלכם שונים משל השכן שלכם, באופן הזה שלא קיים כלל אצבע אחד שמתאים לכל האנשים למיקום מצלמות אבטחה. אך המדריך הזה יעזור לכם לשקול את כל ההיבטים של מערך האבטחה הביתי שלכם, או לחלופין לזהות אילו מהם הם חובה מוחלטת בהתבסס על נקודות התורפה בבית שלכם. בהמשך נדון על התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך, כמו גם על מחיר התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך.

מה צריך לדעת על התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך?

כל אחד יכול להתקין מצלמות אבטחה בנכס שלו. ברם, אם מערכת מצלמות האבטחה שלכם דורשת שינויים בחיווט החשמל שלכם, תיאלצו להזמין חשמלאי מורשה שיבצע את ההתקנה. כל מי שמתקין מערכות אבטחה מחוץ לביתו צריך רישיון על פי חוק. רישיון מבטיח כמה דברים, כמו לדוגמה – התקנה ידענית עם מיקום נכון של המצלמה כדי לשמור על אבטחת הבניין שלכם; התקנה בטוחה להגנה מפני בעיות חשמל וכשל במצלמת האבטחה; הגנה מפני רמאים, הונאה ופושעים המשתמשים בהתקנת מצלמות אבטחה ככיסוי.

הבשורות הפחות טובות הן שהיו מקרים רבים של הונאות והונאה סביב התקנת מערכת האבטחה. חלק מהנוכלים של מערכות האבטחה עוברים מדלת לדלת, על מנת לאסוף מידע על מערכת האבטחה, המעמידים פנים שהם עובדים מטעם מחלקת המשטרה. אל תכניסו סתם מישהו לביתך כדי להתקין מערכת אבטחה. התקנת מצלמות אבטחה היא אחד השירותים החשובים ביותר להתקשרות באמצעות ספק מורשה. תבצעו את המחקר המקדים שלכם על סוגי מצלמות האבטחה שהחברה מתקינה, שירותי ניטור האבטחה שהם מציעים והמוניטין שיש להם בקהילה המקומית שלכם.

איך תדעו מתי לשכור התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך?

אם אתם מתקינים את 4 מצלמות האבטחה האלחוטיות הבסיסיות ביותר בבית שלכם ומתמצאים ברזי הטכנולוגיה, ייתכן שלא תצטרכו התקנת מצלמות אבטחה מקצועית. לפיכך, בתרחישים הבאים אנחנו ממליצים להזמין התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך:

  • התקנת מצלמת אבטחה חיצונית – התקנת מצלמות אבטחה חיצונית דורשת ידע במיקום נכון של המצלמה, על מנת ללכוד בהצלחה פעילות סביב היקף הנכס. ההתקנה דורשת בדרך כלל קידוח לתוך קירות הבית, מה שעשוי לחשוף אתכם לחיווט חי או לגרום נזק לחיווט החשמל שלכם. מתקין מקצועי ומוסמך ידאג להתקנה נכונה לבטיחות ביתכם.

  • התקנת מצלמת אבטחה NVR קווית ו-DVR – תוודאו שהתקנת מצלמות האבטחה החוטית שלכם מתבצעת כהלכה באמצעות שכירת התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך. טכנאי מורשה יוודא שכל החוטים מותקנים כהלכה ויבדוק את המערכת שלכם, כדי לוודא שהעברת צילומי האבטחה שלכם פועלת היטב. אם יש לכם בעיות במערכת האבטחה שלכם, חברת ההתקנה תוכל לסייע לכם.

  • נדרשים שינויים בחיווט חשמלי – אם מערכת האבטחה שלכם דורשת שינויים בחיווט החשמל, במקרה זה עליכם להזמין חשמלאי שיבצע התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך, כדי להתקין את מערכת מצלמות האבטחה שלכם.

באיזה מקומות בבית מומלצת התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך, ובאיזה מקומות היא לא מומלץ?

המקומות בבית שבהם מומלצת התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך:

  • פנים – מדרגות ראשיות או מסדרון – התקנת מצלמה בצירים הראשיים בתוך הבית שלכם, בשביל להקשות על מישהו לנוע ללא זיהוי. אם מישהו פורץ דרך חדר אמבטיה, חדר שינה או אזור אחר שאינו מפוקח, הוא עדיין יצולם במצלמה אם יסתובב בבית.

  • חיצוני – דלת קדמית – אפשר להניח שפולשים תמיד מתגנבים לכניסות צדדיות, אבל נתונים סטטיסטיים מוכיחים ששלושים וארבעה אחוזים מהפורצים משתמשים בדלת הכניסה. זה גם המקום שבו יש להניח שגנבי חבילות יפגעו. מצלמת אבטחה בכניסה הראשית של הבית עוקבת אחר כל מי שנכנס ויוצא מהבית שלכם, מבני משפחה ובייביסיטר ועד אנשי תחזוקה, אנשי משלוח וכיוצא בזאת.

  • פנים – שטחים משותפים – התקנת מצלמות אבטחה בנקודות איסוף כמו לדוגמה –  המטבח או הסלון היא דרך נהדרת לראות אם הילדים עושים את מה שהם אמורים לעשות, אם הבייביסיטר קשובה, האם חיות המחמד נכנסות, או לבדוק איך לעזור במשק הבית. מנקים ושיפוצניקים. תשקלו לתעדף כל חדר שיש להם חלונות גדולים בקומת הקרקע – כך תוכל לראות אם מישהו מתעסק בהם או משתמש באחד כנקודת פריצה.

  • חיצוני – דלתות אחוריות וצדדיות – דלתות מחוץ לטווח הראייה מאפשרות למבקרים להיכנס ללא זיהוי, בין אם הם מוזמנים ובין אם לא. נתונים סטטיסטיים מראים כי בשיעור של עשרים ושניים אחוזים מהפריצות מתרחשות דרך הדלת האחורית. כדי להבטיח ידע מלא של כל מי שנכנס ויוצא, התקינו באמצעות התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך מצלמות לדלתות המשניות של הבית שלכם, במיוחד אם אחת מהן משמשת בדרך כלל יותר מאשר דלת הכניסה של הבית שלכם, או אם אחת, כמו דלת מרתף, נראית מפתה או נגישה במיוחד פולש פוטנציאלי.

  • חיצוני – חצר – ניטור החצר יעזור לכם לעקוב אחר כל מי שמסתיר את הבית שלך מבחוץ. זה גם שימושי ללכידת הפעילויות של ילדים, חיות מחמד ואף מסיגי גבול.

  • חיצוני – מוסך וחניה – מוסכים הם יעד שכיח של פורצים, וזאת משום שהם אחת מנקודות הכניסה החלשות ביותר. מצלמת אבטחה מכוונת אל המוסך ו/או השביל של הבית שלכם פוקחת עין פקוחה על אופניים, כלים, גריל, ציוד ספורט, כלי רכב וכל מי שמטפל בהם. אם המוסך שלכם מנותק, מצלמת האבטחה תעזור לכם להישאר מחוברים. אם המוסך מחובר, שכבת האבטחה הנוספת מנטרת כניסה אפשרית נוספת לנכס שלכם. אם יש שער בקצה השביל של הבית שלכם, אולי תרצו שם מצלמת אבטחה שתזהה כל מי שמנסה להיכנס. מצלמות אבטחה פנימיות הן שימושיות, אבל כדאי למצוא מצלמות עם מגני פרטיות, כדי לעזור למזער את הסיכונים של האקרים לקבל גישה לצילומים רגישים.

המקומות בבית שבהם לא מומלצת התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך

  • חדרי שינה וחדרי רחצה – הדחף לפקוח עין על ילדים או קשישים בבית שלכם מובן מאליו. יחד עם זאת, בחלק מהאזורים יש ציפייה מוצדקת לפרטיות. כמו כן, אם אתם משתמשים בשירות ניטור, אתם מסתכנים שהאקר יתחבר למצלמה שיש לה גישה למרחבים הפרטיים שלכם. למרבה המזל, יש הרבה אלטרנטיבות. צגי תינוקות הם בחירה חכמה לחדרי ילדים צעירים מאוד. ניתן להוסיף לדלתות ולחלונות גלאי תנועה וחיישני שבירת זכוכית, כחלק ממערכת אבטחה לבית מחובר. מערכות התראה רפואיות אישיות הן בחירה חזקה עבור קשישים.

  • מקומות שמפרים את הפרטיות של השכן שלכם – מצלמות אבטחה מצוינות לבטיחות שלכם, אבל עליכם להיות מודעים לפרטיות של אחרים בשכונה שלכם. חוקים ספציפיים לגבי מצלמות ופרטיות משתנים ממדינה למדינה, מכיוון שכך כדאי לבדוק את החוקים המקומיים, בשביל לוודא שלא תצטרכו לבטל את התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך. באופן כללי, מותר לבעלי בתים להחזיק מצלמות אבטחה חיצוניות המכסות שטח רחב, ולרוב זה בסדר לצלם את הרכוש הפונה לציבור של השכן שלכם ברקע הצילומים. מבחינה משפטית, בעיות מתעוררות אם המצלמה שלכם מצלמת אזורים שבהם לשכנים שלכם יש ציפייה לפרטיות, לרבות אם מצלמות האבטחה שלכם יכולות לראות לתוך חדרי השינה או חדרי האמבטיה שלהם, או אם אתם עושים שימוש בצילומים למטרות שאינן ביטחוניות.

מה הינו המחיר של התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך?

מחיר התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך נע בין שלושת אלפים ₪ לבין חמשת אלפים ₪, בעוד שהמחיר מתייחס להתקנת ארבע מצלמות אבטחה בדירה או בבית פרטי. באם תתבקש התקנה של עוד מצלמות אבטחה, מן הסתם, המחיר יהיה הרבה יותר גבוה. המחיר הממוצע של התקנת 4 מצלמות אבטחה עם מתקין מצלמות אבטחה מוסמך הינו ארבעת אלפים ₪, בעוד שטווח המחיר הגבוה הינו חמשת אלפים ₪; וטווח המחיר הנמוך הינו שלושת אלפים ₪.

שאלות נפוצות על התקנת 4 מצלמות אבטחה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת 4 מצלמות אבטחה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת 4 מצלמות אבטחה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת 4 מצלמות אבטחה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת 4 מצלמות אבטחה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם