התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית – מה המחיר להזמנת מתקין?

התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית – מה המחיר להזמנת מתקין?

סוגי התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לביתמחיר לסוגי התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית
התקנה של מצלמה נסתרת לבית עם פיצ'רים, עמידות של מזג האוויר, ראיית ליל, חיבור, DVR,החל מ- 1499 ש"ח
התקנה של מצלמה נסתרת אלחוטית לבית בלחצן אשהחל מ- 1599 ש"ח
התקנה של  מצלמה נסתרת בלי בכלל פיצ'ריםהחל מ 299 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית פועלת ממש כמו העיניים והאוזניים שלכם, כאשר אתם לא יכולים להיות בבית או במקום העבודה שלכם.

האזינו לכתבה

חוץ משמירה ומהגנה על הבית, הרכוש והיקירים שלכם, התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית מאפשרת לעשות צ'ק אין עם בני משפחה, אורחים ואפילו עם חיות מחמד. כמו כן, התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית משמשת לשם הרתעה של פולשים, מסיגי גבול ומשחתים, ומשתמשת אף בתכונות חכמות שערכן לא יסולא בפז, כמו למשל – זיהוי תנועה ותאורה, ניתוח וידאו, צפייה מרחוק ואודיו דו כיווני.

התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית

יש כמה גורמים חשובים שחייבים להביא בחשבון בעוד שמחליטים איזה דגם לרכוש, כמו לדוגמה – קישוריות רשת, אפליקציות חכמות, רזולוציית תמונה וכיוצא בזאת. אנחנו יותר מנשמח אם תעשו לנו מערוף קטן, ותחליטו לקרוא את המאמר שמוצג לעיל, למן תחילתו וממש עד לסיומו, וכך תדלו הרבה פרטים חדשים על – התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית, ובנוסף לכך, תדלו פרטים חדשים על – מה המחיר להזמנת מתקין?

מה הם שיקולי מיקום או התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית?

הרבה בני אדם נוטים להניח שמיקום התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית הטוב ביותר הוא הנקודה הגבוהה ביותר מעל דלת הכניסה של הבית שלהם – אבל למעשה זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. חרף העובדה שמצלמת האבטחה יכולה לספק שדה ראייה גדול יותר, הרזולוציה של מצלמת האבטחה שלכם לא תהיה בבהירות הגבוהה ביותר.

זה עשוי להיות בעייתי בעוד שאתם מנסים להבדיל בין פעילויות ספציפיות. נקודת התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית הכי מומלצת עבור כל התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית היא בין שמונה לבין עשרה רגל מהקרקע. זה נמוך מספיק כדי לקלוט פרטים סופיים, תוך כדי הרתעת גניבות וונדליזם. אור שמש ישיר הוא שיקול עבור מצלמות אבטחה דלת חזית חיצונית. המיקום צריך להיות הרחק מאזורים בוהקים ואזורים בהירים, וזאת משום שזה יחסום או יעוות תמונות ווידאו.

חלק מבעלי הנכסים מבקשים לבצע התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית בצורה לא בולטת, על מנת לסכל שיבוש וונדליזם. בחירת מצלמת אבטחה עמידה בפני חבלה עוזרת להקל על החששות הללו. עדיף לבצע התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית חוטיות בתוך ספות חיצוניות שבהן לא ניתן לזהות בקלות, לחתוך אותן ולפגוע בהן. נקודת התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית המומלצת עבור כל מצלמת אבטחה מותקנת היא בין שמונה לבין עשרה רגל מהקרקע, כאמור לעיל.

מה הינן ששת הסיבות לביצוע התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית?

התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית משמשת אתכם לא רק בחוץ, כי אם אף בתוך הבית שלכם, כדי לשמור על הרכוש ועל חפצי הערך שלכם. ולהלן כל ששת הסיבות הכי נחשבות לשם ביצוע התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית:

  • התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית מספקת פתרונות מעקב נוחים – לפני כמה שנים את בחירת מערכות מצלמות אבטחה במעגל סגור יכלו להרשות לעצמם רק עסקים גדולים ובני אדם אמידים. התקדמות הטכנולוגיה שיפרה את מצלמות האבטחה, שכעת הן זולות במיוחד וקלות לשימוש. הן מגיעות מוכנות עבור התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית מהקופסה ואפשר לבצע התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית בלי כל עזרה מקצועית. תפנו עוד היום לספק האבטחה הקרוב לרכישת מערכת מצלמות אבטחה שתשמור על הנכס שלכם וכל מה שנמצא בו.

  • התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית עוזרת בתרחיש של בית ריק – מצלמות אבטחה מאפשרות הקלטה רציפה של החוץ והפנים של הבית שלכם, כשאתם כמובן לא בבית. אם אתם נוסעים לעבודה או יוצאים לחופשה ארוכה, היחידה המרכזית תקליט צילומים מכל מצלמות האבטחה, וניתן לצפות בהם לאחר שתחזרו הביתה. תאימות כונן קשיח חיצוני וראיית לילה מבטיחים שמצלמות אבטחה אלו יוכלו להקליט מאות שעות של קטעים, אפילו בתנאי תאורה חלשים. תבקשו מחברת האבטחה להעריך את המקום שלכם ולהציע את האפשרויות הטובות ביותר עבורכם.

  • התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית מונעת מקרים של פריצה ושל גניבה – מספר הפריצות לבתים ריקים עולה, בפרט בתקופת החגים. אתם משאירים מאחור את רכושכם היקר ביותר וחוזרים למצוא את הבית שלכם פרוץ ושדוד. קטעים מוקלטים ממצלמות אבטחה הם ראיה שימושית בזמן הגשת תביעה במשטרה ותביעת ההפסדים שלכם מחברת הביטוח שלכם. אם עוזרת בית מואשמת בגניבה קטנה, האשמה שאפשר לאמת באמצעות צילומי מעקב. כמו כן, הימצאות מצלמות אבטחה בבית עשויה להרתיע גנבים מלשדוד אותו.

  • באמצעות שירותי התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית תיהנו מניטור אלחוטי לצפייה בדירה שלכם ממקום העבודה שלכם – על ידי חיבור Wi-Fi ומחשב נייד או טלפון חכם, אתם יכולים לבדוק את פיד הווידאו שלכם תוך כדי תנועה. תכונה זאת ממש מספקת לכם שקט נפשי בעוד שאתם נוסעים למדינה זרה לפרקי זמן ארוכים. אם יש אנשים רבים שנכנסים ויוצאים מהבית שלכם בזמן שאתם לא נמצאים בו, זאת ממש לא בעיה לעקוב אחרי הפעילויות שלהם. פשוט התחברו באמצעות האפליקציה ותהיה לכם גישה באופן ישיר לווידאו מכל מצלמת אבטחה בבית שלכם.

  • בעזרת התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית תרגיעו את החששות שלכם – טריק שימושי שמרבית בני האדם לא מבינים או לא מודעים אליו הוא שמצלמת האבטחה שלכם עשויה לשמש בתור צג לתינוק. אתם יכולים לעקוב אחר בטיחות הילדים שלכם מחדר אחר, כאשר מיקרופון האודיו הדו כיווני מתריע כאשר הילד בוכה. אם אתם מעסיקים ומפקידים את הילדים שלכם בידי בייביסיטר, לעולם לא יזיק לדעת אם יקירכם בריא ושלם בזמן שאתם לא במקום. במהלך ההיעדרות שלכם, ניתן גם לעקוב אחר רווחתם והטיפול של כל אחד מהקשישים בבית שלכם. אותן המעלות חלות אם אתם משאירים את חיית המחמד שלכם מאחור בזמן נסיעה. הרבה בעלי חיות מחמד הורסים את החופשות של האנשים באמצעות דאגה ודאגה בלתי פוסקת לגבי חיות המחמד שלהם בבית. על ידי מעקב ביתי, אתם פשוט יכולים להבטיח שחיית המחמד שלכם זוכה להיות ניזונה באופן קבוע ולטייל על ידי המטפל שלה.

  • באמצעות התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית תישארו ערניים ותעקבו אחרי הסביבה שלכם – התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית, אשר ממוקמת מעל דלת הכניסה של הבית שלכם, עוזרת לכם לזהות מבקרים לפני פתיחת דלת הבית שלכם. פתיחת דלתות לזרים עשויה להיות מסוכנת, הן באזורים עירוניים והן באזורים כפריים, ומסיגי גבול מהווים סיבה לדאגה כאשר גרים באזורים מודעים לפשע. מצלמות אבטחה אינפרה אדום, למשל, מאפשרות לכם לפקח על פולשים כשחושך בלילה.

מה המחיר להזמנת מתקין לשם התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית?

בבחינת מה המחיר להזמנת מתקין לשם התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית, נבחן כעת את האופציות השונות:

  • מה המחיר להזמנת מתקין לשם התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית? התקנה של מצלמה נסתרת לבית עם פיצ'רים, עמידות של מזג האוויר, ראיית ליל, חיבור, DVR, וכיוצא בכך – בסך הכול החל מאלף וחמש מאות ₪ ויותר מכך.

  • מה המחיר להזמנת מתקין לשם התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית? התקנה של מצלמה נסתרת אלחוטית לבית בלחצן אש – בסך הכול כאלף ושש מאות ₪.

  • מה המחיר להזמנת מתקין לשם התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית? התקנה של  מצלמה נסתרת בלי בכלל פיצ'רים – בסך הכול בין שלוש מאות ₪, לבין ארבע מאות ₪.

  • בבחינת מה המחיר להזמנת מתקין לשם התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית? מצלמה נסתרת בגלאי עשן – בסך הכול כשבע מאות וחמישים ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמת אבטחה לדלת כניסה לבית מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם