התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מחיר התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים – מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות

מחיר התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים – מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות

סוגי התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדיםמחיר לסוגי התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים
התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים, שלוש מצלמות אבטחה אנלוגיות קטןהחל מ- 2999 ש"ח
התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים, ארבע מצלמות אבטחה אנלוגיות החל מ-4999 ש"ח
התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים, עשר מצלמות אבטחה דיגיטליותהחל מ- 11,999 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

עם הדיונים על זכויות הפרטיות בין בני האדם בשיא של כל הזמנים, השאלה אם כדאי להתקין מערכות מצלמות אבטחה לחברות ולמשרדים או לאו הופכת לדיון מורכב למדי. מן ההיבט האחד, ניתן לחשוב שכל העסקים צריכים להתקין מצלמות אבטחה כל הזמן, על מנת להבטיח סביבת עבודה בטוחה ונוחה לכולם.

האזינו לכתבה

מן ההיבט האחר, מה אם בני האדם לא רוצים שיצלמו אותם? עובדים, אנשי ציבור? מה לגבי אזורים כמו מלתחות וחדרי רחצה ציבוריים? במציאות העכשווית, יותר ויותר ארגונים מפתחים את הצורך ליישם מערכות אבטחה חזקות יותר, כמו למשל – מעקב וידאו. איומי אבטחה פנימיים וחיצוניים כאחד – כמו לדוגמה – גניבה וונדליזם – נמצאים במגמת עלייה.

המשמעות היא שעסקים רואים יותר סיכוני אבטחה גם מצד עובדים, וגם מצד עובדים שאינם עובדים. בנוסף, קיימות יותר מעשרים וחמישה מיליון מצלמות אבטחה מסחריות המותקנות ברחבי העולם, ויודעי דבר טוענים, כי אפשר היה למגר יותר משישים ושבעה אחוזים מאירועי האבטחה באמצעות התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים. פשוט תמשיכו ליהנות מהקריאה, ותדלו אינפורמציה על התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים, ואף על מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות.

מחיר התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים

מה הסיבות שתומכות בהיבט של התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים?

הסיבות שתומכות בהיבט של התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים הן כדלקמן:

  • התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים עשויה ליצור מקום עבודה פרודוקטיבי יותר – הוספת התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים איננה רק מניעת דברים רעים מלהתרחש, כי אם אף דרך להבטיח שדברים גדולים יכולים לקרות ושהעובדים פועלים במלוא הפוטנציאל שלהם. בהתאם להרבה מחקרים שנעשו בנושא, נמצא כי בעוד שמשתמשים במצלמות אבטחה לחברות ולמשרדים לצד טכניקות ניטור אחרות, אפשר לדעת שהעובדים עובדים קשה יותר, אך רק אם הם מודעים לניטור הנוסף, והן אם יש איזשהו תמריץ לעבוד. קשה יותר.

  • התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים נותנת תחושת ביטחון כללית – התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים בכניסה למקום היא דרך נפלאה לתעד את פניו של כל מי שנכנס, וגם היא במיקום מצוין שאנשים יוכלו לזהות. עצם העובדה שיש מצלמת אבטחה יכולה להרתיע פעילויות פליליות, ובאשר לעובדים, סביר להניח שהם יראו בה חלק חיוני בשמירה על בטיחות מקום העבודה.

  • התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים עשויה להפחית התקפות אלימות – אלימות במקום העבודה מתרחשת בשכיחות גבוהה יותר ממה שאתם חושבים. על פי מנעד נרחב של מאמרים שבוצעו בתחום, נמצא כי האלימות במקום העבודה נגד אנשי מקצוע בתחום הבריאות, למשל, נמצאת במגמת עלייה. עובדים אחרים שרגישים יותר לאלימות במקום העבודה כוללים מורים ונהגי מוניות. קודם כל, אלימות יכולה לנבוע בין עובדים ללקוחות, ושנית כל, היא יכולה להתרחש גם בין עובדים, במיוחד אם יש חילוקי דעות חזקים לגבי נושא מסוים, או אם מישהו פוטר לאחרונה ורוצה לעשות בעיות . מעקב במקום העבודה יכול להרתיע מפני התרחשות דברים שכאלה, יכול לעזור למאבטחים לעצור את זה לפני שזה יסלים, או לחלופין, במקרה הגרוע ביותר, לספק לרשויות אכיפת החוק ראיות מתאימות כדי להעמיד לדין את האשמים.

  • התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים עשויה להפחית גניבות במקום העבודה – גניבה תמיד יכולה להיות בעיה במקום העבודה, אף במידה ועסקינן אודות פריצה של מישהו חיצוני, ואף במידה ועסקינן אודות גניבה פנימית מעובדים. למרות שהאחרון מהווה רק כחמישה עשר אחוזים מכלל הגניבות במקום העבודה, זה עדיין מייצג מספר מדאיג של עובדים כשחושבים על זה ברמה הלאומית וכמה כלי חדשות מדווחים שהגניבה במקום העבודה נמצאת בעלייה. גניבה מסוימת היא דבר שבשגרה במגזרים כדוגמת – קמעונאות, שבהם נמכרות סחורות מוחשיות, ומצלמות אבטחה יכולות להיות מועילות מאוד במניעת זאת, אבל גניבה יכולה להתרחש גם ברמה האינטלקטואלית. גניבת IP יכולה לכסות מגוון רחב של דברים, החל מסודות מסחריים ועד לחידושים חדשים ועד מוצרים וחלקים הנדרשים לבניית ציוד.

  • התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים עשויה להפחית הטרדה במקום העבודה – הטרדה ותקיפה יכולה להיות מופחתת באופן משמעותי במקום העבודה אם אנשים יודעים שהם נמצאים תחת מעקב עשרים וארבע שעות ביממה, במיוחד עם מערכות מצלמות אבטחה מתקדמות יותר שמפיקות קטעי וידאו באיכות גבוהה ויכולות לעקוב אחר אנשים או דברים. נושאים רגישים לרבות – הטרדה מינית מדווחים לעתים רחוקות. באמצעות מערכת מצלמות אבטחה במקום העבודה, במיוחד כזאת עם יכולות לכידת אודיו, קורבנות של הטרדה מינית יוכלו להתייצב בלי לחשוש שהם יסווגו כשקרנים ויתמודדו עם השלכות.

מה יעודד אתכם להזמין מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות?

אם עדיין לא חשבת על הצורך של העסק שלכם להזמין מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות, אולי הגיע הזמן לבדוק את זה. מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות עשוי למנוע ולהרתיע אירועים. זה יכול לחסוך לכם טונות של זמן וכסף בהמשך הדרך, כמו גם להבטיח אבטחה לעובדים ולנכסים העסקיים. ולהלן כל מה שיעודד אתכם להזמין את השירותים הפנומנליים של מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות:

  • מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות עוזר בפתרון סכסוכים עסקיים – עסקים רבים נאלצים להתמודד עם מחלוקות בין עובדים. במקרים שכאלה, מנהלים ומשאבי אנוש צריכים לרוב להתערב על מנת לפתור את הבעיה. עם זאת, בעוד שלמגשרים הללו אין גישה לראיות אמתיות, הם יכולים לפתור את הנושא בצורה מוטה. כאשר לעסק יש גישה למצלמות אבטחה למשרדים ולחברות, אתם יכולים להיות בטוחים שמחלוקות עסקיות המתרחשות במקום העבודה ייפתרו בצורה יעילה והוגנת יותר.

  • מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות יכול להרתיע בפני גניבות, ונדליזם והסגת גבול – אולי הסיבה מספר אחת לכך שמצלמות אבטחה עוזרות לעסקים היא שהן מפחיתות את הסיכון לגניבה, ונדליזם, פריצות, גניבות מחנויות והפרות אבטחה אחרות. לא רק שהבעיות הללו נוגעות לבטיחות העובדים, כי אם שהן גם גורמות בדרך כלל לאובדן הכנסות. בעצם, בהמשך לכמה מחקרים שנעשו לאחרונה, נמצא כי עסקים קטנים יכולים להפסיד עד כמה עשרות אלפי ₪ בשנה עקב אירועי גניבה וונדליזם. כמו כן, פושעים נוטים למקד למיקומים פגיעים יותר, במיוחד אלה ללא מצלמות אבטחה. זה לא משהו ששווה להסתכן, במיוחד כשהעסק שלכם מנסה לצמוח.

  • מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות מאפשר ביצוע מעקב אחרי רכישות של לקוחות – עבור עסקים קמעונאיים ומסעדות, ישנם מקרים שבהם לקוח יכול לרצות לערער על עסקה או להחזיר מוצרים. במקביל, העובדים צריכים ללהטט במתן שירות לקוחות פנטסטי ולהבטיח שהם מגנים על העסק. אם לעובד אין ראיות לעסקה, יכול להיות קשה לתת ללקוח החזר כספי עבור הרכישה שלו. לפיכך, עם מצלמות אבטחה, למנהלים יהיה פיקוח על מה שבאמת קרה במהלך העסקה, כדי שיוכלו לטפל בהחזר כראוי.

  • עם מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות יתרחש צמצום אחריות בסכסוכים משפטיים – למרבה הצער, ארגונים צריכים להתמודד עם האפשרות של אירועים כגון – פריצה, תקיפה ועוד שיתרחשו במקום שלהם. אם זה היה קורה, ראיות מצלמות אבטחה עשויות לעשות הבדל אדיר בהפחתת החבות כלפי העסק. במקרים אלה, הרבה יותר טוב להיות נבונים מאשר להצטער אחר כל. מצלמות אבטחה יכולות להציע לכם ביטחון שהחברה שלכם תהיה מכוסה.

  • מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות יכול להבטיח עמידה בדרישות העסק – בהתאם לענף העסקי שלכם, ייתכן שתצטרכו להתקין מצלמות אבטחה כדי להישאר תואמים את החוקים והתקנות בתעשייה.

  • מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות יכול להפחית מתחים – עסקים רבים מרגישים בטוחים יותר ופחות בסיכון בעת ​​התקנת מצלמות אבטחה. כאשר יש לכם מצלמות אבטחה אשר מנטרות את המקום שלך בכל רגע נתון, אתם יכולים להתמקד בעבודה שלכם ולהיות בטוחים שצורכי האבטחה שלכם יטופלו כראוי.

  • מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות יכול להגדיל את הרווחים – לא רק שהתקנת מצלמות אבטחה מפחיתה את הפשיעה ומסייעת לעסקים לחסוך כסף בסך הכול באבטחה, אלא שהיא אף הוכחה כמסייעת להם להגדיל את הרווחים. בהמשך לכמה מחקרים שנעשו בתחום, נמצא כי חלה ירידה של עשרים ושניים אחוזים בגניבות, מה שהביא לעלייה של שבעה אחוזים ברווחים.

  • מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות עשוי להג על נכסים עסקיים יקרי ערך – במיוחד אם לעסק שלכם יש אלמנטים שדורשים השקעת הון גדולה, אתם הולכים לרצות להתקין מצלמות אבטחה. פריטים יקרים או בעלי ערך גבוה נחשבים כאזורים בסיכון גבוה מבחינת אבטחה. במקום שמישהו יפקח על פריטים אלה באופן קבוע, הדרך הטובה ביותר להבטיח את האבטחה שלהם היא התקנת מצלמות אבטחה עשרים וארבע שעות ביממה.

  • עם שירותי מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות אשכרה תחסכו כסף בעלויות האבטחה – ללא מצלמות אבטחה, ארגונים רבים צריכים לשכור אנשי אבטחה בשביל לטפל בצרכי האבטחה שלהם. פעמים רבות, ארגונים צריכים לשלם עבור אבטחה כדי לעבוד מסביב לשעון. מצד שני, כאשר עסקים אלו רוכשים מצלמות אבטחה, ההשקעה ההונית מחזירה את עצמה תוך זמן קצר. בסך הכול, העסק יחסוך כסף בטווח הארוך.

  • מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות יבטיח את בטיחות הלקוחות והאורחים – אם אתם חברה שבה לקוחות ואורחים מבקרים באופן קבוע, באחריותכם להבטיח את שלומם. בלי הקיום של מערכת מצלמות אבטחה נהדרת, ייתכן שהמבקרים בחברה שלכם לא ירגישו בטוחים מפני פעילות פלילית. זאת סיבה נהדרת להתקין מצלמות אבטחה גם בתוך הבניין וגם מחוצה לו. כשהמבקרים שלכם חוזרים לכלי הרכב שלהם, הם יכולים להרגיש בטוחים יותר לגבי הבטיחות שלהם.

  • מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות בהכרח ישפר את תפוקת העובדים – כאשר עובדים יודעים שהם לא במעקב באמצעות מפקחים ומנהלים, ייתכן שהם פחות פרודוקטיביים ועובדים פחות קשה. לפיכך, בעוד שהעובדים נמצאים תחת מעקב וידאו, הם מבינים שהממונים עליהם יכולים לעקוב אם הם עובדים הכי קשה או לא. בתורו, תראו פרודוקטיביות גבוהה יותר בכוח העבודה שלכם.

  • מתקין מצלמות אבטחה למשרדים וחברות מאפשר מעקב אחר פעילות לצמצום גניבות עובדים – גניבה, כמו למשל – גניבת מידע והונאה, בתוך מקום העבודה על ידי עובדים מתרחשת בתדירות גבוהה הרבה יותר ממה שאתם יכולים להבין. בעצם נתונים סטטיסטיים מוכיחים כי שבעים וחמישה אחוזים מהעובדים גנבו לפחות פעם אחת מהמעסיק שלהם ושלושים ושלושה אחוזים מפשיטות הרגל העסקיות קורות בגלל גניבת עובדים. עסקים קטנים נמצאים בסיכון מיוחד. שמונים אחוזים מהגניבות הפנימיות על ידי עובדים אירעו בעסקים של מאה עובדים או פחות, ולמעלה ממחציתם היו פחות מעשרים וחמישה עובדים. כמו כן, לעסקים יכולים להיות חששות לגבי הונאת נתונים ורכוש עסקי גנוב על ידי עובדים. מצלמות אבטחה יכולות להרתיע עובדים מלעסוק בהתנהגות זאת.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים?

מחיר התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים מושפע בהכרח מהמרחק שבין מצלמות האבטחה, מסוג מצלמות האבטחה, או מכמות מצלמות האבטחה, וכולי. מחיר התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים, מערכת בסיסית בת ארבע מצלמות אבטחה אנלוגיות, הוא בשיעור של כחמשת אלפים ₪. ועתה נצלול לעומק יותר:

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים, שלוש מצלמות אבטחה אנלוגיות קטן – המחיר בסך הכול הוא שלושת אלפים וחמש מאות ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים, ארבע מצלמות אבטחה אנלוגיות– המחיר בסך הכול הוא חמשת אלפים מאתיים ושישים ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים, עשר מצלמות אבטחה דיגיטליות– המחיר בסך הכול הוא שתיים עשרה אלף ועשרים וחמישה ₪.
  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים, עשרים מצלמות אבטחה דיגיטליות– המחיר בסך הכול הוא עשרים ושלושה אלף ושמונה מאות ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה לחברות ומשרדים מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם