התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם שמע – מתקין מערכת מצלמות אבטחה עם שמע

מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם שמע – מתקין מערכת מצלמות אבטחה עם שמע

סוגי התקנת מצלמות אבטחה עם שמעמחיר לסוגי התקנת מצלמות אבטחה עם שמע
התקנת מצלמות אבטחה עם שמע ממוצעהחל מ- 299 ש"ח
התקנת מצלמות אבטחה עם שמע הכי נמוךהחל מ- 249
ביקור המתקין והוספה של מיקרופון למצלמה החל מ- 199 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

אך זה הולך ומתקדם כיום.

האזינו לכתבה

מצלמות אבטחה נועדו אך רק להקלטת וידאו. חוץ מהקלטת וידאו, מצלמות אבטחה עם הקלטת אודיו הפכו לפופולרית בימינו אנו. יצרניות מצלמות האבטחה כיום מנסות להציע מנעד נרחב של שירותים. קיימות כל מיני תכונות אשר מאפיינות את מצלמות האבטחה, כמו למשל – חיישני תנועה, אינפרה אדום וכיוצא בכך. מצלמות אבטחה הן תכונת אבטחה יום יומית טיפוסית. הסיבה לכך היא שניטור וידאו הוא הדרך הקלה ביותר לעקוב אחר מה שקורה סביב הבית שלכם. ברם, יש רק כה הרבה מידע שאתם יכולים ללקט מהקלטת וידאו. זה מעלה את השאלה, האם למצלמות אבטחה יש שמע? עם הקדמה הטכנולוגית, מצלמות אבטחה יכולות להיות העיניים שלכם במקום. התקנת מצלמות אבטחה עם שמע מאפשרות לכם לעקוב אחרי פעילויות בנכס שלכם, אף כשאתם לא בסביבה.

מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם שמע


אם למצלמות יש שמע, זה אומר שיש לכם עוד שכבת אבטחה. כאשר תזמינו מתקין מערכת מצלמות אבטחה עם שמע, תוכלו להיות עם האצבע על הדופק של מה שקורה בבית שלכם. במאמר זה, אנו עונים על השאלה "האם למצלמות אבטחה יש אודיו?" אנו גם בוחנים את האפשרויות שלך ואת היתרונות הפוטנציאליים של הוספת שמע למערכת האבטחה שלך. על כן, טוב תעשו אם תחליטו להמשיך בקריאה, ותדעו הכול על מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם שמע, או לחלופין על מתקין מערכת מצלמות אבטחה עם שמע.

מה כה מייחד התקנת מצלמות אבטחה עם שמע?

לפני התקנת מצלמות אבטחה עם שמע, יש דברים שתצטרכו לשים לב אליהם. קודם כל, אל תפגעו בפרטיות של בני המשפחה שלכם או של העובדים שלכם. צריך להשתמש בהקלטת אודיו, בשמע, רק על מנת לשפר את הפרודוקטיביות. זה אמור להפוך את הבית, כמו גם את מקום העבודה שלכם למאובטח יותר. ולהלן כל מה שמייחד התקנת מצלמות אבטחה עם שמע:

  • התקנת מצלמות אבטחה עם שמע מרתיעה פושעים – במציאות העכשווית קיימים המון חידושים בטכנולוגיית מצלמות האבטחה. זה מבטיח שהמאבק בפשיעה יהיה אפקטיבי יותר. נכון לשנת 2022, רוב מצלמות האבטחה עם שמע מאפשרות תקשורת דו כיוונית. כאשר אתם מקבלים התראה על צליל חשוד מסוים, כמו למשל – קול של פריצת חלון, אתם עשויים להוציא אזהרה לגורמים הנכונים. זה אמור להספיק בשביל לעצור את הפולש על עקבותיו. פושעים סומכים על התגנבות. מכיוון שכך, ברגע שהם יודעים שהם נצפו, הם כמעט ולא ממשיכים במעשים הזדוניים שלהם. זה נכון במיוחד אם אתם משתמשים בתכונת האודיו כדי להודיע ​​שהמשטרה בדרך. מצלמות מסוימות אבטחה אפילו מגיעות עם סירנות מובנות, בשביל להפחיד פולשים ולהתריע לאנשים בקרבת מקום.

  • התקנת מצלמות אבטחה עם שמע מספקת אבטחה טובה יותר – התקנת מצלמות אבטחה עם שמע בבית שלכם או במשרד שלכם תקבל את ההגנה והאבטחה המרביים שאתם כל כך רוצים. אך מצלמת אבטחה מקליט אודיו תאפשר לכם לקבל אבטחה טובה יותר. כאשר למצלמת האבטחה נלוות תכונות הקלטת אודיו, זה ימנע מבני האדם לדבר דברים רעים במקום שלכם. תהיה הגנה נוספת לחנות שלכם. לרבות – בעוד שיש בריונים שרוצים לגנוב מהחנות שלכם, יהיה להם קשה יותר לתקשר לגבי גניבת דברים מהחנות שלכם בהיעדרכם. הבריונים לא היו רוצים שתדעו מה הם זוממים.

    מצלמות האבטחה עם הקלטת קול מופעלת מסייעות בהכרח להגביר את האבטחה במקום, מכיוון שיש לכם כעת אף עיניים ואף אוזניים על הקרקע. כמו כן, אתם עשויים לקבל התראות בכל מקום שבו אתם נמצאים, באופן הזה שהדירה שלכם תמיד תהיה מוגנת. בנוסף לכך, נניח שאתם מצלמים אודיו שמתריע בפניכם על אפשרות של פעילות פלילית. לאחר מכן, תוכלו לנקוט במהירות בצעדים, על מנת למנוע מהפעילות האמורה להתרחש. כל עוד אתם מקפידים על פתרונות מצלמות אבטחה איכותיים, אתם יכולים לזהות צליל על פני דציבלים שונים. יתרה מזאת, יש באפשרותכם ללכוד צליל ממרחק של כמה מטרים, מה שעוזר להרחיב את טווח ההגעה של אמצעי האבטחה שלכם. התוספת של מאפייני האבטחה הנכונים יכולה אפילו לעשות פלאים עבור עלויות ביטוח הבית שלכם. לרוב, חברות הביטוח גובות פרמיות נמוכות יותר אם הן סבורות שהסיכון נמוך. זה יכול להפוך את מצלמות האבטחה האודיו לפתרון חסכוני עם החזר ROI מצוין.

  • עם שירותי התקנת מצלמות אבטחה עם שמע תקבלו החלטות מושכלות יותר – תחשבו על מצב שבו שני עובדים מדברים במקום שהם לא מאובטחים. אתם לא מסוגלים לראות את הפנים שלהם. מאוחר יותר בא אחד העובדים לספר לכם שהעובד השני מוכר מידע על בית העסק למתחרים שלכם. כמובן שתתעמתו עם העובד השני, אך הוא יכחיש באומרו שהוא לא יודע על מה מדובר. נניח שהתקנתם מצלמת אבטחה עם מתקן הקלטת אודיו. תבדקו שוב באמצעות שליפת הצילומים ובדיקת השיחה שלהם. אתם יכולים במהירות לדעת על מה הם מדברים ולהחליט בצורה טובה יותר.

    זה נותן לכם את התמונה הגדולה יותר כאשר מערכת ניטור האבטחה שלכם לא כוללת וידאו, אין לכם את כל העובדות בהישג יד. כגון – ייתכן שתבחינו בכמה בני אדם משוחחים זה עם זה ומתנהגים בחשדנות מחוץ לדלת המקום שלכם. אבל, בלי צליל, לא קל לאמוד את הדברים על דיוקם בשעה שהם מתרחשים. לאחר שתוסיפו צליל, התמונה תהפוך להיות שלמה. לא משנה כמה הפולשים מתוחכמים, קשה מאוד להסוות צלילים. זה לא רק על פולשים. מצבים מסוימים עשויים לכלול מבקרים ודיירים בבית שלכם. במהלך מצבים אלה, האזנה להקלטות אודיו מספקת לכם את הפרטים המלאים של הסיפור. כך תוכלו לקבל החלטות מושכלות יותר.

  • על ידי התקנת מצלמות אבטחה עם שמע תשפרו את הניטור – חלק מהבריות בעלות נטייה לדעת את מיקומה של מצלמת האבטחה ומודעות מספיק כדי להגן על עצמן מפני מצלמת האבטחה. אבל עם התקנת מצלמות אבטחה עם שמע, הן יכולות להישאר מחוץ למסגרת, אך הן לא יכולות להסתיר את הקול שלהן אם יש תקשורת מסוימת. אז, אם ראיתם איזו תמונה חשודה בלי אף אחד בפריים אבל שמעתם איזה קול, יש מישהו בסביבה. תשלחו את אנשי האבטחה שלכם לתפוס אותם לתמיד. בעזרת הקלטת אודיו זה עשוי להגיע לשימוש טוב מבחינת תפיסת גנבים. זוהי דרך יעילה לשפר את כישורי הניטור שלכם.

  • באמצעות התקנת מצלמות אבטחה עם שמע תקבלו מידע נוסף – במרבית מן המקרים, פורצים וגנבים מכסים את פניהם. כמעט בלתי אפשרי לזהות אותם. אך מבצעים התקנת מצלמות אבטחה עם שמע, עם מתקן הקלטת אודיו, אתם מקבלים את התמונה ואת הקול של הפורצים או הגנבים. אם במקרה הפורצים מדברים על משהו, הם יעשו טעות גדולה גם אם הם יכסו את הפנים שלהם. ייתכן שהם יקראו בשמו של הפרטנר שלהם, או שהם ישתמשו בשפות קוד שיאפשרו לרשויות לאכיפת החוק לזהות אותם יותר נגישים ולתפוס אותם תוך פרק זמן קצר. זה משהו שאתם יכולים באמצעותו לרמות אפילו את הבריונים החכמים ביותר.

  • בעזרת התקנת מצלמות אבטחה עם שמע תשפרו את יכולות המעקב – מעקב וידאו הוא אכן עמוד התווך של כל מערכת ניטור אבטחה. ברם, הוספת שמע מוסיפה שכבת אבטחה חשובה. כשזה מגיע להגנה על הנכס שלכם, אין דבר כזה יותר מדי אבטחה. בסך הכללי, מצלמות אבטחה עם שמע מציעות יכולות מעקב משופרות. הן מסייעות במניעת פריצות למגורים באמצעות אזהרה מפני פולשים. בתים מודרניים זקוקים לתכונות אבטחה מודרניות. זה הכרחי בשל הסיבה שפורצים ועבריינים עובדים קשה, בשביל לנצח מצלמות אבטחה מיושנות. מצלמת אבטחה עם שמע מאפשרת לכם להישאר צעד אחד קדימה. זה עדיף מאשר להגיב רק אחרי ששדדו אתכם.

  • עם שירותי התקנת מצלמות אבטחה עם שמע יהיו לכם פחות נקודות עיוורות – התקנת מצלמות אבטחה עם הקלטת וידאו בלבד עשויה לגרום לנקודות עיוורות רבות בשל המקום בו היא מותקנת. זה יכול להיגרם זמני באמצעות בני אדם, או בגלל שיש מגבלות בעת התקנת מצלמות האבטחה. יהיו מקרים שבהם קורים תקריות, אבל אתם לא תוכלו לתפוס את התמונה בגלל הנקודה העיוורת. על ידי התקנת מצלמות אבטחה עם שמע, זה יעזור למזער את החסרונות של הנקודה העיוורת. כל עוד האשם נמצא בטווח של אזור ההקלטה, יהיה באפשרותכם ללכוד צלילים או קול שיוצא מהאשם. תהיה לו מגבלה פחותה מאשר הקלטת וידאו בלבד.

האם מתקין מערכת מצלמות אבטחה עם שמע יארגן לכם מצלמת אבטחה שמגיעה עם שמע?

אכן קיימות מצלמות אבטחה עם יכולות הקלטת וידאו ושמע. מתקין מערכת מצלמות אבטחה עם שמע יציג בפניכם מספר סוגים של מצלמות אבטחה שכאלו בשוק:

  • מצלמות אבטחה עם מיקרופונים נוספים – פעם, למצלמות אבטחה רבות עם הקלטת אודיו זה לא היה תכונה מובנית. במקום זאת, עליכם להוסיף מיקרופון למצלמה באמצעות שקע כניסת מיקרופון חיצוני.

  • מצלמות אבטחה עם תכונות שמע מובנות – מצלמות מודרניות מגיעות עם תכונת שמע מובנית.

  • מצלמות מעקב אודיו IP – סוג זה של מצלמה לוכדת אותות אודיו ומאחסנת אותם בענן. בעיקרון, זאת מצלמת אבטחה דיגיטלית. זה יכול לשלוח אותות דרך כבלים או חיבורי רשת מצלמות IP אלחוטיות. הקלטות האודיו מאוחסנות ברשת. זה הופך את הנתונים לנגישים באמצעות מכשירים דיגיטליים שונים.

  • מצלמות מעקב אודיו אנלוגיות – מצלמות אבטחה אנלוגיות עם שמע הן מסורתיות. הן שולחות את אותות האודיו שנלכדו בכבלים למכשירי DVR במקום. אז אתם יכולים לגשת להקלטות האודיו רק דרך ה- DVR.

  • מצלמת אבטחה עם שמע דו כיווני – מערכות שמע דו כיווניות מגיעות עם מיקרופון ורמקול מובנים. זה מאפשר לכם לתקשר עם אנשים מהצד השני גם אם אינכם נוכחים פיזית.

מה הינו המחיר של התקנת מצלמות אבטחה עם שמע?

רוב מערכות מצלמות האבטחה נרכשות בלי כל מערכת שמע. לפיכך, במידה כי התקנת מצלמות אבטחה עם שמע וחיבור שלה למערכת מצלמות אבטחה מאוד מתאפשרת. מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם שמע, לרבות עלות ביקור המתקין והוספה של המיקרופון – התקנת מצלמות אבטחה עם שמע ממוצע הינו שלוש מאות ₪, המחיר הנמוך ביותר הוא מאתיים וחמישים ₪; המחיר הגבוה ביותר הוא שלוש מאות וחמישים ₪, התקנת מצלמות אבטחה עם שמע זה כולל מע"מ כחוק.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה עם שמע

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה עם שמע. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה עם שמע הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה עם שמע יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה עם שמע מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם