התקנת מצלמות אבטחה » מתקין מצלמות אבטחה בישראל » מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד – מתקין מצלמות אבטחה באשדוד

מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד – מתקין מצלמות אבטחה באשדוד

טבלת מחירים של התקנת מצלמות אבטחה באשדוד

סוג התקנת מצלמות אבטחה באשדודמחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד
2 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-649 ש"ח
4 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-1,149 ש"ח
2 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-499 ש"ח
4 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-899 ש"ח
2 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-699 ש"ח
4 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-1,299 ש"ח
*המחירים לא כוללים מע"מ כחוק + התקנה**המחירים משתנים בהתאם לאיכות המצלמות

לפני זמן לא רב, התקנה של ציוד מעקב וידאו בביתכם, או לחלופין התקנה של מצלמות אבטחה באשדוד בתור עוד אמצעי אבטחה נתפסה כמאמץ דרסטי ויקר.

האזינו לכתבה

ואילו במציאות העכשווית, במקביל לנגישות ולזמינות של הטכנולוגיה המתקדמת, בעצם אי התקנת צורה כלשהי של מצלמות אבטחה נראית כמו החלטה מוזרה לקבל כבעל נכס. התקדמות הטכנולוגיה אפשרה התקדמות גדולה, ביחד עם הוזלות משמעותיות במחירים, באיכות מצלמות האבטחה, יכולת ההקלטה וחשוב מכל, מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד סביר למדי. טוב תעשו באם תגמרו אומר לקרוא את המאמר הזה מראשיתו ועד לתומו, וכך תאגרו עובדות חדשות על מתקין מצלמות אבטחה באשדוד, או לחלופין עובדות חדשות על מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד.

התקנת מצלמות אבטחה אשדוד

במה בדיוק יעזור לכם מתקין מצלמות אבטחה באשדוד?

מצלמות אבטחה לבית מאפשרות לבעלי נכסים לצפות בביתם בכל רגע נתון כמעט מכל מקום. כאשר שוכרים את שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה באשדוד אלו בבית שלכם, יש בכך מעשה ממש נבון מסיבות רבות, וכאן הדגשנו כמה מהחשובות שבהן:

  • על ידי שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה באשדוד תיהנו מתגמולי ביטוח – לאחר פריצה, אתם מתבקשים להגיש תביעת ביטוח עקב ונדליזם או גניבה. כאן נכנסת למשבצת מצלמת האבטחה בחדות גבוהה שלכם. באמצעות הצילומים יהיה באפשרותכם לתעד בלי כל בעיה את האירוע ולאמת את תביעת הביטוח שלכם. בנוסף לכך, מערכת מצלמות אבטחה עשויה לרוב להוביל להנחות על אבטחת הבית של עד שיעור של כעשרים אחוזים.

  • באמצעות השירותים של מתקין מצלמות אבטחה באשדוד תוכלו להרתיע פושעים – עצם הנוכחות של מצלמת אבטחה חיצונית שיכולה להרתיע פושעים, אך זה מסוכן מאוד להסתמך אך ורק על מצלמות דמה, וזאת משום שגנבים מנוסים יכולים על פי רוב לזהות אותן ממרחק קצר. במרבית מהמקרים, פורצים יבצעו בדק בית לפני שהם ישדדו אותו, ואם יזהו מצלמות אבטחה שהותקנו על ידי מתקין מצלמות אבטחה באשדוד של מערכת אזעקה מקצועית, יש להניח שהם יפסיקו את ניסיון הגניבה. זאת ועוד, אם נפלתם קורבן למקרה שוד, מצלמות האבטחה יתעדו את האירוע ויסייעו להוביל ללכידת הגורם הפושע ולהחזרת הסחורה הגנובה שלכם.

  • בעזרת השירותים הפנומנליים של מתקין מצלמות אבטחה באשדוד יתבצע צ'ק אין על המשפחה – מצלמות אבטחה אינן מוגבלות להגנה על בית, הן יכולות גם לאפשר לכם לבצע צ'ק אין עם הילדים שלכם בזמן שאתם בעבודה שלכם. בדרך כלל, משפחות עם הורים עובדים מוצאות את עצמן במצוקה כאשר ילדיהם יוצאים מבית הספר באמצע אחר הצהריים. עם מערכת מצלמות אבטחה, הורים עשויים בכל זמן נתון לבדוק את מצב הילדים שלהם ממקום העבודה שלהם, באמצעות שימוש בתכונת הניטור מרחוק של המערכת.

  • על ידי השירותים של מתקין מצלמות אבטחה באשדוד מתבצע סיוע למשטרה – במקרה שאכן מתרחשת פריצה, מצלמות האבטחה המותקנות המקצועיות שלכם יתעדו את האירוע ב-high-definition. המשטרה יכולה להשתמש בסרטונים ובתמונות האלה כדי ללכוד את האשמים, למנוע פשעים עתידיים ולהחזיר את החפצים שלכם שנגנבו.

  • אל תשכחו את חיות המחמד – בדיוק כפי שאתם יכולים לבדוק את שלום הילדים שלכם בעזרת מערכת מצלמות האבטחה, אתם יכולים אף לבדוק את מצב חיות המחמד שלכם. באופן כללי, חיות מחמד הינן חלק גדול מהחיים של המון בני אדם וזה עשוי להיות מלחיץ להשאיר אותם לבד בבית, ויקר לשלם למישהו שישמור עליהם. עם מערכת מצלמות אבטחה ביתית המותקנת בצורה מקצועית, אתם יכולים לבדוק כיצד חיות המחמד שלכם מסתדרות ממקום העבודה שלכם.

האם מתקין מצלמות אבטחה באשדוד יכול באמת לעזור לכם ואיך בדיוק?

לאחר שהחלטתם איזה סוג מצלמת אבטחה אתה רוצים, הגיע הזמן להתעמק בתכונות המצלמה, ולשאול את עצמכם את השאלות הבאות, עם קבלת השירות הנהדר של מתקין מצלמות אבטחה באשדוד:

  • אחסון והקלטה – אפשר לחלק את האחסון לשתי קטגוריות – האחת, מקומי; והשניה, ענן. אחסון מקומי הוא לרוב בצורה של כרטיס מיקרו – SD, מובנה במצלמה, או לחלופין כונן קשיח חיצוני, כמו במרבית מערכות מצלמות  האבטחה. עם אחסון מקומי, הצילומים מוקלטים ישירות על הכרטיס או הכונן הקשיח, כאשר שעם אחסון בענן, הצילומים מועלים אוטומטית לשרת ענן, מה שאולי מצריך מנוי בתשלום. עדיף לכם מצלמות אבטחה עם ענן ואחסון מקומי כאחד. בדרך הזאת, אם שיטה אחת נכשלת, תהיה לכם את השנייה כגיבוי.

  • קישוריות – האם מצלמת האבטחה דורשת Wi-Fi? במידה וכן, האם זה עובד ברשת 2.4 גיגה הרץ או חמישה גיגה הרץ? רוב מצלמות האבטחה, אף כיום, תומכות רק ברשתות 2.4 גיגה הרץ. אם הנתב שלכם פועל על תדר 5 GHz, תזדקקו למצלמת אבטחה שמתחברת לאותו תדר. אחרת, תחוו המון בעיות קישוריות. ברם, במקום לחפש מצלמת אבטחה אשר תומכת בתדר הנתב שלכם, כדאי לכם לשדרג לנתב דו פס. נתב דו פס תומך בשני התדרים, מה שנותן לכם יותר חופש לבחור את מצלמות האבטחה שלכם.

  • עמידות – אם אתם משתמשים במצלמת האבטחה שלכם בחוץ, כדאי שתביאו בחשבון את טווח הטמפרטורות של מצלמת האבטחה והן את דירוג ה- IP שלה. למצלמות האבטחה צריך להיות רמקולים ומיקרופון מובנה, באופן הזה שבאמת תוכלו לדבר עם מי שהמצלמת אבטחה פועלת באמצעות האפליקציה לנייד שלה, תהליך שנקרא אודיו דו כיווני. במציאות העכשווית, למרבית מצלמות האבטחה החכמות יש אודיו דו כיווני, אבל למצלמות אבטחה אנלוגיות יש ככל הנראה מיקרופונים בלבד.

  • מתח – האם מצלמת האבטחה מחוברת לחשמל או שהיא אלחוטית? אם היא אלחוטית, מה חיי הסוללה? האם הסוללה נטענת או ניתנת להחלפה? האם יש פאנל סולארי למצלמה חיצונית? אם הוא מחובר לחשמל, כמה זמן כבל החשמל? את כל התשובות לשאלות הללו תוכלו לקבל מפיו של מתקין מצלמות אבטחה באשדוד. למצלמות אבטחה חיצוניות, האם התקע עמיד בפני מזג אוויר או שצריך שקע פנימי? אלו רק חלק מהשאלות שתצטרכו לשאול את מתקין מצלמות אבטחה באשדוד. הן אולי נראות טריוויאליות, אך אפשרות כוח הבחירה שלכם בהכרח תשפיע מאוד על קלות מתקין מצלמות אבטחה באשדוד.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד?

יש ממוצע של מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד, כלעיל:

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד, של מיקרופון למצלמת אבטחה, מתחיל במאה וחמישים ₪, ומסתיים בשלוש מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד, של מצלמת דמה, מצלמת אבטחה שאיננה אמתית, רק לשם הרתעה, מתחיל בחמישים ₪, ומסתיים במאה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד, של מצלמת אבטחה ממונעת, בהתייחס למצלמת PIZ עם זום, מתחיל באלף וחמש מאות ₪, ומסתיים בשלושת אלפים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד, של מצלמת כיפה אנטי ונדאלית, בעלת רזולוציה נמוכה, מתחיל בשלוש מאות ₪, ומסתיים בשבע מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד, של מצלמת כיפה אנטי ונדאלית, שניחנת ברזולוציה גבוהה, מתחיל בשלוש מאות וחמישים ₪, ומסתיים בשבע מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד, של מצלמת זום, שאיננה ממונעת, מתחיל בשש מאות ₪, ומסתיים באלף וחמש מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד, של מצלמת אבטחה IP קבועה חיצונית, בעוד המחיר מתייחס למצלמת אבטחה שמתחברת לטלפון נייד או לרשת האינטרנט, מתחיל בשש מאות ₪, ומסתיים באלף ומאתיים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה באשדוד, של מצלמת אבטחה IP קבועה פנימית, בעוד המחיר מתייחס למצלמת אבטחה שמתחברת לטלפון נייד או לרשת האינטרנט, מתחיל בארבע מאות וחמישים ₪, ומסתיים בשמונה מאות ושמונים ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה באשדוד

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה באשדוד. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה באשדוד הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה באשדוד יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה באשדוד מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם