התקנת מצלמות אבטחה » מתקין מצלמות אבטחה בישראל » מחיר התקנת מצלמות אבטחה בקריות – מתקין מצלמות אבטחה בקריות

מחיר התקנת מצלמות אבטחה בקריות – מתקין מצלמות אבטחה בקריות

טבלת מחירים של התקנת מצלמות אבטחה בקריות

סוג התקנת מצלמות אבטחה בקריותמחיר התקנת מצלמות אבטחה בקריות
2 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-649 ש"ח
4 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-1,149 ש"ח
2 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-499 ש"ח
4 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-899 ש"ח
2 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-699 ש"ח
4 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-1,299 ש"ח
*המחירים לא כוללים מע"מ כחוק + התקנה**המחירים משתנים בהתאם לאיכות המצלמות

טלוויזיה במעגל סגור, או מערכת מצלמות אבטחה, הן רשת קטנה ופרטית של מצלמות אבטחה ואף ציוד הקלטה. זה מכונה בעגה המקצועית – מעגל סגור.

האזינו לכתבה

וזאת משום שאפשרי לקבל גישה לצילומים רק מי שבבעלותו מצלמות האבטחה ורק מי שמפקח עליהם, שלא כמו שידורי טלוויזיה שיכולים להיקלט באמצעות כל אחד עם המקלט הנכון. אנחנו ממליצים לכם, מכל הלב והנשמה, אנא תקראו את המאמר הזה מתחילת דבריו ועד לתומם, וכך תדלו אינפורמציה רבה על מתקין מצלמות אבטחה בקריות, כמו גם על מחיר התקנת מצלמות אבטחה בקריות.

התקנת מצלמות אבטחה בקריות

במה מתקין מצלמות אבטחה בקריות יועיל לכם?

בטווח הארוך, מתקין מצלמות אבטחה בקריות יחסוך לעסק שלכם פי כמה ממה ששילמת עבור השירותים שלו. להלן כמה מהסיבות העיקריות לכך שפועלו של מתקין מצלמות אבטחה בקריות יועיל לכם:

  • באמצעות שירותי מתקין מצלמות אבטחה בקריות תוכלו למנוע פשעים אחרים במקום העבודה – בנוסף למניעת גניבה, שירותי מתקין מצלמות אבטחה בקריות מסייעים לספק איתור פשעים והתנהגות בלתי הולמת אחרים במקום העבודה. זה כולל, אבל לא מוגבל להונאה, הטרדה מינית, תקיפה מינית ובריונות במקום העבודה. כתוצאה מכך, מתקין מצלמות אבטחה בקריות עוזר לבני האדם להרגיש בטוחים יותר, מה שהופך את מקום העסק שלכם למקום שנעים יותר לעבוד בו. בסיכומו של יום, שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה בקריות תורמים לתרבות חברה חיובית ותחלופה נמוכה יותר של עובדים.

  • באמצעות שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה בקריות תוכלו בעצם לחסוך כסף – מצלמות אבטחה משרתות שתי מטרות חשובות – האחת, מניעת פשעים; השניה, סיוע בפתרון של פשעים. בכל הנוגע למניעת פשעים, מצלמות אבטחה פועלות בתור גורם מרתיע מפני פריצות, גניבות מחנויות וסוגים אחרים של גניבות, ונדליזם ופשעים אחרים. עבריינים פוטנציאליים יראו את מצלמות האבטחה ויחשבו שבע פעמים מה הם תכננו לעשות. באופן דומה, מצלמות אבטחה עשו דרך ארוכה במניעת גניבה במקום העבודה. יחד עם זאת, מצלמות אבטחה מאפשרות לכם לפתור פשעים כשהם מתרחשים. זה יכול לנוע בין זיהוי פורץ וחילוץ מה שנגנב מהעסק שלכם ועד לגילוי מי מהעובדים שלכם גנב ממכם.

  • שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה בקריות יכולים להוזיל את עלויות הביטוח – כאשר מערכת מצלמות אבטחה מותקנת באופן מקצועי על ידי מתקין מצלמות אבטחה בקריות מקצועי, בית העסק שלכם עשוי להיות זכאי לפרמיות נמוכות יותר של ביטוח עסק. חברות הביטוח מכירות בערכן של מצלמות אבטחה במניעה ובפתרון פשעים ובשל כך חברות הביטוח מוכנות בדרך כלל להציע לעסקים המתקינים מערכות אבטחה פרמיות בתעריפים זולים יותר.

מה הם ארבעת הפרמטרים המובילים לבחירה של מתקין מצלמות אבטחה בקריות?

ארבעת הפרמטרים המובילים ביותר לבחירה של מתקין מצלמות אבטחה בקריות הם כלעיל:

  • תבחרו מתקין מצלמות אבטחה בקריות שיסקר את הנכס שלכם – האם כאשר אתם יוצרים קשר עם מתקין מצלמות אבטחה בקריות, הוא אומר לכם משהו על הערכת הנכס? מתקין מצלמות אבטחה בקריות טוב ירצה להסתכל על הנכס שלכם, לרבות – החצר והכניסה שלכם, על מנת למצוא את האזורים הזקוקים למצלמת אבטחה. כאשר תהיה לו גישה למפות ולמידע על רכוש, מתקין מצלמות אבטחה בקריות יוכל להתקין מערכת אבטחה לשם מעקב הולמת ואפקטיבית יותר.

    בנוסף לכך, מתקין מצלמות אבטחה בקריות צריך להשאיר לכם מפה, או לחלופין רשימה של המיקומים של כל חלקי חומרת המעקב. אם יש לכם מבנה מסחרי גדול שאתם חייבים לפקח עליו, מצלמות אבטחה מסוימות עשויות בקלות להיעלם או להישכח. כאשר יש בידכם רשימה של כל מיקומי מצלמות האבטחה, יהיה באפשרותכם להשתמש במערכת המעקב במלוא הפוטנציאל שלה.

  • אין דבר גרוע יותר מלחזור לצפות בצילומי מעקב רק כדי להבין שיש תאורה לקויה או משהו בדרך. אם מתקין מצלמות אבטחה בקריות רוצה לתת שירות יוצא דופן, הוא ייעץ לכם כיצד תוכלו להפוך את האזור בו אתם מפקחים לגלוי יותר. מתקין מצלמות אבטחה בקריות יכול לייעץ לכם להעביר מחיצה או צמח, או להוסיף פנס רחוב לחניון. חרף העובדה שזה אולי לא נראה כמו עניין גדול בהתחלה, זה יכול לקבוע עד כמה תוכלו לפקח על הנכס שלכם.

  • כדאי שתבחרו מתקין מצלמות אבטחה בקריות שקשוב לגורמים אחרים – מתקין מצלמות אבטחה בקריות ובה יהיה קשוב לגורמים אחרים, שעשויים לשנות את מידת היכולת שלכם לפקח על הרכוש שלכם. זה יכול לכלול תאורה וחסימות שמונעות ממצלמות הווידאו לצלם קטעים נאותים.

  • מומלץ לבחור מתקין מצלמות אבטחה בקריות שמספק תחזוקה שוטפת – בסופו של דבר, יהיה צורך לתחזק ולתקן את טכנולוגיית מצלמות האבטחה שלכם. חשוב שיהיה לכם מתקין מצלמות אבטחה בקריות שמכיר על בוריו את מערכת מצלמות האבטחה שלכם, על מנת לספק לכם תחזוקה נאותה. כל מערכת מצלמות אבטחה שונה, ואם מישהו לא מכיר את מרכיביה, היא עלולה להינזק עוד יותר. תמצאו מתקין מצלמות אבטחה בקריות שיספק לא רק התקנה של המערכת, כי אם אף תחזוקה באופן שוטף. זה ייתן לך שקט נפשי בכל הקשור לתיקון ציוד.

    מערכת מצלמות אבטחה טובה תספק רמה נוספת של אבטחה ובטיחות לרכוש שלכם. מתקין מצלמות אבטחה בקריות מוצלח יבטיח שמערכת המעקב תענה על הצרכים שלכם ותנטר את הנכס בצורה נאותה.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה בקריות?

בהקשר של מחיר התקנת מצלמות אבטחה בקריות, כדאי לדעת כי בשיעור של שלושים ואחת אחוזים מהמצבים טווח העלויות נע בין אלף ושמונה מאות ₪, לבין אלפיים ושלוש מאות ₪. ובשיעור של שמונה עשרה אחוזים מהמקרים, טווח העלויות נע בין ארבעת אלפים ₪, לבין ארבעת אלפים ושמונה מאות ₪, בעוד המחיר הכי נמוך הינו אלף שמונה מאות שישים וחמישה ₪, והמחיר הכי גבוה הינו ששת אלפים ושש מאות ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה בקריות

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה בקריות. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה בקריות הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה בקריות יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה בקריות מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם