התקנת מצלמות אבטחה » מתקין מצלמות אבטחה בישראל » מחיר התקנת מצלמות אבטחה ביהוד – מתקין מצלמות אבטחה ביהוד

מחיר התקנת מצלמות אבטחה ביהוד – מתקין מצלמות אבטחה ביהוד

טבלת מחירים של התקנת מצלמות אבטחה ביהוד

סוג התקנת מצלמות אבטחה ביהודמחיר התקנת מצלמות אבטחה ביהוד
2 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-649 ש"ח
4 מצלמות אבטחה פרוויז'ןהחל מ-1,149 ש"ח
2 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-499 ש"ח
4 מצלמות אבטחה דאווההחל מ-899 ש"ח
2 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-699 ש"ח
4 מצלמות אבטחה הייקוויז'ןהחל מ-1,299 ש"ח
*המחירים לא כוללים מע"מ כחוק + התקנה**המחירים משתנים בהתאם לאיכות המצלמות

אף במידה שהחברה שלכם הייתה קורבן לפשע פעם, ואף במידה שאתם פשוט חפצים להגן על המבנה שלכם ודייריו, מצלמות אבטחה ביהוד איכותיות יכולות להיות בעלת ערך שלא יסולא מפז עבור חברות בכל סדר גודל.

האזינו לכתבה

מתקין מצלמות אבטחה ביהוד יכול לסייע במניעת פשעים אישיים ורכוש באמצעות ניטור, שידור ואף הקלטה של תמונות. מצלמות אבטחה ביהוד יכולות להקליט במשך עשרים וארבע שעות ביממה, על מנת להבטיח שאף פעם לא תחמיצו רגעים חשובים.

עם מערכת מצלמות אבטחה מודרנית, אתם עשויים אפילו לפקח על החברה שלכם באמצעות טלפון סלולרי החכם, או לחלופין באמצעות הטאבלט שלכם, תוך כדי תנועה. אנחנו מפצירים בכם, מכל היבט, תקראו את המאמר הנ"ל למן תחילתו ועד לסיומו, וכך תגלו ערב רב של עובדות על מתקין מצלמות אבטחה ביהוד, ואף על מחיר התקנת מצלמות אבטחה ביהוד.

התקנת מצלמות אבטחה ביהוד

במה מועיל לעסקים מתקין מצלמות אבטחה ביהוד?

מצלמות אבטחה, שנקראות אף טלוויזיה במעגל סגור, או לחלופין מעקב וידאו, משמשות את בעלי העסקים ברחבי יהוד. מצלמות אבטחה פועלות באמצעות העברת הזנות וידאו בתוך מערכת סגורה ממצלמות אבטחה המותקנות סביב המקום. שלא כמו טלוויזיה המשודרת, האותות לא נשלחות לציבור, בעוד שאפשר לצפות בהן רק על ידי משתמשים מורשים. אז במה מועיל לעסקים מתקין מצלמות אבטחה ביהוד, שנועד להפוך את מקום העבודה שלכם למקום בטוח ופרודוקטיבי יותר? תעקבו אחרינו:

  • באמצעות מתקין מצלמות אבטחה ביהוד תיהנו משמירה של תיעוד באופן קבוע – מערכת מצלמות אבטחה עשויה לסייע לבעלי עסקים בניהול של תיעוד שמירת תיעוד נאותה חיונית, על מנת לשמור על ניהול חלק של בית העסק, והן בשביל למנוע בעיות שיכולות לגרום לאיבוד זמן או כסף. מערכת מצלמות אבטחה יכולה לעזור לבעלי עסקים בשמירה על רישומים, באמצעות מראה גלוי מתי עובדים מבצעים צ'ק אין ויציאה חזרה מהמבנה, מתי מתבצעים משלוחים וכמה זמן הלקוחות נמצאים בבניין.

    רשומות שכאלו יכולות להועיל בעוד חל מצב שבו חסרים נתונים כתובים. קלטות מעקב מוטבעות בתאריכים ושעות יוכלו לתת מענה. מרבית מערכות מצלמות אבטחה המעקב המודרניות מאפשרות שמירת הקלטות על גבי דיסק, כונן USB, מחשב או מקורות אחסון אחרים לגישה נוחה.

  • שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה ביהוד יכולים למנוע או להרחיק פשע – אחת הסיבות הכי שכיחות שבעלי עסקים בוחרים להתקין מערכות מצלמות אבטחה ביהוד הינה מניעה של פעילות פלילית ברכוש שלהם. השגת היכולת לפקוח עין על רכוש ועל האנשים שנכנסים ויוצאים על בסיס יום יומי היא המפתח לצמצום הגניבה והנזק לרכוש. נראות המצלמה בנכס משמשת כגורם מרתיע להפוך למטרה לגניבה או לוונדליזם. אין צורך במצלמת אבטחה בכל חדר בבניין; די בהצטרפות רק עם כמה במקומות אסטרטגיים, על מנת להרתיע פושעים.

  • באמצעות שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה ביהוד יתבצע מעקב אחר יושבים או היקפים – כבעל עסק עסוק, לא ניתן להיות בכל מקום בבת אחת. בשל כך כה המון בעלי עסקים מסתמכים על מערכות מצלמות אבטחה, כדי לפקוח עין מקרוב על הנכסים והבניינים שלהם. בעזרת מצלמות מעקב המותקנות מסביב לבניין, בעלי עסקים ומנהלים יכולים לצפות בעובדים ובמבקרים נכנסים ויוצאים מהבניין. זה עוזר בניטור פעילויות העובדים וצמצום גניבות והונאות, חיסכון בכסף על ידי צמצום הפשע, הגברת הפרודוקטיביות בקרב הצוות, ושמירה על שקט נפשי שהדיירים וההיקפים מוגנים.

  • האמת נמצאת בקלטות – כשמדובר במריבות ובריבים פיסיים במקום העבודה, פתרון התוצאות של קונפליקטים יכול להיות מסובך על ידי הפיכתו לעניין של מילה של אדם אחד נגד האחרים. לפיכך, מערכת מצלמות אבטחה מסוגלת להציג את האירועים המדויקים כפי שהם התרחשו. כאשר מצלמת אבטחה מתעדת את האירוע בקלטת, קל לגלות את האמת כמו להחזיר את הקלטת לאחור. על ידי מידע שכזה, בעלי עסקים ומנהלים יכולים לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי צעדים משמעתיים והאם להגיש כתב אישום או לא נגד אדם מסוים המעורב באירוע.

  • על ידי שירותיו הנאמנים של מתקין מצלמות אבטחה ביהוד, עדויות נאספות בקלות – ראיות שנאספו באמצעות מתקין מצלמות אבטחה ביהוד, יכולות לתפוס את החשוד בקלטת, רוב בעלי העסקים אינם מסוגלים לזהות את האשם כאשר מתרחש פשע בתוך העסק שלהם. ראיות וידאו מועילות ביותר בסיוע לאכיפת החוק, במקום לספק תיאורים או ניחושים מעורפלים. עם מצלמות אבטחה מסביב לעסק, זה צפוי לתפוס את החשוד בקלטת. קיום ראיות וידאו היא דרך מצוינת לפתור פשע וניתן לאסוף את הראיות בקלות ולשתף אותן עם גורמי אכיפת החוק.

איזו שאלה רצוי לשאול את מתקין מצלמות אבטחה ביהוד?

מערכות מצלמות אבטחה שמבצעות מעקב וידאו היו ויהיו חלק חיוני באבטחת נכסים במשך שנים רבות. וכשזה מגיע למערכת מצלמות האבטחה שלכם, עבודה עם מתקין מצלמות אבטחה ביהוד מנוסה היא חיונית לא פחות ממצלמות האבטחה שתבחרו לנטר את המקום שלכם. עם עלות הציוד, ההתקנה והניהול, חובה לקבל את כל הפרטים לפני התקנת מצלמות אבטחה לבית. לכן, יש שאלה, שאתם, בתור בעלי הנכס, חייבים ורצוי שתשאלו את מתקין מצלמות אבטחה ביהוד.

כעת, בוא נסתכל על השאלה שאתם חייבים לשאול את מתקין מצלמות אבטחה ביהוד שלכם – באיזה סוג של כוננים קשיחים אתה משתמש? אתם יכולים להשקיע במצלמות רשת ה- IP העדכניות ביותר, אך אם מתקין מצלמות אבטחה ביהוד עושה שימוש בכונן קשיח נמוך יותר, אתם עשויים להתמודד עם כמה בעיות ביצועים. תוודאו שאתם יודעים מבעוד מועד באיזה סוג של כונן קשיח מתקין מצלמות אבטחה ביהוד משתמש ושהוא מצייד אתכם בכלים המתאימים לפרויקט שלכם.

עליכם להשתמש בכוננים קשיחים בדרגת מעקב או יותר עבור הקלטת מעקב. חרף העובדה שישנן כמה אפשרויות זמינות, תוודאו כי מתקין מצלמות אבטחה ביהוד משתמש בכוננים הקשיחים הנכונים עבור הפרויקט שלכם, על מנת להבטיח ביצועים ואמינות מיטביים.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה ביהוד?

מחיר התקנת מצלמות אבטחה ביהוד לבית פרטי, לרבות התקנה, מתחיל משלושת אלפים ₪, ונאמד עד חמשת אלפים ₪, בגין התקנה של ארבע ויותר מצלמות אבטחה, חיווט, מכשיר הקלטה, והן ספק כוח. מחיר התקנת מצלמות אבטחה ביהוד למצלמה אחת נאמד בין אלפיים ₪ לבין שלושת אלפים ₪. מחיר התקנת ארבע מצלמות אבטחה בבית הוא ארבעת אלפים ₪, כאשר מחיר התקנת מצלמות אבטחה ביהוד הגבוה ביותר הוא חמשת אלפים ₪, ואילו מחיר התקנת מצלמות אבטחה ביהוד הנמוך ביותר הינו שלושת אלפים ₪. באופן כללי, המחירים יכולים להשתנות ולכן יש לוודא אותם באופן סופי בטרם ביצוע ההזמנה של שירותי מתקין מצלמות אבטחה ביהוד.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה ביהוד

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה ביהוד. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה ביהוד הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה ביהוד יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה ביהוד מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם