התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור – מתקין מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור

מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור – מתקין מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור

התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגורמחיר להתקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור
התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, שכולל ביקור של טלוויזיה במעגל סגור החל מ- 249 ש"ח
התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, התקנה של עינית דיגיטלית לדלת, מחיר של התקנת מצלמת האבטחה, לרבות מסך ואף עיניתהחל מ- 349 ש"ח
התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, התקנה של מצלמת אבטחה גלויה,החל מ- 1499 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

שקלתם אי פעם להיעזר בשירותיו של מתקין מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור לבית שלכם? התקנת מצלמת אבטחה במעגל סגור היא התקנה של מכשיר שאתם יכולים להשתמש בו לצורך מעקב סביב הבית, שיכול לצלם תמונות או וידאו של המיקום שבו אתם מציבים אותו.

האזינו לכתבה

צגי וידאו אלה אידיאליים לשם הוספת אבטחה לנכס שלכם, אבל יש להם גם יתרונות אחרים. קודם כל, תוכלו ללכוד איום פוטנציאלי ולהשתמש בו בתור ראיה. שנית כל, אתם יכולים להרתיע בפני פשע מלהתרחש. אנא ממכם, פשוט תמשיכו לקרוא עד לסיום דברינו פה, כאשר היום נדסקס על – מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, כמו כן, על – מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור

מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור

האם התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור תתכתב בהצלחה עם הצרכים שלכם?

אם אתם מעוניינים להגביר באופן משמעותי את האבטחה בנכס שלכם, כי אז  התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור תספק לכם פתרון פשוט ושיטת מניעה. עסקינן אודות רכישה חד פעמית בלבד שתאפשר לכם לקצור את הסגולות לאורך זמן רב. תעריפי הביטוח שלכם עשויים לרדת ותהיה לכם ראיה אם משהו יקרה וסביר מאוד להרתיע במקרה שמישהו כן שוקל לנסות לבצע פשע. תמשיכו לקרוא ותגלו אם באמת התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור תתכתב בהצלחה עם הצרכים שלכם:

  • התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור מרתיעה פשע – אחת המעלות המגניבה של בעלות על מצלמות אבטחה במעגל סגור בבית היא לא רק מעקב אחרי פעילות בחוץ, כי אם שפושע יראה את זה ויירתע מלפעול כפי שתכנן. גנבים שמכוונים למקום שלכם נוטים פחות לעשות את זה כשהם רואים את מצלמות האבטחה שלכם בחוץ. הפכו את זה ממש ברור באמצעות התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור במקומות שקל לראות ולפרסם אותו בבית. זוהי דרך אחת להגן על המשפחה והחפצים שלכם.

  • באמצעות שירותי התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור תזהו פושעים לראיות – אם משהו היה קורה בבית שלכם, קיום התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור יכול לחסוך ממכם לעולם לא לקבל צדק, מכיוון שזה עובד כדרך לזהות פושעים ואפשר להגישו לראיות. מקווה שתצליחו לתפוס את הפושע ולשמור על השכונה בטוחה יותר. כמו כן, תקבלו ניכוי ביטוח אצל רוב חברות הביטוח, ואם אתם מרתיעים פושעים ולא צריכים להגיש תביעות, סביר להניח שתראו את הפוליסה שלכם מצטמצמת עם חלוף הזמן.

  • באמצעות התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור תראו את כל המקום – על פי רוב אי אפשר לראות את כל הבית מתוך הבית, או לחלופין מבלי ללכת החוצה לאותו חלק של הנכס. אם אתם חושדים שמשהו קורה, אתם יכולים להסתכל על מערכת מצלמות האבטחה במעגל סגור במקום לצאת החוצה ולהתמודד עם פושע פוטנציאלי. התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור עובדת מצוין עבור נקודות עיוורות ברחבי הנכס, שאתם ממש לא יכולים לראות מהחלון, באופן הזה שאם הייתם שומעים רעש חריג, אתם בודקים את היקף הבית מבלי לצאת מממנו בכלל. זה ירגיע את הפחדים שלכם אם תשמעו רעש מוזר, או אם אורח יגיע מאוחר כדי שתוכלו לראות אותם מבלי שתצטרכו בכלל לפתוח את הדלת של הבית שלכם.

  • התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור מספקת תחזוקה נמוכה – אחת הסיבות הגדולות ליהנות מן התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור הינה שלמעשה אין צורך בתחזוקה לאחר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור. מדי פעם תרצו לנגב אותן ולגרום לצוות מקצועי לבדוק אותן, אך ממש לא תצטרכו לעשות דבר נוסף. לאחר רכישת מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור זו, הן יעבדו עבורכם. החלק הטוב ביותר הוא שזה באמת זול, מה שהופך אותן להשקעה קלה, זולה ובעל סיכון נמוך עבורכם.

מדוע שירותי מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור כל כך נחוצים?

מערכות מצלמות אבטחה במעגל סגור הן אחד ממרכיבי האבטחה הנפוצים והמועילים ביותר במרחבי מדינת ישראל. הן מהוות גורם מרתיע פשע אפקטיבי, כמו גם אמצעי מעקב יעיל, ואם יתעורר צורך, הן יהיו מקור טוב לנתונים משפטיים. שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור נועדו במקור רק להקלטת וידאו, אבל המספר העצום של מצלמות האבטחה, נפח הנתונים ודרישות האבטחה ואכיפת החוק הובילו את יצרני ציוד מצלמות האבטחה במעגל סגור להעלות את ההימור ולספק מנעד נרחב של תכונות מתקדמות.

שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור עשויים להיות מסובכים בהתחשב במספר התקנות והתרחישים שהוא צריך לזכור. עם זאת, כולם תורמים למחיר הסופי של הציוד שלכם; הבנת התכונות הללו יכולה לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה – אז בואו נחקור את החשובים ביותר ונראה היכן הם שימושיים או חשובים, וביחד נבין מדוע שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור כל כך נחוצים:

  • על ידי שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור, תיהנו מקישוריות אלחוטיות – באופן מסורתי, מצלמות אבטחה במעגל סגור משתמשות בחיבורי חוטים, בעיקר בגלל שהפרוטוקולים האלחוטיים נחשבו לא אמינים מדי או איטיים מדי לניטור וידאו בזמן אמת. זה כבר לא המקרה, ומצלמות אבטחה במעגל סגור רבות מציעות קישוריות אלחוטית במקום זאת. לשירותים של מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור נלווים סגולות רבות. מצלמות אבטחה במעגל סגור אלחוטיות משתמשות ב- Wi-Fi, על מנת לתקשר עם שאר מערכת האבטחה, באופן הזה שהן אינן זקוקות לכבלי נתונים.

    זה יכול לפשט מאוד את התשתית שלכם, ואת שירותי מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור, זה בהכרח משפר את האמינות של מערכת האבטחה שלכם, מכיוון שכבל אחד פחות פירושו נקודת כשל אחת פחות. ברם, מצלמות אבטחה במעגל סגור אלחוטי עדיין זקוקות לכבלי מתח, וכל התעבורה הזאת עדיין צריכה לזרום: אתם עדיין חייבים רשת נתונים שעשויה לתמוך בזרם וידאו רציף, ונקודת גישה אלחוטית שמגשרת בין רשת הנתונים והמצלמות עדיין נחוצה . למערכות מצלמות אבטחה במעגל סגור מודרניות יש שפע רחב של תכונות החורגות מעבר לניטור והקלטת וידאו בלבד. למצלמות אבטחה במעגל סגור יש תכונות ניתוח וידאו, כמו למשל – ANPR, זיהוי פנים וסיווג אובייקטים, ואף תכונות שונות הקשורות לאחסון ולניטור, כמו לדוגמה – אחסון בענן והתראות בזמן אמת.

  • באמצעות שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור תזהו תנועה – הקלטה לפי דרישה היא אחת התכונות השימושיות ביותר במערכות מצלמות אבטחה במעגל סגור מודרניות. זה שימושי בפרט באזורים שבהם ניגש לעתים רחוקות, שבהם הקלטה רציפה לאורך היום תספק לכם עשרות שעות של צילומים של דלת ואולי שלושים שניות של בני האדם שבאים והולכים. מערכות מצלמות אבטחה במעגל סגור עם תמיכה בזיהוי תנועה מאפשרות לכם להגדיר את מצלמות האבטחה שלכם להתחיל להקליט רק בעוד שהן זיהו תנועה בשדה הראייה שלהן. בדרך זאת, רק קטעים המכילים נתונים רלוונטיים יישמרו. זה חוסך לכם כסף על אחסון, גיבוי וארכיון, ומקל על גלישה ואחזור נתונים בעת הצורך.

  • אחסון בענן – אחסון נתוני מצלמות אבטחה במעגל סגור בצורה מאובטחת ומיותר המאפשרת גם גישה מהירה ויעילה לנתוני המצלמה היא בין האתגרים הקשים ביותר איתם מתמודדים משתמשי מצלמות אבטחה במעגל סגור. אחסון בענן מיועד בעיקר לשני סוגים של משתמשים – משתמשים שיש להם מספר רב של זרמים לניהול והתשתית התומכת גדולה מדי וקשה לניהול, אפילו עם משאבי IT ייעודיים. משתמשים שיש להם מעט מאוד זרמים לניהול ומעט דרישות מתקדמות, באופן הזה שהעלויות הכרוכות בתשתית ייעודית פנימית לאחסון מאובטח.

    עם אחסון בענן, מערכות מצלמות אבטחה במעגל סגור ישתמשו במשאבי ענן, על מנת לאחסן ולאחזר נתונים. זה מוציא את המשימה של תחזוקת תשתית אחסון מאובטחת ומיותרת, עם כל המעלות או המגרעות הנובעים מכך. אחסון ענן במעגל סגור משותפים בעלי מוניטין משתמש בהצפנה מתקדמת, זמינות גבוהה ויכולות גיבוי אפקטיביות, שלרוב חורגות ממה שרוב העסקים הקטנים והבינוניים יכולים להרשות לעצמם. עם זאת, חלק מהאבטחה של המערכות עדיין תלויה בשיטות האבטחה שלכם, לצורך העניין – תוקף עדיין יכול לקבל גישה לצילומים שלכם, אם אתם משתמשים בסיסמאות חלשות. אחסון בענן כרוך גם בהחלפה בין תחזוקת תשתית ועלות, לבין עצמאות ספק; פלטפורמת ענן נתונה עובדת רק עם כמה מצלמות אבטחה במעגל סגור. אם הוא מנוהל באמצעות יצרן מסוים, אז הוא, בדרך כלל, יעבוד רק עם מצלמות האבטחה במעגל סגור של אותו יצרן.

  • תאורת אינפרה אדום – כמו כל מצלמות האבטחה, אף מצלמות האבטחה במעגל סגור יכולות להקליט אובייקטים רק אם יש כמות מסוימת של אור זורח עליהן. ברם, אור זה אינו צריך להיות בספקטרום הנראה. למצלמות אבטחה במעגל סגור אינפרה אדום משולבות נוריות אינפרה אדומות, בהן הן יכולות להשתמש כדי להאיר את האובייקטים בשדה הראייה שלהם. זה מאפשר למצלמות האבטחה במעגל סגור "לראות" גם במהלך הלילה.

    בדרך כלל, תראו את מצלמות האבטחה הללו משווקות בתור מצלמות אבטחה במעגל סגור ביום או לילה. מצלמות האבטחה במעגל סגור ביום או לילה מזהות באופן אוטומטי את רמת האור הסביבתי, ומדליקות ומכבות את נוריות האינפרה האדום לפי הצורך. מצלמות אינפרה אדום במעגל סגור משתמשות ברכיבים זולים וזמינים באופן נרחב, כך שיכולות אינפרה אדום לא בהכרח מוסיפות הרבה למחיר מצלמת האבטחה שלכם. לפיכך, מומלץ להתרחק מהדגמים הזולים יותר, שבדרך כלל יש להם רמות תאורה לא מספיקות, או שאינם יכולים להתאים את רמת התאורה באופן אוטומטי, או בכלל, מה שמוביל לצילומים באיכות ירודה.

  • בזכות שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור תיהנו מהתראות בזמן אמת – התראות בזמן אמת הינן תכונה חדשה יחסית של מצלמות אבטחה אשר תומכות ב- IP. מערכות מצלמות אבטחה במעגל סגור התומכות בתכונה זאת מסוגלות להנפיק התראה לטלפון הנייד או לטאבלט בתגובה לאירועים מסוימים, כדוגמת – זיהוי תנועה. התראות בזמן אמת הן תכונת מצלמות אבטחה במעגל סגור שימושית מאוד, אבל יש לפרוס אותה בזהירות.

    קודם כל, מערכת שמוציאה יותר מדי התראות מיותרות תקבור במהירות את ההתראות חסרות התועלת בזרם של חומר לא רלוונטי – מה שנוטה להקטין, במקום להגביר את האבטחה, משום שכולם יגיעו במהירות בהנחה שכל התראה מזויפת. כמו כן, הודעות דחיפה עשויות להיראות פשוטות, אבל הן מסתמכות על טכנולוגיית ענן מורכבת מאוד. דגמים מסוימים יסתמכו על תשתית היצרנים שלהם כדי להעביר את ההתראות לציוד שלכם, מה שיגרום לכם להיות תלויים באבטחה ובזמן הפעילות שלהם. אחרים מאפשרים לכם לפרוס תשתית משלכם – מה שגורם לכם להסתמך פחות על כלים של צד שלישי, אבל התשתית היא שלכם לפריסה ובעיקר לאבטחה.

  • באמצעות פועלו של מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור, תתוודעו לאודיו דו כיווני – אודיו דו כיווני הוא אחד מהתכונות המתקדמות יותר של מצלמות אבטחה במעגל סגור. אודיו דו כיווני מאפשר לכם להפעיל בחדר הבקרה לשוחח עם האדם שמול מצלמת האבטחה. את השיחה עצמה אפשר להקליט ולאחסן בארכיון, בדיוק כמו כל סוג אחר של קטעים. אודיו דו כיווני שימושי בעיקר עבור מערכות בקרת גישה אינטראקטיביות, שבהן הגישה לאזור מוגבל חייבת תמיד להיות מאושרת או נשלטת על ידי מפעיל אנושי. יחד עם זאת, זה שימושי גם במצבים אחרים. כגון – זה מאפשר למפעילים אנושיים ללמוד ולהבין מיד על ניסיונות גישה, מה שמקל על זיהוי ניסיון כנה מניסיון גישה זדוני. זה גם תחליף טוב למערכת אינטרקום נפרדת, מפחית את המורכבות ומקל על התחזוקה.

  • תכונות אחרות של ניתוח וידאו – ANPR וזיהוי פנים הם התכונות המתקדמות ביותר לניתוח וידאו שמערכות מצלמות האבטחה במעגל סגור מציעות. ברם, מערכות מצלמות אבטחה במעגל סגור רבות מציעות תכונות שימושיות אחרות של ניתוח וידאו, כמו למשל – זיהוי שוטטות – מערכות מצלמות האבטחה במעגל סגור מסוימות יכולות לזהות עצם נייח שנשאר בשדה הראייה של המצלמה למשך זמן רב יותר מזמן נתון. זה עשוי לשמש כדי לזהות גישה לא מורשית, חניה באזורים אסורים וסוגים שונים אחרים של התנהגות חשודה.

  • סיווג ומעקב אחר אובייקטים – מערכות מצלמות אבטחה במעגל סגור רבות יכולות לזהות ולסווג אובייקטים בקטגוריות שונות, כמו למשל – בני אדם, ומכוניות, ולעקוב אחרי תנועתם על פני שדה הראייה שלהם, או על פני מספר מצלמות. ניתוח וידאו במעגל סגור הוא תחום תוסס מאוד, שראה התפתחות מהירה של הרבה תכונות מתקדמות אחרות. לפיכך, הדיוק והאמינות שלהם משתנים במידה ניכרת, אפילו על פני פורטפוליו של יצרן יחיד. אם אתם צריכים סוג מסוים של ניתוח וידאו, זה לעתים קרובות רעיון טוב לבצע כמה בדיקות לפני שאתם מתחייבים להשתמש במצלמת אבטחה במעגל סגור מסוימת.

  • על ידי שירותיו של מתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור תיהנו מזיהוי לוחות מספר אוטומטי – זיהוי לוחיות מספר אוטומטי הוא תכונה מתקדמת של מצלמות אבטחה במעגל סגור המאפשרת לתוכנת ניתוח וידאו לזהות ולקרוא אוטומטית את לוחיות המספר של רכבים. הערך של מערכת זו טמון לא כל כך בתכונה עצמה, שהיא מעניינת, אך חוץ מזה קצת יותר מתרגיל בראייה ממוחשבת, כי אם בביצוע סינרגיה שלה ביחד עם תוכנות ארכיון, ניהול גישה וניהול חניה, ובערך האנליטי של נתונים שהוא יכול לספק.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור?

מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור מתפרש על פני ההצעות הבאות:

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, שכולל ביקור של טלוויזיה במעגל סגור – הוא בין מאה וחמישים ₪, לבין שלוש מאות וחמישים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, התקנה של עינית דיגיטלית לדלת, מחיר של התקנת מצלמת האבטחה, לרבות מסך ואף עינית, בין שלוש מאות וחמישים ₪, לבין שמונה מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, מחיר של התקנת מצלמת האבטחה הגלויה, המחיר כולל רק את ההתקנה של מצלמת האבטחה בחפצים כאלו ואחרים, כמו למשל – חפצי נוי, תיקים או צעצועים, ולא כולל בכלל את העלות של המצלמה של האבטחה, בין מאתיים ₪, לבין חמש מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, התקנה של מצלמת אבטחה גלויה, העלות מתייחסת אך ורק לעבודת ההתקנה, וממש לא לעלות של מצלמת האבטחה, בין מאתיים וחמישים ₪, לבין שש מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, מחיר של התקנת ארבע מצלמת אבטחה, העלות מתייחסת למשימת ההתקנה של מצלמות האבטחה, לרבות עלות מערכת ומצלמות האבטחה, בין תשע מאות ₪, לבין אלף ושבע מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, מחיר של התקנת ארבע מצלמת אבטחה, העלות מתייחסת למשימת ההתקנה של מצלמות האבטחה, לרבות עלות מערכת ומצלמות האבטחה וכן מערכת הקלטה עצמית, בין אלפיים ושמונה מאות ₪, לבין ארבעת אלפים וחמש מאות ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם