התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד – חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד

אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד – חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד

אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד ביתיות ממלאות תפקיד חשוב בניטור הבית.

האזינו לכתבה

אם תורידו את אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד, תוכלו לראות את מצלמת האבטחה שלכם בטלפון הנייד שלכם בכל רגע נתון ובכל מקום ללא כל עמלות, ותיהנו מכל התכונות שאמורות להיות למצלמת אבטחה. כמו למשל – אתם יכולים להתקין חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד למכונית שלכם בחצר האחורית שלכם, ואז אתם עשויים לשבת במקום המשכן הקבוע שלכם ולבדוק את מצב כלי הרכב שלכם דרך האפליקציה, על מנת למנוע גניבת המכונית שלכם. טכנולוגיית מצלמות האבטחה עברה כברת דרך ארוכה.

אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד


במציאות העכשווית, אתם יכולים לקבל התראה על תנועה בטלפון הנייד שלכם כאשר מצלמות האבטחה שלכם יזהו תנועה בדלת הכניסה, בחזית החנות או במחסן שלכם. התראה שכזאת עשויה להופיע בטלפון הנייד שלכם כשאתם במקום העבודה או מחוץ לבית לרגל נסיעת עסקים, והצעד הבא שלכם הוא פשוט ללחוץ באפליקציית המעקב בשביל לראות מה קורה. באופן הזה אתם נהנים מצפייה במעקב מרחוק בטלפון הנייד שלכם. טוב תעשו באם תחליטו לקרוא את המאמר הנ"ל, למן תחילתו ועד לסופו, תבינו עוד הרבה דברים על – אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד, כמו כן, חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד.

במה מועילה אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד?

אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד,לשם אבטחה של הנכס שלכם היא ממש קלה לשימוש. אתם לא צריכים לעבור הרשמות או כניסות ממושכות בגלל הממשק. יש לזה אף את ערכת הצבעים המופלאה שלו שבוודאי תאהבו. אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד הינה מסוג אפליקציית האבטחה הביתית הטובה ביותר שתאפשר לכם להפוך את הטלפון הנייד שלכם למצלמות אבטחה. בדרך הזאת, יהיה באפשרותכם לספק בצורה הטובה ביותר פקודה פשוטה.

מכיוון שכך, אם יש לכם במקרה טלפון נייד ישן, אז אתם צריכים לקבל את היישום הזה, משום שאתם יכולים להפוך את הטלפון הנייד הישן שלכם לכדי מצלמת אבטחה שימושית. התכונות של יישום אבטחת בית זה כוללות ממשק חלק ועיצוב מדהים. כמו כן, משתמשים יכולים להמיר בלי כל בעיה את הטלפון הנייד הישן שלהם כמצלמות אבטחה. והנה הדרכים שבהן מועילה לכם אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד:

  • אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואידקניינית – אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד כזאת מסופקת באמצעות מוכרי אבטחה עבור מצלמות אבטחה ה-IP שלהם בלבד, וללא עלות נוספת. המעלה הגדולה ביותר של אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד מותאמות אישית אלה היא שאתם יכולים להשתמש מלא במערכות האבטחה שלכם ללא בעיות תאימות. וחברות האבטחה היו משחררות באופן קבוע גרסאות אפליקציה חדשות כדי לפתוח פונקציות חדשות או לחלופין לתקן באגים קיימים.

  • אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואידReolink – אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד Reolink נחשבת לאחד מיישומי מצלמות האבטחה האפקטיביים ביותר לאבטחת הבית. זה עובד עם מצלמות אבטחה ה-IP שלה עם אפס תצורות – הכנס והפעל. האפליקציה החינמית הזאת מאפשרת לכם לצפות בסרטונים חיים של מצלמות האבטחה שלכם בכל מקום ובכל זמן. כיום, יותר משניים וחצי מיליוני בני אדם עושים שימוש באפליקציה הזאת. אתם עשויים להשיג אותה מהאתר הרשמי שלה, כמו גם מ- Google Play.

  • אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד צד שלישי – שלא כמו יישומי האבטחה הביתיים הקנייניים, אפליקציות מצלמות האבטחה של צד שלישי הן אלה בתשלום לשימוש התואמות למותגי מצלמות אבטחה מרובים. אז לפני שאתם משתמשים באפליקציות מצלמות אבטחה מסוג זה עבור טלפונים של אנדרואיד או האייפון שלכם, רצוי שתוודאו שהיא תומכת במצלמות האבטחה שלכם קודם כל.

  • אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואידIvideon – זאת היא אפליקציית מצלמות אבטחה טובה עם הציוד והמצלמות אבטחה שלהן שהוכחו כיעילים. התכונות של אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד Ivideon כוללות את היכולת לשלוח שמע בחזרה דרך מקוון. אפשר גם סטרימינג בשידור חי על ידי רשת האינטרנט מכל מכשיר ומיקום. כמו כן, אתם יכולים לחבר את אפליקציית האבטחה הביתית הזאת לטלפון האנדרואיד שלכם עם מצלמת אבטחה בדרך הקלה יותר. עם אפליקציה למצלמות אבטחה לצפייה מהאנדרואיד מובילה זו לאבטחת בית, אתם עדיין יכולים לשמור ולשחזר את אחסון הענן. זה גם בר ביצוע גם אם הרעים שם בחוץ שוברים את קלטות המעקב.

איך לבצע חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד?

חשוב לפקוח עין על העסק או על הבית שלכם. כל מה שאתם צריכים הוא מערכת מצלמות אבטחה חיונית לטלפונים ניידים. אם אתם תוהים איך לבצע חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד שלכם, להלן המדריך הפשוט שלנו על איך זה עובד והתכונות שאתם חייבים לשקול עבור חוויית הצפייה הטובה ביותר מרחוק –

על מנת לקשר את מצלמות האבטחה הביתיות או העסקיות שלכם לטלפון הנייד שלכם ולראות מה קורה בזמן שאתם לא במקום, אתם חייבים מצלמת אבטחה איכותית או מערכת ואפליקציית מעקב שתומכת הן במערכות אנדרואיד והן במערכות iOS. הדבר הטוב הוא שכמעט כל מצלמות האבטחה כיום, במיוחד מצלמות אבטחה IP יכולות להיות מקושרות לטלפונים ניידים. אבל יש הבדלים עצומים באפליקציות מעקב. הבחירה הטובה ביותר היא להתחיל עם חומרה המיועדת לתוכנה קלה לשימוש ויעילה עבור כל מערכות מצלמות האבטחה שלכם ברמה מסחרית. אפליקציות לטלפונים ניידים בפיתוח עצמי שסופקו על ידי יצרן מצלמות האבטחה הן האפשרות הטובה ביותר.

ונשאלת השאלה החשובה – איך למצוא מצלמות אבטחה שיתחברו לטלפון הנייד שלכם – בעת חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד הדבר העיקרי שיש לשים לב אליו במצלמות אבטחה שמתחברות לטלפון הנייד שלכם הוא פונקציונליות הצפייה מרחוק. על ידי פונקציה זאת ניתן לקשר מצלמות למכשירים כמו לדוגמה – טלפונים ניידים, טאבלטים ומחשבים. כמו כן, תקפידו לבדוק אם מצלמת האבטחה תומכת בשתי מערכות ההפעלה (iOS או אנדרואיד) ואם הן יכולות לקשר לטלפון הנייד שלכם ולעבוד היטב. כדאי לכם לבדוק מה אומרים קונים אחרים על חיבור מצלמות האבטחה הספציפיות לטלפונים הסלולריים שלהם וכמה קל להשתמש באפליקציה. מצלמה מצוינת עשויה בקלות להיהרס על ידי האפליקציה שלה.

אם מצלמת האבטחה מקשרת בצורה חלקה לטלפון הנייד שלכם, זו בחירה טובה. כאשר אתם בטוחים שאפשר לבצע חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד שלכם, תבצעו ארבעה שלבים פשוטים כדי ליהנות מצפייה מרחוק תוך כדי תנועה. עם מערכות מצלמות אבטחה לטלפונים כיום ניתן להגדיר צפייה מרחוק בטלפונים ניידים בקלות רבה באמצעות סריקת קוד QR ב- NVR. אף במידה ויש לכם טלפון נייד אייפון, סמסונג גלקסי, LG, גוגל פיקסל או סוגים אחרים של טלפונים ניידים, הנה מה שאתם צריכים לעשות בשביל לבצע חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד שלכם:

  • תפעילו את אפליקציית המעקב והוסיפו את מצלמות האבטחה שלכם.
  • תלחצו על מצלמות האבטחה המקושרות לטלפון הנייד שלכם, ותיהנו מצפייה ישירה.
  • תגדירו תצורות מעקב מותאמות אישית כדוגמת – מצב זיהוי תנועה, נתיב העלאה, תדירות התראות ואחרות, על מנת לענות על צרכי ניטור המעקב הספציפיים שלכם.

בתום השלמת שלבים ראשוניים אלה, יהיה באפשרותכם לראות את התצוגה החיה של מצלמות האבטחה שלכם בבית או בעסק שלכם, לשמור ולהשמיע את הקלטות הווידאו, ואפילו ליהנות מתכונות נוספות לרבות –  לדבר עם האדם בצד השני על המסך באמצעות מצלמת אבטחה המחוברת לטלפון הנייד שלכם. אפליקציית מצלמות האבטחה צריכה להיות קלה לשימוש כך שתוכלו ליהנות מחוויית צפייה מצוינת מרחוק בטלפון הנייד שלכם. מה שאתם יכולים להשיג עם מצלמות האבטחה שלכם, אשר מקושרות לטלפון הנייד שלכם, ייקבע לפי התכונות שלהן. כגון – אולי אתם מעוניינים לראות בבירור את פניו של פורץ, לראות לוחיות רישוי של רכב מרחוק, או אפילו להקשיב למה שקורה במקום העבודה שלכם, או לדבר עם יקיריכם בבית. אתם עשויים לחוות יכולות כאלה רק אם תבחרו את התכונות הנכונות עבור מצלמות האבטחה שלכם, אשר מתחברות לטלפון הנייד שלכם.

שאלות נפוצות על חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חיבור מצלמות אבטחה לאנדרואיד מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם