התקנת מצלמות אבטחה » מערכות אזעקה » השווינו ובדקנו: כמה עולה להתקין מערכת אזעקה לבית?

השווינו ובדקנו: כמה עולה להתקין מערכת אזעקה לבית?

שירות מערכת אזעקה לביתמחיר מערכת אזעקה לבית
ביקור טכנאי מערכת אזעקה לביתהחל מ-199 ש"ח
התקנת מערכת אזעקה קווית לביתהחל מ-1,699 ש"ח
התקנת מערכת אזעקה אלחוטית לביתהחל מ-2,999 ש"ח
*המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק

לפני שתתקינו מערכת אזעקה לבית יהיה עליכם להכיר את העלויות. הכרת העלויות מבעוד מועד תאפשר לכם לדעת כי מדובר על הוצאה שתוכלו לעמוד בה. הרי העלויות לא יהיו קבועות כל הזמן, אך כן יהיה עליכם לדעת כי אתם עושים בחירה שתהיה מתאימה לכם.

האזינו לכתבה

מהסיבה הזאת בדיוק החלטנו לבדוק את העניין הזה לעומק במיוחד עבורכם. השווינו עבורכם כל מיני מערכות אזעקה שונות לבית, והגנו עם מחירים מדויקים. כך שאם אתם רוצים להחליף את מערכת האזעקה הביתית, נסביר לכם בדיוק מה כסף יהיה עליכם לשלם. בו בזמן קחו בחשבון כי כל דרישה נוספת עשויה לגרום לכך שהמחיר יהיה גבוה ממה שתכננתם לעצמכם. לכן לפני שתדרשו דרישה מיוחדת, הבינו היטב כי אתם מסוגלים לעמוד במחירים.

התקנת מערכת אזעקה לבית

מחיר מערכת אזעקה כולל התקנה

כאשר מסתכלים על מחיר של מערכת אזעקה לבית, ישנו צורך להסתכל על מחיר כולל התקנה. הרי אתם לא יודעים להתקין את המערכת לבד, עניין שעשוי להיות מסובך ממה שאתם מתארים לעצמכם. מוטב לכם כי איש מקצוע מנוסה יהיה זה שידאג להתקין את המערכת בדיוק כמו שצריך. המחיר נע ברוב המקרים בין עלות של 500 ש"ח עד לעלות של 1500 ש"ח. כמובן שתמיד תוכלו לקבל הצעת מחיר שתהיה שונה מהמחיר שאותו אמרנו לכם כאן. אך אם המחיר שתקבלו יהיה מחיר שונה, מוטב כי תבינו את הסיבה לכך. אין סיבה שתשלמו ביוקר על התקנת מערכת אזעקה לבית מבלי להבין את הסיבות האמיתיות לכך.

מה משפיע על המחיר של התקנת אזעקה לבית?

כדי שתוכלו להשפיע על המחיר יהיה עליכם להכיר את הפרמטרים שמשפיעים עליו. יש מספר פרמטרים שמשפיעים על המחיר שאותו תצטרכו לשלם, ומוטב כי תכירו אותם. אם תחליטו לבוא עם דרישה מיוחדת, תיקחו בחשבון כי כל עוד היא קשורה לפרמטרים האלה תהיה השפעה על המחיר. נציין כי ההשפעה על המחיר יכולה להיות השפעה לטובה או השפעה לרעה. מבחינתכם מה שאתם צריכים לדעת זה שתהיה השפעה לכאן או לכאן.

  • מספר האזורים שבהם פרוסה האזעקה ישפיע על המחיר שאותו תצטרכו לשלם. הרי כל אזור שתרצו להוסיף לפריסה יביא איתו צורך בהוספת גלאי אזעקה שונים. המטרה היא שכל הבית יהיה מכוסה מהבחינה הזאת, ולכן ככל שהבית יותר גדול כך המחיר עולה בהתאם.

  • היצרנית שמייצרת את מערכת האזעקה קובעת את המחיר שאותו היא רואה לנכון. במילים פשוטות יצרניות מובילות עשויות לדרוש מחיר גבוה בהשוואה ליצרניות פחות מוכרות. אם אתם רוכשים אזעקה של יצרנית מוכרת, עליכם לדעת כי המחיר יהיה גבוה בהשוואה לאחרות.

  • אופן התפעול של האזעקה משפיע גם הוא על המחיר שתצטרכו לשלם. כיום תוכלו למצוא מערכות אזעקה מתקדמות מאוד, כאלה שמופעלות בצורה אלחוטית. ככל שמערכת האזעקה תהיה יותר מתקדמת, כך המחיר צפוי לעלות בהתאם – וחשוב שתיקחו זאת בחשבון.

  • הנראות של מערכת האזעקה תשפיע גם היא על המחיר שתשלמו. אם תרצו מערכת אזעקה שנראית טוב במיוחד, זה עשוי לגרום למחיר לעלות. מערכות אזעקה עם מראה סטנדרטי יעלו פחות, בהשוואה למערכות אזעקה עם נראות מיוחדת.

המחיר לא בהכרח מעיד על האיכות

הנטייה הטבעית תהיה לחפש אחר מערכות אזעקה שהעלות שלהן תהיה גבוהה. הנחת העבודה תהיה שמערכת אזעקה שעולה הבה כסף, תפסק תמורה בהתאם לגובה התשלום. אך אף אחד לא באמת יכול להבטיח לכם כי התמורה תהיה גבוהה בהשוואה למערכות אזעקה אחרות. זוהי הסיבה שבגללה אנו מציעים לכם שלא לבחור מערכות אזעקה רק על סמך עלותן הכספית. תבחנו את הפרמטרים השונים שמייחדים את מערכת האזעקה הזאת בהשוואה למערכות אזעקה אחרות. אם אתם משלמים יותר, תרצו לקבל גם פיצ'רים ייחודיים שלא קיימים בכל מערכות האזעקה שקיימות בשוק. כל עוד לא תהיה בשורה חדשה שתוכלו להישען עליה, אין סיבה שתבחרו את המערכת היקרה. אל תיתנו למחיר של מערכת האזעקה לסנוור אתכם לכיוון הזה או לכיוון השני.

השוואת מחירים תחסוך לכם כסף

רוצים לרכוש מערכת אזעקה במחיר נורמלי? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לערוך השוואה בין החנויות השונות שמוכרות מערכות מסוגים שונים. כל חנות מביאה איתה את המחירים שלה, לעיתים ההבדלים יהיו גדולים מאוד. לכן אל תלכו בצורה עיוורת אחרי חנות מסוימת, אפילו אם אתם מכירים אותה מבעוד מועד. תבחנו היטב את כל החנויות שמציעות את מערכת האזעקה שממנה התרשמתם לטובה. אחרי שתבצעו השוואת מחירים תוכלו להבין איזה חנות מציעה לכם את המערכת הרצויה במחיר המתאים. אינכם צריכים לעבוד קשה כדי לעשות השוואה מקיפה בין החנויות השונות. כיום את השוואת המחירים אפשר לעשות בצורה מקוונת דרך האינטרנט. בלחיצת כפתור אחת תקבלו את שמה של החנות שתמכור את המערכת הרצויה במחיר הכי משתלם.

אל תבחרו מערכת אזעקה לבית בפזיזות

הגעתם למסקנה כי אתם מוכרחים להתקין מערכת אזעקה בבית? הבחירה בין מערכת אזעקה כזאת לבין מערכת אזעקה אחרת חייבת להיעשות בכובד ראש. לאחר שתשקלו את המחיר לצד כל הפרמטרים האחרים, תוכלו לעשות בחירה שתהיו בטוחים לגביה. לא בכל יום תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מתקינים מערכת אזעקה לבית. מלבד הרצון למצוא מערכת אזעקה במחיר משתלם יהיה עליכם לדעת כי היא תעשה את העבודה. השאיפה הטבעית תהיה לדעת כי כאשר תפעילו את מערכת האזעקה היא תספק לכם את ההתראה הנדרשת. חשוב שתבינו כי אין חובה לרכוש מערכת אזעקה יקרה כדי שהיא תעמוד בציפיות. יש כל מיני אלטרנטיבות במחיר מעולה, שמבצעות את העבודה בצורה מרשימה מבלי שיהיה לכם חשש.

שאלות נפוצות על התקנת מערכת אזעקה לבית

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מערכת אזעקה לבית. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מערכת אזעקה לבית הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מערכת אזעקה לבית יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מערכת אזעקה לבית מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם