התקנת מצלמות אבטחה » סוגי קודנים » התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת – מה המחיר?

התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת – מה המחיר?

שירות התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת מחיר לשירות התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת
התקנת מערכת בקרה כניסה לדלת החל מ- 1199 ש"ח
החלפת מערכת בקרה כניסה לדלתהחל מ- 499 ש"ח
הזמנת טכנאי ל מערכת בקרת כניסה לדלתהחל מ- 199 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

מערכת בקרת כניסה לדלת היא מערכת שנותנת פתרון לכל מה שנוגע לבקרה, לפיקוח ולשליטה בכל מה שקשור לכניסתם של אנשים מוכרים וזרים כאחד לכל מיני אזורים.

האזינו לכתבה

מערכות שמשמשות לבקרת כניסה הן מערכות מתוחכמות, אשר קשה מאוד לפצח אותן, כלומר אילו מערכות שתפקידן לפקח אחרי הכניסה והיציאה של אנשים מהמקום בו המערכת מותקנת. היום אנחנו נדבר על התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת – מה המחיר? המשיכו לקרוא ותקבלו את כל המידע שאתם צריכים.

התקנת אינטרקום לדלתות כניסה

 התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת – מהם הסוגים השונים של מערכות בקרת הכניסה?

יש כל מיני סוגים שונים של התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת. המערכת יכולה להיות פשוטה, כמו אינטרקום עם קודן לדלת של הכניסה לבניין המכורים או לבית הפרטי. זו יכולה להיות גם מערכת הרבה יותר גדולה אשר מפקחת ובודקת אלפים של אנשים תוך כדי שהיא מתייגת ורושמת כל פעולה של כניסה ויציאה מהבניין, כלומר הטווח של מערכות בקרת כניסה הוא רחב ומגוון.

המערכת של בקרת כניסה הפשוטה יותר, תהיה מערכת שתפקידה הוא לאפשר את כניסתם ויציאתם של אנשים מורשים אשר יודעים את הקוד. מערכות לבקרת כניסה בסדר גודל גדול יותר, כמו אילו של ארגונים גדולים, אילו מערכות שתפקידן הוא לעקוב אחרי כל הכניסות וכל המעברים בין החדרים במהלך היום. המעקב הזה מתבצע בדיוק הכי טוב שניתן, עם יכולות של שליטה על כל מבנה הנתונים של מערכת בקרת כניסה לדלת. כמו כן, יש לה  את היכולת לבצע שינויים באופן שהוא גם יעיל וגם פשוט. כך בעצם הארגונים הגדולים יכולים לעקוב אחר כל סוגי החדרים וכל המקומות שיש בהם מידע מכל מיני סוגי סיווג.

מה היתרונות של התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת?

כמו לכל דבר בחיים, גם בכל הנוגע לנושא של התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת יש מגוון רחב של יתרונות. חלק מן היתרונות של מערכות מהסוג הזה הם מאוד ברורים לכל. היתרון הכי גדול הוא שמערכות בקרה לכניסה נותנות את האפשרות לשלוט ולבקר בצורה הכי טובה שאפשר בכל מה שקשור לכניסה של אנשים מורשים.

הדרך הזו מאפשרת למנוע הדלפה של מידע, למנוע את כניסתם של אנשים אשר לא שייכים למקום ועוד. יתרון נוסף שיש למערכת בקרת כניסה הוא שהיא מאוד קלה לשימוש מול כל מיני פתרונות אחרים, כמו לדוגמא אתם רוצים לבצע בדיקה על אילו אנשים נכנסים לאזור ספציפי תוכלו להתקין מצלמות אבטחה.

מצלמות אבטחה לא תמיד יתנו לכם את הפתרון שנחוץ לכם כי הוא יצריך איתו עוד כוח אדם שיבדוק את התמונות מתוך המצלמת. לעומת זאת, מערכת בקרת כניסה לא תצטרך עוד כוח אדם כי היא עושה את כל הביקורת ישירות לתוך מחשב.

איך מתבצעת התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת?

בכל תהליך של התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת יש התמקדות במה הוא הסוג של המקום אשר רוצים לבצע בו את ההתקנה ומה הצרכים שלו בכל מה שקשור לבקרת הכניסה. בשלב הבא צריך לבצע סריקה של אותו המקום, לראות מה הגודל שלו ואיפה קיימות בו נקודות חשמל שאליהן יהיה אפשר לחבר את מערכת הבקרה. לאחר שבדקתם את כל אלו, איש המקצוע יכול להתחיל את ההתקנה של המערכת.

איך תבחרו את המומחה להתקנת מערכת בקרת כניסה לדלת?

הדבר הראשון שעליכם לברר לגבי איש מקצוע שיבצע את התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת, הוא שהמתקין מחזיק בתעודת יושר מטעמה של משטרת ישראל. התעודה הזו תצביע על כך שעברו של המתקין נקי לחלוטין. זו הדרך הכי טובה שדרכה תוכלו לוודא ולהיות בטוחים יותר אם המתקין שבחרתם הוא מקצועי ואמין.

מה החשיבות של התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת?

התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת מספקת לכם מערכת בקרה ומערכת אבטחה שהיא הכי יעילה גם לבתי וגם לעסקים. המערכות הללו עוזרות למנוע את כניסתם של גורמים ואנשים שהם לא רצויים או שהם לא מאושרים, ובכך בעצם היא עוזרת למנוע פריצות וגניבות. מחיפוש קטן באינטרנט תוכלו להתרשם מכל הסוגים האיכותיים שקיימים בעולם של מערכות בקרת כניסה ובכלל, כל מיני מוצרים לבקרת כניסה. לאחר החיפוש, תוכלו לאתר את המוצר שהכי יתאים לצרכים שלכם ולתקציב שלכם.

על מה תשלמו ומה המחיר של התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת?

אם כבר הזכרנו מחיר, אז בואו נראה מה המחיר של התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת.אז המחיר של התקנת המערכת, ברוב המקרים ינוע בטווח של בין אלף ומאתיים ₪, לבין שלושת אלפים וחמש מאות ₪ . אך לפני שאתם רצים להתקשר למתקין מערכות בקרת כניסה לדלת, אתם צריכים לדעת מה ההתקנה כוללת בתוכה. כאשר אתם מתקשרים למתקין או לחברת התקנה,

עליכם לוודא כי בתוך ההצעת מחיר יהיו כלולים הדברים הבאים. קודם כל, ההתקנה חייבת לכלול את הפאנל החיצוני אשר מותקן ליד הדלת, צריך להיות מותקן גם אמצעי תקשורת שיוכל לתקשר עם אותו פאנל חיצוני, גם מנעול חשמלי אשר צריך להיות מותקן בתוך הדלת והוא נפתח בעת קבלה של פקודה צריך להיות כלול בהצעת המחיר. נוסף על אלה, הצעת המחיר תכלול גם ספק כוח שיתאים את המתח אשר יוצא מארון החשמל למתח שהמערכת צורכת. מן הסתם שההצעה תכלול גם את עלות התקנת המערכת עצמה, את הכבלים והחיווט שלה וגם אחריות ושירות לשנה שלמה בעת הצורך.

שאלות נפוצות על התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מערכת בקרת כניסה לדלת מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם