התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן – מה המחיר?

התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן – מה המחיר?

סוג התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשןמחיר להתקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן
מצלמת אבטחה נסתרת מוסלקת בגלאי עשן החל מ- 250 ש"ח
מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן שני מגה פיקסל החל מ- 400 ש"ח
מצלמת אבטחה נסתרת IP בגלאי עשן אלחוטי WI FI החל מ- 2700 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

איך לבחור מצלמה נסתרת בגלאי עשן הטובה ביותר עבור הבית או עבור בית העסק שלכם היא משימה בפני עצמה – אם פשוט תמשיכו לקרוא עד תום דברינו כאן,

האזינו לכתבה

תלמדו כיצד לבחור את מצלמת האבטחה הנסתרת בגלאי העשן הטובה ביותר לצרכים שלכם. השקעתם הרבה בעסק שלכם, ובוודאי שאתם רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים, על מנת לשמור עליו ועל העובדים שלכם בטוחים. מכיוון שכך, החלטתם שהתקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן היא הדרך הנבונה ביותר לבחור בה. התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן עוזרת לכם לפקוח עין על הפעילות היום יומית של העסק שלכם, מבלי שזה יהיה ברור מאליו. מצלמות אבטחה אלו יעילות משום שבני האדם יתנהגו כרגיל אם הם לא ידעו שהם מצולמים במצלמה נסתרת. אם פשוט תמשיכו לקרוא, תתוודעו לערב רב של עובדות על התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן – ומה בדיוק המחיר של התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן.

התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן

איך תבחרו התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן?

חשוב לבחור את מצלמת האבטחה עם התכונות שאתם כל כך צריכים. בואו נסתכל על הדברים שאתם צריכים לחפש בבחירת מצלמה נסתרת בגלאי עשן לחברה שלכם. השקעה במצלמה נסתרת בגלאי עשן כמוה כהשקעה בשמירה על בטיחות העסק שלכם. לדעת אילו תכונות חשובות לכם כשמגיע הזמן להתחיל קניות ייתן לכם שקט נפשי בעת ההחלטה באיזו מצלמת אבטחה לבחור. וכך תבחרו התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן:

  • תבחרו התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן שמשתלבת עם הסביבה – אחת התכונות החשובות ביותר שיש לחפש במצלמה נסתרת בגלאי העשן היא שהיא תשתלב עם הסביבה שלה. תשקלו את האזור שאתם רוצים לכסות. לאחר מכן תבחרו פשוט דגם שנראה כמו שאר המתקנים בחדר זה. אם תבחרו באופציה של התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן בסוג מכשיר בעל מראה טכני מאוד בחדר פשוט מאוד, זה ימשוך תשומת לב לעצמו. אם המטרה שלכם היא לראות את העובדים שלכם פועלים באופן טבעי, אתם בוודאי לא תרצו שהם יידעו שאתם צופים בהם.

  • לפני התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן תשקלו את תנאי התאורה שלכם – האם תפקחו במהלך שעות היום על אזור מואר היטב, או לחלופין שתזדקקו ליכולת לראות בחושך? האם העסק שלכם פתוח עשרים וארבע שעות ביממה, הווה אומר – שאתם צריכים לפקח על העסק שלכם גם ביום וגם בלילה? מצלמת יום או לילה טובה למי שצריך מצלמת אבטחה אשר ניתנת להתאמה לתנאי תאורה משתנים. אם אתם צריכים לראות תמונות ברורות בלילה, תבחרו במצלמות אבטחה שיש בהן תכונות IR. הן יכולות אפילו לצלם תמונות ברורות בחושך מוחלט.

  • סוג החיבור – ישנם שני סוגים עיקריים של חיבורים למצלמה הנסתרת – האחד, חוטי קשיח והשני, אלחוטי. מצלמת אבטחה עם חוט קשיח מתחברת ישירות למכשיר ההקלטה. זה עושה את זה מאוד אמין. אתם לא צריכים לדאוג מאובדן אות או מהזנות מופרעות. למצלמות אלחוטיות יש יותר חופש איפה שאתם יכולים לבצע התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן את כיוון שאין חוטים. משדר ומקלט עובדים יחדיו, על מנת ליצור את החיבור. אתם רק צריכים לוודא שיש לכם אות חזקה בין השניים.

  • רמת הפירוט – איכות הסרטון היא תכונה חשובה נוספת. סרטונים באיכות טובה יותר מאפשרים לכם לראות את כל מה שקורה בעסק שלכם. סרטונים מגורענים לא יתנו לכם את התוצאות שאתם צריכים. וידאו ברזולוציה גבוהה עובד היטב עבור רוב מצלמות הריגול. אם אתם צריכים יותר פרטים, תשקלו לקנות מצלמה נסתרת בגלאי עשן עם יכולות של HD. סרטון וידאו באיכות גבוהה מספק לכם תמונות חדות, צבעים מדויקים וניגודיות טובה יותר בין גוונים כהים ובהירים. שלושת היתרונות הללו חיוניים אם אי פעם תצטרכו לזהות חשוד במקרה שוד או גניבה.

מה השימושים של התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן?

מצלמה נסתרת בגלאי עשן צומחת בעולם הדיגיטלי של היום. מכשירים אלה נוהגים לצלם תמונות של גלאי עשן, מה שמתריע ברציפות לבעלי נכסים על כל בעיה אפשרית ברכושם. ברגע שאתם מוסיפים את המצלמה הנסתרת הזאת למשוואה, על ידי התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, זה נהיה אפילו יותר מדאיג. מצלמות גלאי עשן נסתרות הופכות לשכיחות כיום יותר מאי פעם. לרוב זה נובע בעיקר מהיעילות שלהן ומקלות על השימוש בהן. והנה הם השימושים של התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן:

  • יש המון מצלמות נסתרות מסביבנו ביום יום, אך מרבית בני האדם אפילו לא מבחינים בהן עד שמשהו משתבש. מצלמות נסתרות משמשות בדרך כלל בכה הרבה דרכים שונות, החל מלפקוח עין על הילדים שלכם בזמן שהם בבית לבד, בדיקה מעודכנת של קרובי משפחה קשישים או פשוט למטרות אבטחה. החדשות הטובות הן שיש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להגן על הבית שלכם מהמכשירים הנסתרים האלה נגד גניבה ואיומים דומים אחרים, וזה בייחוד על ידי התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן.

  • מצלמה נסתרת בגלאי עשן יכולה להיות מכשיר שמוסתר בתוך אזעקת העשן שלכם. אזעקת האש הינה המכשיר שמתריע אם יש שריפה. האזעקה מחוברת למצלמה כדי שיהיה באפשרותכם לעקוב אחרי הנעשה בתוך הנכס שלכם. המצלמה הנסתרת מחוברת לתחנת ניטור שבה תוכלו לצפות בצילומים ואפילו להפעיל אזעקה במידת הצורך.

  • התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן היא פתרון נהדר לאנשים שרוצים לפקוח עין על הבית שלהם בזמן שהם לא נמצאים בו, כמו גם לבריות שיש להן היסטוריה של פריצה. מערכת מצלמות זאת עשויה לשמש גם ילדים בשביל לבדוק את הוריהם בזמן שהם בעבודה. מצלמה נסתרת בגלאי עשן היא פשוטה להתקנה ויש לה חיי סוללה ארוכים.

  • מצלמות גלאי עשן נסתרות הופכות נפוצות יותר מאי פעם. הדרך הפשוטה ביותר להגן על עצמכם מפני האיום הגובר הזה היא להיות מודעים לדרכים שבהן הם עשויים להיות ממוקמים בתוך הבית שלכם. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא להשתמש במעורר עשן שמחוברת אליו מצלמה נסתרת. לאחר מכן תגנו על הנכס שלכם מפני פורצים ותשגיחו על הילדים שלכם או על בני משפחה מזדקנים בזמן שהם מחוץ לבית.

  • אם גלאי העשן שלכם כולל מצלמה נסתרת מובנית, אתם תשתמשו בה כדי לפקוח עין על הבית שלכם בזמן שאתם לא נמצאים בבית. כל עוד המכשירים מחוברים לרשת ה- Wi-Fi שלכם, אתם תוכלו לראות את הצילומים מכל מקום. חלק מגלאי העשן כוללים מצלמה מובנית המאפשרת לכם לצפות בצילומים בטלפון הנייד או בטאבלט שלכם. בדרך כלל קשה להשתמש במצלמה נסתרת, לכן אנחנו ממליצים לכם לרכוש מצלמת גלאי עשן המאפשרת לכם לצפות בצילומים בטלפון הנייד שלכם.

  • מצלמה הנסתרת הטובה ביותר של גלאי עשן – התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן היא המצלמה הנסתרת של גלאי העשן הטובה ביותר. זה מאפשר למצלמה לצלם תמונות של האנשים שעלולים לפרוץ לבית שלכם או לגנוב את הרכוש שלכם. זה שימושי לעתים קרובות עבור אנשים שאינם רוצים לאבד את בתיהם או עבור אנשים שיש להם היסטוריה של שוד. המצלמה הנסתרת של גלאי העשן הפשוטה ביותר שימושית גם עבור אנשים שמודאגים מאדם אהוב או שחוששים מפני פריצה לביתם.

  • אם אתם רוצים לפקוח עין על אדם אהוב עם אלצהיימר או ליקוי קוגניטיבי אחר, כי אז התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן הטובה ביותר היא הפתרון הטוב ביותר. בני אדם עם ליקוי קוגניטיבי רגישים במיוחד לפריצות ולפשעים אחרים. עם המצלמה הזאת, לא רק תצפו במתרחש בתוך הבית שלכם, כי אם גם תשגיחו על שלומו של יקירכם בזמן שהוא בטיפולו של בן משפחה או מטפל. לעתים קרובות זו דרך מצוינת לפקוח עין על הבית שלכם בזמן שאתם לא בבית תוך כדי צמצום הסיכון לגניבה.

  • האם אתם רוצים לפקוח עין על הבית שלכם בזמן שאתם לא בו? ייתכן שיהיה שימושי במצלמה של גלאי עשן. מכשירים אלה בדרך כלל מאפשרים לכם לצפות בצילומים מהטלפון הנייד, הטאבלט או המחשב שלכם. יחד עם זאת, חשוב יותר, הן מאפשרות לכם להזרים צילומים חיים כדי שתוכלו לפקוח עין על הבית שלכם בזמן שאתם לא נוכחים בו.

מה המחיר של התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן?

והנה הצעות מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן:

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת מוסלקת בגלאי עשן – בשיעור של מאתיים שמונים וארבעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת זעירה, אשר מוסלקת בגלאי עשן – בשיעור של אלף מאה עשרים וארבעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן שני מגה פיקסל – בשיעור של מאתיים חמישים וחמישה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן – בשיעור של מאתיים שבעים וחמישה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת זעירה בגלאי עשן פעיל – בשיעור של אלפיים שלוש מאות עשרים וארבעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת ריגול זעירה נסתרת בגלאי עשן – בשיעור של אלפיים שלוש מאות עשרים וארבעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת IP בגלאי עשן אלחוטי WI FI – בשיעור של אלפיים שבע מאות עשרים וארבעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת זעירה בגלאי עשן – בשיעור של שש מאות שבעים וארבעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן פרוויזן – בשיעור של מאתיים ארבעים וחמישה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן – בשיעור של ארבעה מאות שמונים וארבעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת WI FI – בשיעור של שש מאות שמונים וארבעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן – בשיעור של מאתיים שלושים ותשעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן שידור ישיר – בשיעור של אלפיים שש מאות שמונים וארבעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן – בשיעור של מאתיים ושמונים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן פרוביזיון – בשיעור של מאתיים ארבעים וחמישה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן מקליטה קול ואף מקליטה וידאו – בשיעור של שלוש מאות תשעים ותשעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן – בשיעור של שלוש מאות וחמישה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן MINI DVR – בשיעור של אלפיים שלוש מאות ותשעים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן WI FI – בשיעור של אלף שלוש מאות שמונים וחמישה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן WI FI – בשיעור של אלף חמש מאות חמישים וחמישה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן, וידאו פלוס מקליט, לרבות מצלמת אבטחה פלוס שלט רחור – בשיעור של מאתיים תשעים ותשעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת מוסלקת בגלאי עשן – בשיעור של מאתיים שמונים וארבעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן עם הקלטה בתנועה על גבי כרטיס SD – בשיעור של תשע מאות תשעים ותשעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן WI FI – בשיעור של אלף שבע מאות וחמישה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן , חיישן תנועה וגם מקליט וידאו כולל קול – בשיעור של שש מאות תשעים ותשעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן זעירה – בשיעור שש מאות שבעים וארבעה ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן, מצלמת אבטחה נסתרת בגלאי עשן מוסלקת – בשיעור של מאה ושבעים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן – בשיעור של שש מאות וחמישה ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמה נסתרת בגלאי עשן מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם