התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה – מה המחיר?

התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה – מה המחיר?

סוגי התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועהמחיר לסוגי התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה
התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועההחל מ- 196 ש"ח
התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה והקלטת אודיוהחל מ- 249 ש"ח
התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה, וסוללה נטענתהחל מ- 549 ש"ח
המחיר לא כולל מע"מ כחוק

בעולם אבטחת הבית, זיהוי תנועה הפך לאחד המאפיינים החשובים ביותר. זיהוי התנועה משמש, לכל דבר ועניין, לשם שיפור התקני אבטחה ביתיים שכבר קיימים, כמו למשל – תאורה של חיישני תנועה למצלמות אבטחה פנימיות וחיצוניות.

האזינו לכתבה

מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה נחשבת  לאחד מן המכשירים הכי נפוצים כיום, אשר משתמשים בטכנולוגיה של זיהוי תנועה. במציאות העכשווית, כדי לאבטח את הנכס שלכם בצורה טובה יותר, התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה היא דבר שממש חובה לעשות, וממש לא עניין של מותרות. במאמר זה, תמצאו את הפרטים הכי חשובים, אשר יראו לכם איך ולמה התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה שינתה את אבטחת הבית לטובה, ואף כיצד התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה מסוגלת לשפר את אבטחת הבית שלכם.

התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה

ולכן, טוב תעשו באם תגמרו אומר לקרוא את המאמר שמוצג לפניכם כעת, משום שהיום נדבר בפתיחות על – התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה, וכל מה שמשתמע ממנה, כולל על – מה המחיר של התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה.

מה היא בכלל התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה?

בואו ונדון קודם כל מה היא בכלל התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה. התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה היא התקנה של מצלמת אבטחה טיפוסית המשתמשת בהפעלת תנועה, על מנת להפעיל אותה. בעוד שהמצלמה הנסתרת מופעלת, במקום להקליט צילום וידאו במהלך עשרים וארבע שעות ברציפות, המצלמה הנסתרת מופעלת באמצעות חיישן תנועה.

חיישני תנועה משתמשים בזיהוי PIR – טכנולוגיית חיישן תנועה אינפרה אדום פסיבי. חיישן תנועה PIR פועל בעזרת חיפוש קרינה אינפרה אדומה. קרינת אינפרה אדום היא קרינת גוף הנפלטת באופן טבעי שכל היצורים החיים פולטים. חיישן התנועה מסוגל לזהות קרינה אינפרה אדומה בצורה של חום גוף. תכונה זאת, כמובן, מאפשרת למצלמות האבטחה הללו להבדיל בין ענף עץ שמתנדנד ברוח לבין ילד שרץ על פני הדשא. מצלמות אבטחה של חיישני תנועה יכולות להיות קוויות או אלחוטיות.

אנו ממליצים להשתמש במערכת אבטחה אלחוטית עשה זאת בעצמך לבית פשוט כי המערכת קלה יותר לשם התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה, זולה יותר והגיונית יותר בעולם המודרני. עם מערכת עשה זאת בעצמך, אתם יכולים לקבל גם ניטור מקצועי וגם מרחוק, בשביל להבטיח שמישהו תמיד צופה בבית שלכם. היבט אחד שאנחנו אוהבים באבטחת בית עשה זאת בעצמך הוא שזה מציב את בעל הבית אחראי על האבטחה שלו. במקום להיאלץ לסמוך על חברה חיצונית שתצפה בבית, אתם יכולים, בכל זמן נתון, לגשת למערכת האבטחה שלכם, בכל עת מכל מקום, בעוד שאתם עושים שימוש באפליקציה לנייד בסמארטפון שלכם.

במה באה לידי ביטוי התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה?

אז, עכשיו כשאנחנו יודעים מהי מצלמת חיישן תנועה, במה באה לידי ביטוי התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה? ותיכף נגיע לשם, לפני זה, על פי הרבה מחקרים שנעשו בתחום, נמצא כי מצלמות אבטחה חיצוניות וציוד מעקב אחר הם אחד הדברים העיקריים שמרתיעים פורצים. משום שהוא יהיה מקור ההגנה העיקרי שלכם מפני פורצים, עליכם לוודא שהציוד אמין.

עם מצלמת אבטחה הזאת, אשר משתמשת בטכנולוגיית חיישני תנועה, אתם תקבלו את היתרון של מיון פחות קטעים כאשר משהו חשוב נתפס במצלמה. מצלמת האבטחה מתעדת רק את הרגעים החשובים. בואו נמחיש זאת עם מצב פוטנציאלי – תתארו לעצמכם שמקבלים שיחת טלפון מחברת האבטחה הביתית שלכם שהם חושדים שהבית שלכם היה ממוקד לפריצה. קודם כל, החברה תשלח את הרשויות המקומיות למקום שלכם על מנת לוודא שהמצב בטוח עבורכם לחזור הביתה.

בשלב הבא, המשטרה תבקש כל ראיה ממצלמות האבטחה שלכם. ללא מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה, אתם וצוות עובדי המשטרה תצטרכו לשבת לאורך שעות של צילומים, ולחפש את הרגע הנכון שבו הפורץ פרץ לבית שלכם. ברם, על ידי התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה, תוכלו לכוון את המשטרה לרגע המדויק שבו נפרץ הבית שלכם. ועוד יותר טוב, תישלח אליכם הודעה מידית מאפליקציית האבטחה הביתית באותו הרגע שבו מופעלים חיישני התנועה. משם תוכלו לצפות במצב מתפתח בזמן אמת ולהתקשר בעצמכם למשטרה. והנה איך שבאה לידי ביטוי התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה:

  1. על ידי התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה תיהנו מניטור מרחוק – עם התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה, אתם יכולים לצאת מהבית בידיעה שאתם יכולים לבצע צ'ק אין בכל זמן נתון. בעזרת אפליקציית האבטחה יהיה באפשרותכם להסתכל דרך מצלמות הווידאו בכל רגע ולראות מה קורה בבית שלכם. הודות לניטור מרחוק, יהיה לכם עוד זוג עיניים על הבית שלכם בכל שעות היום.

  2. באמצעות התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה תרוויחו מחשבונות אנרגיה ירוקה – שלא כמו מצלמות אבטחה אשר פועלות בכל שעה ביום, חיישני תנועה חוסכים באנרגיה. הם הדרך החכמה להגן על הבית שלכם. הם חוסכים לכם את הכסף שלכם וידידותיים לסביבה. מצלמות אבטחת תנועה נדלקות רק כשהן צריכות להיות פועלות. זה עוזר לכם להימנע מהקלטת אלפי שעות מבוזבזות ומגדיל את חיי הסוללה של מצלמת האבטחה.

  3. בעזרת התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה תרוויחו את ההיבט של ראיית לילה – זיהוי תנועה אינו מוגבל אך ורק לשעות היום, והוא ממשיך לעשות את עבודתו אף עד מאוחר בלילה. בגלל זה, אם חיישן התנועה מפעיל את הקלטת הווידאו בלילה, אתם מבינים שיש מה לחפש.

  4. בזכות התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה תיווכחו בהתראות מיידיות – מרבית מצלמות נסתרות עם חיישני התנועה עשויות להתחבר לאפליקציה במכשיר הנייד שלכם. בעוד שאתם מתחברים לאפליקציה, מצלמת חיישן התנועה תתריע ברגע שבו חיישן התנועה מופעל. זה עוזר לכם להישאר מודעים לאבטחת הנכס שלכם. כמו כן, זה עוזר להגן על בני המשפחה שלכם, והן להתריע בכל פעם שמישהו נכנס או יוצא מהבית שלכם.

מה המחיר של התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה?

ישנן שלוש הצעות מחיר התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה, ואלו הן לפניכם:

  1. מחיר התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה, לפני ההנחה, בסך הכול – מאה תשעים ושישה ₪; אחרי ההנחה – בסך הכול – מאה שישים ושמונה ₪.

  2. מחיר התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה, לפני ההנחה, בסך הכול – מאתיים ושמונה עשר ₪; אחרי ההנחה – בסך הכול – מאה שמונים ושישה ₪.

  3. מחיר התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה, וסוללה נטענת, בסך הכול – חמש מאות ארבעים ותשעה ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמה נסתרת עם חיישן תנועה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם