התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה – מה המחיר?

התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה – מה המחיר?

סוגי התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילהמחיר לסוגי התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה
התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילההחל מ -299 ש"ח
התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה מצודדהחל- מ 499 ש"ח
ביקור מתקין והתקנת מצלמות החל מ- 299 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

סביר להניח ששמעתם על ראיית לילה דרך סרטים ותוכניות שמציגות צוותי עילית של חיילי כוח מיוחד, אך האם אתם יודעים כי במציאות העכשווית ניתן להתאים לבית שלכם בלי כל בעיה מצלמות אבטחה ביתיות חיצוניות אינפרה אדום עם ראיית לילה?

האזינו לכתבה

לא רק שזה אפשרי, כי אם אף שזאת דרך זולה ויעילה לשפר את האבטחה של הנכס שלכם. מה הן בכלל מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה? המונח ראיית לילה אומר לכם הרבה ממה שאתם מוכרחים לדעת. מצלמות אבטחה אלו מסוגלות לראות בחושך, ומכיוון שכך הן מספקות לכם תמונות ברורות בלילה. זה מושג באמצעות לכידת אור אינפרא אדום, הידוע גם בכינוי של קרינה תרמית.

כל היצורים החיים פולטים אינפרא אדום, מה שמאפשר ללכוד את התמונה שלהם במצלמת האבטחה? מצלמות האבטחה הללו לא משתמשות בפלאש, על מנת לצלם תמונה. במקום זאת, למצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה רבות נלווית סדרה של נוריות לד אדומות קטנות במעגל סביב עדשת המצלמה, שבתורן פולטות אור אינפרא אדום על פני שדה הראייה של המצלמה ולאחר מכן מתעדות את האור שקופץ לאחור. התמונות שצולמו מוקלטות בשחור לבן.

התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה

אי אפשר באמת ללכוד תמונות בצבע אמתי, מכיוון שהצבע משתנה בהתאם לאורך הגל של האור שאובייקט נחשף אליו. אנא ממכם, אל תסתפקו אך ורק בדברי הפתיח שלנו, אלא תקראו את תחילת דברינו ועד לתומם, וכך תדלו ערב רב של היבטים על – התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה – וכן – מה המחיר של התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה?

האם כדאי לבחור בהיתכנות של התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה?

בכל רחבי העולם השימוש במצלמות אבטחה חיצוניות הולך וגדל. בין השאר, זה נובע מאחוזים רבים של הפריצות המתרחשות מדי שעה בממוצע. היכולת לצלם תמונות מפורטות היא חלק בלתי נפרד ממניעת פשיעה ומשחזור רכוש. ככזה, חיוני להיות מסוגל להקליט תמונות מסביב לשעון.

קיימות שתי אפשרויות להקלטת קטעי וידאו בלילה:

אפשרות ראשונה – תשתמשו במצלמות אבטחה אשר תומכות באינפרא אדום ואף בראיית לילה. למצלמות האבטחה הללו תהיה מערכת זיהוי התנועה שלהן מובנית ויתחילו להקליט בכל פעם שהן מזהות תנועה. מצלמות אבטחה אלו מסוגלות להקליט תמונות ברורות בשחור ובלבן בלי כל תאורה נוספת מלבד נוריות ה- LED המובנות שלהן. היתרון של מערכת זאת בא לידי ביטוי בכך שהיא זולה להתקנה, קלה לשימוש והיא לא מרגיזה את השכנים אם היא נכבית בכל פעם שכלי רכב או חתול חוצים את המקום.

אפשרות שניה – תשלבו גלאי תנועה עם תאורת הצפה. כאשר מזוהה תנועה, האורות יידלקו, ויספקו מספיק אור עבור מצלמת האבטחה הללו כדי לתעד את הפורץ, לתפוס אותם בעת מעשה. אפשרות זו מצוינת במיוחד עבור אתרים מסחריים שבהם האור לא ירגיז את השכנים ויתריע בפני מבקרים בלתי צפויים שהם נמצאים בבדיקה ובאזור מוגן.

מה כדאי שתדעו על התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה?

האם התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילהתהיה אבטחה מספקת? התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה מייצרת תמונות אבטחה תרמיות ברזולוציה גבוהה, אך כשלעצמן, סביר להניח שתכונה זאת לא תוכיח את עצמה כאמצעי הרתעה יעיל נגד כל הפולשים. אנו ממליצים שהוספת התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה תיעשה כחלק מבדיקת תקינות כללית של מערך האבטחה של הנכס שלכם.

חיבור מצלמות אבטחה אלו לרשת אבטחה ביתית רחבה יותר של אזעקות אבטחה, חיישני דלת וחלון וגלאי תנועה היא התחלה מצוינת. קשירת מכשירי הבית שלכם ביחד עם אוטומציה ביתית לוקחת את הרעיון הזה רחוק יותר ומביאה למערכת אבטחה מחוברת יותר. כמו למשל – חיבור מצלמת האבטחה עם אינפרא אדום ועם ראיית הלילה לאוטומציה שלכם עשוי לאפשר לכם להדליק את כל האורות בקומת הקרקע כאשר מזוהה תנועה, וליצור את הרושם שמישהו נמצא למטה וערוך לנוכחותו.

התמונות הצבעוניות שצולמו במהלך היום, או תמונות האינפרא אדום בשחור-לבן שצולמו בלילה, יסייעו מאוד לכל חקירה של ונדליזם או פריצה לרכוש שלכם. הצילומים יכולים להתבקש גם באמצעות המשטרה, וגם על ידי חברת ביטוח הדירה שלכם, על מנת לסייע בטיפול שלהם באירוע. שימוש במצלמת אבטחה ברזולוציה גבוהה מציע רמת פירוט תמונה שתסייע באיסוף ראיות ברורות לכל פולשים או תקריות בשדה הראייה של מצלמת האבטחה שלכם.

מבחינת שדה הראייה, תקפידו לכסות את כל נקודות הכניסה במצלמת האבטחה, בשביל להבטיח שאף אחד לא יוכל להתחמק מהמבט של מצלמות אבטחה ראיית הלילה שלכם. אנו ממליצים גם להחזיק מצלמות אבטחה נוספות המכסות אזורים שעשויים להוות סיכוני אבטחה, כמו לדוגמה – ליד חפצים, כדוגמת – פחים, שאפשר לעשות שימוש בהם כדי לעלות על גגות. מצלמות אבטחה אינפרא אדום וראיית לילה מעוררות מעט תשומת לב לעצמן בשל מערך הנקודות האדומות סביב העדשה, אך זה לא בהכרח דבר רע. פורצים שיבחינו במעקב אפקטיבי, למרות החשיכה, יטו יותר לברוח מהנכס מאשר להמשיך ולנסות לפרוץ.

נשאלת השאלה – האם כדאי לכם לבצע התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה מצלמות בתוך הנכס שלכם? לא רק שמצלמות אבטחה חיצוניות מגיעות עם ראיית לילה. שפע של דגמים פנימיים מצוידים בהקלטה אינפרא אדום. לא רק שהם מצוינים לאבטחה בתוך הבית, אלא שהם נהדרים לניטור חיות מחמד או ילדים חולים וקרובים מבוגרים פגיעים.

אילו תכונות אתם צריכים עבור התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה?

כשזה מגיע למצלמות ראיית לילה או אינפרא אדום, חשוב להשיג מכשיר איכותי כדי למנוע בעיות עתידיות. אחת התלונות הגדולות ביותר עם דגמים זולים יותר היא שהם מציגים צבעים דהויים במהלך ההקלטה שלהם ביום. זה אולי נראה מנוגד לאינטואיציה, וזאת משום שלקלטות מצלמות היום יש יותר אור לעבוד אתו במהלך היום, אך זה נובע מהאופן שבו חלק ראיית הלילה של המצלמה פועל.

מצלמות אבטחה ראיית לילה מסתמכות על טכנולוגיית מעקב אור אינפרא אדום, על מנת לצלם תמונות מפורטות בלילה. במהלך שעות היום, מצלמות אבטחה איכותיות יפרסו מסנן חיתוך אינפרא אדום, המסנן אורכי גל אינפרא אדום בינוני כדי למנוע מהם לקלקל את הקלטות התמונות בשעות היום. עם דגמי מצלמות אבטחה מסוימים, אתם יכולים לשמוע קליק כאשר המסנן הזה נכנס למקומו.

ללא פילטר זה, התמונות שתועדו במהלך היום היו סובלות מעיוותים, ומופיעות בגוונים ורודים אפרפרים עם מעט עומק ואפשר גם לאובדן משמעותי של מיקוד, מה שהופך אותן לחסרות תועלת לאבטחה. תבדקו כי מצלמת האבטחה שלכם מגיעה עם מנורות אינפרא אדום. כאמור לעיל, כל היצורים החיים פולטים אור אינפרא אדום, אבל אם אתם רוצים תמונה ברורה, תצטרכו להחזיק את נוריות הלד האדומות הקטנות, אשר פולטות אינפרא אדום ומשפרות את התמונה, ומאפשרות לכידה ברורה של פולשים.

מה הוא המחיר של התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה?

המחיר של התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה, בעוד שמצלמות אבטחה אלו יעילות כנגד פורצים, שבדרך כלל מנצלים את החושך בשביל לפשוט על המקום שלכם, הן ממשיכות להציג תמונות ברורות אף בחושך וודאי, כאשר המחיר של התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה נאמד, פלוס מינוס, על סך של חמש מאות ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה אינפרא אדום עם ראיית לילה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם