התקנת מצלמות אבטחה » סוגי קודנים » התקנת קודנים לדלת – מחירון מלא להזמנת מתקין קודנים לדלת מכל הסוגים

התקנת קודנים לדלת – מחירון מלא להזמנת מתקין קודנים לדלת מכל הסוגים

שירות התקנת קודנים לדלת מחיר לשירות התקנת קודנים לדלת
התקנת קודן אנטי ונדלי לדלתהחל מ- 349 ש"ח
התקנת קודנים עם חיישני קרבה לדלתהחל מ- 499 ש"ח
התקנת קודנים עם טביעת אצבע לדלת החל מ- 599 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

בעבר הלא כל כך רחוק, התקנה של קודנים הייתה אופציה וזכות רק לבתי עסק בלבד, אך היום תוכלו לראות כי גם בנייני דירות, גם בתים פרטיים, גם גני ילדים ואפילו משרדים משתמשים בקודן לדלת בתור אמצעי בטיחות יעיל ביותר.

האזינו לכתבה

אז איזה סוג קודן מתאים לדלת שלכם? מה המחירים המלאים? היום נעסוק בכל מה שקשור לנושא של התקנת קודנים לדלת – מחירון מלא להזמנת מתקין קודנים לדלת מכל הסוגים, לכן שווה לכם להמשיך ולקרוא.

התקנת קודנים לדלת מכל הסוגים

 מה הם הסוגים השונים של התקנת קודנים לדלת?

התקנת קודנים לדלת נעשית בכמה וכמה סוגים. יש קודן אנטי ונדלי. הוא הקודן הכי נפוץ בין מתקני האינטרקומים השונים. זהו בעצם קודן פשוט, אך שמחזיק להרבה זמן והוא עשוי ממתכת. מתוך שמו אפשר להבין כי המטרה שלו היא למנוע ונדליזם. נוסף על כך, הקודן עמיד למים, כמו גם לכל תנאי מזג האוויר הקיצוניים.

הוא בעל אמינות ובעל עמידות רבה בכל מה שנוגע לאי אילו תקלות.קודן נוסף הוא קודן לדלת בעל טביעת אצבע. ברוב המקרים, קודן מסוג זה יתאים לפעמים בהן לא תהיו מעוניינים בשימוש של קודן קלאסי אשר בו רק מקישים קוד. הקודן של טביעת האצבע יהיה נפוץ יותר בהתקנה של אינטרקום בעסקים. הוא מכיל מספר ספציפי של משתמשים והוא יהיה יותר יקר מאשר קודן אנטי ונדלי קלאסי ופשוט.

הסוג השלישי והאחרון להיום הוא התקנה של קודן אשר עובד על בסיס של קרבה. זהו קודן שאין לו שימוש בלוח המספרים של הקודן הרגיל, אלא הוא עובד בעזרת חיישן אשר פותח את הדלת ברגע שהוא מזהה כשמישהו מתקרב אליו עם חיישן מתאים או עם כרטיס ייעודי. בדרך כלל יהיה שימוש בקודן מהסוג הזה בזמנים בהם יהיה חשש שהקוד יודלף או אם ישתמשו בו ילדים קטנים שעלולים לשכוח את הקוד.

מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים התקנת קודנים לדלת?

כשאתם מבצעים התקנת קודנים לדלת עליכם לוודא כמה וכמה דברים. קודן הוא הרי מכשיר שהרבה מאוד אנשים נוגעים בו ובתדירות שהיא גבוהה יחסית. עליכם לוודא שבחרתם בקודן שעשוי מחומרים שהם עמידים יותר וחזקים יותר, כמו כן תוודאו שהתקינו אותו בצורה יציבה. הדבר הזה מונע את השחיקה המהירה של הקודן ויעזור לכם להימנע מהחלפה מהירה לאחד חדש.

דבר נוסף שעליכם לדעת הוא שאם הקודן יהיה מותקן מחוץ לבית שלכם או למקום העבודה, אתם צריכים לוודא שהוא עמיד למים. כמו כן, אם מתקינים את הקודן מחוץ לכל מבנה סגור, צריך לוודא שתשתית החשמל לא תהיה חשופה ולוודא שהאיטום תקין. אם תוודאו את כל הדברים הנ"ל, תבטיחו לעצמכם שהקודן יעבוד בכל ימות השנה ובכל תנאי מזג האוויר. שימו לב שלכל קודן יש את הוראות החלפת הקוד משלו.

לכן, זוהי הסיבה שלאחר ההתקנה עליכם לשמור את החוברת של ההוראות וגם לבקש מהמתקין שייתן לכם הסבר על הצורה שבה מחליפים את הקוד מטעמי שחיה ואבטחה, כדאי לכם להחליף את הקוד לפחות פעם בשנה.

מה חשוב לבדוק לאחר ביצוע התקנת קודנים לדלת?

דבר ראשון שעליכם לבדוק לאחר ביצוע של התקנת קודנים לדלת, הוא שהקודן יהיה בעל נורות חיווי. נוריות החיווי הללו יספקו לכם מידע אם הקשתם את הקוד בצורה נכונה או בצורה שגויה. כמו כן, לאחר ההתקנה, אנו ממליצים לכם בחום להחליף את הקוד לפחות פעם בשנה על מנת שתוכלו להימנע מהרבה לחיצות על אותם הלחצנים שוב ושוב, דבר שעשוי לשחוק את אותם הלחצנים ולגרום לכך שתצטרכו להחליף אותם לעיתים קרובות.

עוד דבר שמאוד חשוב לבדוק בסוף ההתקנה הוא שהכל עובד כמו שצריך, ולבקש מהטכנאי או מהמתקין להסביר לכם איך לשנות או לאפס את הקוד. ההמלצה האחרונה שלנו אליכם היא שתרכשו קודן לדלת הכניסה של הבית או של הבניין שיכיל בתוכו תאורת לד. התאורה הזו גם תספק לכם מראה יפה ומעוצב וגם תעזור לכם להקיש את הקוד בשעות החשכה כאשר לא תראו כלום והטלפון לא יהיה זמין באותה שנייה.

מה התהליך של התקנת קודנים לדלת?

כל התהליך של התקנת קודנים לדלת הוא לא תהליך מאוד מורכב והוא אמור להיערך באזור של שלוש שעות. זמן ההתקנה תמיד יהיה תלוי אם קיימת תשתית או שלא ומה הוא הסוג של הקודן שרוצים להתקין. בשלב הראשון של התהליך, המתקין יחפש את נקודת החשמל הכי קרובה לקודן ויחבר אותו אליה. בשלב הבא, הוא יתקין את מערכת הנעילה מסוג של מנעול חשמלי או מנעול מסוג של אלקטרו מגנטי בדלת הכניסה. בשלב האחרון המתקין יחבר את הקודן למערכת הנעילה.

למה כדאי לבצע התקנת קודנים לדלת?

יש הרבה סיבות למה כדאי לבצע התקנת קודנים לדלת. השימוש הכי נפוץ בקודן הוא במשרדים בעיקר. השימוש בקודנים במשרדים מאפשר לראות מה קורה בכניסה לבניין ומה קורה בתוך החדרים הפנימיים. נוסף לבעלי העסקים, גם דיירים בבניינים יכולים למצוא בקודנים שימוש, לצורכי אבטחה למשל. הקודנים הם הפתרון המושלם להגן על העסק שלכם או על הבית הפרטי שלכם.

מי מבצע את התקנת קודנים לדלת?

התקנת קודנים לדלת תתבצע רק באמצעות טכנאים מקצועיים. אחרי שאותו טכנאי יסיים את ההתקנה, הוא צריך להעביר לכם הדרכה מאוד מסודרת וברורה לגבי השימוש בקודן. במידה ולא הבנתם משהו, זה הזמן הנכון לשאול שאלות וזה האיש הנכון לשאול אותו את השאלות הללו, אל תשכחו גם להתנסות בכל מה שהוא מדריך אתכם.

מהו מחירון מלא להזמנת מתקין קודנים לדלת מכל הסוגים?

מחירון מלא להזמנת מתקין קודנים לדלת מכל הסוגים ייקבע בעיקר לפי הסוג של הקודן אותו תבחרו ומה יהיה המצב של התשתית שלכם. כלומר, אם תהיה תשתית מוכנה מראש להתקנה של הקודן או שיהיה צריך להתקין תשתית, דבר שיכול לייקר לכם את המחיר של ההתקנה.

מחיר ההתקנה יהיה מורכב מהמערכת עצמה של הקודן, התקנה של מנגנון נעילה חשמלי או אלקטרו מגנטי, התקנה של ספק כוח וגם את העבודה של המתקין. אם הסוג שבו תבחרו יהיה קודן אנטי ונדלי אתם תשלמו בין שלוש מאות וחמישים ₪  לבין חמש מאות וחמישים ₪ עבור הקודן עצמו. רוב הקודנים החדשים מכילים בתוכם חיישני קרבה, כך שהמחיר שתשלמו עליהם ינוע בין חמש מאות ₪  לבין שמונה מאות ₪ והוא יכלול בתוכו את התקנת המנעול האלקטרו מגנטי. קודן מסוג של טביעת אצבע יעלה לכם אותו דבר כמו הקודנים עם חיישני הקרבה, רק שיתווסף עליו גם המחיר של ההתקנה שהוא זהה להתקנה של קודן רגיל.

שאלות נפוצות על התקנת קודן לדלת

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת קודן לדלת. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת קודן לדלת הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת קודן לדלת יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת קודן לדלת מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם