התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » חיבור מצלמות אבטחה למחשב – חיבור מצלמת אבטחה לרשת

חיבור מצלמות אבטחה למחשב – חיבור מצלמת אבטחה לרשת

מצלמת אבטחה IP, או לחלופין מצלמת פרוטוקול אינטרנט, היא סוג של מצלמת אבטחה דיגיטלית שמקבלת ושולחת קטעי וידאו דרך רשת IP. היא משמשת על פי רוב לשם מעקב. שלא כמו מצלמות אבטחה אנלוגיות, מצלמות אבטחה IP אינן דורשות התקן הקלטה מקומי, אלא רק רשת מקומית.

האזינו לכתבה

מצלמות אבטחה IP מתחברות לרשת באותו אופן שבו טלפונים ניידים ואף מחשבים עושים זאת. חרף העובדה שמערכות מצלמות אבטחה המבוססות על בינה מלאכותית כבר מובילות את שוק מעקב הווידאו העולמי, משתמשים רבים לא יודעים מהי מערכת ניטור וידאו ברשת. מאמר זה נכתב מתוך מטרה אמתית להכיר למשתמשים הכלליים את הסוגים העיקריים של חיבור מצלמות אבטחה למחשב, כמו גם של חיבור מצלמות אבטחה לרשת.

חיבור מצלמות אבטחה למחשב

אנחנו נספר לכם, עוד רגע קט, על מה היא מצלמת אבטחה ברשת, ואף על מערכות מצלמות אבטחה מודרניות ובמחיר סביר יותר. יחד עם זאת, אנחנו מצפים ממכם לקרוא בשקיקה ולהשקיע כמה דקות מזמנכם היקר, למן ראשית דברינו אלו ועד לסופם, וכך תלמדו רבות על – חיבור מצלמות אבטחה למחשב, והן על – חיבור מצלמות אבטחה לרשת. 

במה מתבטא חיבור מצלמות אבטחה למחשב?

חיבור מצלמות אבטחה למחשב של מצלמות אבטחה אנלוגיות ואנלוגיות על דיגיטליות דורש כבל וידאו קואקסיאלי כדיר להעביר צילומים למקליט וידאו דיגיטלי (DVR). יחד עם זאת, מצלמת אבטחה IP יכולה להעביר צילומים בחיבור אלחוטי. באופן ספציפי, מצלמות אבטחה IP מתחברות למקליט וידאו ברשת (NVR) על ידי Wi-Fi, כבל Ethernet או USB.

מצלמת אבטחה IP מצלמת צילומים בהפרדה גבוהה – הרזולוציה יכולה להגיע עד שישה עשר מגה פיקסל, תלוי בדגם מצלמת האבטחה. כל מצלמת אבטחה IP מגיעה מצוידת בשבב עיבוד, שדוחס את קטעי הווידאו בזמן שהם מוקלטים. מה זה אומר בדיוק? ובכן, ככל שרזולוציית מצלמת האבטחה גבוהה יותר, באופן הזה כל הקלטת וידאו מכילה יותר נתונים. תמונות ברזולוציה גבוהה דורשות יותר שטח אחסון ורוחב פס גדול יותר להעברת נתונים מאשר תמונות באיכות נמוכה יותר.

על מנת להעביר תמונות HD דרך רשת, מצלמות אבטחה IP חייבות לדחוס את הקבצים, או להקטין את הקבצים, כדי להימנע מצריכת רוחב פס רב מדי. תקני דחיסה מודרניים כמו h.264 ו- MPEG-4 אומרים שאין ירידה, או רק ירידה קטנה בקצב הפריימים וברזולוציה בעוד שהצילומים מגיעים סוף סוף לטלפון הנייד או למחשב שלכם.

והנה מה שמתבטא באמצעות חיבור מצלמות אבטחה למחשב

  • באמצעות חיבור מצלמות אבטחה למחשב יש רזולוציה טובה יותר – למצלמות האבטחה IP יש רזולוציה של עד פי ארבע ממצלמות אבטחה אנלוגיות.

  • בעזרת חיבור מצלמות אבטחה למחשב יש אודיו דו כיווני – בעל מצלמת האבטחה יכול להאזין ולדבר עם מישהו דרך רמקול במצלמה. מצלמות פעמון מסוימות מציעות פונקציה זאת.

  • על ידי חיבור מצלמות אבטחה למחשב תיהנו מגישה מרחוק – משתמשים מורשים יכולים לצפות בצילומי וידאו חיים מכל טלפון נייד, טאבלט או מחשב.

  • חיבור מצלמות אבטחה למחשב מאפשר פחות כבלים וחוטים – Power over Ethernet מספק חשמל דרך כבל ה- Ethernet, ומאפשר למצלמת האבטחה לפעול ללא ספק כוח ייעודי.

  • קיימות שלוש אפשרויות רשת לבחירה בעת הגדרת מצלמת אבטחה IP – רשת אלחוטית, או רשת Wi-Fi, שולחת ומקבלת נתונים למודם אלחוטי. טלפונים ניידים, מחשבים, טלוויזיות מסוימות, קונסולות משחקים והתקני אבטחה אחרים מחוברים כולם באמצעות Wi-Fi, ומצלמת אבטחת ה-IP שלכם לא שונה. דרך אחת לצפות בצילומים של מצלמת האבטחה IP היא באמצעות הזנה של כתובת ה- IP שלה בדפדפן אינטרנט. תזכרו כי כתובת ה- IP מוכרחה להיות סטטית. ספקי אינטרנט מסוימים מספקים ללקוחותיהם כתובות IP דינמיות המשתנות מעת לעת.

    תרצו בוודאי לשוחח עם הספק שלכם על כתובת IP סטטית, על מנת להבטיח שאתם יכולים לגשת למצלמת האבטחה ה- IP שלכם. רשת קווית מחברת מצלמת אבטחה IP לרשת על ידי כבל Ethernet. הגדרה זאת נחשבת למאובטחת ביותר, וזאת משום שיש סיכוי קטן להפרעות אות או גישה לא מורשית. תצפו למהירויות העברת הנתונים המהירות ביותר עם Ethernet, מכיוון שחיבור קווי הוא הרבה יותר יעיל מ- Wi-Fi. רשת סלולרית היא אולי הנוחה מבין השלוש, אבל היא גם האיטית ביותר. באופן כללי, ל-Wi-Fi יש מהירויות העלאה והורדה מהירות יותר. רוב מצלמות האבטחה ה-IP מגיעות עם משדר סלולרי מחוץ לקופסה, באופן הזה שההגדרה, ההתקנה והחיבור קלים.

מה הוא בעצם חיבור מצלמות אבטחה לרשת ולמה הוא כל כך חיוני?

מערכת העברת נתונים ממצלמות אבטחה, המתבצעת באמצעות האינטרנט, תיחשב בתור חיבור מצלמות אבטחה לרשת. במקרה זה, אפשר ליצור גם רשתות גלובליות וגם רשתות מקומיות. עיצוב מערכת רשת חובה –  מצלמות וידאו (אנלוגיות ו/או IP, מצלמות PTZ); ציוד לעיבוד נתונים ואחסון הקלטות וידאו: מקליטים, שרתים, מחשבים, כוננים קשיחים, מתגים; תוכנה מיוחדת.

עד לאחרונה האמינו שארגון כזה של מערכות מצלמות אבטחה הוא הפתרון המושלם לשם ניטור רציף של מתקנים ואירועים. משתמשים רבים בחרו במצלמות אבטחה רשת בשל האפקטיביות והפשטות שלהן. חשוב לדעת – למצלמות אבטחה אנלוגיות, IP ומצלמות במעגל סגור יש כמה הבדלים. מצלמת אבטחה במעגל סגור (Closed Circuit Television), כמערכת לולאה סגורה מהדור המודרני, אינה עוד ציוד אנלוגי, ואם טלוויזיה במעגל סגור מחוברת ל-DVR, היא הופכת למצלמת IP. והנה למה חיבור מצלמות אבטחה לרשת כל כך חיוני:

  • חיבור מצלמות אבטחה לרשת מספק נוחות אחסון נתונים בעת שימוש בענן, שאינה כוללת רכישת שרת וציוד נוסף אחר.

  • באמצעות חיבור מצלמות אבטחה לרשת תיהנו מאספקת תמונות באיכות גבוהה המבוססת על טכנולוגיית סריקה רציפה ורזולוציה גבוהה. תקף רק למצלמות אבטחה דיגיטליות (מצלמות מעקב וידאו ברשת IP).

  • בעזרת חיבור מצלמות אבטחה לרשת תרוויחו העברת נתונים מאובטחת – מצלמות אבטחה IP משתמשות בהצפנה בשביל להבטיח את האבטחה של הקלטות וידאו.

  • על ידי חיבור מצלמות אבטחה לרשת תקבלו אות משולב – המפעיל מקבל אותות אודיו ווידאו מסונכרנים.

  • באמצעות חיבור מצלמות אבטחה לרשת תיהנו מנוכחות של פונקציות אינטליגנטיות של הדור הראשון – תנועה, התרחשות מצבי חירום, ספירת מבקרים וכיוצא בזאת.

  • בעזרת חיבור מצלמות אבטחה לרשת תיחשפו להזדמנויות לגישה וניהול מרחוק. המידע מועבר לכל נקודה גיאוגרפית בעולם.

  • על ידי חיבור מצלמות אבטחה לרשת תהיה לכם גמישות הגדרות ואפשרות אינטגרציה עם ציוד, רשתות ומערכות אבטחה אחרות.

שאלות נפוצות על חיבור מצלמות אבטחה למחשב

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על חיבור מצלמות אבטחה למחשב. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של חיבור מצלמות אבטחה למחשב הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים חיבור מצלמות אבטחה למחשב יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חיבור מצלמות אבטחה למחשב מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם