התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מדריך הגדרת DVR לצפיה במצלמות אבטחה מרחוק

מדריך הגדרת DVR לצפיה במצלמות אבטחה מרחוק

מרבית בני האדם שרוכשים מצלמות אבטחה מתכננים לצפות במיקום ספציפי אחד או יותר באופן מקוון ומרחוק. בעוד שאתם רוכשים מצלמת אבטחה,

האזינו לכתבה

אתם מוכרחים לשקול אם מצלמת האבטחה הזאת תומכת במערכת המקוונת ובצפייה מרחוק, הווה אומר – לצפייה מרחוק DVR מדריך הגדרת צפייה במצלמות אבטחה מרחוק. אתם יכולים בלי כל בעיה להגדיר את DVR לצפייה מרחוק.

מדריך הגדרת DVR לצפיה במצלמות אבטחה מרחוק

ראשית כל, על מנת להגדיר את DVR לצפייה מרחוק, אתם צריכים נתב שמשדר תמונות באיכות גבוהה. בתום התקנה של הנתב, הגיע הזמן לקבל חיבור לאינטרנט מהיר, על מנת להעביר את התמונה לטלפון הנייד, או לחלופין למחשב שלכם. במאמר זה, אנו הולכים להסביר לכם איך לבצע את הפונקציה לצפייה מרחוק DVR מדריך הגדרת צפייה במצלמות אבטחה מרחוק, או לחלופין איך לבצע הגדרת איך מתקינים מצלמות אבטחה. יש הרבה למה לצפות, ומכיוון שכך, תפעלו בצורה מושכלת,

ותקראו למן תחילת דברי המאמר הזה ועד לסיום שלהם. במציאות העכשווית, על ידי הגדרת DVR לצפייה מרחוק, בני האדם מסוגלים לפקח לאן הם רוצים להגיע. בעצם, בעוד שמתקינים מערכת מצלמות אבטחה במקום מסוים, אפשר למנוע אירועים מצערים, כמו למשל – גניבה או שריפה או חבלה, וכולי.

כיצד מגדירים לצפייה מרחוק DVR מדריך הגדרת צפייה במצלמות אבטחה מרחוק?

  • על מנת להבין כיצד מגדירים לצפייה מרחוק DVR מדריך הגדרת צפייה במצלמות אבטחה מרחוק כי אז תפעילו את ה- DVR שלכם, כדי להתחיל להגדיר את DVR לצפייה מרחוק. הזינו את הסיסמה הדרושה בשביל להיכנס להגדרות. ואז תגדירו את DVR לצפייה מרחוק – בסעיף ההגדרות, תחפשו את האפשרות של הרשת. תפריט ייפתח עבורכם ויש לבחור באפשרות הראשונה, TCP / IP. תגדירו כעת את DVR לצפייה מרחוק – בתום בחירה של אפשרות זאת בסעיף מצב, תבחרו באפשרות DHCP. לאחר שתעשו זאת, עליכם ללחוץ על שמור. אפשרות אחרונה בתפריט, יש אפשרות שנקראת P2P, לחצו עליה. תסמנו את האפשרות כדי להפעיל P2P. תגדירו את DVR לצפייה מרחוק – בחלק זה, שני קודי QR מוצגים עבורכם.

  • עכשיו תפתחו את אותה תכנית שהוצגה להלן להורדה בטלפון הנייד שלכם ואז תסרקו את אפשרות Device SN על ידי המצלמה שבתוך תכנית QR Code. ברכות – אתם כעת פשוט מגדירים את DVR לצפייה מרחוק. אז פשוט תזינו את המידע הנדרש בכניסה לשירות האינטרנט של Dahua. אתם לא תמיד צריכים לעשות זאת או להגדיר את DVR לצפייה מרחוק בכל פעם. באמצעות ביצוע זה פעם אחת והגדרת DVR לצפייה מרחוק, מצלמת האבטחה תישמר לצמיתות בסביבת האפליקציה של הטלפון הנייד שלכם. בכל פעם שתיכנסו לתכנית שהוצגה, תוכלו לגשת למצלמת האבטחה שלכם, בשביל לשלוט בה.

  • ברם, למצלמה של הטלפון הנייד שלכם יכולה עכשיו להיות בעיה שבה אתם לא תוכלו לסרוק את קוד ה- QR המוצג. שום דבר לא יכול לעצור את התהליך הזה. בעצם, על ידי כניסה לסביבת התוכנה שהוצגה להורדה, תוכלו להחיל הגדרות ידניות כדי להציג את מצלמת הניטור מרחוק. כדי לעשות זאת, פשוט תפעילו את התוכנה שהוצגה במכשיר שלכם. תלחצו על שלוש השורות העליונות מימין לאפליקציה, על מנת להציג אפשרויות נוספות. כעת, תבחרו באפשרות של מנהל ההתקנים. הגדירו את DVR לצפייה מרחוק – כדי להיות מסוגלים להזין את המזהה באופן ידני, תבחרו באפשרות של התקן קווי.

  • תגדירו את DVR לצפייה מרחוק – לאחר מכן תיכנסו לסביבה חדשה ותלחצו על האפשרות של P2P. תגדירו את DVR לצפייה מרחוק – עכשיו יש באפשרותכם להזין את קוד ה- QR הבא בשדה SN. הגדירו את DVR לצפייה מרחוק – לאחר מכן, תלחצו על – התחל תצוגה מקדימה חיה. מכאן תוכלו לראות את כל מצלמות האבטחה שלכם בתוכנה זאת ותוכלו גם לנהל את מצלמת האבטחה שלכם באמצעות הטלפון הנייד או המחשב הנייד שלכם.

איך מבצעים הגדרת איך מתקינים מצלמות אבטחה?

הגדרת איך מתקינים מצלמות אבטחה ממש לא מסובכת, אבל בחירה של מצלמת האבטחה הנכונה עשויה להיות קשה למדי. לא חסרות אפשרויות מצלמות אבטחה ביתיות ומכיוון שכך המפתח הוא לקבוע איזו מערכת מצלמות אבטחה ביתית מתאימה ביותר לצרכים שלכם. כמו למשל – אחד ההיבטים הכי שכיחים בשל מצלמות אבטחה ביתיות אשר נוטים להתעלם ממנו הוא המחיר לצילום הווידאו. חברות מסוימות דורשות מנוי, על מנת להעלות וידאו לענן שלהן, ואחרות מאחסנות רק את עשרים וארבע השעות האחרונות של וידאו.

והנה הגדרת איך מתקינים מצלמות אבטחה לבית:

  • תבחרו מערכת מצלמות אבטחה ביתית – ישנן מצלמות אבטחה הטיה וזום, מצלמות אבטחה עם עדשות זווית רחבה, מצלמות אבטחה עם וידאו HD, מצלמות אבטחה פשוטות לזיהוי תנועה, מצלמות אבטחה חיצוניות, מצלמות אבטחה חיצוניות עם ראיית לילה ומצלמות פנימיות. מצלמות אבטחה אלו מגיעות גם כמצלמות אבטחה אלחוטיות לבית, מצלמות אבטחה קוויות, מצלמות אבטחה אלחוטיות בחלקן ומצלמות אבטחה משחק פשוטות יותר. תקפידו לחקור אילו חבילות מנוי כל אחת מציעה לפני שתבחרו אחת, מכיוון שהעמלות החודשיות הללו יכולות להצטבר.

  • תתכננו את מיקום מצלמת האבטחה הביתית שלכם – תסתכלו טוב סביב הבית שלכם, כדי למצוא את המקום הטוב ביותר להתקנת מצלמת אבטחה ביתית – מקום שיש לו נוף ברור של אזור עדיפות, כמו למשל – ליד דלת הכניסה, על מנת להרתיע פיראטים אפשריים במרפסת. מצאו מקום שבו מצלמת האבטחה תהיה מוגנת מפני מזג אוויר רטוב או תמצאו דגם של מצלמת אבטחה עמיד בפני מזג אוויר. אם תבחרו ללכת עם מצלמת אבטחה קווית, כי אז תקבעו את המסלול שהחוטים יצטרכו לעבור דרך הקירות.

  • התקינו את תושבת מצלמת האבטחה הביתית – מערכות מצלמות אבטחה ביתיות מגיעות על פי רוב עם ערכת התקנה ותבנית לקידוח חורים להצבת תושבת המצלמה. תקדחו כמה חורי פיילוט עבור הברגים של ההרכבה ואז תתקינו את כל פיני ההרכבה עם פטיש. תסיימו עם הברגה של תושבת מצלמת האבטחה למקום שבחרתם להתקנה. אם יש לכם מערכת מצלמות אבטחה ביתית קווית, אתם צריכים לקדוח דרך הבית שלכם, ביחד עם קצה כף ולהזין את הכבל דרך קירות למקום שבו הם יחוברו למכשיר הקלטה.

  • תתקינו את מצלמת האבטחה הביתית – יש ערכות שצריך להוסיף סוללות למצלמה. כך או כך, עליכם לחבר את מצלמת האבטחה למקור חשמל ולוודא שמצלמת האבטחה מאובטחת על התושבת.

  • תסיימו את ההיבטים הטכניים – לאחר שהכול כבר מותקן, תחברו את כל התוכנה. מצלמת אבטחה אלחוטית לבית צריכה להגיע עם תוכנה והוראות התקנה. אם יש לכם מערכת מצלמות אבטחה ביתית קווית, אתם צריכים לחבר את הכול למכשיר הקלטה, כמו לדוגמה – DVR.

שאלות נפוצות על dvr לצפייה מרחוק במצלמות אבטחה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על dvr לצפייה מרחוק במצלמות אבטחה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של dvr לצפייה מרחוק במצלמות אבטחה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים dvr לצפייה מרחוק במצלמות אבטחה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על dvr לצפייה מרחוק במצלמות אבטחה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם