התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחירון התקנת אינטרקום – איך להתקין אינטרקום ב-4 צעדים פשוטים?

מחירון התקנת אינטרקום – איך להתקין אינטרקום ב-4 צעדים פשוטים?

שירות התקנת אינטרקוםמחיר לשירות התקנת אינטרקום
התקנת אינטרקום כולל שירות ואף אחריות לשנה. החל מ 1,499 ש"ח
התקנת אינטרקום כולל פאנל חיצוני, שבכל מערכת אינטרקום הוא אחר, אשר מותקן בסמוך לדלת הבית.
החל מ1,999 ש"ח
הזמנת התקנת אינטרקוםהחל מ 99 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

האסטרטגיה שלנו כלפי אבטחה היקפית הייתה תמיד לנקוט בגישה הוליסטית. להסתכל על הצרכים של הארגון בצורה של שלוש מאות ושישים מעלות ולהציע הצעות שיטפלו בכל חולשה ופגיעות בפעילותו.

האזינו לכתבה

המלצה מפתיעה אחת שאנחנו יכולים להציע לכם הינה התקנה של מערכות אינטרקום. כאשר מערכות אינטרקום יכולות לגרום לכם לחשוב על ציוד מיושן וחלוד במבני תעשייה, האמת היא שמערכות אינטרקום עשו כברת דרך בשנים האחרונות ובמציאות העכשווית מערכות אינטרקום משלבות טכנולוגיה מודרנית – כמו למשל – שליטה על ידי שימוש בטלפון נייד. אנחנו ממש מפצירים בכם – תקראו את המאמר הלה מראשיתו ועד לתומו, וכך תדלו פרטים יקרי ערך על – מחירון התקנת אינטרקום, וכן על – איך להתקין אינטרקום ב- 4 צעדים פשוטים?

מחירון התקנת אינטרקום

איך להתקין אינטרקום ב- 4 צעדים פשוטים?

מכשיר אינטרקום הוא מערכת תקשורת קולית שלמה המשמשת בתוך מפעל, בית או אוסף של מבנים. מערכת תקשורת שכזאת מתפקדת כרשת טלפון ציבורית עצמאית. זוהי גם סדרה של מעגלים חשמליים לתקשורת קולית, והיא המוקד העיקרי שלה. במקרה של מערכת כזאת שמותקנת תכונת מוזיקה, תחנת המאסטר תכיל קלטת או נגן רדיו מחובר. מערכת אינטרקום סטנדרטית כוללות, למשל – תחנת אב הבנויה במיקום נגיש, ואף תחנות משנה פנימיות וחיצוניות. לפעמים, מערכת האינטרקום החיצונית ממוקמת בדלת הכניסה לנכס. היא כוללת כפתור לצלצולים או פעמון דלת. אם ברצונכם להתקין מערכת אינטרקום בנכס שלכם, להלן הנחיות פשוטות איך להתקין אינטרקום ב- 4 צעדים פשוטים –

  1. שלב 1 של איך להתקין אינטרקום ב- 4 צעדים פשוטים – בדיקת תיבות תחנה – תהליך ההתקנה צריך להתחיל בבדיקת תיבת התחנה. זאת כדי לבדוק כמה גדול פתח צריך לקצץ כדי שהאינטרקום יתאים. אחרי זה, תבחרו את המיקום עבור התחנה הראשית שלכם. על פי רוב, היצרן מספק אוגן או סוגר עם חורים עבור הברגים. אלה משמשים להרכבה והתקנה של תחנת האב בתוך קיר. לאחר ביצוע מספר מדידות חשובות כדי לראות את הצורה והגודל של חור התחנה הראשית, תמצאו את הברגים בתוך הקיר. החור שחוררתם צריך להיות ממוקם בין הברגים בתוך הקיר. הגובה צריך להיות מספיק נוח מעל הרצפה ולהתכתב בהצלחה עם מדידה אופטימלית עבור בני אדם גבוהים ונמוכים כאחד.

    לאחר מכן, תעקבו אחרי צורת חור התחנה הראשית באמצעות עיפרון. בארבע הזוויות של קווי המתאר עם עיפרון, תקדחו לקיר חורים בגודל ⅜ אינץ'. ואז, תשתמשו במסור חרב, על מנת לחתוך את החורים המיועדים לתחנת האב שלכם. עליכם להציב את תיבת התחנה במקומה כדי להבטיח שהיא מתאימה לחורים הקדוחים. במידת הצורך, אתם יכולים לקצץ את קצוות החור. תעשו בדיוק את אותו הדבר עם נקודות המשנה עד שתסיימו עם התקנת החיווט.

  2. שלב 2 של איך להתקין אינטרקום ב- 4 צעדים פשוטים – מערכת חשמל ביתית מתחנת מאסטר – הצמידו רק את תחנת האב למערכת החשמל של הדירה שלכם. עליכם כעת לחבר תחנות משנה אחרות לתחנת האב לפי ההוראות המוצגות בעלון דיאגרמת המעגל, הן צריכות להיות כלולות בקופסה כשאתם רוכשים את מערכת האינטרקום. עליכם לוודא שהחוטים מוסתרים היטב באופן הזה שכל ההתקנה תיראה מסודרת ומסודרת. הפעילו כל חוט עד לפתח תחנת האב לפי מיקום תחנת המשנה שלו. סרטים רגישים ללחץ יעילים להבחין בין החוטים.

  3. שלב 3 של איך להתקין אינטרקום ב- 4 צעדים פשוטים – תקצצו דפוס להגנה – תחברו את החוטים למסופים במערכת התחנות שלכם בכל מיקום של תחנת משנה. תעקבו בקפידה אחרי זיהוי קוד הצבע שתוכלו למצוא לצד הברגים של המסוף. יש לחבר את יחידות תחנת המשנה לחתיכת הקיר ולחבר אותן ליציקת הקישוט. דפוס זה צריך להקיף את היקף יחידת תחנת המשנה כדי להסתיר את קצוות חתך הפתח בקיר. רק תוודאו שתחנת האב מנותקת ממערכת החשמל של הבית שלכם במהלך תהליך ההתקנה. אם תחנת האב המחוברת למערכת החשמל מקושרת לשנאי, תניחו את השנאי ליד קטע הכניסה הראשי. תחברו את השנאי למערכת החשמל לאחר מכן בהתאם להוראות המשתמש של היצרן.

  4. שלב 4 של איך להתקין אינטרקום ב- 4 צעדים פשוטים – קווי חשמל ותחנת מאסטר – תחברו את כל קווי החשמל וחוטי תחנת המשנה לתחנת האב. עליכם לוודא כי החיבורים יהיו בהתאם לתוויות על חיבורי המסוף של תחנת האב. הצמידו את תחנת האב בצורה מאובטחת לברגים בקיר, ותהדקו את תבנית הקישוט. החזירו את החשמל למעגל לאחר ביצוע.

לסיום איך להתקין אינטרקום ב- 4 צעדים פשוטים – בדקו את מערכת האינטרקום שלכם, על מנת לראות אם היא פועלת כראוי. אם אתם עושים שימוש בסוללות עבור התחנה הראשית שלכם, כי אז תקפידו להחליף אותן על בסיס קבוע. בנוסף לכך, תשימו לב שאם תחנת האב מחוברת ישירות למערכת החשמל שלכם, תקפידו לנתק את המעגל. ככל הניתן, תנקטו באמצעי זהירות כדי למנוע תאונות אפשריות מכיוון שמישהו עלול להפעיל את החשמל בזמן שאתם עובדים על המעגל. אם יש יחידת תחנת משנה פגומה, כי אז יש להחליף אותה בחדשה. זה לבד יכול לקבוע אם הבעיה נובעת מחיווט לקוי או מערכת אינטרקום שבורה.

מה בדיוק כולל מחירון התקנת אינטרקום?

באופן כללי, מערכת אינטרקום אפשר למצוא במנעד רב של סוגים, ובשפע של מרכיבים. והנה מה בדיוק כולל מחירון התקנת אינטרקום –

  1. מחירון התקנת אינטרקום כולל עלות התקנה של מערכת האינטרקום עצמה.

  2. מחירון התקנת אינטרקום כולל שירות ואף אחריות לשנה.

  3. מחירון התקנת אינטרקום כולל פאנל חיצוני, שבכל מערכת אינטרקום הוא אחר, אשר מותקן בסמוך לדלת הבית.

  4. מחירון התקנת אינטרקום כולל אמצעי תקשורת עם הפאנל החיצוני, שגם הוא משתנה לפי סוג מערכת האינטרקום.

  5. מחירון התקנת אינטרקום כולל חיווט והן כבלים.

  6. מחירון התקנת אינטרקום כולל מנעול חשמלי שיותקן הישר  בדלת, וייפתח בהינתן הפקודה המתאימה.

  7. מחירון התקנת אינטרקום כולל שנאי, או כפי שנהוג לכנותו ספק כוח, בעוד מטרתו הינה התאמה של המתח מארון החשמל למתח הנמוך שמערכת האינטרקום צורכת.

  8. כדאי לשים לב שעבור כל סוג מערכת אינטרקום תראו טווח מחירים של מחירון התקנת אינטרקום רחב יחסית – המחיר בתוך הטווח מושפע בפרט מהדגם המסוים והחברה המסוימת של האינטרקום שתרכשו את שירותיה, וכן ממצב התשתית אשר קיימת בנכס שלכם.

שאלות נפוצות על התקנת אינטרקום

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת אינטרקום. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת אינטרקום הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת אינטרקום יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת אינטרקום מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם