התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחירון התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני ואיך זה עובד?

מחירון התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני ואיך זה עובד?

שירות התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצונימחיר לשירות התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני
קופסה לפאנל חיצוני לשער כניסה החל מ – 199 ש"ח
הכנה למנעול חשמלי לשער כניסה החל מ – 299 ש"ח
התקנה שקועה לשער כניסה החל מ – 99 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

אתם בוודאי יודעים עד כמה חשוב שתהיה מערכת אינטרקום בכניסה לבניין שלכם. במקרים רבים, יש להתקין חומרת אינטרקום בחוץ, בדלת הכניסה או בשער הבית.

האזינו לכתבה

מכיוון שכך, בעת רכישה או החלפה של מערכת הכניסה לבניין שלכם, ייתכן שתצטרכו לבחור מערכת אינטרקום חיצונית, שתוכננה במיוחד כדי לעמוד בכל סוגי תנאי מזג האוויר. בכתיבת המאמר הזה הושקעו מאמצים רבים. בשל כך, נשמח באם תכבדו את מאמצינו האדירים ותקראו את המאמר הזה למן תחילתו עד לסיומו, ועל הדרך תגלו הכול אודות – מחירון התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני, ואף איך התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני עובדת?

מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני

מה היתרונות הבולטים של התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני?

אף במידה ואתם רוצים לשדרג מערכת אינטרקום מדור קודם, ואף במידה ואתם רוצים התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני עובדת, עשיתם את הבחירה הנכונה. מערכת אינטרקום חיצונית היא דרך נפלאה להקל על הגישה לבית ואף לשמור על בטיחות הדיירים במבנה. בפרט, השקעה במערכת אינטרקום וידאו חיצונית תעזור לכם למקסם את התשואה שלכם. ארבעת היתרונות המובילים של התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני עובדת הינם – אינטגרציות עם טכנולוגיות נכסים אחרות, אבטחת מבנה משופרת, ניהול נכסים מרחוק, והן גישה חלקה הן לדיירים והן למבקרים. ולהלן נפרוט בהרחבה כל יתרון –

  • התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני עובדת עם שילובי אינטגרציות עם טכנולוגיות נכסים אחרות – על מנת למקסם את הנוחות לדיירים ולצוות העובדים, כדאי שתבחרו מערכת אינטרקום חיצונית המשתלבת עם פתרונות אחרים. כמו למשל – שילוב האינטרקום עם תוכנת ניהול נכסים הופך את תהליך הנפקת אישורי הגישה לדיירים חדשים לאוטומטית תוך כדי ביטול גישה כאשר דייר עוזב. בנוסף לכך, אם בבניין שלכם מותקנים מנעולים חכמים בכל יחידה בפנים, יהיה באפשרותכם לחבר אותם למערכת האינטרקום שלכם. באופן הזה יכולים הדיירים לפתוח גם את דלת הכניסה וגם את ודלת המשרד מאפליקציה אחת לטלפון הנייד.

  • התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני עובדת עם אבטחת מבנה משופרת – מערכות אינטרקום וידאו חיצוניות מעניקות לדיירים לאשר חזותית את זהות המבקרים לפני הענקת נכסים זה עוזר להבטיח שרק אורחים מורשים ייכנסו לבית שלכם, ולשמור על הבניין והדיירים מפני מסיגי גבול וונדליזם. בנוסף לכך, מערכת אינטרקום זאת שומרת על מסלולי ביקורת עם חותמות של תאריך וזמן של כל פעילויות הכניסה לדלת. משום שעסקינן אודות צילומים בזמן אמת, אתם יכולים לעצור פשע מלהתרחש בזמן אמת. יתרה מזאת, תוכלו לבצע מעקב אחרי מגע הקשור לבריאות, תהיה לכם גישה ליומנים מדויקים של מי שנכנס ויצא מהבניין ובאילו שעות.

  • התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני עובדת עם ניהול בית מרחוק – תקפידו לקבל מערכת אינטרקום חיצונית מבוססת ענן. עם מערכת מבוססת ענן, יושבי הנכס יכולים לבצע ניטור ולנהל את הגישה לבניין מכל מקום עם חיבור לאינטרנט. מערכות מבוססות ענן מאפשרות לכם אף לצפות במסלולי ביקורת של כניסת דלתות ולעדכן מידע על דיירים ללא צורך להגיע למקום. כל הנתונים והתוכנות מתארחים בענן במקום בשרת בנכס עצמו. זאת ועוד, מערכות אינטרקום מבוססות ענן עוברות באופן שגרתי שדרוגי תוכנה אוטומטיים. ככזה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאינטרקום שלכם יהיה מצויד תמיד בתוכנה ובתכונות העדכניות ביותר שיוצרו על ידי הספק.

  • התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני עובדת עם גישה חלקה לדיירים ולאורחים – מערכת אינטרקום התומכת בטלפון הנייד מאפשרת לדיירים לפתוח את הדלת בלחיצה מהירה או בהחלקה על הטלפונים הניידים שלהם. זה מבטל את הצורך של דיירים לשאת מפתחות, כרטיסי גישה וכיוצא בזאת. וכתוצאה מכך, הדיירים לא צריכים לבזבז זמן על הנפקת מפתחות חלופיים או מפתח מחדש של מנעולי דלתות. באותה צורה, הדיירים יכולים אף לפתוח את הדלת עבור האורחים שלהם על ידי הטלפון הנייד שלהם. חלק ממערכות האינטרקום גם מאפשרות לדיירים להכניס אורחים לבניין כשהם מחוץ לבית או מהמשרד.

 איך בעצם עובדת התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני?

בהתאם לסוג מערכת האינטרקום, זה יכול לעבוד קצת אחרת. אך קיימים מספר שלבים בסיסיים החלים על כל מערכות האינטרקום החיצוניות. סקירה כללית של התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני עובדת כך – אורח תר אחרי דייר בספריית האינטרקום ולאחר מכן לוחץ על הכפתור המתאים כדי להתקשר לדייר. הדייר עונה לשיחה – במכשיר שביחידה או בטלפון הנייד שלו – ומשוחח עם האורח לפני שהוא נותן לו גישה. זה מפעיל את מנגנון שחרור הדלת להיפתח, ומאפשר למבקר להיכנס למקום. ברגע שהאורח סוגר את הדלת מאחוריו, מנגנון שחרור הדלת נועל את הדלת שוב.

מה ישפיע על מחירון התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני?

מחירון התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני כולל הרבה דברים שעשויים להעלות או להוריד את המחירים, ואלו הם לפניכם:

  • קופסה לפאנל חיצוני – בחלק מההתקנות נדרשת תוספת של קופסא שהפאנל החיצוני מותקן בתוכה. על קופסה כזאת מחירון התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני כמה מאות ₪  בנוסף למחיר ההתקנה.

  • הכנה למנעול חשמלי – במידה והתקנת המנעול החשמלי בדלת שלכם תהיה מסובכת מהרגיל, ותצריך שימוש במסור דיסק, מחירון התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני יכול לעלות. כמו כן, לעתים יש דלתות שאין אפשרות להתקין בהן מנעול חשמלי ובמקום זה יתקינו בהן מנגנון נעילה שמבוסס על אלקטרו מגנט. זאת היא מערכת יקרה יותר, והיא תעלה את מחירון התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני בכמה מאות ₪  עד אלף ₪ .

  • חברה – מחיר הרכיבים ישתנה בין השאר לפי החברה שייצרה אותם. אם תחליטו להתקין מערכת אינטרקום של חברות זולות יותר זה יכול להוריד במחיר, אך לטווח הארוך תשלמו על זה כשתצטרכו להחליף את המערכת עוד כמה שנים.

  • התקנה שקועה – במידה ואתם רוצים את הפאנלים שלכם שקועים בתוך הקיר, משמע – מתחת לטיח, תשלמו על האסתטיקה הזו די הרבה – מחירון התקנת מערכת אינטרקום לשער כניסה חיצוני יכול להגיע עד שמונה מאות ₪ תוספת למחיר ההתקנה. יש גם מתקינים שלא מבצעים את עבודות החציבה מהסוג הזה, כך תצטרכו להזמין הנדי מן בנוסף. מתי כן נמליץ על התקנה מתחת לטיח? אם אתם מבצעים עבודת שיפוץ אחרת, יש באפשרותכם לבקש מאיש המקצוע שממילא נמצא אצלכם לעשות הכנה להתקנה שקועה על הדרך.

שאלות נפוצות על אינטרקום לשער כניסה חיצוני

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על אינטרקום לשער כניסה חיצוני. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של אינטרקום לשער כניסה חיצוני הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים אינטרקום לשער כניסה חיצוני יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על אינטרקום לשער כניסה חיצוני מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם