התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית

מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית

מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמיתמחיר לסוגי מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית
סט מצלמות כולל שתי מצלמות אבטחה עם ראיית לילה צבעונית כולל כבלים ומכשיר של  DVR החל מ- 1189 ש"ח
מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית של קיט ארבע מצלמות אבטחה, ראיית לילה צבעונית, עם סט מצלמות כולל כל האביזריםהחל מ- 1499 ש"ח
מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית של קיט שש מצלמות אבטחההחל מ- 1799 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

בין אם מדובר אודות בן משפחה חדש, בית חדש, ובין אם מדובר אודות שכונה חדשה, יש הרבה סיבות לרכוש מערכת מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית.

האזינו לכתבה

אך מערכות מצלמות אבטחה לבית מסורתיות ומנוטרות מקצועית הינן לא האופציה היחידה שלכם. מערכות אבטחה בפיקוח עצמי, קרי – מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית שמות את השליטה בידיים שלכם. החל מההתקנה שלהן ועד תגובה לאזעקות, הכול תלוי בכם. מערכות האבטחה הטובות ביותר עם פיקוח עצמי מגיעות עם מכשירים בסיסיים כמו למשל – חיישנים, תחנת בסיס ומצלמות אבטחה אופציונליות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להגדיר אותן ולבצע ניטור של הנכס שלכם מהאפליקציה לטלפון הנייד שלכם.

כל החוכמה כולה היא למצוא לאילו מערכות מצלמות אבטחה יש את התוספות הנכונות, התעריפים החודשיים ודמי הציוד שיתאימו למסגרת התקציב שלכם. אז צללנו לעומק לכמה ממערכות האבטחה הביתיות האהובות עלינו עשה זאת בעצמך, כדי לשקול את כל הכדאיות של העניין. ולכם? לכם רק נותר להקפיד לקרוא את דברינו החל מראשיתם ועד לתומם, ולגלות עוד היבטים חדשים על מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית, כולל מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית.

מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית

למה לבחור באופציה של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית?

אחת ההחלטות שתצטרכו לקבל עבור רכישת מערכת מצלמות האבטחה הביתית שלכם היא האם עליכם להתקין את הכול בעצמכם, הווה אומר, לבחור באופציה של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית, או לחלופין שאיש מקצוע יתקין אותן בשבילכם. בסיכומו של יום, שיטת ההתקנה המתאימה לכם מסתכמת בשלושה דברים, כמו למשל – הראשונה – באיזה סוג בית אתם גרים; השניה – מי גר אתכם, השלישית – ההתיידדות שלכם עם המערכת.

בחירה של האופציה של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית היא הטובה ביותר עבור כל מי שנמצא בהישג יד בבית ומתמצא בטכנולוגיה, או לחלופין לכל מי שגר בבית מגורים קטן יותר חד קומתי שהם לא חולקים עם הרבה אנשים אחרים. מערכות מצלמות אבטחה מותקנות בצורה מקצועית הן הטובות ביותר עבור כל מי שפחות מיומן בטכנולוגיה, ואף למי שגר בבית רב קומות עם מספר דיירים הזקוקים לגישה למערכת האבטחה.

לא משנה אם תבחרו בהיתכנות של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית, או שתבחרו במערכת מצלמת אבטחה שמותקנת באופן מקצועי, שניהם יגיעו עם תכונות דומות יחסית, אם כי הגדרת ציוד עשה זאת בעצמך תהיה, כפי שהשם מרמז, פחות מסובכת. ברם, אל תשכחו שחלק מחברות אבטחת הבית מציעות רק שיטת התקנה אחת. ועכשיו נבחן למה בדיוק האופציה של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית טובה בשבילכם:

  • באמצעות ההיתכנות של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית, תוכלו ליהנות מן הכסף שאתם חוסכים בעזרת התקנת מצלמות אבטחה בעצמכם ולא משלמים לאיש מקצוע של החברה כדי להתקין את מערכת מצלמות האבטחה. לפיכך, זה יכול להיות גם החיסרון השכיח ביותר. חיישנים או מצלמות אבטחה שלא יוצבו במקומם עלולים להפוך את מערכת האבטחה הביתית לפחות יעילה, או לא יעילה לגמרי, בגלל מיקום לא נכון. רוב מערכות של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית מגיעות עם סט הוראות מפורטות להגדרת תחנות בסיס והתקנת ציוד, מכיוון שכך חשוב לשים לב היטב כדי להבטיח שלא יבוצעו טעויות מיקום או תכנות מערכת יקרות.

  • בעזרת מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית תיווכחו כי מצלמות האבטחה ניתנות להזזה וניתנות להרחבה. אם, לדוגמה – אתם טועים בעת מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית של חיישן מגע, אתם עשויים על פי רוב למקם מחדש את החיישן לפחות כמה פעמים עד שהוא נמצא במקום הנכון. אתם יכולים בלי כל בעיה להעביר חיישן לחדר אחר – או אפילו להעביר את מערכת מצלמות האבטחה לבית או לדירה חדשים – עם מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית. אפשרי להרכיב את מרבית הציוד עם סרט דבק או בורג. כמו כן, אתם יכולים להמשיך לשלב ציוד חדש במערכת המקורית שלכם לפי הצורך במקום לרכוש הכול בערכה מראש.

מה הם השלבים של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית?

איך מתקינים מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית? מערכות מצלמות אבטחה לבית עשה זאת בעצמך נועדו להיות קלות להתקנה. חבילות מורכבות בדרך כלל ממקלדת ו/או רכזת נפרדת עם צפירת אזעקה משולבת. לא תזדקקו לכלי עבודה אלא אם כן תרצו להרכיב חיישן תנועה או מצלמה על הקיר. אם המערכת שלכם כוללת מצלמת אבטחה, תזדקק למערכת Wi-Fi כפולה עם גישה לרשת 2.4GHz ורוחב פס מספיק כדי להתמודד עם דרישות הזרמת האינטרנט שלכם והזנות מצלמות אבטחה. על מנת לבחור באופציה של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית, תעקבו אחרי הצעדים הבאים שלפניכם:

  • תתקינו את לוח המקשים או את הרכזת – ברוב המקרים, יהיה עליכם להרכיב את לוח הבקרה של המערכת ליד דלת הכניסה שלכם, רובם כוללים סרט דו צדדי או ברגים, תלוי כמה קבוע אתם רוצים שההתקנה שלכם תהיה. סרט דו צדדי מומלץ למקרה שתרצו לשנות את מיקומו או לקחת אותו אתכם כשאתם עוברים לבית חדש. לוח המקשים מופעל על ידי סוללה. רכזת, אם המערכת שלכם כוללת כזאת, תתחבר לשקע בקיר. רוב הרכזות כוללות סוללת גיבוי הנטענת כל הזמן ונכנסת בזמן הפסקת חשמל.

  • תגדירו את קודי האבטחה בשלב השני של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית אם אתם מקבלים גם לוח מקשים וגם רכזת, אתם תחברו אותם, בדרך כלל עם אפליקציה לטלפון הנייד שלכם. לאחר מכן תגדירו קוד הפעלה או קוד השבתה אחד או יותר – לרוב קוד גישה מאסטר או מנהל, ואולי קודים נפרדים עבור בני הבית האחרים, כולם מאוחסנים באפליקציה. רוב מערכות האבטחה הביתיות של עשה זאת בעצמך פועלות ברשת האלחוטית שלהן בנפרד מה- Wi-Fi שלכם, למעט מצלמות אבטחה, מה שאומר שמערכת מצלמות האבטחה שלכם ממשיכה לעבוד גם אם ה- Wi-Fi שלכם מתקלקל.

  • בשלב השלישי של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית תבצעו התאמה בין מצלמות האבטחה לבין -Wi-Fi – לאחר שהגדרתם לוח המקשים והרכזת שלכם, תתאימו את מצלמות האבטחה והחיישנים אליהם. מצלמות אבטחה חייבות להיות מחוברות לרשת ה- Wi-Fi הביתית שלכם. כאמור לעיל, מרבית מצלמות האבטחה של ה- Wi-Fi משתמשות ברשת 2.4GHz שלכם, וממש לא בפס 5GHz. מתודולוגיית ההתאמה שונה ממצלמת אבטחה אחת לשניה, אבל תצטרכו להיות בטווח של נתב ה- Wi-Fi שלכם. כאשר מצלמות האבטחה מותאמות לרשת שלכם, כי אז תבדקו מה רואה כל מצלמת אבטחה דרך אפליקציית הטלפון החכם כדי לוודא שהן מכוונות נכון.

    לכל מצלמת אבטחה יכול להיות צליל משלה, זיהוי תנועה והגדרות אחרות להתאמה אישית. רוב מצלמות האבטחה הביתיות של Wi-Fi כוללות עשרים וארבע שעות של אחסון וידאו בחינם, ומצלמות אבטחה רבות מאחסנות קטעים מקומיים בכרטיס זיכרון. לאבטחה טובה יותר, יותר אחסון וצפייה מרחוק, אתם יכולים לבחור בתוכנית אחסון וידאו בענן. בדרך כלל אתם יכולים להחליט באיזו תכנית אתם רוצים, אם בכלל, לאחר שמצלמת האבטחה הביתית תפעל.

  • בשלב הרביעי של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית  יש לבצע התאמה של חיישנים לרכזת –  התאמה בין החיישנים לרכזת המערכת, מה שנעשה לעתים קרובות על ידי לוח המקשים או אפליקציית סמארטפון. ייתכן שההתאמה לא תעבוד בפעם הראשונה, לכן ייתכן שיהיה עליכם לחזור על הליך זה מספר פעמים. לאחר התאמה בין החיישנים, תוכלו למקם אותם בבית שלכם. האפליקציה לטלפון הנייד תציע מיקומים אופטימליים ותעזור לכם לבדוק אותם, על מנת לוודא שהם נמצאים בטווח של הרשת האלחוטית של המערכת.

  • בשלב החמישי של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית פשוט תגדירו רמות זיהוי – השתמשו באפליקציה לטלפון הנייד כדי להתאים אישית את רמות הרגישות של החיישנים, אפשרויות ההפעלה והביטול, והגדרות אחרות.

  • בשלב האחרון של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית תבדקו את המערכת – באמצעות האפליקציה, תבדקו את שירות הניטור שלכם, אם המערכת שלכם כוללת כזה. היזהרו כדי להימנע מהנעת תגובה בחירום.

מה הוא מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית?

מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית מתייחס לקיטים הבאים:

  • מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית של קיט שתי מצלמות אבטחה, כולל מכשיר הקלטה באיכות חמישה מגה מצלמות צבעוניות גם בלילה, עם סט מצלמות כולל שתי מצלמות אבטחה עם ראיית לילה צבעונית כולל כבלים ומכשיר של  DVR באופן כללי עולה אלף מאה שמונים ותשעה ₪, אבל במחיר מבצע זה יוצא בסך הכול – שבע מאות עשרים ותשעה ₪.

  • מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית של קיט שלוש מצלמות אבטחה, ראיית לילה צבעונית, עם סט מצלמות כולל כבלים ומכשיר הקלטה לצפייה מרחוק, באופן כללי עולה אלף שלוש מאות עשרים ותשעה ₪, אבל במחיר מבצע זה יוצא בסך הכול – שמונה מאות ותשעים ₪.

  • מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית של קיט ארבע מצלמות אבטחה, ראיית לילה צבעונית, עם סט מצלמות כולל כל האביזרים הנלווים לשם התקנה קלה למדי, באופן כללי עולה אלף ארבע מאות תשעים ותשעה ₪, אבל במחיר מבצע זה יוצא בסך הכול – אלף מאה שבעים ותשעה ₪.

  • מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית של קיט חמש מצלמות אבטחה, מצלמות אבטחה בטכנולוגיה חדשה, ראיית לילה צבעונית, לרבות חיבור קל ומהיר של המערכת, באופן כללי עולה אלף שש מאות תשעים ותשעה ₪, אבל במחיר מבצע זה יוצא בסך הכול – אלף ארבע מאות שמונים ותשעים ₪.

  • מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית של קיט שש מצלמות אבטחה, באופן כללי עולה אלף שמונה מאות ותשעים ₪, אבל במחיר מבצע זה יוצא בסך הכול – אלף חמש מאות שישים ותשעה ₪.

  • מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית של קיט שבע מצלמות אבטחה, לרבות כל האביזרים, באופן כללי עולה אלף תשע מאות ושישים ₪, אבל במחיר מבצע זה יוצא בסך הכול – אלף שש מאות שבעים ותשעה ₪.

  • מחירון מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית של קיט שמונה מצלמות אבטחה, ראיית לילה צבעונית, גם בלילה, באופן כללי עולה אלפיים מאתיים ותשעה עשר ₪, אבל במחיר מבצע זה יוצא בסך הכול – אלף שבע מאות ארבעים ותשעה ₪.

שאלות נפוצות על מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מצלמות אבטחה לבית להתקנה עצמית מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם