התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחיר החלפת מערכת אינטרקום בדירה – טכנאי אינטרקום להחלפת אינטרקום בדירה

מחיר החלפת מערכת אינטרקום בדירה – טכנאי אינטרקום להחלפת אינטרקום בדירה

שירות החלפת מערכת אינטרקום בדירהמחיר להחלפת מערכת אינטרקום בדירה
החלפת אינטרקום בדירה החל מ – 199 ש"ח
החלפת סוג מערכת אינטרקוםמחיר בהתאם לסוג המערכת
הזמנת טכנאי להחלפת אינטרקוםהחל מ – 99 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

היום כבר קשה מאוד למצוא דירות או בניין שלא מותקן בהם מערכת אינטרקום. ברוב המקרים, המערכות הללו מתגלות כמערכות אמינות וכמערכות שיכולות לפעול גם עשרות שנים, כל זאת כמעט ללא תקלות.

האזינו לכתבה

אך כמו כל מוצר אלקטרוני כזה או אחר, יש פעמים בהן משהו במערכת מחליט להפסיק לעבוד ובזה תתעורר הדרישה להחלפת המערכת. מעבר לכך, יש מקרים אחרים בהם אולי רק תרצו לשדרג את המערכת הקיימת לאחת חדשה יותר אשר תיתן לכם יכולות ותכונות שהמערכת הקודמת לא נתנה. הישארו עימנו ותגלו הכל אודות החלפת מערכת אינטרקום בדירה – טכנאי להחלפת אינטרקום בדירה.

טכנאי להחלפת אינטרקום לדירה

למה כדאי להזמין טכנאי אינטרקום להחלפת אינטרקום בדירה?

ישנם המון אנשים שעדיין מחזיקים במערכת האינטרקום הישנה שכוללת בתוכה שפופרת והיא מאפשרת רק את אופציית הדיבור. כיום, יש בשוק עוד כל-כך הרבה סוגים מעבר לזה שנתונות המון אפשרויות חדשות, אשר חלקן נותנות גם בטיחות ומוגנות יותר גבוהות מהמכשירים הישנים. כאשר אתם מעוניינים להחליף את מערכת האינטרקום הישנה שלכם לאחת חדשה, תצטרכו להזמין טכנאי להחלפת אינטרקום בדירה. יש כמה תכונות שהופכות את המערכות הישנות למודרניות יותר.

קודם כל הוספת המצלמה אשר מאפשרת זיהוי של העומד מאחורי הדלת. למערכת החדשה יש יכולת לשמור את המידע המצולם וכך להתנהל יותר טוב בשמירה על הבית שלכם. ישנה גם מערכת שעובדת על חיבור לאינטרנט באמצעות אפליקציה ספציפית. החיבור לאינטרנט יאפשר לכם לשלוט על המנעולים של הדלת מכל מקום שבו תהיו. לכן, ברוב המקרים, שווה לקרוא לטכנאי ולשדרג את המערכת שלכם באחת חדשה.

אילו מערכות טכנאי אינטרקום להחלפת אינטרקום בדירה יכול להתקין?

טכנאי להחלפת אינטרקום בדירה יכול להתקין את כלל מערכות האינטרקום החדשות שקיימות בשוק. הזמנים השתנו, ואם פעם היה רק סוג של אחד מערכת אינטרקום, אשר היה מורכב רק מלחצן ומיקרופון, כיום הוא מורכב מהרבה יותר. אחת מן המערכות המתקדמות הללו היא המערכת שכוללת בתוכה מצלמה. המערכת עם המצלמה היא המערכת הכי שכיחה שקיימת בעולם של אינטרקום לדירה.

המצלמה תאפשר לכם לראות את מי שנמצא מאחורי הדלת ואף לזהות אותו. אם מדובר במישהו שאתם לא מזהים, המצלמה תיתן לכן את האפשרות לקבל את המידע ההכרחי כדי לזהות אם מדובר בילד או במבוגר, מה הוא לובש, מה שפת הגוף שלו ובעצם כל מידע חזותי כזה או אחר שאתם יכולים לקבל בשיחה שנערכת פנים מול פנים. כל האפשרויות האלה נותנות לכם את ההזדמנות לקבל החלטה בצורה מהירה והחלטה שהיא הרבה יותר מבוססת לפני שאתם פונים אל אותו בן אדם. המצלמות של האינטרקום יכולות להיות מוסתרות היטב בתוך האינטרקום עצמו מה שיכול להגדיל את המורכבות של ההחלפה, אך טכנאי מקצועי ידע לעשות זאת בקלות. נוסף על כך, המבקרים לא יכולים לדעת שהם מצולמים וזה חוסך הרבה אי נעימויות. עצם כך שהמצלמה מוסתרת, הרבה מקרים של ונדליזם נמנעים וכך המכשיר נשאר שלם.

באילו מקרים צריך להזמין טכנאי אינטרקום להחלפת אינטרקום בדירה?

עד עכשיו ניתן להניח כי האינטרקום הוא מכשיר מאוד פשוט, אך גם בו יש מגוון של תקלות. יש תקלות שלא משויכות לדגם ספציפי והן יקרו ברוב מכשירי האינטרקום. בתקלות כאלו מומלץ להזמין טכנאי להחלפת אינטרקום בדירה. יש פעמים בהם אתם שמים לב שאתם צועקים ממש לתוך השפופרת ואף אחד לא שומע אתכם בצד השני, נכון? זה אומר שהתקלה כנראה נמצאת בפאנל החיצוני של האינטרקום.

במקרים בהם הצד השני שומע אתכם אבל אתם לא מצליחים לשמוע אותו, כנראה שהתקלה תהיה בשפופרת של האינטרקום, ותצטרכו להחליף אותה. אם התקלה תהיה באחד מהרכיבים הפנימיים, כנראה שהטכנאי יחליף את כל הראש ולא משהו ספציפי. במקרים של דירות מאוד ישנות, לחצני האינטרקום שנמצאים ממש בכניסה של הדירה או על הגדר בכניסתה החיצונית של הדירה, עשויים להישחק עם הזמן או אפילו להתקלקל.

במקרים כאלה יש שתי סיבות עיקריות אשר בגינן תצטרכו להחליף את הפאנל החיצוני. ראשית, יכול להיות שיהיה לכם את הרצון לחדש סוף סוף את הפאנל מכיוון שאתם כבר לא כל-כך רואים מה הלחצנים מייצגים. שנית, יכול להיות שהגיע הזמן להחליף כי הלחצנים פשוט אינם מגיבים טוב. גם כאשר קיימת תקלה פנימית בפאנל עצמו, תיאלצו להזמין טכנאי. החלק החיצוני של האינטרקום מותקן מחוץ לדירה והוא חשוף לתנאי מזג האוויר הקיצוניים ולרטיבות אשר יכולה ליצור בתוכו קורוזיה.

במקרים שכאלו, הטכנאי יפתח את הפאנל החיצוני, יבדוק את כל החיווט החשמלי ויבדוק גם אם הרמקול עובד בצורה תקינה ולא התקלקל מהגשם. התקלה הנוספת שבגינה תיאלצו להזמין טכנאי היא כאשר יש בעיות בדלת עצמה. יש הרבה פעמים בהן האינטרקום לא מצליח לפתוח את הדלת וישר מאשימים אותו. אך לא כך הדבר. במרבית מהפעמים הבעיה תהיה בדלת עצמה. יכול להיות שהיא לא מכוונת כמו שצריך ולכן היא לא נפתחת. יכול להיות שקיימת בעיה במנעול החשמלי ויכול להיות שהבעיה היא שהדלת לא מקבלת מספיק מתח. אל תרוצו למסקנות, תזמינו טכנאי ותבינו מה הבעיה.

מהו מחיר החלפת מערכת אינטרקום בדירה?

בכל הנוגע בנושא של מחיר החלפת מערכת אינטרקום בדירה אתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר בהוצאה שהיא חד פעמית וגם לא גבוהה מדי. רוב האנשים יזמינו טכנאי לאינטרקום והוא בעצם ישתמש בתשתית האינטרקום הישן ורק יחליף את הפאנל החיצוני של הכניסה, כמו גם הוא יחליף את היחידה של האינטרקום שנמצא בתוך הדירה. כל מה שזה אומר הוא שהעלות כל העבודה של החלפת האינטרקום בדירה שלכם תצא רק כמה מאות שקלים בודדים עד אזור של 500 שקלים.

הדבר הכי מרכזי שקובע מה יהיה המחיר הכולל שתיאלצו לשלם הוא מה הסוג של המערכת אותה תבחרו להתקין, כמה היא משוכללת וכמה היא משודרגת. חשוב מאוד לדעת שהרבה מן מערכות האינטרקום החדשות יותר מפחידות ומרתיעות מהישנות, בדרך כלל בעקבות המצלמות. עצם העובדה הזו, מערכות האינטרקום החדשות מורידות את כמות הניסיונות של מבקרים בלתי רצויים להיכנס לדירה, כך שאתם והמשפחות שלכם יכולים להישאר רגועים.

שאלות נפוצות על החלפת מערכת אינטרקום בדירה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על החלפת מערכת אינטרקום בדירה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של החלפת מערכת אינטרקום בדירה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים החלפת מערכת אינטרקום בדירה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על החלפת מערכת אינטרקום בדירה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם