התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחיר החלפת מערכת אינטרקום לבניין ובבית המשותף – טכנאי להחלפת אינטרקום בבניין

מחיר החלפת מערכת אינטרקום לבניין ובבית המשותף – טכנאי להחלפת אינטרקום בבניין

שירות החלפת מערכת אינטרקום לבניין ובבית המשותףמחיר להחלפת מערכת אינטרקום לבניין ובבית המשותף
ביקור טכנאי החלפת מערכת אינטרקום לבניין ובבית המשותףהחל מ – 150 ש"ח
התקנת מערכת אינטרקום שהיא דיגיטלית לבניין המשותףהחל מ – 2,999 ש"ח
התקנת מנעול אלקטרו מגנטי לבניין המשותף החל מ – 999 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

כמו לכל מוצרי האלקטרוניקה למיניהם, גם למערכות האלקטרוניות יש אי אילו תקלות. אך לא משנה מה התקלה, המערכת לא אמורה לקרוס במכה אחת כרעם ביום בהיר.

האזינו לכתבה

יש מקרים בהם התקלה מתרחשת בדירה ספציפית בתוך הבניין המשותף, ויש מקרים בהם התקלה נוגעת לכמה דירות. יש אנשים אשר ימשיכו להשתמש במערכת גם כאשר יש בה תקלות ואז הם יצטרכו כבר להחליף אותה ולא רק לתקן. המאמר היום יעסוק בסוגייה של מחיר החלפת מערכת אינטרקום לבניין ובבית המשותף – טכנאי להחלפת אינטרקום בבניין. אם יש לכם אינטרקום שמיועד להחלפה, אנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא.

טכנאי להחלפת אינטרקום בבניין

כמה זמן לוקח לטכנאי להחלפת אינטרקום בבניין לבצע את ההחלפה?

טכנאי להחלפת אינטרקום בניין יבצע את ההתקנה של הפאנל החיצוני בין 3 ל-5 שעות. אורך ההתקנה יהיה תלוי בתשתית שנמצאת בבניין שלכם. התקנה של יחידות התקשורת בתוך הדירה כולל הדרכה שהמתקין יבצע לכל הדיירים בבניין על איך משתמשים במערכת האינטרקום, תיקח בין חצי שעה לשעה לכל דירה ודירה. למשל, אם יש לכם עשר דירות בתוך הבניין והתשתית שלכם טובה, ההתקנה יכולה לקחת בין 8 ל-14 שעות.

אם המתקין שתבחרו יביא איתו עוד מתקין שיעזור לו, כל סיפור ההתקנה יכול לקחת באזור של יום או יומיים. ככל שבבניין שלכם יהיו יותר דירות או שעבודת התשתית תהיה יותר מאתגרת, כך תצטרכו להיערך מראש שההתקנה תיקח יותר זמן. דבר חשוב שעליכם לשים אליו לב הוא בעת התקנת המוניטור בכל דירה, כל אדם שגר באותה הדירה יהיה חייב לעבור הדרכה על המוניטור, ולכן צריך שתהיה נציגות של כל דייר בזמן ההתקנה.

האם טכנאי להחלפת אינטרקום בבניין יכול להחליף לאינטרקום שומר שבת?

יש המון בניינים אשר דיירים שומרי שבת מתגוררים בהם. הרבה מאמינים כי האינטרקום הוא לא מוצר ששומר שבת, ואז עולה השאלה של מה עושים? אז בואו נסביר לכם כי מערכות האינטרקום הן מוצר שמאוד ידידותי לשומרי המסורית. כאשר טכנאי להחלפת אינטרקום בניין יחליף לכם את האינטרקום שבניין הוא יחלק לכל דיירי הבניין מפתחות שתפקידם הוא לפתוח את המנעול החשמלי של האינטרקום בצורה ידנית. מעבר לכך ששומרי המסורת לא יצטרכו לחלל את השבת או את החג,

המפתחות יאפשרו לכלל דיירי הבניין לא להישאר נעולים בזמן הפסקות חשמל. פתרון נוסף לסוגיית השבת הוא להתקין בכל אחת מן הדירות מוניטור שיהיה עם כפתור כיבוי. ברגע שתלחצו על כפתור הכיבוי, המסך שנמצא אצלכם בדירה לא ישדר אף תמונה ולא ישמיע אף קול במקרה וינסו לחייג אליו מהפאנל הראשי שבחוץ. בכל מנעול חשמלי תוכלו למצוא צ'יפ קטן שניתן להזיזו. הצ'יפ הזה דואג לכך שהדלת תישאר פתוחה עד שתזיזו את הצ'יפ בחזרה למקום. במידה ותגיעו להסכמה מלאה בין הדיירים, תוכלו להשאיר את הדלת של הבניין פתוחה בשבתות ובחגים.

מה החשיבות שטכנאי להחלפת אינטרקום בבניין יבצע החלפה איכותית?

כל עבודה שנעשית על ידי טכנאי להחלפת אינטרקום בניין חייבת להתבצע בצורה הכי איכותית שאפשר. התקנה שתתבצע בצורה טובה תחסוך אתת הצורך בשירותי תיקון האינטרקום בטווח הארוך. אם ההתקנה נעשית בצורה טובה, עם כבלים שהם איכותיים, איטום מדויק כך שלא יאפשר כל רטיבות או כל לחות בתוך החלקים הפנימיים והחיצוניים השונים של האינטרקום, כך הסיכוי שיהיו תקלות בזמן שלאחר ההתקנה או ההחלפה יהיה נמוך יותר.

מה יהיה מחיר החלפת מערכת אינטרקום לבניין ובבית המשותף?

אז איך אפשר לדבר על טכנאי להחלפת אינטרקום בניין מבלי לדבר על מחיר החלפת אינטרקום לבניין ובבית משותף? טווח המחירים הוא רחב ומגוון והוא תלוי בהרבה מאוד דברים. השתדלנו לאסוף את כל הנתונים עבורכם כדי שיהיה לכם מושג כיצד להיערך בהתאם. במקרה של ביקור טכנאי אינטרקום פשוט אתם תשלמו בין 150 ₪ ל-350 ₪. ההחלפה של מערכת האינטרקום לבניין המשותף שלכם תעלה בין שלושת אלפים וחמש מאות ₪ לבין ששת אלפים וחמש מאות ₪, ממש כמו התקנה רגילה בבניין משותף.

אם תחליטו שאתם רוצים להתקין מערכת אינטרקום שהיא דיגיטלית לבניין המשותף שלכם אתם תיאלצו להיפרד מבין שלושת אלפים ₪ לבין חמשת אלפים וחמש מאות ₪. אם תבחרו להתקין דווקא מערכת אינטרקום שכוללת בתוכה מצלמה לבניין המשותף שלכם, אתם תשלמו בין אלף ומאתיים ₪ לבין אלפיים ושלוש מאות ₪. נוסף על כל אלה, מערכת אינטרקום הכוללת בתוכה טלוויזיה לבניין הדירות המשותף שלכם, תעלה לכם בין אלף ₪ לבין שלושת אלפים ₪. החלפתו של מתאם האינטרקום יעלה בין אלף ₪ לבין אלף ושבע מאות ₪. החלפה של יחידת האינטרקום תעלה בין אלף ומאתיים ₪ לבין אלפיים ושלוש מאות ₪. כשזה נוגע לאינטרקומים מסוגים שונים, המחיר מתכוון רק לעלות האינטרקום עצמו. בשביל לדעת מה יהיה מחיר ההחלפה, תצטרכו להוסיף לעלות האינטרקום את עלות ההחלפה או ההתקנה.

לאחר שציינו כמה יעלה כל סוג, עכשיו ניגע בעלות של הרכיבים השונים. מקודד פשוט שנועד לפתוח את הדלת יעלה לכם בין חמש מאות ₪ לבין אלף ₪. אם תרצו להזמין מקודד שיהיה עמיד בפני מים תצטרכו לשלם בין אלף ₪ לבין אלף וחמש מאות ₪. עבור התקנה של קודן דיגיטלי תיאלצו לשלם בין שמונה מאות לבין אלף ₪, ועבור התקנה של קודן רגיל תשלמו בין ארבע מאות לבין שש מאות ₪.

גם על המנעולים צריך לשלם ולכן מנעול אלקטרו מגנטי יעלה לכם בין אלף ₪  לבין אלפיים ₪. מנעול חשמלי מהפשוטים בשוק יעלה לכם בין שלוש מאות ₪  לבין חמש מאות ₪. אם מדובר במנעול עבור דלת רב בריח הסכום יהיה בין אלף ₪  לבין אלפיים ומאתיים ₪. ואם המנעול החשמלי יהיה בעבור דלת מסוג פלדה המחיר יהיה בין ארבע מאות ₪  לבין שבע מאות ₪. המנעול החשמלי שנועד לדלת פתיחה יעלה בין שלוש מאות ₪  לבין חמש מאות ₪ ואילו מנעול מגנטי שנועד לדלת שמשקלה הוא עד שלוש מאות ק"ג יעלה בין שמונה מאות וחמישים ₪  לבין אלף שלוש מאות ₪. כלומר, המחיר תלוי במהות ההחלפה, מהות המכשיר ובכללי, מהות הזמנת הטכנאי. אז קחו לתשומת ליבכם את כל האפשרויות השונות.

שאלות נפוצות על טכנאי להחלפת אינטרקום בבניין

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על טכנאי להחלפת אינטרקום בבניין. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של טכנאי להחלפת אינטרקום בבניין הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים טכנאי להחלפת אינטרקום בבניין יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על טכנאי להחלפת אינטרקום בבניין מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם