התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת

מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת

שירות התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימתמחיר להתקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת
התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת של פאנל, לרבות – קורא תגי קרבה, מצלמה ואף קודןהחל מ – 2,999 ש"ח
אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, מפצל קומתי ואף התאמה של חיווט קייםהחל מ- 2,499 ש"ח
מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, יחידת דיבור, לרבות חיווט נדרש והדרכההחל מ – 3,999 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

מערכות אינטרקום IP, משמע – מערכות אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, פועלות על ידי שידור קול ותמונות דרך אתרנט. בעיקרו של דבר המשמעות של הדברים שמערכת האינטרקום פועלת דרך תשתיות האינטרנט וה- IT הקיימות של החברה.

האזינו לכתבה

תקשורת שמע ותמונות מומרות לאותות דיגיטליים ומועברות דרך רשת ה- IP. מערכות אבטחה האלו מועילות בפרט לעסקים שכבר יש להן רשתות IT וכבלים מובנים, מכיוון שהן מאפשרות שילוב קל של אינטרקום ה- IP בתשתית הקיימת. אפשרי לעשות שימוש במשאבי IT קיימים בלי כל צורך בעוד רשתות. אם תגמרו אומר לקרוא את המאמר הזה למן תחילתו ועד לסיומו, תדלו עוד מידע רב ערך על מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, כמו גם על – מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת. כמו כן, תבינו כי עבור המון ארגונים, יש לכך יתרונות עלות ומאפשר מדרגיות קלה, המאפשרת לארגונים להוסיף מכשירים נוספים לרשת בלי כל בעיה. באופן מסורתי, מערכות אינטרקום מותקנות בנפרד למערכות הטלפון וה- IT של הארגון, מה שבתורו גורם בדרך כלל להפרעה בפעילות הארגון, מכיוון שאת המערכות הללו יצטרכו להתקין עם כבלים נרחבים.

התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת

במה באות לידי ביטוי הסגולות של התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת?

הסגולות של מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת באות לידי ביטוי ממש ככה:

  • תדמית בית העסק – אין מי שבאמת אוהב להגיע לפגישה רק כדי לעמוד בגשם ולחכות שמישהו יואיל בטובו להתחיל את הפגישה, או לאשר את כניסתו למתחם, זה חל במיוחד על לקוח חדש או מבקר חשוב. מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, אף במידה ומדובר על אינטרקום שמע, והן במידה ומדובר על וידאו, מאפשרת גישה מהירה ומרשימה לבניין שלכם.

  • גמישות – מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת יכולה להיות מנוהלות באמצעות משתמשים שונים בתוך החברה. כמו למשל – באופן מסורתי, כאשר מבקר מגיע לשטח החברה שלכם ומתקשר דרך פעמון הכניסה, הוא ייענה באמצעות צוות קבלה. אבל מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת יכולה להיות מטופלת היטב ולהקצות את היתרונות שלה לכמה משתמשים. זהו הפתרון האופטימלי לארגון קטן, המבקש להעניק גישה בטוחה ומאובטחת לספקים, מבקרים וכיוצא בזאת.

  • מדרגיות – ככל שהחברה שלכם גדלה, באופן הזה אף מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת שלכם יכולה לגדול – בלי כל בעיה. עם מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, אתם יכולים בקלות להקצות וליישם נקודות קריאה חדשות ללא צורך בכבלים חדשים. משתמשים חדשים יכולים להתווסף למערכת בקלות, ומכיוון שכך להפחית את הצורך בכמויות גדולות של כבלים נוספים, עלויות והפרעות לעסק.

  • ביטחון ושקט נפשי – מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת מאפשרת לחברות לראות מי נמצא בדלת הכניסה לפני שהן מכניסות אותם. מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, מבוססת IP, מאפשרת לארגונים לשמוע מי נמצא בדלת הכניסה לפני שהם נותנים להם להיכנס. מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת יעילה הכרחית למאמצי החברה בשמירה על בטיחות והגנה על צוות העובדים שלה.

  • התקנה של מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת מהירה וקלה – בהשוואה למערכות אנלוגיות מיושנות, מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת הרבה יותר קלה להתקנה. מדוע? משום שמערכות האינטרקום העסקיות הללו מחוברות על גבי תשתית ה- IP הקיימת שלכם, אין צורך בכבלים נרחבים או בכמויות גדולות של זמן באתר. זה מביא להתקנה מהירה יותר ופחות הפרעות לחברה.

  • מניעת פשע – עסקים משקיעים במערכות אבטחה מסיבות רבות. אחד מגורמי הליבה הוא מניעת פשיעה. בין אם זה אודיו או וידאו, מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת יכולה להיות כלי אפקטיבי בצמצום ובמניעת פשע. הכיצד? מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת לעסקים מספקת שכבת אבטחה נוספת לעסקים שרוצים לנהל את הגישה למקום שלהם. גישה ניתנת רק כאשר המפעיל משוכנע שמבקר בתום לב מחפש לקבל גישה לנכס.

  • ביצועים ואיכות – מערכות אנלוגיות ישנות יותר עלולות לסבול מהפסקת מערכת ומאיכות שמע או וידאו ירודה. מערכות אינטרקום וידאו ישנות יותר הן בעייתיות במיוחד, מכיוון שרבות מהן מציעות רק וידאו בשחור לבן. בשל העובדה שלאורה מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת מחוברת לתשתית ה- IP הקיימת, תמונות ואיכות השמע כבר לא מהוות בעיה.

  • לכידת נתונים – אפשרי להגדיר מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת למעקב אחר נתוני מבקרים ורישום. בתרחישים מסוימים זה עשוי לסייע בפתרון תקריות ובאחרים, ניהול בריאות ובטיחות בצורה אפקטיבית. אם אתם יודעים מי נמצא בבניין ומי לא, יהיה באפשרותכם לנהל את איומי האבטחה בהתאם וביעילות.

מי קהל היעד של התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת?

קהל היעד של מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת הוא רבים וטובים, ולהלן כמה מובילים מבניהם:

  • מפעלים – כשמדובר במערכות אבטחה במפעל, טלוויזיה במעגל סגור וצורות אחרות של בקרת גישה, כדוגמת – מערכות כניסה לדלת מפתחות, בדרך כלל עולות בראש. האחראים על אבטחת המפעל, מתמודדים כל הזמן עם מגוון איומי אבטחה כמו בריאות ובטיחות, גניבה ועוד. מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת חזקה יכולה להוות תוספת יעילה למערכת אבטחה במפעל בסיוע בניהול הגישה אל האתר וממנו בצורה בטוחה ומאובטחת.

  • אתרי בנייה – בכל הנוגע לאבטחת אתרי בנייה, קיים מנעד נרחב של אפשרויות, לרבות – טלוויזיה במעגל סגור, בקרת כניסה ואזעקות. עסקים בתחום הבנייה משתמשים במערכות אינטרקום של מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת כדי להעניק גישה למבקרים באתר, ספקים, קבלנים וכיוצא בכך. באתרי בנייה גדולים יותר, קל וחומר, אפשר להשתמש במערכות אינטרקום IP לניהול גישה לאזורים מוגנים וממנו באתר שבהם הגישה מוגבלת לאנשי רשות מורשים בלבד.

  • מחסנים – עבור האחראים על אבטחת המחסנים, מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת הינה כלי אפקטיבי בהענקת גישה למבקרים באתרי ומשלוחים. מחסנים מעצם טבעם יכולים להיות אתרים רחבי ידיים גדולים, עם נפח תנועה גבוה אל האתר וממנו. מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, אשר מותקנת בנקודות גישה שונות, עשויה לסייע בהרתעת גישה בלתי מורשית. על ידי מניעת גישה בלתי מורשית, אתה עוזר להפחית את הפוטנציאל לפעילות פלילית.

  • בתי ספר – אבטחה היא גורם מרכזי עבור בתי ספר רבים. כשזה מגיע לאבטחת בית הספר, נהוג לרוב לחשוב על CCTV ואזעקות פולשים. קיים שפע עצום של איומי אבטחה עימם מתמודדים בתי ספר על בסיס יום יומי כמו למשל – התנהגות אנטי חברתית, גישה לא מורשית וכולי. עבור בתי ספר שמחפשים פתרון יעיל לבקרת גישה, מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת תסמן משנה יעילות. מערכת אינטרקום וידאו איכותית מאפשרת לאחראים על קבלת אורחים ומבקרים לבית הספר לעשות זאת בצורה בטוחה ומאובטחת. שקט נפשי ואבטחה כוללת.

  • בתי מלון – האחראים על אבטחת המלון משתמשים במערכות אינטרקום וידאו ואודיו במגוון דרכים. מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת למלון יכולה לשמש בשביל להעניק גישה למשלוחים ואפשרי להשתמש בה גם אורחים המעוניינים לבצע צ'ק אין מחוץ לשעות הפעילות.

  • חדרי כושר – כשמדובר במערכות כניסה לחדר כושר, אינטרקום הוא בחירה סולידית. כאשר בוחנים בקרת גישה לחדר כושר, רבים משתמשים במערכות כניסה לדלת ללא מפתח כמו למשל – כרטיסי מפתח ושולחנות כדי לספק גישה לחברים. חלופה לחדר כושר מאויש במלואו, במיוחד תלבושת קטנה יותר, תהיה מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת וידאו. כשהחברים מגיעים הם מתקשרים דרך האינטרקום ומקבלים גישה בהתאם. אינטרקום וידאו יכול לשמש גם על ידי חדרי כושר כדי להעניק גישה לנהגי משלוחים ולמבקרים אד-הוק אחרים.

  • עסקים מבוססי משרד – אם אתם רוצים ליצור רושם ראשוני חזק מהעסק שלכם, מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת תעשה בדיוק את זה. במקום להגיע לפגישה, לדפוק בדלת או להתקשר לאדם שאותו הם מבקרים, המבקרים פשוט דוחפים את הזמזם ומקבלים גישה בצורה מקצועית מאובטחת. בנוסף למערכות אינטרקום, יש המון מערכות אבטחה משרדיות, כמו לדוגמה – מערכת מעקב אחר טלוויזיה במעגל סגור, אזעקות פריצה וצורות אחרות של בקרת גישה.

  • מועדוני לילה, פאבים וברים – עסקים בתעשיית האירוח משתמשים באינטרקום לניהול משלוחים אל ומחוצה להם. ניתן להעניק גישה מתוך הבניין או מרחוק בקלות בלחיצת כפתור.

  • חוות סולאריות – מעצם טבען, אתרים סולאריים ממוקמים באזורים מרוחקים ורובם אינם מאוישים. מזמן לזמן, מפעילי חוות סולאריות צריכים להעניק גישה לקבלנים כדי לספק עבודות תחזוקה ותיקון אחרות. מתוך מחשבה על פרודוקטיביות ועלויות, מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת מאפשרת הענקת גישה מרחוק. כאשר קבלן מגיע לאתר, הוא יכול להתקשר דרך האינטרקום ולהעניק לו גישה מרחוק. לכן, זה מפחית את הצורך של מישהו להיות נוכח באתר בכל פעם שספק דורש גישה. בנוסף למערכות אינטרקום, קיימות עוד מספר מערכות אבטחה לחוות סולאריות כולל לרבות – טלוויזיה במעגל סגור, מערכות מיגון היקפי וכיוצא בזאת.

  • חוות ועסקים חקלאיים – האחראים על אבטחת המשק יכולים להפיק תועלת ממערכת אינטרקום במגוון דרכים. ניתן להשתמש במערכות אינטרקום כדי להעניק גישה למבקרים באתר ולספקים. כמו כן, אפשר להשתמש באינטרקום לניהול גישה לאזורים מוגבלים וממנו המכילים מכונות מפעל יקרות ערך ופסולת מסוכנת.

מה הינו מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת?

בבחינת מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, נציג בפניכם את המחירים של מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת במבנה בן שלושים ושתיים דירות, כדלקמן:

  • מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת של פאנל, לרבות – קורא תגי קרבה, מצלמה ואף קודן – שלושת אלפים ושבע מאות ₪, כולל מע"מ.

  • מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, מפצל קומתי ואף התאמה של חיווט קיים – שלוש מאות ₪ עבור דירה אחת כפול שמונה דירות – הסכום הסופי הינו – אלפיים וארבע מאות ₪, כולל מע"מ.

  • מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, יחידת דיבור, לרבות חיווט נדרש והדרכה – מאתיים ועשרים ₪ עבור דירה אחת כפול שש עשרה דירות – הסכום הסופי הינו – שלושת אלפים חמש מאות ועשרים ₪, כולל מע"מ.

  • מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, יחידת דיבור, לרבות חיווט נדרש והדרכה – שבע מאות ועשרים ₪ עבור דירה אחת כפול שתיים עשרה דירות – הסכום הסופי הינו – שמונת אלפים שש מאות וארבעים ₪, כולל מע"מ.

  • מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, מסך וגם שפופרת, לרבות חיווט נדרש והדרכה – שמונה מאות וחמישים ₪ עבור דירה אחת כפול ארבע דירות – הסכום הסופי הינו – שלושת אלפים וארבע מאות ₪, כולל מע"מ.

  • מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף על תשתית קיימת, סך הכול העלות לדייר עם יחידת דיור לבית – ארבע מאות ועשרה ₪ + שישים ושלוש אגורות. עבור דייר שרוצה מסך לבית – תשע מאות ועשרה ₪ + שישים ושלוש אגורות. ולמי שרצה מסך עם שפופרת לבית – אלף וארבעים ₪ + שישים ושלוש אגורות, כולל מע"מ.

שאלות נפוצות על התקנת מערכת אינטרקום לבניין על תשתית קיימת

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מערכת אינטרקום לבניין על תשתית קיימת. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מערכת אינטרקום לבניין על תשתית קיימת הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מערכת אינטרקום לבניין על תשתית קיימת יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מערכת אינטרקום לבניין על תשתית קיימת מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם