התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מחיר התקנת מצלמה נסתרת בבית – מצלמות נסתרות בבית

מחיר התקנת מצלמה נסתרת בבית – מצלמות נסתרות בבית

סוגי התקנת מצלמה נסתרת בביתמחיר לסוגי התקנת מצלמה נסתרת בבית
התקנת מצלמה נסתרת בביתהחל מ- 399 ש"ח
מחיר ההתקנה לבד החל מ- 299 ש"ח
התקנת מצלמה נסתרת בביתהחל מ- 699 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

מצלמות נסתרות מטרתן לטפח אבטחה בבתים. המעקב הסמוי שמעניקה התקנת מצלמה נסתרת בבית נותן לכם שקט נפשי שהערך שלו לא יסולא בפז,

האזינו לכתבה

בידיעה שאתם מוגנים בצורה הרבה יותר טובה. פריצות עלולות להיות אף מסוכנות ואף יקרות, במיוחד אם אתם מתגוררים באזור עם שיעור פשיעה גבוה, ולכן הנכונות שלכם להתמודד עם תרחישים שכאלו היא קריטית ויכולה לעשות את כל ההבדל. זאת הסיבה שמערכות מצלמה נסתרת בבית, מועילות בעת פתרון צרכי האבטחה הדחופים שלכם, על ידי אספקת המצלמות הנסתרות הקיימות ביותר לבית שלכם. אנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא את המאמר הנ"ל למן תחילתו ועד לתומו, וכך תעקבו יחד אתנו אחרי – מחיר התקנת מצלמה נסתרת בבית, ואף אחרי מצלמות נסתרות בבית.

במה ניכר פועלה של התקנת מצלמה נסתרת בבית?

תחייתה המחודשת של מצלמות המטפלת הייתה נושא שזכה לסיקור מקיף בתקשורת המיינסטרים לפני כמה שנים. זאת, לאחר שהורים דיווחו שהמטפלת בילדים שלהם עסקה בהתעללות בהם. ברם, התקנת מצלמה נסתרת בבית עשויה לספק לכם ראיות חיוניות ברגע שאתם נתקלים במקרה דומה בבית שלכם.

כמו כן, התקנת מצלמה נסתרת בבית מאפשרת לכם לפקוח עין על התנהגות העזרה של הבית שלכם, בין אם זה העוזרת שלכם, המטפלת, הגנן ובין אם זה כל מי שנכנס לתוך הבית שלכם. התקנת מצלמה נסתרת בבית יכולה לשמש אף על מנת לבצע ניטור של התפוקה של המטפלים הביתיים שלכם, ובאופן הזה לסייע לכם בקבלת החלטות חשובות מבחינת תגמולים ושכר. והנה במה שניכר פועלה של התקנת מצלמה נסתרת בבית:

  • קל לפריסה – מצלמות נסתרות יכולות להיות קלות מאוד בהיבט של התקנת מצלמה נסתרת בבית, במיוחד אם מדובר אודות סוגים אלחוטיים, להקל על הנטל של צורך להפעיל חוטים בין הקירות של הבית שלכם, או לשכור מומחים על מנת שיבצעו התקנת מצלמה נסתרת בבית. משום שרוב המצלמות הנסתרות לבית מגיעות בצורה של מנורות, לפידים או עטים, שניתן למקם בקלות על גבי, לדוגמה – שולחן קפה, אתם יכולים ליישם אותן ללא מאמץ, ולהעניק ביטחון נוסף לנכס שלכם תוך זמן קצר.

  • באמצעות התקנת מצלמה נסתרת בבית תבצעו מעקב אחרי פעילויות בחוץ – על ידי התקנת מצלמה נסתרת בבית, תוכלו לבצע ניטור בלי כל בעיה של סביבת הבית שלכם, לרבות – שביל הכניסה והחצר האחורית של הבית שלכם. התקנת מצלמה נסתרת בבית תספק לכם קטעי וידאו שיכולים לעזור לכם להגן טוב יותר על הנכס שלכם.

  • התקנת מצלמה נסתרת בבית מאפשרת לכם לבדוק אם זרים מסתובבים בסרק בקרבת המתחם שלכם – מה שמאפשר לכם לעקוב אחר בני האדם אשר חוצים את החצר האחורית של הבית שלכם – עם תובנות יקרות ערך כאלה, אתם עשויים להמציא דרכים יעילות יותר לייעל את אבטחת הבית שלכם, כדוגמת – למנוע ממישהו להיפצע במתחם שלכם.

  • עלות אל מול תועלת – התקנת מצלמה נסתרת בבית עלולה לעלות לכם לא מעט כסף, וזאת משום שעליכם לשקול את מספר מצלמות האבטחה הדרושות ואת התכונות שלהן. מצלמות נסתרות בבית, לעומת זאת, הן חסכוניות בשל הגמישות שלהן, בנוסף לעובדה שהן יכולות להשיג יותר מפונקציה אחת בבית שלכם, משמע – יש החזר גבוה יותר על ההשקעה שלכם.

  • התקנת מצלמה נסתרת בבית מזהירה אתכם – האופי הסמוי של מצלמות האבטחה הנסתרות בבית יכול להשאיר אתכם מודעים לכל מה שקורה מחוץ לנכס שלכם, לרבות – אם מישהו זר דופק על הדלת של הבית שלכם, או לחלופין אם יש מישהו שנראה חשוד מסתובב סביב הבית שלכם. לאחר שהוזהר מראש, אתם מקבלים מידע מלכתחילה ומספיק זמן להכין את עצמכם כהלכה להתמודד עם כל בעיה. במקרה שכזה, אתם אפילו יכולים להתקשר לאבטחה לגיבוי נוסף, או שאתם יכולים להתריע בפני השכנים שלכם והקהילה על כל סכנה אורבת.

  • באמצעות שירותי התקנת מצלמה נסתרת בבית תלכדו כל חשד לגניבה – במיוחד אם למצלמות הנסתרות שלכם יש גלאי תנועה, אתם אפילו תשפרו את המסע שלכם להשיג יתרון על פני פולשים. מצלמות נסתרות מוכיחות כי הן מועילות אפילו יותר אם אתם גרים בשכונה עם גניבת מכוניות מתמדת או מקרי ונדליזם מכוונים. אלה עשויים להציג לכם קטעי וידאו שיכולים להיות חיוניים כאשר אתם מגישים תביעה משפטית או מבקשים פיצויים.

  • פונקציות והטבות נוספות – מצלמות נסתרות אלו מגיעות בדגמים שונים, כמו למשל – רמקולים ושעונים בלוטוס, המציעים פונקציות חשובות נוספות מלבד הבטחת האבטחה בבית שלכם. אם אתם גרים בבית חכם, האופי הרב גוני של מצלמות נסתרות מאוד שימושי. כגון – אתם יכולים בלי כל בעיה לבצע סינרגיה שלהם עם פעמון הדלת או האורות בבית שלכם. המשמעות היא שבנוסף למעקב, תקבלו שירותים נוספים.

מה המטרה שעומדת מאחורי מצלמות נסתרות בבית?

מצלמות נסתרות בבית, המוכרות אף בשמותיהן האחרים, כמו לדוגמה – מצלמה נסתרת, מצלמה סמויה, מצלמת וידאו ומסך וידאו, היא מצלמת וידאו או סטילס אשר מתקינים בחשאי במקום מבלי להכיר את הנצפים. המונח מוסתר משמש על פי רוב בסרטים בעוד שהשחקנים ממש לא מודעים לכך שהם הוקלטו, בדרך כלל ללא רשותם וידיעתם. בסרט ריגול קלאסי המצלמה הנסתרת מותקנת במקום סודי; ברם, ניתן להסתיר אותו גם בתנוחות שונות, כדוגמת – מתחת לשולחן, מאחורי שולחן, מתחת לכיסא או ברכב. מצלמות נסתרות לבית משמשות למנעד רב של סיבות. הן יכולות לשמש בתור מכשירי ניטור, על מנת להבטיח את הבטיחות והביטחון של הבית או המשרד, או שהן יכולות לשמש בתור אמצעי מניעת פשיעה.

אנשים רבים משתמשים במצלמות אבטחה סמויות על מנת לפקח על הילדים שלהם בזמן שהם לא בבית, או אפילו לפקוח עין על הבייביסיטר שלהם. בני אדם אחרים משתמשים במצלמות אבטחה בשביל לתפוס גנבים או פושעים. מצלמת האבטחה הנסתרת לבית זמינה בגדלים וצורות רבות ושונות. חלקם קטנים וניידים, בעוד שאחרים גדולים וניתן להסתיר אותם בקלות בתקרה, ברצפה או אפילו בגג הבניין. יש באפשרותכם למצוא מצלמות נסתרות בבית, אשר נמכרות בכל מיני חנויות, גם דרך רשת האינטרנט, וגם דרך חנויות ייעודיות. כמו כן, אתם יכולים לרכוש מצלמות נסתרות בבית ברוב חנויות האלקטרוניקה.

מה המטרה שעומדת מאחורי מצלמות נסתרות בבית? אפשר לעשות שימוש במצלמות אבטחה למטרות שונות. אם אתם רוצים להציץ לבני הזוג שלגם בזמן שהם בעבודה, מצלמה נסתרת עשויה להיות שימושית. זה נכון אם אתם יכולים להתקרב מספיק בשביל לרגל אחריו מבלי להעיר אותו. מצלמות נסתרות יכולות להיות נכס טוב לבעלי עסקים שרוצים לוודא שהעובדים שלהם עושים את עבודתם בצורה נכונה. בנוסף לכך, מצלמות נסתרות בבית יכולות להיות כלי נהדר להורים, שכן הורים יכולים להיות מסוגלים לפקח על ילדיהם כשהם לא בסביבה. עם מצלמות נסתרות בבית, אתם יכולים לצפות במה שהילדים שלכם עושים בטלפון הנייד שלהם, באינטרנט, או אפילו בזמן שאתם בחוץ עם הילדים בפארק.

יתרה מזאת, מצלמות נסתרות בבית יכולות לשמש כמכשיר אבטחה. אם אתם נתקלים באי אלו בעיות עם מישהו או ציוד כלשהו בבית או במשרד, מצלמה נסתרת יכולה לעזור לכם להבין את הבעיה. ישנם סוגים רבים של מערכות מצלמות נסתרות בבית בשוק במציאות העכשווית. חלקן פשוטות לתפעול ויכולות להקליט וידאו בלבד, בעוד שאחרות מאפשרות הקלטה בקול המשתמש. לפיכך, אחד הסוגים הפופולריים של מצלמות נסתרות בבית הוא מצלמת הריגול הנסתרת, שמגיעה ביחד עם שפע רב של תכונות. חלק מהן הן מסכי וידאו, אשר מאפשרים לכם לראות מה קורה מול או לילדים שלכם, והן מצלמות מעקב וידאו, שניתן להגדיר כך שתוכלו לראות מה קורה בתוך החדר או על מסך המחשב שלכם.

מה המחיר של התקנת מצלמה נסתרת בבית?

מחיר התקנת מצלמה נסתרת בבית נע בין ארבע מאות ₪ לבין אלף ומאתיים ₪, בגין מצלמה נסתרת לבית אחת בלבד, לחלק של מחיר התקנת מצלמה נסתרת בבית צריך להוסיף את העלות של ההתקנה, שנאמדת בין שלוש מאות ₪, לבין שש מאות ₪, תלוי במורכבות של המשימה, וכן במיקום הנדרש להתקנה של מצלמה נסתרת בבית. ובאופן כללי, מחיר התקנת מצלמה נסתרת בבית נע בין שבע מאות ₪ לבין אלף ושמונה מאות ₪, כולל המחיר של המצלמה הנסתרת. וליתר דיוק נגיד, כי מחיר התקנת מצלמה נסתרת בבית ממוצע, כולל מחיר מצלמת האבטחה הינו – אלף ומאתיים וחמישים ₪, בעוד טווח מחיר התקנת מצלמה נסתרת בבית הנמוך ביותר הוא – שבע מאות ₪, וטווח מחיר התקנת מצלמה נסתרת בבית הגבוה ביותר הוא – אלף ושמונה מאות ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמה נסתרת בבית

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמה נסתרת בבית. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמה נסתרת בבית הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמה נסתרת בבית יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמה נסתרת בבית מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם