התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם סים

מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם סים

סוג התקנת מצלמות אבטחה עם סים מחיר לסוג התקנת מצלמות אבטחה עם סים
התקנת מצלמות אבטחה ללא סיםהחל מ- 249 ש"ח
התקנת מצלמות אבטחה עם סיםהחל מ- 499 ש"ח
ביקור מתקין והתקנההחל מ- 199 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

אבטחה מרחוק ומעקב באמצעות מצלמות אבטחה הפכו נחוצים עבור ארגונים ציבוריים ומסחריים במרחבי תבל. קישוריות סלולרית חיוניות לפעולות מעקב יעילות מרחוק.

ייתכן שלא בכל זמן נתון יהיה אפשרי לחבר כל מצלמת אבטחה לטלפון קווי, או לחלופין עם נוכחות של קטגוריית LTE (Cat) 1 עד 5G, רצוי. בעוד שמפתחים פתרון מעקב ואבטחה IoT מרחוק בר קיימא, חיוני לבחור פתרונות קישוריות IoT הווה אומר – גורמי SIM ותוכניות נתונים, אשר מתאימים לפריסות הספציפיות הללו. במטותא ממכם, תמשיכו לקרוא, וכך תתוודעו לאינפורמציה חדשה על ההיבט של – מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם סים.

מה צריך לחפש בתהליך התקנת מצלמות אבטחה עם סים?

בוא נדון במה עליכם להתמקד בחיפוש של תהליך בעת התקנת מצלמות אבטחה עם סים:

  • תמיכה גלובלית עבור התקנת מצלמות אבטחה עם סים SIM – האם אתם תרים אחרי דרך של פריסת פתרון אבטחה ומעקב חכם במדינות ואזורים שונים? כדאי שתבחרו מתקין מצלמות אבטחה עם סים המציע טווח הגעה גלובלי שתוכלו להתאים לפיזור הגיאוגרפי המדויק של הפריסה שלכם. כיסוי עולמי מבטיח שהחיבור פועל בכל מקום שבו נמצאים המכשירים הניידים שלכם. תבררו על פתרונות ספציפיים עבור השווקים שבהם אתם מתעתדים לפעול. עוד אלמנט קריטי שצריך לקחת בחשבון הוא איך תנהלו את הסים הללו עבור כמה גיאוגרפיות.

  • התקנת מצלמות אבטחה עם סים שנבנו עבור IoT ו-4G LTE – כאשר עסקינן אודות מצלמות אבטחה מרחוק, תבחרו בפתרון קישוריות שתומך בטכנולוגיית 4G LTE לפחות. מצלמות אבטחה דורשות תפוקה גבוהה בקישור המשתנה בהתאם לרזולוציית המצלמה וקצב הפריימים. עם זאת בחשבון, תשקלו גורמי צורה, כמו למשל – פלאגין, SIM משובץ (eSIM) או SIM משולב (iSIM). משום שמצלמות אבטחה יכולות להיות טכנולוגיה קריטית למשימה עבור העסק שלכם, תזדקקו לפתרון אפקטיבי יותר. מינוף פתרון ריבוי IMSI יבטיח שיהיו לכם כמה מפעילי רשתות סלולריות (MNOs) להתחלף ביניהם במקרה של הפסקות או בעיות איתות או כיסוי אחרות. מצלמות אבטחה נמצאות בדרך כלל בסביבות קשות, אשר חשופות לפגעי מזג האוויר. אם אתם משתמשים ב- SIM פיסי, כדאי שתשקלו להפוך מפרט תעשייתי לחלק מהדרישות שלכם, על מנת להבטיח שהמוצרים שלכם יוכלו לפעול בצורה אמינה בתנאים קיצוניים.

  • תמיכה 24/7/365 – אבטחה היא עניין חיוני לעסקים או ארגונים ציבוריים ומסחריים. ככאלה, מצלמות אבטחה הינן מכשירים קריטיים למשימה. תעבדו רק עם חברה שמציעה תמיכה מסביב לשעון, בשביל להבטיח ששירותי תמיכה תמיד יכסו את המכשירים הניידים שלכם. כמו כן, תראו שהיא מספקת מומחים, שמבינים את פעולת חיבור הרשת ואת הצדדים של המכשיר. תמיכה שכזאת משמעותה שמצלמות האבטחה והמכשירים הניידים שלכם עומדים בסיכוי הטוב ביותר להישאר מחוברים וזמינים להעברת נתונים. הקפידו לשאול אם יש תשלום נוסף עבור שירות זה.

  • תכניות נתונים של מערכת אבטחה חכמה חוסכות כסף – בנוסף לפתרונות IoT SIM וטכנולוגיית קישוריות, עליכם לבחור תכנית נתונים אשר מיועדת לפריסת מצלמות אבטחה IoT. תכניות נתונים מסורתיות הינן מאוד קפדניות ומציעות גמישות מינימלית. תכניות נתונים שנבנו עבור IoT גמישות ומפחיתות את הסיכון לחשוף את הארגון שלכם למשברים פיננסיים שעלולים לנבוע מהלם חשבונות. התחילו עם תכנית נתונים בפס רחב עבור שימוש גבוה בנתונים (50 מגה-בייט עד 3 ג'יגה-בייט) המותאמת לספק נפח ב- uplink ולא ב- downlink. תכניות נתונים כמו אלו מתאימות היטב למכשירים בעלי שיעורי צריכת נתונים גבוהים בקישור, כמו למשל – מצלמות אבטחה חכמות. תעבדו עם הספק שלכם על פרטי דפוס תעבורת הנתונים על פני סוגי יישומים, אזורים וזמן עבור המכשירים שלכם, על מנת ליצור תכנית מדויקת. עבור פתרונות מצלמות אבטחה נדידה, וכן תוודאו שהספק שלכם יציין הסכמי נדידה 4G LTE באזורי נסיעות. זמן ומאמץ יתוגמלו היטב לאורך חיי הפריסה שלכם, אף במידה ולא בהתחלה. תכניות ה- IoT מותאמות לשווקים ולסוגי יישומים נרחבים ומיועדים לענות על הצרכים של כל בית עסק.

  • פתרון תקלות מרחוק – שליחת טכנאי למיקום הפיסי של מצלמת האבטחה החכמה עולה זמן וכסף. עלויות אלו חלות במיוחד על מצלמות במקומות שקשה להגיע אליהם כמו גגות ומגדלים. פתרון תקלות מרחוק מונע שליחת טכנאי לאתר מצלמות האבטחה ומצמצם את זמן ההשבתה, ומשפיע באופן ניכר על פעולות האבטחה של העסק.

  • אמצעי מעקב ומערכות אבטחה של IoT – הגנה על ציוד ונתוני אבטחה ומעקב היא חיונית. מכשירים אלה ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על בטיחות המתקן שלכם וצמצום אובדן. בנוסף לניטור מסביב לשעון, תחפשו פתרונות VPN ו- APN פרטי ששומרים על נתוני המכשיר מאובטחים ומחוץ לידיים הלא נכונות.

  • שירות ואיכות שירות למעקב ואבטחה חכמים – Telit OPTIMUS לשם מעקב ואבטחה IoT מרחוק, המכשירים שלכם חייבים להישאר מחוברים לאחת מרשתות אפשריות רבות כדי למנוע שיבושים בהעברת נתונים. זאת הסיבה שאתם חייבים להבטיח שהמכשירים שלכם יכולים לפעול בין ספקים. כשזה מגיע לאיכות החיבור, האמירה הידועה – אתם מקבלים בדיוק את מה שאתם משלמים עליו. תוודאו שלמכשירים יש תכניות IoT ופתרונות קישוריות המאפשרים שימוש ברשת הטובה ביותר, לא רק הזולה ביותר. רשת בעלות נמוכה יותר לא תמיד תהיה הרשת שמספקת את הקישוריות הטובה ביותר עבור כל נקודה שתצטרך להרכבת מצלמה. ייתכן שלא תמיד תדעו את השימוש החודשי שלכם בנתונים ממכשיר למכשיר. חלק מהמכשירים יעשו שימוש יתר בעוד שאחרים יישארו מתחת לגבול.

    אתם צריכים פתרון אופטימיזציה בשביל להקצות את תכנית הנתונים מדי חודש כדי למנוע זעזוע חשבונות. זה מקצה באופן אוטומטי את תכנית הנתונים שלכם לכל SIM, כדי להבטיח שלכל המוצרים שלכם יהיה את רוחב הפס הדרושים להם.

מה הערך המוסף של התקנת מצלמות אבטחה עם סים?

התקנת מצלמות אבטחה עם סים בבית שלכם הינה רעיון מעולה, וזאת משום שהיא מספקת שכבת הגנה נוספת. מצלמות אבטחה מסוימות דורשות חיווט, אך הן איכשהו מתיישנות בשל סיבת שהאלחוטיות והסלולריות מציעות בהשוואה אליהן. מרבית בני האדם בוחרים כעת במצלמות אבטחה סלולריות אמינות. יש הרבה יותר מערך מוסף אחד של התקנת מצלמות אבטחה עם סים, ולהלן הם בסדר רנדומלי:

  • קל להגדיר אותם – מצלמות אבטחה סלולריות אינן מצריכות חיווט מכל סוג שהוא. זה עושה את זה הרבה יותר קל להגדיר אותן, אפילו עבור בני אדם שאינם מומחים. זה גם לוקח הרבה יותר זמן כדי לסיים את תהליך התקנת מצלמות אבטחה עם סים. כל שעליכם לעשות הוא להכניס את כרטיס הסים למצלמות האבטחה ולמקם אותו במיקום הרצוי, ולאחר מכן להוריד את אפליקציית מצלמות האבטחה. מבלי לדאוג לחיווט, קל יותר למקם את המצלמות בכל מקום.

  • התקנת מצלמות אבטחה עם סים מציעה שידור רחב של תמונות ווידאו – מצלמות אבטחה אלחוטיות מתחברות על פי רוב לרשת ביתית אלחוטית. זה אומר שהן יכולות להעביר רק קטעי וידאו ותמונות למכשירים בתוך רשת ה- Wi-Fi. מצלמות אבטחה סלולריות, מאידך, מאפשרות להתחבר לכל רשת סלולרית. כוונת המשורר בדבריו – שהן יכולות להעביר קטעי וידאו ותמונות דרך הרשת הסלולרית למכשיר הטלפון הנייד, או לכל מכשיר אחר שיכול להתחבר לאינטרנט. רובם מגיעים בדרך כלל עם אפליקציית טלפון נייד, אשר מאפשרת לכם לגשת לסטרימינג בשידור חי ותכונות חכמות אחרות כמו לדוגמה – אודיו דו כיווני.

  • הם לא מסתמכים על כוח רשת – מצלמות אבטחה סלולריות אינן מצריכות חיבור לרשת החשמל. במקום זאת, הן מגיעות מצוידות בסוללות חזקות המאפשרות להן לפעול גם כשיש הפסקת חשמל. הפיכת המתג הראשי לא תכבה את מצלמות האבטחה. משמע – אבטחה מוגברת. חלק ממצלמות האבטחה הללו מצוידות בפאנלים סולאריים. כאלו אשר מנצלות אנרגיה מהשמש כדי להבטיח שלעולם לא תצטרכו לדאוג לגבי החלפה או טעינה מחדש של הסוללות.

  • יש להם מאפייני זיהוי תנועה – במצלמות האבטחה הסלולריות מותקנות בדרך כלל גלאי תנועה. זה אומר שהן מסוגלות לזהות כל עצם נע ולתחזק את האובייקט הנע, שיכול להיות אדם או חיה בתוך זווית הצפייה שלו. זה אומר שאתם פשוט מקבלים יותר פרטים על מה שקורה בבית שלכם. בנוסף לכך, זה אומר שאתם לא מוכרחים לבצע התקנת מצלמות אבטחה עם סים רבות כמו שהייתם עושים עם מערכות מצלמות אבטחה אחרות כדי לכסות את אותן זוויות.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם סים?

בדרך כלל מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם סים של מצלמות אבטחה משדרות יהיה גבוה יותר מאשר מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם סים אוגרות. במידה והנכם רוצים לבצע התקנת מצלמות אבטחה עם סים, כי אז תדעו כי מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם סים הוא בין שלוש מאות וחמישים ₪, לבין חמש מאות ₪, פחות או יותר. מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם סים משתנה בין תרחיש אחד למשנהו, לעתים יידרש להתגבר על קשיים נסיבתיים או סביבתיים על מנת לבצע התקנת מצלמות אבטחה עם סים, ואז מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם סים יהיה הרבה יותר גבוה. מחיר מצלמות אבטחה עם סים – בשיעור של כחמש מאות וחמישים ₪; מחיר התקנת מצלמות אבטחה עם סים בין שלוש מאות וחמישים לבין חמש מאות ₪, כאמור לעיל.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה עם סים

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה עם סים. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה עם סים הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה עם סים יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה עם סים מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם