התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מחיר מערכת אבטחה לבית – מתקין למערכת אבטחה ביתית

מחיר מערכת אבטחה לבית – מתקין למערכת אבטחה ביתית

סוגי מערכת אבטחה לביתמחירים לסוגי מערכת אבטחה לבית
מערכת אבטחה לבית קוויתהחל מ-999 ש"ח
לוח מקשים, שני גלאים רגילים, והן שני צופריםהחל מ- 2999 ש"ח
מערכת אבטחה לבית כולל בגין התקנה החל מ- 1499 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

התקנה, הפעלת, נטרול, תשלום עמלות חודשיות והתמודדות עם אזעקות שווא הם כל הדברים שקשורים לאותה מערכת אבטחה לבית מפוקחת שעשויה לגרום לכם לתהות אם מתקין למערכת אבטחה ביתית באמת שווה את הטרחה הטמונה בכך.

האזינו לכתבה

זאת שאלה ממש מצוינת לשאול בעוד שאתם שוקלים איך תוכלו להגן בצורה הטובה ביותר על חפצי הערך שלכם ועל היקירים ללבכם. יש המון היבטים לחשוב עליהם כשזה מגיע למערכת אבטחה לבית וזה כולל, למשל – איך מערכת אבטחה לבית עשויה להועיל לכם ולבני משפחתכם. באם תמשיכו לקרוא, תגלו מספר סיבות טובות למה זה כל כך נכון בשבילכם. כמו כן, תגלו פרטים חדשים על – מחיר מערכת אבטחה לבית, או לחלופין על – מתקין למערכת אבטחה ביתית.

מחיר מערכת אבטחה לבית

למה כדאי לבקש את שירותיו של מתקין למערכת אבטחה ביתית?

הוספה של מערכת אבטחה לבית שלכם תעניק לכם עוד שכבת הגנה מפני כל פולשים פוטנציאליים. אף במידה ואתם שוכרים את הבית, ואף במידה והבית בבעלותכם, נציג בפניכם כעת את כל מה שצריך לדעת בעקבות – למה כדאי לבקש את שירותיו של מתקין למערכת אבטחה ביתית:

  • מתקין למערכת אבטחה ביתית מפנה מקום לשקט נפשי – תחושת הביטחון והנוחות שתזכו לה עם מערכת אבטחה לבית היא אולי היתרון הגדול מכולם. לצד הבטיחות, הביטחון בתחושת הביטחון יעזור לכם להיות אנשים פרודוקטיביים, בריאים וממוקדים יותר.

  • מתקין למערכת אבטחה ביתית מגן על חפצי ערך – זה, כמובן, היתרון שרוב בני האדם חושבים עליו מיד. סביר להניח שכולכם מכירים מישהו שאיבד מוצרי אלקטרוניקה, תכשיטים או פריטים יקרי ערך אחרים עקב פלישה לבית שלו. הטרגדיה מתחזקת כאשר הפריט הוא ירושה משפחתית שאין לה תחליף. כאשר שימוש בכספת ביתית עשוי לסייע בהגנה על פריטים שאין להם תחליף, למערכת אבטחה ביתית יש אזעקה שיכולה להפחיד פורצים רבים ויכולה להודיע ​​לרשויות המקומיות אם מישהו אכן ינסה לגנוב ממכם דבר מה.

  • מתקין למערכת אבטחה ביתית משפר את ניהול החשמל – חברות אבטחה רבות, מציעות מוצרי בית חכם באיכות מעולה כמו לדוגמה – מנעולים חכמים, פעמוני וידאו ותרמוסטטים חכמים, כחלק ממערכות האבטחה לבית שלהן. אם שכחתם להחליף את התרמוסטט לפני היציאה לטיול, הגאדג'טים הללו יאפשרו לכם לשלוט בתרמוסטט בכל מכשיר התומך באינטרנט. באותו ההיבט, אם אתם חושבים שהשארתם את מכונת המסלסל שלכם מחוברת לחשמל, אתם יכולים לכבות אותה ישירות מכל המכשירים שלכם. זה עובד ככלי פנטסטי להדליק ולכבות אורות בזמן שאתם בחופשה כדי לעזור להעניק לבית שלכם את המראה שכביכול מישהו נמצא שם.

  • מתקין למערכת אבטחה ביתית מרתיע פשע – על פי הרבה מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי ככל שמספר מערכות האבטחה הביתיות גדל באזור, מספר מעשי השוד למגורים ירד באזור זה, אפילו עבור הבריות שלא הייתה להן מערכת אבטחה לבית משלהם. מערכת אבטחה לבית לא רק מגינה עליכם, כי אם היא גם עוזרת להרתיע פשיעה ויוצרת שכונה בטוחה יותר לכולם.

  • מתקין למערכת אבטחה ביתית מסייע לעקוב אחר ילדים – זהו עוד היבט נהדר של אוטומציה ביתית. אם אתם בעבודה, אתם יכולים להשתמש באפליקציית הנייד של הספק שלכם, על מנת לצפות במתרחש בבית שלכם בעזרת פעמוני דלת וידאו ומצלמות אבטחה אחרות, כדי שתדעו את מי בני הנוער שלכם מזמינים אליו כשאתם לא באזור. אם יש לכם מנעולי דלת אלקטרוניים, אתם עשויים גם לפתוח אותם מרחוק, בשביל להכניס את הילדים אחרי בית הספר, באופן הזה שהילדים שלכם לא יצטרכו לדאוג לסחוב או לאבד את המפתח לבית.

  • מתקין למערכת אבטחה ביתית מאפשר גישה מרחוק לבית שלכם – מערכות אבטחה מודרניות לבית מאפשרות לכם כיום לבצע ניטור מרחוק ולראות מה קורה בבית שלכם מהטלפון הנייד שלכם כשאתם לא בבית. בנוסף לכך, אתם יכולים לפקח על מצלמות אבטחה המותקנות ברחבי הבית שלכם, ואף לשלוט בתרמוסטטים חכמים, מנעולי דלת חכמים ללא מפתח, תאורה חכמה והתקנים חכמים אחרים בכל חלל בבית שלכם.

  • באמצעות שירותיו של מתקין למערכת אבטחה ביתית תקבלו הודעה על בעיות שריפה או גז – אתם יכולים לבחור לקבל הודעות אם אזעקות העשן או גלאי הפחמן החד חמצני שלכם כבו כשאתם מחוץ לבית. יתרה מזאת, אתם עשויים להגדיר אותו באופן הזה שהרשויות יקבלו הודעה לאלתר על מקרי חירום אלה.

  • פועלו של מתקין למערכת אבטחה ביתית מוריד את ביטוח הדירה – כן, ייתכן שאתם משלמים תשלום חודשי עבור מערכת האבטחה שבבית שלכם, אבל התקנה של מערכת האבטחה בבית שלכם עשויה להוזיל את ביטוח הבעלים שלכם עד שיעור של כעשרים אחוזים. זה, בשילוב עם גישה מידית למשטרה ולגורמי חירום, הופך מערכת אבטחה לבית לעסקה טובה למדי.

מה תרוויחו משירותיה של מערכת אבטחה לבית?

מערכת אבטחה לבית מציעה הגנה על יקיריכם ורכושכם, והן שקט נפשי. בעוד שפשע הרכוש ירד ביותר משישה אחוזים – זה עדיין אינסטינקט טבעי להגן על מה שאנחנו אוהבים, לא משנה מה הסטטיסטיקה אומרת. כמו כן, מערכת אבטחה לבית של היום יכולה לשמש בתור מרכז למערכות אוטומציה ביתית, ולהוסיף נוחות וחיסכון באנרגיה, מה שהופך את מחיר מערכת אבטחה לבית לאטרקטיבי יותר. ולהלן מה שתרוויחו משירותיה של מערכת אבטחה לבית:

  • הגנה – קודם כל, ולפני הכול, מערכת אבטחה לבית שמה לה למטרה להגן על הרכוש שלכם ועל אלו שבתוכו מפני פריצות, חדירה לבית, שריפה ואסונות סביבתיים אחרים כדוגמת – צנרת שהתפוצצה. שירותי ניטור מקצועיים עושים זאת אף במידה ואתם מודעים לבעיה ואף במידה ואתם לא, והם יכולים לסייע גם במקרה חירום רפואי. כאשר מערכת אבטחה לבית היא הוצאה משמעותית, מחיר מערכת אבטחה לבית הוא זניח, שלא לדבר על ההשפעה הפסיכולוגית שיכולה להיות לה.

  • נוחות וחיסכון באנרגיה – מערכת אבטחה לבית מודרנית כוללת יכולות אוטומציה ביתית המציעה נוחות וחיסכון באנרגיה, מה שעוזר להצדיק את המחיר הנוסף של מערכת אבטחה לבית. אורות ותרמוסטטים המחוברים לאינטרנט בשילוב עם מערכת אבטחה יכולים להתאים את עצמם כדי לחסוך באנרגיה כאשר מערכת אבטחה לבית מופעלת, בעוד שמנעולי דלת חכמות ופותחי דלתות מוסך מחוברים מספקים לכם דרך בטוחה להכניס חברים ובני משפחה לבית שלכם.

  • הרתעה לפורצים – סימנים ברורים של מערכת אבטחה לבית, לרבות – מדבקות, שלטי חצר ומצלמות חיצוניות למעקב וידאו, הוכחו כמרתיעים פורץ, שפשעו הוא בדרך כלל אופורטוניזם. בהתאם להרבה מחקרים שנערכו בנושא, נמצא כי כמעט שישים אחוזים מהפורצים תכננו את הפריצה במשך פחות מעשרים וארבע שעות לפני ניסיון הפריצה. זאת ועוד, שמונים ושלושה אחוזים חיפשו קודם כל סימנים של אזעקה, ויותר ממחצית אמרו שהם יוותרו אם יראו אחת.

  • שקט נפשי – עם מערכת אבטחה לבית מותקנת, אתם יכולים ליהנות מקצת שקט נפשי בידיעה שהבית שלכם מוגן, אף במידה ואתם רחוקים ממנו, ואף במידה ואתם ישנים. עם מערכת אבטחה לבית אלחוטית מודרנית, אשר מחוברת לאינטרנט, אתם יכולים גם לבצע צ'ק אין במערכת האבטחה שלכם מכל מקום בעולם.

  • ושאלת מיליון הדולר – האם מערכת אבטחה לבית טובות להגנה על הבית ולבטיחות המשפחה? הגנה על הבית ובטיחות המשפחה הן המטרות העיקריות של מערכת אבטחה לבית. אמנם זה כולל זיהוי פריצה, אך מערכת אבטחה לבית מזהה גם כמה איומים אחרים, כגון – עשן, אש, פחמן מונו הרעלת קסיד, ונזקי מים. בין אם אתם מפקחים בעצמכם, ובין אם אתם משלמים עבור ניטור מקצועי, אתם עשויים לדעת אם יש סכנה בבית שלכם, בכל מקום שאתם נמצאים בו.

    מערכת אבטחה לבית מפוקחת מקצועית תזעיק עבורכם את שירותי החירום אם יופעל חיישן עשן או שיטפון, בין אם אתה בבית, מחוץ לבית או ישנים. בנוסף לכך, צריך לרכוש את הציוד של חברת האבטחה כדי לקבל ניטור מקצועי של חיישני עשן ומים, שאינו כלול בחבילות הסטנדרטיות וכרוך בעלות נוספת. הגנה על הבית ובטיחות המשפחה הן המטרות העיקריות של מערכת אבטחה לבית. מערכות אבטחה אלחוטיות רבות בבית עובדות עם אפליקציית טלפון נייד, דרך נוחה לעקוב אחר המשפחה וחיות המחמד שלכם.

מה הוא מחיר מערכת אבטחה לבית?

מחיר מערכת אבטחה לבית קווית הוא בין אלף ושבע מאות ₪, לבין שלושת אלפים וחמש מאות ₪, בעוד שתקבלו במחיר הזה לוח מקשים, שני גלאים רגילים, והן שני צופרים, בעלות זאת לא נכללת ההכנה של התשתית. מחיר התקנה של מערכת אבטחה לבית הוא – בין מאתיים ₪, לבין מאתיים וחמישים ₪ פר נקודה, שחייבים לפחות חמש נקודות, עד שבע נקודות במערכות אבטחה לבית יותר גדולות. מחיר מערכת אבטחה לבית כולל בגין התקנה הוא – בין אלף ₪, לבין אלפיים ₪. מחיר מערכת אבטחה לבית אלחוטית הוא – בין שלושת אלפים ₪ לבין חמשת אלפים ₪, שיש בחבילה חייגן, שני גלאים סטנדרטיים, ושני צופרים, וכמובן לוח מקשים.

שאלות נפוצות על התקנת מערכת אבטחה ביתית

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מערכת אבטחה ביתית. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מערכת אבטחה ביתית הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מערכת אבטחה ביתית יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מערכת אבטחה ביתית מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם