התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחיר תיקון אינטרקום – מה המחיר להזמנת טכנאי אינטרקום?

מחיר תיקון אינטרקום – מה המחיר להזמנת טכנאי אינטרקום?

שירות תיקון אינטרקום מחיר שירות תיקון אינטרקום
תיקון פשוט לאינטרקוםהחל מ – 199 ש"ח
החלפת השנאי באינטרקוםהחל מ – 299 ש"ח
הכנה של התשתית עבור פתיחת הדלתהחל מ – 699 ש"ח
*המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק

מערכות אינטרקום מסירות את הצורך במגע פיסי פנים אל פנים עם אורחים. צוות העובדים יכול להיות ממוקם בבטחה בחלק אחר של המבנה, או לחלופין בשיא הנוחות מביתו עם גישה ניידת, ועדיין הוא יכול לספק גישה לאורחים.

האזינו לכתבה

מערכת אינטרקום, שמותקנת על ידי טכנאי אינטרקום, מסירה את הסיכונים של מבקרים שאינם רצויים, שרוצים לכפות כניסה ברגע שהעובד עונה לשיחתם, ובראייה הנוכחית של נגיף הקורונה יכול אף להגביל את הסיכון והחשיפה שלו למחלות פוטנציאליות. לספק בקרת גישה פנימית – מערכות אינטרקום נתפסות באופן מסורתי כאל ציוד מצויד חיצוני, אבל אפשרי לעשות שימוש בהן גם בתוך הנכס. כמו לדוגמה – בבתי חולים, על מנת למנוע גישה שאיננה מורשית להיכנס מחלקה מחוץ לשעות הביקור.

אפשרי באמצעות מערכת אינטרקום לצפות במבקרים ולבדוק אותם לפני שהם מורשים להיכנס למקום. מן הראוי שתקראו את המאמר הזה למן תחילתו ועד לסופו, וכך תגלו מה הוא מחיר תיקון אינטרקום או לחלופין – מה המחיר להזמנת טכנאי אינטרקום. כמו כן, נדון במאמר זה בשירותים שאותם יספק לכם טכנאי אינטרקום, ואף לפי מה תבחרו טכנאי אינטרקום. יש למה לצפות.

מחירי תיקון אינטרקום

איזה שירותים יספק לכם טכנאי אינטרקום?

נתחיל מזה, שהשירותים שאותם יספק לכם טכנאי אינטרקום יהיו בהחלט מקצועיים ובעלות סבירה, מתוך מתן אחריות מלאה לכל סוגי האינטרקום. והנה מה שיספק לכם טכנאי אינטרקום:

  • שירות אמין וזול.
  • תיקונים ושדרוגי מערכות אינטרקום.
  • התקנות באמצעות טכנאי אינטרקום מוסמך.
  • טכנאי אינטרקום יספק לכם שירות ואחריות לכל סוגי התיקונים של מערכות אינטרקום.

במידה ויש לכם תקלה במערכת האינטרקום, קלה כחמורה, תצרו במידי קשר עם טכנאי אינטרקום, והוא יגיע אליכם במהרה מצויד בחלקי חילוף וידע אדיר במערכות אבטחה, ויפתור לכם לאלתר את התקלה. במידה ואתם נתקלים בבעיה כזאת או אחרת במערכת האינטרקום שלכם, טכנאי אינטרקום מנוסה והגון מסוגל לחסוך לכם זמן וכסף באמצעות מיקוד הטיפול ביסוד שורש התקלה. מערכת האינטרקום במקום שלכם משמשת כאמצעי אבטחה, וכמו כן, מערכת האינטרקום מאפשרת לכם ליהנות מתקשורת ומחופש פעולה וחשוב ביותר לוודא שהאינטרקום עובד כראוי.

באם נתקלתם בבעיה כל שהיא במערכת האינטרקום שלכם, במקום להזדרז ולהזמין תיקון או לרוץ לרכוש אינטרקום חדש, ביכולתכם לנסות ולראות אם את מסוגלים לתקן את האינטרקום במו ידכם. קיימים כל מיני סוגים של תקלות במערכות אינטרקום, שמספיק מעט ידע בסיסי באלקטרוניקה, כמה כלי עבודה ושמא תחסכו לעצמכם על ידי תיקון אינטרקום עצמי הרבה עוגמת נפש, מחיר תיקון אינטרקום של כמה מאות ואלפי ₪ , ובעיקר זמן יקר. המון בעיות במערכות אינטרקום נפתרות בתיקונים צ'יק צ'ק וניתן לעשות רק כמה צעדים פשוטים, על מנת להגיע למנוחה ולנחלה. אם לא תצליחו להסתדר בעצמכם, או שהבעיה מצריכה בדיקה יסודית יותר, תזמינו אליכם את שירותיו הנאמנים של טכנאי אינטרקום לבדיקה יסודית.

לפי מה תבחרו טכנאי אינטרקום?

הסיבות לתקלות במערכות אינטרקום עשויות להיות רבות ובשל כך טכנאי אינטרקום משקיע מאמצים עילאיים וזמן לא מבוטל. טכנאי אינטרקום עובר על תכניות המערכת, במידה וקיימות, שרטוטי חיווט וכל פרט שיכול לסייע באבחון התקלה, ורק אחר כך טכנאי אינטרקום יכול להעריך את משמעויות משך הטיפול בתקלה. כבל חשמלי קרוע, מגעים שניתקו טכנאי אינטרקום יכול לתקן חיש מהר ובלי כל בעיה כתלות במיקום הפיסי שלהם, אבל בעיות במכשירים עצמם מחייבות השבתת המערכת עד למציאת פתרון הולם לבעיה.

במידה ותקופת האחריות הגיעה לסיומה, של מערכת האינטרקום, ניתן להחליף אותה במקום לשם בדיקה ולראות אם נפתרה הבעיה. החיווי לאלתר וקל ומכאן יש לשאול – האם מומלץ לנסות לפתוח את מערכת האינטרקום כדי לתקן אותה. אם מערכת האינטרקום ישנה ביותר, מרב הסיכויים לתקן אותה לרוב יהיו נמוכים. באם מערכת האינטרקום חדשה יותר, אולי אפשרי למצוא חלפים מתאימים ולהביא את הסדר על כנו.  לא קיים באמת תג מחיר לניסיון של טכנאי אינטרקום, וחשוב כי תבדקו כמה דברים בטרם שאתם מאבחנים תקלה במערכת האינטרקום. בעוד שתיאור הבעיה יהיה מדויק ככל שניתן, יכול להיות לטכנאי האינטרקום קל יותר לזהות את התקלה מבעוד מועד, עוד בשלב שיחת הטלפון בינכם, אם התקלה ברת תיקון או לאו ולפעמים גם לדעת מחיר תיקון אינטרקום מוערך זמן, אילו חלקים צריך להביא וכיוצא בזאת. מעבר לעובדת מחיר תיקון אינטרקום, מן הסתם איתור או כיוון כללי גם להבנה של הבעיה יזרז את הטיפול באופן ניכר. שיתוף פעולה שלכם עם הדרכה טלפונית של טכנאי אינטרקום יכולים לעזור בכך.

אמנם לא בכל זמן פשוט טכנאי אינטרקום יבצע תיקון אינטרקום עשה זאת בעצמך, אך כן קיימים הרבה מצבים שבהם טכנאי אינטרקום מאתר כבר דרך השיחה הטלפונית איפה עשויה להיות הבעיה וינחה אתכם איך לבצע תיקון דלת אינטרקום בעצמכם או שיסביר לכם איך לנטרל חלק בעייתי כדי לאפשר למערכת האינטרקום להמשיך ולפעול. במקרים לא מעטים טכנאי אינטרקום מצליח לאתר תקלות פשוטות בשיחה טלפונית ולפתור את הבעיה, באופן הזה שייחסך ממכם מחיר תיקון אינטרקום, זמן יקר וחשיפה לגניבות, בכל הזמן בו הנכס שלכם יישאר לא מוגן מבחינת כיסוי המערכת.

מה הממוצע של מחיר תיקון טכנאי אינטרקום?

הממוצע של מחיר תיקון אינטרקום הוא ממש כלעיל:

  • מחיר תיקון אינטרקום, שכולל את הביקור של טכנאי האינטרקום – בין מאה וחמישים ₪, לבין שלוש מאות וחמישים ₪.

  • מחיר תיקון אינטרקום, שכולל את התיקון הפשוט לאינטרקום – בין מאתיים ₪, לבין שלוש מאות וחמישים ₪.

  • מחיר תיקון אינטרקום, שכולל את החלפת השנאי באינטרקום – בין מאתיים ₪, לבין ארבע מאות ₪.

  • מחיר תיקון אינטרקום, שכולל את החלפת המגבר של האינטרקום – בין חמש מאות ₪, לבין שבע מאות ₪.

  • מחיר תיקון אינטרקום, שכולל את ההכנה של התשתית עבור פתיחת הדלת – בין שבע מאות וחמישים ₪, לבין אלף ₪.

מה המחיר להזמנת טכנאי אינטרקום, והאם בכל תרחיש יש לשלם עבור דמי הביקור שלו? 

טכנאי אינטרקום יכול לגבות דמי ביקור בתרחישים שבהם הוא לא ביצע את העבודה. מתי זה עשוי להתרחש? ובכן, לצורך העניין, במצבים שבהם טכנאי אינטרקום מגיע אליכם ומבין שבכלל אין תקלה שמצריכה את שירותיו לביצוע תיקונים במערכת האינטרקום. ונסייג את תשובתנו בעובדה שטכנאי אינטרקום עדיין יכול לגבות מחיר להזמנת טכנאי אינטרקום אף על חוות דעתו המקצועית ואף על הביקור. במידה והוא יבצע אצלכם עבודה ויבקש ממכם לחוד את עלות הביקור שלו, כדאי שתידלק אצלכם בזה הרגע נורה אדומה.

ובאשר לשאלה – מה המחיר להזמנת טכנאי אינטרקום? כי אז המחיר מתייחס לביקור בשעות העבודה המקובלות. בשעות הלילה, בשבת או בחג, עלות הביקור של טכנאי אינטרקום יכולה להתייקר בשיעור של בין מאה וחמישים לבין מאתיים אחוזים. מה המחיר להזמנת טכנאי אינטרקום? מחירו בממוצע שלוש מאות ושישה ₪. כאשר הממוצע הוא החל ממאתיים וארבעים ₪ וכלה בשלוש מאות וחמישים ₪, בשמונים אחוזים מן המקרים.

שאלות נפוצות על תיקון אינטרקום

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על תיקון אינטרקום. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של תיקון אינטרקום הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים תיקון אינטרקום יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על תיקון אינטרקום מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם