התקנת מצלמות אבטחה » התקנת אינטרקום בישראל » מתקין אינטרקום בפתח תקווה – מחיר טכנאי אינטרקום בפתח תקווה להתקנות ותיקוני אינטרקום

מתקין אינטרקום בפתח תקווה – מחיר טכנאי אינטרקום בפתח תקווה להתקנות ותיקוני אינטרקום

טבלת מחירים של טכנאי אינטרקום בפתח תקווה

שירות טכנאי אינטרקום בפתח תקווהמחיר שירות טכנאי אינטרקום בפתח תקווה
ביקור טכנאי אינטרקום בפתח תקווההחל מ-199 ש"ח
התקנת אינטרקום ע"י טכנאי בפתח תקווההחל מ-1,999 ש"ח
תיקון אינטרקום ע"י טכנאי בפתח תקווההחל מ-499 ש"ח
החלפת אינטרקום ע"י טכנאי בפתח תקווההחל מ-499 ש"ח
התקנת אינטרקום לבניין ע"י טכנאי בפתח תקווההחל מ-499 ש"ח לדייר
*המחירים לא כוללים מע"מ כחוק**המחירים משתנים בהתאם לאיכות האינטרקום

מערכות אינטרקום משמשות חברות, ארגונים או עסקים מזה שנים רבות, לשם פיתוח תקשורת דו כיוונית.

אנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא מראשית דברינו ועד לסופם, וכך יתגלו לפניכם ערב רב של עובדות על – טכנאי אינטרקום בפתח תקווה להתקנות ותיקוני אינטרקום – מתקין אינטרקום בפתח תקווה ותבינו כי אינטרקום באופן כללי עוזר לדיירי הבית לתקשר האחד עם השני מכל חלק של המקום. מלבד תקשורת, אינטרקום הוא אף חלק ממערכת אבטחה. בעצם, מרבית מערכות האבטחה המסחריות כוללות אינטרקום.

טכנאי אינטרקום בפתח תקווה

מה הם שלבי ההתקנה של מתקין אינטרקום בפתח תקווה?

חרף העובדה שיתכן אין לכם את ההגדרה המדויקת כמו מערכת האינטרקום שמומלץ להתקין על ידי מתקין אינטרקום בפתח תקווה, השלבים הבאים אמורים לעזור לכם לעבור את מרבית התקנות מערכות האינטרקום הביתיות, שיימסרו על ידי מתקין אינטרקום בפתח תקווה:

  1. שלב ראשון – מתקין אינטרקום בפתח תקווה יתחיל את ההתקנה באמצעות בדיקת קופסת התחנה הראשית או המתחם, על מנת שיקבע כמה גדול הפתח שיש לחתוך, ואז מתקין אינטרקום בפתח תקווה יבחר את המיקום עבור תחנת האב. לרוב היצרן נוהג לספק תושבת או אוגן, עם חורים עבור ברגי ההרכבה, להתקנת תחנת האב בתוך קיר.

    לאחר שמתקין אינטרקום בפתח תקווה יבצע את המדידות הדרושות כדי לקבוע את הגודל והצורה של החור עבור תחנת האב והוראות ההרכבה שלה, אתר את החתיכים בתוך הקיר. החור שחתך מתקין אינטרקום בפתח תקווה צריך להיות ממוקם בין החתיכים. מתקין אינטרקום בפתח תקווה יחליט על גובה נוח מעל הרצפה – ולאחר מכן ישתמש בחור מנעול או מסור חרב בשביל לחתוך את החור עבור תחנת האב. מתקין אינטרקום בפתח תקווה יגדיר את תיבת התחנה הראשית במקומה, כדי לוודא שהיא מתאימה לחור, ויקצץ את קצוות החור במידת הצורך. מתקין אינטרקום בפתח תקווה יניח את הקופסה בצד עד שיסיים להתקין את החיווט.

  2. שלב שני – מתקין אינטרקום בפתח תקווה יחתוך חורים דומים בקירות בכל מיקום של תחנת משנה. הוא ינסה את החורים לגודל, חתוך לפי הצורך ולאחר מכן מתקין אינטרקום בפתח תקווה יניח את תחנות המשנה בצד עד לאחר התקנת החיווט שלהן.

  3. שלב שלישי – מתקין אינטרקום בפתח תקווה יבדוק את דיאגרמת החיווט. בהתקנה הרגילה של תחנת אב-תחנת משנה, רק תחנת האב מתחברת למערכת החשמל של משק הבית. כבל רב חוטי מקשר בין תחנות המשנה לתחנת האב. אם כבל כזה אינו מסופק עם הערכה שלכם, או אם מתקין אינטרקום בפתח תקווה צריך כבל נוסף, הוא יכול לרכוש אותו בנפרד מספק חלקי רדיו אלקטרוניקה. מתקין אינטרקום בפתח תקווה יעשה שימוש בכבל אינטרקום עם מספר המוליכים הנדרש, רצוי עם מעיל המכסה את המוליכים.

  4. שלב רביעי – מתקין אינטרקום בפתח תקווה יפעיל כבל נפרד מכל תחנת משנה בחזרה לתחנת האב. להתקנה מסודרת יותר, מתקין אינטרקום בפתח תקווה יעביר את החוט מתחנת המשנה למטה בתוך הקיר ואל המרתף או חלל הזחילה או למעלה דרך עליית הגג. לאחר מכן, מתקין אינטרקום בפתח תקווה יעביר את החוט דרך חורים פנימה הקורות ולצד הקורות אל חור המוביל אל חלל הקיר לתחנת האב. משום שהכבלים מכל תחנות המשנה עוברים לתחנת האב, צריך חור כניסה גדול יותר דרך שטח הרצפה בקיר שמתחת לתחנת האב. מתקין אינטרקום בפתח תקווה יתמרן כל כבל עד לפתח התחנה הראשית, ויתייג אותו בהתאם למיקום תחנת המשנה שלו. חתיכות ממוספרות של סרט רגיש ללחץ פועלות היטב כדי לזהות את החוטים.

  5. שלב חמישי – בכל מיקום של תחנת משנה, מתקין אינטרקום בפתח תקווה יחבר את שלושת החוטים למסופים ביחידת המשנה, לפי צבע החוט או קוד זיהוי אחר שתמצא מוטבע לצד ברגי המסוף. מתקין אינטרקום בפתח תקווה יהדק את יחידת תחנת המשנה בקיר – רצוי לחתיכת קיר – ויצמיד את תבנית הקישוט המקיפה את היקף היחידה כדי להסתיר את קצוות הפתח החתוך בקיר.

      אם התחנה הראשית מתחברת ישירות למערכת החשמל של הבית שלכם, כי אז מתקין אינטרקום בפתח תקווה יקפיד לנטרל את המעגל המעורב ולנקוט באמצעי זהירות כדי למנוע ממישהו אחר להדליק אותה מחדש בזמן שהוא עובד על המעגל. אם מסופק שנאי עם תחנת האב כדי להפעיל את המערכת, מתקין אינטרקום בפתח תקווה יניח את השנאי על או ליד קופסת חיבורים או לוח הכניסה הראשי, ויחבר אותו למערכת החשמל, בהתאם להוראות היצרן .

  6. שלב שביעי – מתקין אינטרקום בפתח תקווה יחבר את כל חוטי תחנת המשנה וקווי החשמל לתחנת האב, ויקפיד לבצע את ההצמדות לפי הסימונים על חיבורי המסוף של תחנת האב. מתקין אינטרקום בפתח תקווה יתקין את תחנת האב בקיר, יצמיד אותה בחוזקה לחתיכי הקיר, וכן יצמיד את דפוס הקישוט. לאחר מכן מתקין אינטרקום בפתח תקווה יחזיר את החשמל למעגל.

  7. שלב שמיני – מתקין אינטרקום בפתח תקווה יבדוק את מערכת האינטרקום כדי לראות עד כמה היא מתפקדת. אם אחת מתחנות המשנה לא מצליחה לעבוד, מתקין אינטרקום בפתח תקווה יבדוק את החיבורים למסופים וכן את החיבורים שהחוטים שלו יוצרים לתחנת האב. אם מתקין אינטרקום בפתח תקווה יחשוד ביחידת תחנת משנה פגומה, הוא יחליף אותה באחרת. זה אמור לאתר את הבעיה לפגמים בחיווט או לפגם ביחידה עצמה, ובכך לאפשר למתקין לבצע את התיקונים הדרושים. אם נעשה שימוש בתחנות משנה המופעלות על ידי סוללות, מתקין אינטרקום בפתח תקווה יחליף את הסוללות על בסיס קבוע, וישים לב לתאריך ההחלפה בתוך הכיסוי או על הסוללות.

איזה שתי שאלות ישאל אתכם טכנאי אינטרקום בפתח תקווה להתקנות ותיקוני אינטרקום?

מערכות אינטרקום חוסכות מכם את הצורך ללכת לדלת שלכם שלא לצורך ומוסיפות רמת אבטחה נוספת – יש באפשרותכם לשאול מי עומד בדלת הבית שלכם. מערכת האינטרקום הנכונה מאפשרת לכם לראות בנוחות מי עומד בפתח דלתכם מכל מקום בו אתם נמצאים בביתכם, אף מהגינה. מערכות אינטרקום מגיעות בגרסאות לבתים צמודי קרקע ובנייני דירות, כמערכות אינטרקום טהורות ועם וידאו. הם מגיעים במערכות שניים, שלושה וארבעה חוטים ומערכות אלחוטיות. השאלה הראשונה, ושלא מן המניין, שבוודאי תשאלו טכנאי אינטרקום בפתח תקווה להתקנות ותיקוני אינטרקום  היא – איזו מערכת אינטרקום מתאימה לכם?

התשובות לשתי השאלות הללו, שתינתן על ידי טכנאי אינטרקום בפתח תקווה להתקנות ותיקוני אינטרקום, יעזרו לכם למצוא את מערכת האינטרקום המתאימה. ואלו שתי השאלות שתשאלו טכנאי אינטרקום בפתח תקווה להתקנות ותיקוני אינטרקום והתשובות עליהן:

  1. האם יש התקנה מוקדמת או שיש כבל שני או ארבעה חוטים? והנה התשובה של טכנאי אינטרקום בפתח תקווה להתקנות ותיקוני אינטרקום – ברור שתדעו אם אתם גרים בבית חד משפחתי או בבניין דירות. מערכות אינטרקום משתנות במונחים של אם יש להן רק כפתור פעמון אחד או כמה שמחוברים לתחנות פנימיות שונות ועצמאיות.  אינטרקום דלת עם וידאו מגיע מאוד מומלץ אם הדלת מצוידת בפותחן דלת חשמלי המאפשר פתיחתה מרחוק, ואם גרים ילדים או אנשים מבוגרים במשק הבית. בנסיבות אלה, אינטרקום הווידאו מציע רמת אבטחה נוספת.

  2. אינטרקום בטכנולוגיית חוטים או טכנולוגיה אלחוטית? והנה התשובה של טכנאי אינטרקום בפתח תקווה להתקנות ותיקוני אינטרקום – כשזה מגיע למספר החוטים, הדבר הראשון שצריך לזכור הוא ש: ככל שיש יותר חוטים במערכת האינטרקום שלכם, באופן הזה היא יכולה לספק יותר תכונות. ברם, זה הופך להיות הרבה יותר מסובך לפעולת ההתקנה של טכנאי אינטרקום בפתח תקווה להתקנות ותיקוני אינטרקום.

    זה רק כלל אצבע. בפועל, לדוגמה, גורם מכריע הוא האם כבר קיימת מערכת פעמונים, שאת החיווט שלה תוכלו להמשיך להשתמש. מערכת אינטרקום דו חוטית הינה יתרון במיוחד אם אתם משתמשים בפעמון פשוט או שתחליפו מערכת אינטרקום נוכחית אשר מחוברת רק על ידי קו כפול. זה יחסוך ממכם את הצורך בהנחת כבלים חדשים, דבר שיעלה לכם במונחים של חומר ועבודה.

שאלות נפוצות על טכנאי אינטרקום בפתח תקווה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על טכנאי אינטרקום בפתח תקווה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של טכנאי אינטרקום בפתח תקווה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים טכנאי אינטרקום בפתח תקווה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על טכנאי אינטרקום בפתח תקווה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם