התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מתקין מצלמות אבטחה באיכות גבוהה – מחיר התקנת מצלמות אבטחה

מתקין מצלמות אבטחה באיכות גבוהה – מחיר התקנת מצלמות אבטחה

מחיר סוגי מצלמות אבטחה באיכות גבוההמחיר סוגי מצלמות אבטחה באיכות גבוהה
התקנת מצלמות אבטחה – ביקור טכנאיהחל מ-299 ש"ח
מחיר התקנת מצלמות אבטחה – סמויה או גלויה,החל מ-399 ש"ח
מצלמת אבטחה והתקנההחל מ-999 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

מתקין מצלמות אבטחה באיכות גבוהה – מחיר התקנת מצלמות אבטחה

האזינו לכתבה

במציאות העכשווית, התקנה של מצלמות אבטחה הפכה זה מכבר לחלק חיוני מכל נכס מגורים שני, או לחלופין היא כוללת כמעט את כל הנכסים המסחריים. ברם, קיימות כמה תכונות שמרבית בני האדם עדיין לא מודעים להן לגבי מצלמות האבטחה באיכות גבוה. לכן, תקרא את הדברים שמגוללים למטה, מתחילתם ועד לסופם כמובן, על מנת שתוכלו ללמוד אותם מיד. כמו כן, נתרכז במאמר זה בשני נושאים עיקריים, הראשון – מתקין מצלמות אבטחה באיכות גבוהה; השני – מחיר התקנת מצלמות אבטחה. 

מתקין מצלמות אבטחה באיכות גבוהה

מה התכונות המובילות של מתקין מצלמות אבטחה באיכות גבוהה?

הנה הן התכונות המובילות של מתקין מצלמות אבטחה באיכות גבוהה:

  • יכול לעבוד גם בהפסקת החשמל – כן, קראתם נכון, זאת לא טעות, מצלמות אבטחה באיכות גבוהה מסוגלות לעבוד לתקופה ממושכת כשהחשמל משתבש. לכמה מצלמות אבטחה יש מתקני גיבוי לסוללה ואחסון מובנה שעשויים לאפשר למצלמת האבטחה להמשיך לעבוד לזמן מה גם כשהחשמל כבוי.

  • מתקין מצלמות אבטחה באיכות גבוהה יספק לכם שקט מוחלט – מתקין מצלמות אבטחה באיכות גבוהה במקום העסק מספק לבעלי העסק שקט נפשי. משום שאף במידה ועסקינן אודות סקירה של הצילומים, ואף במידה ועסקינן אודות מעקב אחרי תנועת העובדים, אפשר לגשת לכל דבר בלי כל בעיה בקצה האצבע בלבד.

  • באמצעות מתקין מצלמות אבטחה באיכות גבוהה תקליטו תמונות בחושך – לרוב מצלמות האבטחה יש את התכונה הנהדרת הזאת של נורות אינפרה אדום המאפשרות לכידת תמונות גם באור עמום או בלי כל אור. באמצעות תכונת האור החבויה העוצמתית הזאת, מצלמות האבטחה האיכותיות מסוגלות בקלות לצלם תמונות איכותיות לראיות עתידיות במידת הצורך.

  • מתקין מצלמות אבטחה באיכות גבוהה ישיג לכם ביטחון ברור – השם עצמו מציין שמצלמות אבטחה מספקות אבטחה לכל מקום בו הן מותקנות. בין אם התקנתם מצלמת אבטחה בתקציב נמוך ובין אם התקנתם מצלמת אבטחה מאוד איכותית, עד שהיא מתיימרת לספק אבטחה הדוקה באמצעות הקלטה של כל גישה למקום עד לטווח של מצלמת האבטחה, אתם יכולים לשבת ולהירגע. משום שבין אם האור נכבה או בין אם מישהו מנסה להתנהג בצורה לא נכונה, הכול פשוט ייתפס במצלמות האבטחה.

  • מפחית את תעריפי הביטוח – כן, התקנת מצלמות אבטחה עשויה להוזיל את תעריפי הביטוח. תעריפי הביטוח יורדים בנישה פשוטה; ככל שתוציאו יותר על שיפור האבטחה של הבית שלכם, חשבונות הביטוח שלכם יהיו נמוכים יותר. מכיוון שכך, בעוד שמצלמות האבטחה מותקנות, תעריפי ביטוח הדירה יורדים לסביבות בין חמישה אחוזים לבין עשרה אחוזים, ולפעמים גם בעשרים אחוזים כאשר כל הבית שלכם נמצא במעקב אבטחה הדוק.

  • רישום עדויות – זה יכול להיות מייאש למדי לחוות אירוע פשע במקום העסק שלכם, אך הסנטימנטים עשויים אפילו להחמיר אם אתם נותרים עם אפס רמזים לגבי מי האשם העיקרי, הלא כן? פה ממלאות מצלמות האבטחה תפקיד מרכזי באיסוף ראיות ואיסוף ציר הזמן של אירועי הבעיה כולה באמצעות לכידת השעה, המיקום, המקום והחשוד בזירת הפשע. ומכאן, מאוחר יותר לעזור למשטרה בהרשעה הסופית.

  • מרתיע את הפורצים – חרף העובדה שהפורצים באזור שלכם בוודאי פחות מפחדים מהמשטרה, אבל לאחר שידעו על מצלמות האבטחה המותקנות במקום החברה, הם בהחלט יחשבו פעמיים לפני שהם שוטפי זימה. בנוסף לכך, אחת הסיבות העיקריות מאחורי מצלמות האבטחה הייתה הרתעת פושעים וכל מי שיש לו תכניות לא חוקיות. גם אם אתם בספק אם הפורצים נכנסים בלילה בחושך אז כאן זה, מצלמות האבטחה יכולות ללכוד דברים אפילו בחושך.

במה מתבטאת האפקטיביות של התקנת מצלמות אבטחה?

אף במידה ואתם דואגים לאבטחה שלכם, ואף במידה ואתם יוצרים מערך בית חכם וברצונכם להוסיף מצלמות אבטחה, כנראה שלא נעלם מתשומת ליבכם שיש מנעד נרחב של מצלמות אבטחה ביתיות תומכות WIFI בשוק. אם אתם שואלים את עצמכם איך מערכת מצלמות אבטחה לבית עשויה להועיל לכם, עיינו ברשימה שלנו של כל הסיבות שבהן מתבטאת האפקטיביות של התקנת מצלמות אבטחה:

כשזה מגיע למצלמות אבטחה, עומדות בפניכם מספר אפשרויות, מצלמות אבטחה פנימיות עם WIFI ומצלמות אבטחה חיצוניות עם WIFI או שהחיבור לאינטרנט שלהן מחובר בצורה קשיחה. כמו כן, אתם צריכים לשקול באם אתם רוצים מצלמות אבטחה שצריכות להיות מחוברות לחשמל. עבור כוח, אז אל תתבלבלו מכל אזכור של מצלמות אבטחה אלחוטיות שחושבות שזה אומר WiFi וקונים משהו שדורש סוללה וטעינה.

למה כדאי להשתמש במצלמות אבטחה בחוץ?

עמידה במצלמת אבטחה המכסה באופן גלוי את החלק הקדמי והאחורי של הבית שלכם, תשמש כגורם מרתיע משמעותי עבור כל מי ששוקל לפרוץ ולהיכנס לבית שלכם, או אפילו סתם להשחית אותו. הסיכון להיתפס בעדשת מצלמות האבטחה והצילומים לאחר מכן להיות מועברים למשטרה ידחו את כולם מלבד הפושעים הקשים ביותר. מצלמות אבטחה חיצוניות באיכות גבוהה הן זולות, קלות להתקנה ונועדו להתמודד עם מזג האוויר הגרוע ביותר במרחבי מדינת ישראל. מרבית מצלמות האבטחה מגיעות עם ראיית לילה אינפרה אדום מובנית על מנת להבטיח שיהיה לכם כיסוי של עשרים וארבע שעות ביממה, כדי לתת לכם מעט שקט נפשי. רק תזכרו, אם מצלמות האבטחה מקליטות בחוץ, להקליט רק במקום שלכם.

מה לגבי התקנת מצלמות אבטחה פנימיות?

תרצו בוודאי לאזן את הפרטיות שלכם לעומת האבטחה כאשר אתם שוקלים מצלמות אבטחה לבית עם WIFI. הן יכולות לתפוס רגעים שאינם מיועדים לצפייה חיצונית, ומכיוון שכך מומלץ לשקול ברצינות אם אתם רוצים מצלמות אבטחה בעלות אפשרויות מצב פרטיות כך שתוכלו לכבות ולהדליק אותן בקלות מהטלפון הנייד שלכם. כאשר בוחנים מיקום של מצלמות אבטחה פנימיות, אם המטרה היא אבטחה, אנחנו מציעים לכם בחום לעשות שימוש במצלמות אבטחה עבור אזורים עם תנועה גבוהה, כמו למשל – כיסוי המסדרון הראשי בבית שלכם ואת הדלתות הקדמיות והאחוריות לנכס שלכם. בשל הסיבה שרוב מצלמות האבטחה המודרניות מסוגלות לזהות תנועה, מצלמות האבטחה האלו יכולות להיות קשורות למערכת אזעקת בטיחות ביתית. עם התקנת מצלמות אבטחה עם אפליקציה תקבלו התראה בטלפון הנייד שלכם בכל פעם שתזוהה תנועה.

  • אינטראקציה עם מבקרים בדלת הבית שלכם, מבלי להיות שם – אם נמאס לכם מנהגי משלוחים שבקושי נוגעים בדלת שלכם, מבקרים לא רצויים או שאתה בדרך כלל לא בבית כאשר מתקשרים אליכם, מצלמת אבטחה עם אודיו דו כיווני יכולה להיות תוספת מצוינת לדירה שלכם. מצלמות אבטחה חיצוניות רבות מאפשרות שיחות דו כיווניות בעזרת מצלמת האבטחה, וכן הקלטת וידאו HD. בשילוב עם התראות זיהוי תנועה דרך אפליקציות בטלפון הנייד שלכם, תקבלו התראות ברגע שמישהו ייכנס לאזור המכוסה באמצעות מצלמות האבטחה שלכם. באופן הזה תוכלו להורות לנהג משלוחים איפה להשאיר את החבילה, להגיד למוכרים לא רצויים ללכת ולבקש מחבריכם להמתין כמה דקות בלבד בזמן שאתם חוזרים הביתה מהחנות המקומית. בנוסף לכך, נדון בהיבט הבטיחותי של היכולת לראות ולשמוע את מי שמחכה לכם על מפתן דלת ביתכם, מה שמאפשר לכם לדבר אתו. זה יכול לאפשר לכם לשלוח רמאים וגנבים להתרחק, לבקש מאנשי מכירות לעזוב את הבית שלכם וכיוצא בזאת.

  • שומר על חיות המחמד שלכם –  למצלמות אבטחה באזורי הבית שבהם חיות המחמד שלכם מבלות את רוב זמנן, יכולות להיות מספר מעלות. חיית המחמד שלכם מתגעגעת אליכם? כיצד אתם יכולים לדעת שחיית המחמד שלכם לא אוכלת כמו שצריך? הנה כמה סיבות מצוינות לשקול התקנת מצלמת אבטחה כדי לפקח על חיות המחמד שלכם – התבוננות מרחוק – זה אולי נראה מובן מאליו, אבל אם תגדירו מצלמת אבטחה כדי לראות מה חיית המחמד שלכם עושה כשאתם לא בסביבה, אתה עשויים להיות מודעים להתנהגויות שלא ידעתם עליהן קודם לכן. מצלמת אבטחה יכולה להסביר לכם למה פריטים מסוימים ממשיכים להיערם, או כמה זמן לאחר היציאה מהבית "התאונות הקטנות" הללו ממשיכות לקרות. תפיסת התנהגות שלילית לפני שהיא מתפתחת יכולה ליצור קשר טוב יותר וחיית מחמד מאושרת יותר.

מה הוא מחיר התקנת מצלמות אבטחה?

והנה כמה היבטים של מחיר התקנת מצלמות אבטחה:

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה – ביקור טכנאי – בין מאתיים וחמישים ₪, לבין שלוש מאות וחמישים ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה – סמויה או גלויה, תמחור אך ורק על העבודה – בין מאתיים וחמישים ₪, לבין שש מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה ממוצע – בעבור התקנה של יותר מארבע מצלמות אבטחה, המחיר כולל

    התקנה וכן את עלות מצלמות האבטחה – בין שלושת אלפים ₪, לבין ארבעת אלפים וחמש מאות ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה – עלות ממוצעת להתקנת מצלמת אבטחה והתקנה – אלף ₪.

  • מחיר התקנת מצלמות אבטחה – סמויה או גלויה, – ארבע מאות וחמישים ₪.

שאלות נפוצות על מצלמות אבטחה באיכות גבוהה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על מצלמות אבטחה באיכות גבוהה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של מצלמות אבטחה באיכות גבוהה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים מצלמות אבטחה באיכות גבוהה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מצלמות אבטחה באיכות גבוהה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם