התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מתקין מצלמות אבטחה ללא חוטים – מחיר התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית

מתקין מצלמות אבטחה ללא חוטים – מחיר התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית

סוגי התקנת מצלמות אבטחה ללא חוטיםמחיר סוגי התקנת מצלמות אבטחה ללא חוטים
התקנת מצלמת אבטחה אלחוטיתהחל מ-499 ש"ח
מצלמת אבטחה אלחוטית שיש בה גלאי תנועההחל מ-399 ש"ח
מחיר התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית מצודדתהחל מ-999 ש"ח
המחיר לא כולל מע"מ כחוק

כאשר קובעים את סוג מצלמת האבטחה שאתם צריכים, חשוב שתבינו את ההבדלים בין התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית,

לביות התקנת מצלמות אבטחה ללא חוטים. חרף העובדה שעל פניו זה עשוי להיראות די אינטואיטיבי בהתחלה, הניואנסים בין השנים טמונים בפרטים הקטנים. אנחנו יודעים שיש המון מה לשקול בבחירה של מערכת מצלמות אבטחה, ומכיוון שכך מומחי האבטחה שלנו מפרקים מצלמות אבטחה ללא חוטים לעומת מצלמת אבטחה אלחוטית, ומפרטים את למה זה כל כך טוב, כאשר כל אחת מהן יכולה לעזור לכם למצוא את פתרון האבטחה הטוב ביותר עבור הבית או מקום העבודה שלכם. פשוט תמשיכו לקרוא, ותגלו המון עובדות חדשות על מתקין מצלמות אבטחה ללא חוטים, ואף על מחיר התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית.

מתקין מצלמות אבטחה ללא חוטים

מה ההבדלים בין מצלמות אבטחה ללא חוטים לבין עם חוטים?

מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הינן חלופה נפלאה למערכות מצלמות אבטחה קוויות. מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות שואפות לתת מענה למגרעת הכי ניכרת של מערכת מצלמות אבטחה קוויות – ההתקנה. ההבדל העיקרי בין מערכת מצלמות אבטחה קוויות לבין מצלמות אבטחה אלחוטיות הוא שצילומי אבטחה מועברים באופן אלחוטי מהמצלמה אל המקליט. מצלמות אבטחה אלחוטיות פועלות באמצעות העברת צילומי אבטחה מהמצלמה אל המקליט. תהיה לכם גישה לצילומים דרך מכשיר מובנה, או לחלופין דרך אחסון בענן. מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות מתחברות לרשת ה- Wi-Fi שלכם, יחד עם זאת, הן עדיין דורשות חשמל קווי. ולמה התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית טובה לכם?

  • התקנה קלה – התקנה היא אחת הסגולות המרכזיות של התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית בהשוואה למערכות קוויות. משום שמצלמות אבטחה אלחוטיות מתחברות לרשת ה- Wi-Fi כדי להעביר קטעים, אין צורך להפעיל כבלים מהמקליט למצלמות. ככאלה, מצלמות אבטחה אלחוטיות גמישות יותר מבחינת מיקומי הרכבה. המגבלה היחידה כשמדובר בהרכבת מצלמה אלחוטית היא גישה למקור מתח. הפתרונות האלחוטיים כוללים גם אפשרות להפעיל כבל מהמצלמה אל המקליט, וזה יכול להיות שימושי אם יש לכם אזור חסר כיסוי אלחוטי. זה מושלם עבור שוכרים ובעלי בתים. בניגוד למערכות מצלמות אבטחה קוויות שהן קבועות יותר, קל להגדיר, להוריד ולהזיז מערכת אלחוטית. ככאלה, מערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות הן אופטימליות עבור שוכרים או עסקים במקומות זמניים.

ולמה התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית פחות טובה לכם?

  • הפרעה – אחת המגרעות המשמעותיות של התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית היא שהן רגישות להפרעות, מה שעשוי להפוך אותן לפחות אמינות במצבים מסוימים. בעולם המחובר של היום, אותות ושידורים אלחוטיים נמצאים סביבנו, כל הזמן. עבור מצלמות אבטחה אלחוטיות, האותות המתחרים הללו יכולים להוות בעיה. האות של הנתב ושל נתבים אחרים בטווח באותו רוחב פס חופפים ויכולים לגרום להפרעות למכשירים. הפרעות מאתגרות במיוחד במתחמי דירות, שבהם כמעט לכל דירה יש אות אלחוטי אחד או יותר, והרוב המכריע משתמש באותו רוחב פס.

  • תלוי באות אלחוטי – עוצמת האות האלחוטית, או היקף הכיסוי, קשורה למספר גורמים כולל הנתב, נוכחותו, כמות ההפרעות והמסלול שהאות צריך לעבור כדי להגיע למצלמות האבטחה. כל מצלמות האבטחה האלחוטיות יצטרכו להיות ממוקמות בטווח ה- Wi-Fi. אם יש כמות משמעותית של בניין או מתכת בין המצלמה לנתב האלחוטי, ייתכן שתיתקלו בבעיות חיבור מסוימות. אם זה המקרה, אתם יכולים להוסיף משחזרים אלחוטיים כדי להרחיב ולשפר את הכיסוי האלחוטי לאזורים החסרים אות Wi-Fi אמין. כמו כן, משחזרים יכולים לסייע בחיזוק האות האלחוטי והחיבור בין מצלמות אבטחה אלחוטיות רחוקות יותר. משחזרים אלחוטיים פשוטים להתקנה וקלים לשימוש. הם מתחברים לחיבור האלחוטי הקיים שלך ומשדרים אותו מחדש מכל מקום שאתה מעלה אותו.

  • פגיע להפסקות חשמל – משום שמערכות אלחוטיות עדיין דורשות חיבור לחשמל קשיח, הן רגישות להפסקות חשמל כמו במערכות קוויות.

  • גודל מוגבל – מערכות אבטחה אלחוטיות מוגבלות לארבע מצלמות בלבד, שברוב הבתים זה די והותר. עם זאת, אם יש לכם בית בינוני עד גדול, אנו ממליצים לכם לבחור במערכת מצלמות אבטחה קווית.

מצלמות אבטחה ללא חוטים הינן הגמישות והקלות ביותר להתקנה. בשל ההתקדמות בטכנולוגיית הסוללה, מצלמות אבטחה ללא חוטים התפתחו באופן משמעותי והן אפשרות אבטחה מצוינת. מצלמות אבטחה ללא חוטים פועלות באמצעות העברה של צילומי אבטחה באופן אלחוטי למקלט וידאו. מצלמות האבטחה הנטולות חוט משתמשות במערכות המופעלות על ידי סוללות כדי להטעין את המכשיר – לכן אין צורך בחוטים או כבלים להתקנה.

והנה למה מתקין מצלמות אבטחה ללא חוטים יועיל לכם:

  • אין כבלים – למצלמות אבטחה ללא חוטים אין כבלים ובשל כך אין כבלים להפעיל ופורצים לא יכולים פשוט לחתוך את הכבלים כדי להשבית את מערכת האבטחה.

  • התקנה חלקה של מתקין מצלמות אבטחה ללא חוטים – מערכות מצלמות אבטחה ללא חוטים הן הקלות ביותר להתקנה משום שאינן דורשות גישה למקור מתח או כבלים כלשהם. ככאלה, אפשרי להרכיב אותן בקלות כמעט בכל מקום, מה שהופך את ההתקנה למהירה וקלה. ברם, תזכרו כי מצלמות אבטחה ללא חוטים אכן צריכות להיות מותקנות מחוץ להישג יד, אחרת ניתן להסיר אותן באותה קלות על ידי פורץ.

  • אחסון בענן – בניגוד למערכות מצלמות אבטחה קוויות ואלחוטיות הדורשות חיבור ל-DVR או מקליט NVR, מצלמות אבטחה ללא חוטים משדרות ומאחסנות קטעי אבטחה לענן.

  • מושלם עבור שוכרים ובעלי בתים – בשל מתקין מצלמות אבטחה ללא חוטים וההרכבה הקלים שלהן, מצלמות אבטחה ללא חוטים הן הבחירה המושלמת עבור שוכרים או בעלי בתים שרק צריכים לפקח על אזור נבחר.

  • עובד דרך הפסקות חשמל – יתרון עיקרי אחד של מצלמות אבטחה נטולות חוט הוא שהן אינן פגיעות להפסקות חשמל כמו מצלמות אבטחה אלחוטיות וקוויות כשהן פועלות באמצעות סוללה.

והנה למה מתקין מצלמות אבטחה ללא חוטים פחות יועיל לכם

  • יש לטעון סוללות – החיסרון העיקרי של מצלמות אבטחה ללא חוט הוא הצורך לטעון מדי פעם את הסוללות. למרבה המזל, זה לא קורה לעתים קרובות מדי, שכן מצלמות אבטחה ללא חוטים לרוב חוסכות חשמל במצבי 'שינה' או 'המתנה' עד שהן מופעלות. רוב הזמן הם במצב המתנה, חיסכון בחשמל.

  • מסתמך על אות Wi-Fi – כמו במערכות מצלמות אבטחה אלחוטיות, מצלמות אבטחה ללא חוטים תלויות בחוזק הרשת האלחוטית. במידת הצורך, תוכלו לשפר בקלות את האות האלחוטי עם משחזרים של Wi-Fi..

האם התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית משתלמת?

כך תדעו למה התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית משתלמת:

  • לבעלי בתים יש במציאות העכשווית מנעד נרחב יותר של מוצרי אזעקה זמינים עבורם מאשר אי פעם. לא רק זה, אלא שמערכות מצלמות אלחוטיות לאבטחת הבית טובות יותר ממה שהיו אי פעם בעבר. זה לא היה כל כך מזמן כאשר מצלמות האבטחה הביתיות היו יקרות מדי עבור רוב בעלי הנכסים. בנוסף לכך, הטכנולוגיה לא הייתה כל כך נפלאה פעם. היו מצלמות אבטחה שלכדו וידאו מגורען ואיכות נמוכה, והצורך במכשירי הקלטה כדי לאחסן את כל הצילומים. כיום הכול השתנה. הודות להתקדמות בתקשורת וטכנולוגיה אלחוטית מתקדמת, כיום אפשר לבצע התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית המקליטות בווידאו HD 1080p, ובמקום להקליט וידאו בקלטת, ניתן לשמור את הצילומים דיגיטליים ב- DVR או להעלות דרך האינטרנט לאחסון בענן שֵׁרוּת. מכיוון שמצלמות המעקב טובות ובמחיר סביר מתמיד, זה זמן מצוין לשפר את מצלמות האבטחה עם מערכת טלוויזיה במעגל סגור.

  • התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית מועילה לשילוב אבטחת בית – עם מערכות מצלמות אבטחה מודרניות לבית, ניתן לאזן את המצלמות לרשת המכשירים החכמים בביתכם לשפע של תכונות שיכולות להיות טובות לנוחיותכם ולבטיחותכם. עם אורות בהירים, מנעולים חכמים ומצלמות חכמות, יש לכם מגוון רחב יותר של אפשרויות שירותי מצלמות אבטחה שיהפכו את חייכם לפשוטים ואת ביתכם לבטוח יותר.

  • באמצעות התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית תיהנו ממונע הפריצה היעיל ביותר – פורץ מצליח ימתין שהבית יהיה ריק, ולעיתים קרובות הוא בודק את הבית ואת זה של השכנים שהוא רוצה למצוא את הזמן הטוב ביותר לבצע את הפשעים שלהם מבלי להיראות. מכיוון שכך, מצלמת אבטחה אלחוטית למצלמת אבטחה ביתית נחשבת לאחד מאמצעי ההרתעה הפריצים הטובים ביותר שיש. בעוד שפושעים רואים אותה, הם יודעים שאין דרך לבצע את הפשע מבלי להשאיר תיעוד וידאו של האירועים. זה נכון במיוחד למצלמות אבטחה מבחוץ. מכיוון שהם יכולים לראות מחוץ לבית, הם יעילים מאוד במניעת פשיעה.

  • התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית יפחית את העלות של ביטוח בית – ביטוח בית עשוי להיות יקר, אך הוא מהווה אמצעי הגנה יקר ערך. זה עשוי לעזור לכם לכסות את העלויות הקשורות לדברים, כמו למשל – שריפה, ונדליזם ופריצה. לצד שיפור מערכות מצלמות האבטחה שלכם, סט מערכות מעקב מצלמות אבטחה יכול גם להפחית את ערך דמי הביטוח שלכם. מעבר להפחתת עלות ביטוח הדירה שלכם, זוהי דרך נוספת שמצלמות אבטחה יכולות לעזור לכם במקרה של פשע. אם תצטרכו להגיש תביעה לאחר פריצה, יהיו לכם הוכחות רבות לתיעוד ההפסדים שלכם.

  • התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית מספקת מערכות ניטור ביתיות בזמן שאתה לא במקום – האם אי פעם דאגתם למה שקורה בזמן שהייתם מחוץ לבית? עם התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית ביתית המחוברת ללוח האזעקה החכם שלכם, לא תצטרכו לדאוג, מכיוון שתוכל לבצע ניטור של מצלמות האבטחה מכל מקום. מערכות ניטור אבטחת בית הגנת אבן יסוד – מערכות עשה זאת בעצמך מודרניות לבית חכם מתחברות לאינטרנט, על מנת לאפשר ניטור מרחוק מטלפון נייד, טאבלט או מחשב. אם אי פעם תרצו לדעת מה קורה בדירה שלכם, אתם יכולים להיכנס לאפליקציה ולהתחיל לצפות בפיד החי מהמצלמות אבטחה שלכם.

  • התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית מונעת גניבת משלוחים – אין זה מפתיע שהקניות ברשת האינטרנט הופכות פופולריות יותר מדי שנה. זוהי דרך נוחה לקנות, ויש לכם מבחר כמעט אינסופי של מוצרים לבחירה. אמנם קניות אונליין יכולות להיות עדיפות במובנים רבים, אבל יש דבר אחד שיכול לעכב את ההתרגשות של ההמתנה לרכישות האחרונות שלכם להגיע, והיא גניבת המשלוח. מניעת גניבת משלוח הגנה מאבן פינה – מצלמות אבטחה wifi חיצוניות אינן יכולות להבטיח שהחבילות שלכם לעולם לא ייגנבו, אך הן יכולות לשמש כגורם מרתיע יעיל. כאשר גנב רואה את המשלוח שלכם מונח על מפתן הדלת של ביתכם, הוא עשוי להתפתות להרים אותו, אבל בעוד שהוא מבין שיש לכם מצלמות אבטחה בבית, יש סיכוי טוב שהוא ישנה את דעתו.

  • התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית מספק ראיות במקרה של פשע – זו עובדה מצערת, אבל רוב הפריצות לא נפתרות. לפי מקור מהימן, שיעור האישורים הארצי לפריצות הוא קצת יותר משלושה עשר אחוזים. זאת ממש לא אשמת המשטרה. אין דבר שלא הייתה רוצה יותר מאשר לאתר כל גניבה שדווחה. לפיכך, רוב הפורצים לא משאירים אחריהם הרבה ראיות שיכולות לעזור לזהות אותם. לכן מצלמת אבטחה אלחוטית לאבטחת הבית כה שימושית. אם אכן מתרחש פשע, מצלמות האבטחה מסוגלות לתפוס את הפושעים במעשה ולספק ראיות יקרות ערך לחוקרים. לראיות מצלמות האבטחה יכולות להיות השפעה משמעותית בכל הנוגע להבדל בין פריצה שלא נפתרה לבין העבריינים שמגיעים מאחורי סורג ובריח.

  מה הוא מחיר התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית?

כאשר חושבים על מחיר התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית, יש לאפיין כל מיני היבטים, כדוגמת – הרזולוציה של מצלמות האבטחה, עד כמה תרצו שהיה תהיה גבוהה, האם ברצונכם לרכוש מצלמת אבטחה אלחוטית שיש בה גלאי תנועה? וכיוצא בזאת. ברמה העקרונית מחיר התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית נע בין מאתיים ₪, לבין שבע מאות וחמישים ₪, ואף יותר מכך. באם ברצונכם לרכוש מצלמות אבטחה איכותיות יותר, כי אז מחיר התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית יהיה מינימום אלף ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מצלמות אבטחה ללא חוטים

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מצלמות אבטחה ללא חוטים. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מצלמות אבטחה ללא חוטים הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מצלמות אבטחה ללא חוטים יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מצלמות אבטחה ללא חוטים מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם