התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi – מה המחיר להתקין מערכת אינטרקום אלחוטי?

התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi – מה המחיר להתקין מערכת אינטרקום אלחוטי?

שירות התקנת אינטרקום אלחוטי Wifiמחיר להתקנת אינטרקום אלחוטי Wifi
התקנת מערכת אינטרקום אלחוטי החל מ – 1499 ש"ח
החלפת מערכת אינטרקום אלחוטי החל מ – 499 ש"ח
הזמנת טכנאי להתקנת מערכת אינטרקום אלחוטי החל מ – 149 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

הגיע היום והחלטתם להתקין אינטרקום בבית או לחילופין בעסק שלכם? עליכם לבחון את כל האפשרויות שקיימות בשוק.

האזינו לכתבה

יש הרבה מאוד סוגים של האינטרקום האלחוטי ואתם יכולים לבחור בכל אחד מהם שרק תרו, אך בסופו של יום אתם צריכים לבחור באחד שיעניק לכם את ההגנה המושלמת שאותה אתם מחפשים. רוצים לדעת עוד? אתם מוזמנים להמשיך לקרוא את המדריך שלנו בנושא של התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi – מה המחיר להתקין מערכת אינטרקום אלחוטי?

התקנת אינטרקום אלחוטי WIFI

אילו סוגים שונים של התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi יש?

בשביל שתוכלו לבצע החלטה שתוכלו להיות שלמים איתה במאת האחוזים, אתם צריכים להכיר את כל הסוגים השונים של התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi שיש בשוק. בסופו של יום, ההבדל בין בחירה נכונה לבין בחירה שהיא לא נכונה הוא הבדל שיכול לעשות הכל.

  • הסוג הראשון הוא האינטרקום האלחוטי הרגיל. זהו הסוג שכולכם מכירים רק שהוא לא עובד על בסיס של חיבורים קוויים. יש לו את כל היתרונות של האינטרקום האלחוטי והוא נראה כמו האינטרקום הישן והקלאסי.
  • סוג נוסף הוא אינטרקום אלחוטי שכולל בתוכו קודן. הוא שונה מהאינטרקום הקלאסי כי הוא כולל בתוכו קודן, כלומר כל אדם אשר יודע את הקוד יכול לפתוח את הדלת מבלי לקבל אישור מאף אחד. באותה דרך, למי שאין את הקוד יהיה חייב לקבל מכם אישור להיכנס.
  • הסוג האחרון הוא אינטרקום עם מצלמה. הסוג הזה יכול להגיע גם עם קודן וגם בלי. באמצעות האינטרקום הזה אתם תוכלו לראות מי נמצא בצד השני של המסך והתקשורת איתו תהיה הרבה יותר קלה מבעבר.

לאחר ביצוע התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi, איך מפעילים אותו?

התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi בעצם נחשבת להתקנה של מוצר מאוד חדשני מבין כל המוצרים בשוק מערכות האינטרקום. כאשר החיבור של האינטרקום האלחוטי מתבצע על ידי רשת אלחוטית הוא לא מתבצע עם חיווט וכל העברה של נתונים תתבצע בצורה אלחוטית. בשביל שתוכלו לגבור על בעיות הקליטה שיכולות לצוץ מפעם לפעם, אתם יכולים לחבר כבל רשת מהאינטרקום לתוך הראוטר וזה יעזור.

מה היתרונות של התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi?

ביטחון – במערכות אינטרקום רגילות ניתן לחתוך את החוטים בקלות וכך להשבית אותה. אינטרקום אלחוטי בשילוב התקנת מצלמות אבטחה ממוגנות מבטיחות לכם ביטחון והגנה מקסימלית.

יעילות – ההתקנה פשוטה וקלה יותר ובמידה ועוברים דירה ניתן לנתק ולהתקין מחדש ביעילות, בלי עיכובים והתעסקות עם תשתיות.

לא יקר – מערכות אינטרקום אלחוטיות מגיעות היום במגוון מחירים וחבילות משלמות לכל כיס.

אינטרקום זאת אחת הדרכים המצוינות כדי לשלוט על כניסתם של אנשים מוכרים או כדי למנוע כניסה של אנשים זרים. באמצעות אינטרקום אלחוטי, הפעולה הופכת לפשוטה וקלה יותר וכל זאת כדי לשמור על הבית באמצעות מיגון חדשניים ומקצועיים.

האם התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi תיתן לכם גם קול וגם תמונה?

כשמדברים על אינטרקום, רוב האנשים יגידו לכם שזה מכשיר שהוא פשוט והוא יוצר קשר בצורה מאוד דומה לטלפון. האורח יצלצל לדירה, בעלי הבית יענו לצלצול, יבררו מי נמצא בצד השני ואז יחליטו ם הם פותחים לו את הדלת או שלא. עם השנים ועם התפתחות הטכנולוגיה, גם עולם האינטרקומים מאוד התפתח והיום אפשר לראות כי התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi לא רק תאפשר לכם לדעת מי נמצא בצד השני של הדלת, אלא גם תיתן לכם לראות אותו ולשמוע אותו.

אינטרקום שעובד על רשת אלחוטית הוא בעצם מכשיר מאוד מתקדם אשר מחובר על ידי האינטרנט ומעביר את הנתונים באמצעות רשת ה- Wifi. האינטרקום מתחבר למכשיר הנייד שלכם על ידי אפליקציה ייעודית והוא יאפשר לכם לראות מי נמצא בצד השני של הדלת לדבר איתו ואפילו לפתוח לו את הדלת בלי שתצטרכו לזוז מהמקום שלכם.

מתי כדאי לבצע התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi עם קודן?

הבחירה אם לבצע התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi עם קודן או שלא, תלויה מאוד בסוג הדירה שלכם ומי עומד להשתמש באינטרקום.

  • במקרים בהם אתם חיים בדירה שאתם לא מעוניינים להוסיף לה כל סוג של תשתית מיוחדת, תוכלו לבחור להתקין אינטרקום אלחוטי אשר יאפשר לכם להתקין את המערכת אשר תתבסס על חיבור אחד בלבד, החיבור לאינטרנט אלחוטי. בדרך הזו, אם ינסו לפרוץ אליכם הביתה בדרך כזו או אחרת, לא יהיה אפשר לחבל לכם בכבלים בשביל לגרום לאינטרקום להפסיק לעבוד כי הוא עובד על חיבור קבוע לאינטרנט.

  • אם תחליטו להתקין אינטרקום שעובד על אינטרנט אלחוטי שמכיל בתוכו קודן אתם תביאו לכך שיהיה יותר קל למשתמשים בו להיכנס הביתה. הם לא יצטרכו לסחוב שום צרור מפתחות, אלא רק להכניס קוד. נוסף על כך, הבחירה במערכת כזו זו בחירה במערכת אבטחה שהיא אמינה ביותר והיא מאפשרת לכם לסנן את כל מי שאתם מעוניינים שייכנס לביתכם.

מה המחיר להתקין מערכת אינטרקום אלחוטי שתצטרכו לשלם?

המחיר להתקין מערכת אינטרקום אלחוטי הוא די אחיד בין בית לבית. מכיוון שהאינטרקום הדיגיטלי אינו עובד על תשתית ותקשורת המחיר אינו כולל הקמה של תשתית כזו או אחרת. מה שכן, המחיר כולל בתוכו התקנה של פאנל חיצוני, ספק כוח, מכשיר אינטרקום פנימי, מגבר, מתאם לטלפון ומקודד. המחיר של ההתקנה ינוע בין אלף וחמש מאות ₪ לבין שלושת אלפים ₪ והוא בדרך כלל יכלול בתוכו שלוש שנים של אחריות, אך גם זה תלוי בחברה שממנה אתם מזמינים טכנאי אינטרקום אלחוטי. במידה ואתם רוכשים את המכשיר מבעל מקצוע, כדאי לכם לברר מראש מול איזו חברה הוא עובד על מנת שתוכלו לבדוק מהם תנאי האחריות שלה בתוך אתר האינטרנט.

שאלות נפוצות על התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת אינטרקום אלחוטי Wifi מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם