התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי – מה המחיר?

התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי – מה המחיר?

שירות התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי מחיר לשירות התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי
התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי עם קודן, אשר כולל התקנה וחיווטהחל מ – 999 ש"ח
התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי עם פאנל חיצוני, אינטרקום מנירוסטה עם קודן מואר, אשר כולל מצלמה רחבת עדשההחל מ- 2,499 ש"ח
התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי עם מתאם אפליקציה לשליטה דרך הטלפון הניידהחל מ – 1599 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

מערכת אינטרקום וידאו ידועה ככלי תקשורת עצמאי המשמש בנכס, בדירה, בעסק, בחברה, בארגון, או לחלופין בבניין. מערכת אינטרקום הינה, לכל דבר ועניין, מכשיר תקשורת דו כיווני, אשר משדר ומקבל תקשורת שמע.

האזינו לכתבה

זה אומר שעם המכשיר הזה, מישהו יכול לדבר לתוך מיקרופון ואפשר לשמוע אותו באמצעות בני אדם בחלק אחר של הבניין על ידי רמקול. מערכות אינטרקום זמינות בשוק באופן נרחב בסגנונות ועיצובים שונים, אתם יכולים לבחור מערכת אינטרקום לפי הצורך וסדר ההעדפות שלכם. טוב תעשו באם תגיעו למסקנה שאתם רוצים לקרוא את המאמר שלפניכם למן התחלתו ועד לסיומו, וכך תבינו הרבה דברים חדשים על – התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי, ואף – מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי?

טכנאי אינטרקום לבית פרטי

מדוע התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי כל כך מומלצת?

הנה הסיבות שיסבירו לכם מדוע התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי כל כך מומלצת:

  • באמצעות התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי תיהנו מניהול פגישות מוצלח – מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי עשויה לסייע לכם לנהל פגישות עסקיות מהירות בנוחות שלכם. אתם יכולים להשתמש בה כדי לפנות לעובדים שלכם, שצריכים לשאול אתכם או לדבר עמכם או לקבל משוב בצורה הכי מיומנת שאפשר.

  • בעזרת התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי תיהנו מהקרנה קלה – אחת הסיבות הכי מכריעות של מערכות אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי ולעסק היא שהיא מקלה על אלה לסנן אורחים. מערכת האינטרקום מבטיחה לכם שתאפשרו רק לאותם בני אדם ששייכים למקום להיכנס לבית או לעסק שלכם.

  • על ידי התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי תיהנו מנוחות טובה יותר – נוחות היא הדבר השני הכי חשוב שבני האדם חושבים עליו לפני רכישת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי. תחשבו על בני משפחה מבוגרים או אורחים, שאינם יכולים לפתוח או לסגור את הדלת בקלות. מערכת אינטרקום זאת עוזרת להם לפתוח את הדלת או לראות את המבקרים מבלי לזוז.

  • באמצעות התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי תחוו הקלה על סינון המבקרים והתקשורת הכללית – עם מערכת האינטרקום הזאת, אתם לא מוכרחים לקום על מנת לענות כשמישהו בחוץ. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט ללחוץ על הכפתור ולראות מי שם או לתת לו להיכנס לבית שלכם.

  • בעזרת התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי תשתלב עם מערכת אחרת – רוב מערכות האינטרקום הללו מתוכננות היטב, כדי להתחבר לכל ציוד אבטחה אחר. אתם יכולים לשלב אותה עם המערכת אינטרקום הנוכחית שלכם, על מנת ליהנות מהאבטחה הנוספת. זה גם יעזור לכם למצוא מה עובד הכי טוב עם המערכת הנוכחית שלכם ולהגביר את הקיבולת שלה.

  • על ידי התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי יתרחש זיהוי גניבה – מערכת אינטרקום שכזאת משולבת עם מצלמות אבטחה אחרות יכולה לזהות בלי כל בעיה את הפושעים שמנסים לפרוץ את הבית או המשרד שלכם. זאת הסיבה העיקרית לכך שאנשים רוכשים אינטרקום.

איך תדעו איזו התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי לבחור?

התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי הינה התקנה של מערכת אינטרקום אשר מחליפה את הפעמון בדלת אבטחה. היא זמינה בצורה אלחוטית או קווית והיא בדרך כלל יחידה עצמאית. קיימות אפשרויות לצפייה במצלמה על צג בתוך הבניין או על טלפון נייד או טאבלט. הדבר הראשון שאתם צריכים להחליט הוא אם אתם רוצים או לאו אינטרקום קווי או אלחוטי עם מצלמה. מערכת קווית מחייבת הפעלת כבל בין אינטרקום המצלמה לבין צג בתוך קיר או שולחן עבודה.

המעלה של מערכת קווית היא שלעולם אתם לא צריכים לדאוג לגבי איכות החיבור האלחוטי. המגרעת היא שעל פי רוב אתם תאבדו ניידות, אז אתם צריכים ללכת למוניטור כדי לראות מי הגיע לבית שלכם. אמנם, יש מערכת אינטרקום מצלמות היברידית המאפשרת לכם ליהנות משני העולמות. פעמון אלחוטי עם מצלמה ומערכת אינטרקום משתמש באותות רדיו או Wi-Fi כדי להעביר את הווידאו והשמע. היתרון של אלה הוא שאתם יכולים להיות ניידים ולקבל שיחות בטלפון הנייד שלכם. כמובן שהיתרון השני הוא בלי כל צורך להפעיל חוטים, דבר שעלול לעלות ביוקר.

מערכות Wi-Fi דורשות אות חזק בדלת שבה אתם מתכוונים להרכיב את מצלמת האבטחה עם אינטרקום. מערכת תדרי רדיו יכולה לדרוש הרכבה של אנטנה בתוך הבניין, בהתאם למבנה הקירות או לכמה בתוך הבניין האות צריך לעבור. הקירות החיצוניים של בניין אכן מפחיתים את עוצמת האות עד שהאות עובר דרכם. ישנן אף מערכות אינטרקום למצלמה אלחוטית המשתמשים באותות טלפונים סלולריים כדי לשדר ולקבל וידאו ואודיו. לאינטרקום יש תכנית סלולרית משלו והוא יכול להתקשר לטלפונים קוויים או לטלפונים ניידים. לטלפון נייד עשויה להיות אפליקציה שמאפשרת לראות מי בדלת, גם כשאתם לא בבית.

מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי?

  • מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי? המחיר של התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי עם קודן, אשר כולל התקנה וחיווט, הוא – אלף ₪.

  • מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי? המחיר של התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי עם פאנל חיצוני, אינטרקום מנירוסטה עם קודן מואר, אשר כולל מצלמה רחבת עדשה, הוא – אלפיים וחמש מאות ₪.

  • מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי? המחיר של התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי עם מתאם אפליקציה לשליטה דרך הטלפון הנייד, הוא – אלף ארבע מאות שישים ושישה ₪.

  • מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי? המחיר של התקנת אינטרקום עם קופסה להתקנה חיצונית, הוא – שלוש מאות שלושים וארבעה ₪.

  • מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי? המחיר של התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי לרבות פאנל פנימי מסך אינטרקום טאץ', הוא – אלף ארבע מאות שישים ושישה ₪.

סך הכול – מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי? המחיר של התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי הוא – ששת אלפים שבע מאות שישים ושישה ₪, ועם המע"מ – שבעת אלפים תשע מאות ושישה עשר ₪ .

  • מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי? המחיר של התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי עם קודן, אשר כולל מסך אינטרקום טאץ' שבעה אינץ', הוא – אלף ₪.

  • מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי? המחיר של התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי עם פאנל חיצוני, אינטרקום מנירוסטה עם קודן, הוא – אלף ושלוש מאות ₪.

  • מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי? המחיר של התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי עם קודן וחיווט, הוא – חמש מאות ₪.

סך הכול – מה המחיר של התקנת מערכת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי? המחיר של התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי הוא – אלפיים ושמונה מאות ₪, ועם המע"מ – שלושת אלפים מאתיים שבעים ושישה ₪ .

שאלות נפוצות על התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם