התקנת מצלמות אבטחה » סוגי קודנים » התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל – מה המחירים כולל התקנה?

התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל – מה המחירים כולל התקנה?

שירות התקנת קודן לשער ולדלת ללא חשמלמחיר שירות התקנת קודן לשער ולדלת ללא חשמל
התקנת קודן לשער ולדלת ללא חשמלהחל מ – 239 ש"ח
שדרוג קודן לשער ולדלת ללא חשמל החל מ – 3,000 ש"ח
הזמנת ביקור טכנאי לשער ולדלת החל מ – 199 ש"ח
המירים לא כוללים מע"מ כחוק

התקנה של קודנים לדלתות נהייתה יותר ויותר נפוצה וזאת בזכות הטכנולוגיה שהתקדמה מאוד בשנים האחרונות, עד שאפשר לראות היום קונים מאוד משוכללים.

האזינו לכתבה

אחד מהסוגים שניתן לראות היום בבתי עסק שונים וגם בבתים פרטיים הוא קודן לדלת שאינו פועל על חשמל. הביקוש לקודן מהסוג הזה הולך וגדל עקב ההתקנות הרבות על דלתות של בתי עסק, והתקנות רבות בבתים פרטיים בהם אנשים מחליטים להחליף את המנעול המסורתי בקודן לדלת.

התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל

 למה כדאי לבצע התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל?

אם אתם מתלבטים על הרעיון של להפוך את הבית שלכם לבית חכם וכבר הזמנתם התקנה של מצלמות אבטחה, עליכם לקחת בחשבון גם התקנת קודן לדלת ושער ללא חשמל. יש הרבה יתרונות בהתקנה שכזו. קודן לדלת הכניסה ייתן לכם שקט נפשי לחלוטין. אתם תוכלו להיות בטוחים שלאף אחד אין גישה אליכם הביתה. אם החלטתם להתקין קודן כזה בעסק, אז החלטתם לנקוט בצעד הכי נכון נגד ריגול שהוא תעשייתי. אתם יכולים לתת העתק של המפתח רק למי שאתם סומכים עליו במאת האחוזים.

הסיבה השנייה להתקנה של קודן כזה היא שהוא נוח. אתם לא צריכים לזכור את הקוד ולהסתבך איתו. אם במקרה אתם גרים בבניין שיש בו שומרי שבת, כך תוכלו לכבד את כל הצדדים בסיפור. העיצוב של הכניסה לבית או לבניין שבו אתם גרים זה חלק בלתי נפרד מהמיתוג, לכן הקפידו לבחור קודן שהוא גם יפה וגם מעוצב.

מה היתרונות שיש להתקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל?

יש כמה וכמה יתרונות לכל הנושא של התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל. היתרון הראשון ואולי גם היתרון הכי בולט הוא שאתם יכולים להחליף את המנעול הסטנדרטי של הדלת במנעול שיהיה עם קודן ואין צורך להכין את התשתית מראש. כלומר, אתם לא צריכים לדאוג לכל תשתית של חשמל לקודן הזה, וכך אתם גם יכולים לשדרג את המנעול של הדלת שלכם בקלות יתרה וגם לחסוך בהוצאות הכרוכות שבהכנת תשתית לחשמל. קודן לדלת אשר מופעל ללא חשמל יופעל באמצעות סוללות שיחזיקו מעמד ליותר זמן.

כמו כן, כל עניין ההתקנה של הקודן הוא פשוט למדי ואפילו מהיר מה שיחסוך לכם זמן רב ויקר בהתקנה שלו. נוסף על כל אלו, קודן לדלת הכניסה אשר עובד ללא חשמל הוא יותר עמיד בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים וגם ליותר זמן. הקודן מהסוג הזה יפעל תמיד בצורה מיידית, גם אם יש לכם חשמל בבית וגם אם לא.

האם התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל יתאימו לכל הסוגים של הדלתות?

התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל אפשר לעשות בכל הסוגים השונים של הדלתות, כמו דלתות מעץ, דלתות מאלומיניום ועוד. כמו כן, אתם יכולים להתקין את הקודן הזה גם על דלתות שהן בתוך המבנה או הנכס וגם על דלתות חוץ, כגון דלתות של משרדים, דלתות של בניינים מסחריים, דלתות של בתי פרטיים ועוד הרבה. בעת התקנה של הקודן על דלתות פנים כמו בחברות מסווגות למשל,

בהן צריך לשמור על נתונים שהם מסווגים שמחלקה ספציפית עובדת עליהם או כאשר צריך לבצע מידור של צוות כלשהו אשר עובד עם חומרים מסוכנים ועוד. בעקבות הביקוש וההיצע הגדול שיש בשוק, לפני שאתם מזמינים את הקודן, אתם חייבים לבדוק את הסוג של הקודן שמעניין אתכם ואתם צריכים להיות בטוחים שהקודן בו בחרתם יענה על כל הצרכים שלכם.

מה צריך לוודא לפני שמבצעים התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל?

לפני שאתם רצים לבצע התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל עליכם לברר ולוודא מספר דברים. קודם כל, תבצעו השוואת מחירים. אסור בתכלית האיסור לוותר על השלב הזה ועליכם לקחת בחשבון את מחיר ההתקנה. בשלב הבא צריך לבצע חקר שוק. אתם צריכים לבדוק את הדגמים שהכי רלוונטיים עבורכם ולא רק לבדוק את המחיר שלהם, אלא גם את האיכות שלהם.

אנו ממליצים לכם להתייעץ עוד קודם, לפני הרכישה עם בן אדם שהוא מתקין מערכות אבטחה. בעצם, יש מקרים בהם כדאי אפילו לרכוש דרכו את הקודן ולא בצורה עצמאית. לאחר שביצעתם את כל אלה, חשוב לחפש מתקין קודנים לדלתות הכניסה שיש לו המלצות ויש מאחוריו מוניטין. חשוב לבדוק מה הוותק של העסק שלו ולבדוק כל מיני המלצות ממקורות שהם שונים אחד מהשני. כמו כן, כולכם ודאי יודעים שחשוב לקבל אחריות על המוצר עצמו, אך חשוב גם לקבל אחריות על כל תהליך ההתקנה, אז אל תאבדו את החשבונית כי אולי עוד תצטרכו אותה.

מה המחירים כולל התקנה של קודן לדלת ללא חשמל?

אז בעצם מה המחירים כולל התקנה של קודן לדלת ולשער ללא חשמל? כמו בכל דבר, גם כאשר מדובר בקודן ללא חשמל, טווח המחירים נע בין שני סוגים. אם החלטתם שאתם רוצים להתקין קודן פשוט ללא חשמל אתם תשלמו בין מאתיים וארבעים ₪ לבין תשע מאות ₪. כמו כן, אם החלטתם שאתם רוצים קצת לשדרג את הקודן שלכם אך עדיין שיעבוד ללא חשמל אתם תשלמו לפחות שלושת אלפים ₪ ולפעמים אפילו יותר, כי כמו שכבר אמרנו, המחירים תלויים בסוג של הקודן, מה ההתקנה דורשת וכו'. הדבר היחיד שיוזיל לכם את ההתקנה הוא שאין לכם צורך בתשתית או בהכנה של תשתית ולפעמים המחיר המשמעותי שנחסך פה יכול לעשות לכם את ההבדל בין בחירה בקודן פשוט לבין בחירה בקודן משודרג.

שאלות נפוצות על התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת קודן לדלת ולשער ללא חשמל מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם