התקנת מצלמות אבטחה » סוגי קודנים » התקנת קודן לדלת כניסה – מה המחירים כולל התקנה?

התקנת קודן לדלת כניסה – מה המחירים כולל התקנה?

התקנת קודן לדלת כניסהמחיר להתקנת קודן לדלת כניסה
התקנת קודן אנטי וונדלי לדלת כניסההחל מ- 399 ש"ח
התקנת קודן עם חיישני קרבה לדלת כניסה החל מ- 499 ש"ח
התקנה של קודן עם טביעת אצבע לדלת כניסההחל מ- 599 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

תפקידה של הכניסה אל הבית שלכם הוא להיות המקום הראשון בו לדיירי הבית יש תקשורת מסוימת עם העולם שבחוץ, ולכן עליכם להשגיח עליה ולהקפיד מי הם האנשים שעוברים דרכה.

האזינו לכתבה

בדיוק למטרה הזו, המציאו את הקודן אשר מיועד להתקנת בדלתות הכניסה. היום אנחנו נסביר לכם הכל אודות התקנת קודן לדלת כניסה – מה המחירים כולל התקנה? המשיכו לקרוא ותבינו מה עליכם לעשות במטרה להגן על הכניסה שלכם.

התקנת קודן לדלת כניסה

 מה כוללת התקנת קודן לדלת כניסה?

כאשר אתם באים לבצע התקנת קודן לדלת כניסה עליכם לדעת מה ההתקנה כוללת. ראשית, בקודן יש לוח עם מספרים. זהו בעצם לוח הבקרה של הקודן עצמו והוא יופעל כאשר תקישו קוד ספציפי. אם הקלדתם את הוד בצורה נכונה, המנגנון ישלח פקודה לדלת להיפתח. את התיבה הטכנאי יתקין סמוך לדלת הכניסה. הדבר הבא הוא חיבור לחשמל. כל הרכיבים של מערכת הקודן צריכים להיות מחווטים על ידי חציבה בקיר או ברצפה או על ידי מתיחה של חיפוי ישירות ללוח החשמל. הדבר האחרון שצריך להיות מותקן הוא המנגנון של הדלת. זהו בעצם המנגנון שמגיב לפקודה שהתקבלה מלוח הבקרה שהותקן בשלב הראשון, זה המנגנון שיגרום לפתיחתה ולנעילתה של הדלת בהתאם לפקודה.

התקנת קודן לדלת כניסה – אילו סוגים של קודנים יש בשוק?

יש כמה סוגים של התקנת קודן לדלת כניסה. הראשון מבניהם הוא קודן אנטי ונדלי. רק משמו ניתן להבין כי זהו קודן שמיועד למנוע ונדליזם. הקודן עשוי ממתכת והוא מחזיק לאורך הרבה זמן, הוא עמיד בפני מים ובתנאי מזג אוויר קיצוניים במיוחד. ההתקנה הבאה היא התקנה של קודן עם טביעת אצבע. השימוש בסוג הקודן הזה ייעשה על ידי טביעת אצבע בלבד ובלי כל הקשה של קוד על מקשי תיבה. הקודן הזה יהיה יותר יקר מהקודן הקלאסי. והסוג האחרון של ההתקנות שבו ניגע הוא התקנה של קודן אשר מופעל כשמתקרבים אליו. אילו קודנים שעובדים עם כרטיס הפעלה או אפילו עם צ'יפ מיוחד בזמן שמתקרבים לקודן עצמו.

מה כדאי לדעת לפני התקנת קודן לדלת כניסה?

כשאתם רוצים לבחור איזה קודן לדלת הכניסה הכי יתאים לכם, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם מישהו שמבין בתחום, עם מתקין שהוא גם מקצועי וגם מנוסה. המתקין הוא זה שיכול לכוון אתכם לקודן שהכי יתאים עבורכם. לפני התקנת קודן לדלת כניסה עליכם לבחור את הקודן הנכון ביותר לשימוש שלכם,

גם אם הוא קצת יותר יקר מהמחיר הממוצע, מכיוון שהקודן הוא מכשיר שיש בו הרבה שימוש במהלך היום ולפעמים גם בלילה, הוא מכשיר שחשוף יותר לתנאי מזג אוויר קיצוניים, מכשיר שחשוף יותר לפגיעות וונדליזם ועוד. עקב כל הסיבות האלה ועוד אחרות, כדאי לכם להשקיע בקודן איכותי שיהיה עמיד לטווח הארוך ושלא יתקלקל לכם כל-כך מהר. בזמן שמתקינים לכם את הקודן, עליכם להיות עם היד על הדופק שאתם מקבלים את כל ההנחיות המלאות שדרושות להפעלתו של הקודן, גם בנוגע להחלפת הקוד במקרה הצורך.

התקנת קודן לדלת כניסה – איך בוחרים את הקודן המתאים?

הבחירה בנושא של התקנת קודן לדלת כניסה היא נתונה נטו לשיקולכם. יש כל מיני סוגים של קודנים וכל מיני סוגים של מערכות אבטחה שאתם יכולים לבחור. אם אתם מעוניינים בכך שהקודן ימלא את תפקידו המתאים בבית שלכם, עליכם להתאים אותו לכך. כדי שתוכלו להתאים את הקודן שלכם לאופי השימוש שאתם רוצים, עליכם להגדיר מהו מספר האנשים שיהיו יכולים להשתמש בו.

בשלב הבא, עליכם להשוות בין הדגמים השונים של הקודנים וזה יעשה על פי מנגנון הנעילה שלהם. המנגנון נעילה הכי פשוט מכיל בתוכו ארבע ספרות והוא יכול להתאים לדלת של החצר שלכם בבית. אך לעומתו, אם הקוד יהיה ארוך יותר הוא כבר יתאים לדלת ראשית של חנות או של בית עסק. זה הכל שאלה של מה אתם צריכים ומה השימוש שיהיה בקודן.

מה עושים אם לאחר התקנת קודן לדלת כניסה שכחתם את הקוד ואין לכם איך להיכנס?

בהרבה מקרים, לאחר התקנת קודן לדלת כניסה יכולים להיות אי אילו בעיות. בכל סיום של התקנה המתקין צריך להשאיר לכם דף הוראות מסודר וברור למקרה שתצטרכו עוד הסברים. אבל מה אתם יכולים לעשות אם אבד לכם דף ההוראות וגם שכחתם ממי הזמנתם את הקודן? אין לכם מה לדאוג, בשביל זה הכנו עבורכם את המדריך הבא. קודם כל, עליכם לבחון את הקודן, לבחון את הלוגו שלו ולהבין מיהו היצרן.

לאחר מכן, עליכם לזהות את הסוג של הדגם, מה שיכול לעזור לכם ליצור קשר עם היצרן עצמו. במידה ולא הצלחתם למצוא, תנסו לחפש את הדגם שלו באינטרנט.בשלב הבא, עליכם להתקשר ליצרן על מנת שינחה אתכם בתפעולו של המכשיר וגם ישלח לכם את הוראות ההפעלה למייל.אחרי שהוראות ההפעלה בידכם, אתם יכולים לתכנת את הקודן לפי ההוראות. תבצעו איפוס ותגדירו את הקוד מחדש.

מה המחירים כולל התקנה של קודן לדלת הכניסה?

בצורה מאוד כללית, התשובה לשאלה מה המחירים כולל התקנה היא מורכבת מכמה גורמים. העלויות של כל ההתקנות מכל הסוגים שהם, ייקבעו לפי הסוג של הקודן ולפי המצב של התשתית אשר קיימת או לא קיימת במקום ההתקנה. ההתקנה של הקודן תכלול את הקודן עצמו, התקנת מנעול מסוגי מנגנונים שונים, התקנה של ספק כוח וכמובן שגם את העבודה של המתקין או הטכנאי. המחיר של התקנת קודן אנטי וונדלי ינוע בין שלוש מאות וחמישים ₪  לבין חמש מאות וחמישים ₪ ואילו המחיר של התקנת קודן עם חיישני קרבה או התקנה של קודן עם טביעת אצבע יעלו בין חמש מאות ₪  לבין שמונה מאות ₪.

שאלות נפוצות על התקנת קודן לדלת כניסה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת קודן לדלת כניסה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת קודן לדלת כניסה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת קודן לדלת כניסה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת קודן לדלת כניסה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם