התקנת מצלמות אבטחה » סוגי קודנים » התקנת קודן לשער כניסה – מה המחירים כולל התקנה?

התקנת קודן לשער כניסה – מה המחירים כולל התקנה?

שירות התקנת קודן לשער כניסה מחיר לשירות התקנת קודן לשער כניסה
החלפת קודן לשער כניסה החל מ- 538 ש"ח
התקנת מנעול קודן חשמלי לשער כניסה החל מ- 930 ש"ח
הזמנת ביקור טכנאי לקודן לשער כניסההחל מ- 199 ש"ח
המחירים לא כוללים מ"עמ כחוק

אם פעם רק בית עסק היו יכולים להתקין קודנים לדלתות הכניסה, היום הם מותקנים גם בבתים פרטיים, גם בבנייני דירות, גני ילדים, בתי ספר, משרדים ובכל מקום שרוצים להתקין בו קודן לאמצעי בטיחות.

האזינו לכתבה

הקודן ישמור מחוץ למבנה את כל מי שלא אמור להיות, כמו גם את מי ששכח את הקוד של הכניסה. אז איזה קודן יתאים לכם? כמה זה יעלה לכם? בדיוק בשביל שאלות הסוג הזה הכנו מדריך של התקנת קודן לשער כניסה – מה המחירים כולל התקנה? המשיכו לקרוא ותיווכחו בעצמכם.

 אילו אפשרויות קיימות להתקנת קודן לשער כניסה?

אז כמו שכבר אמרנו, אנשים מבצעים התקנת קודן לשער כניסה בכל מקום בו הם רוצים להרגיש בטוחים. הקודן משמש כאמצעי למיגון, בין אם הוא מותקן ביחד עם אינטרקום ובין אם לא. לפעמים, משרדים משתמשים בקודנים על מנת לנעול חדרים עם חומר מסווג או אפילו את המשרד כולו וכך הם בעצם יכולים לשלוט על אילו אנשים נכנסים לפנים המשרד. את הקודן אתם יכולים להתקין כמעט בכל דלת ודלת. המקר היחיד בו אי אפשר להתקין קודן הוא כשאין אפשרות למשוך לאזור של ההתקנה תשתית של חשמל.

יש כל מיני סוגים של קודנים בשוק. יש הרבה קודנים שהם פשוטים ומפלסטיק, אך ברוב המקרים המתקינים יבחרו להתקין קודנים שהם מסוג של אנטי ונדל. אלו הם קודנים אשר עשויים ממתכת, הם עמידים בפני מקרים של ונדליזם והם עמידים בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים. גם כשאתם בוחרים להתקין קודן בתוך מבנה כדאי לכם להתקין אחד שהוא עמיד, מכיוון שזהו מכשיר שכל הזמן נוגעים בו והוא יכול להישחק נורא בקלות.

איך מבצעים התקנת קודן לשער כניסה?

התקנת קודן לשער כניסה הוא תהליך פשוט למדי והוא לא צריך לקחת יותר זמן משלוש שעות. אורך ההתקנה תלוי אם יש לכם תשתית בבית או שאין ובסוג ההתקנה של הקודן הרצוי. המתקין ימשוך את קו החשמל מהנקודה הכי קרובה של החשמל ויתקין בדרך ספק כוח אשר יתאים בין שקע החשמל למתח איתו הקודן עובד. לאחר מכן, המתקין יחבר את רכיבי הנעילה למיניהם בדלת והקודן יותקן לצידה. על המתקין להקפיד להסתיר את קו החשמל בכל דרך שהיא.

מהם היתרונות של התקנת קודן לשער כניסה?

הרבה חושבים שהיתרונות של התקנת קודן לשער כניסה הם רק למען שיפור האבטחה של המתחם אך לא כך הדבר. קודנים יכולים להפוך את החיים שלכם ליותר נוחים מבחינת האנשים המורשים להיכנס לכל מתחם ומתחם ואין יותר צורך לסחוב מפתחות שאתם יכולים לשכוח או לאבד אותם. כמו כן, קודנים נועדו לשמור על המנגנונים של הנעילה בכל סוגי הדלתות במצב תקין, כך שהם יפתחו ויסגרו ללא כל צורך במגע של יד אדם. גם כל העניין של ניהול הרשאות הכניסה יבוצע בצורה מאוד פשוטה מה שמאפשר גמישות לשינויים.

מה צריך לבדוק לפני התקנת קודן לשער כניסה?

אם החלטתם לבצע התקנת קודן לשער כניסה אתם צריכים לוודא מספר דברים.

  • כדאי לכם לוודא שהטכנאי מבצע עבודה אסתטית בדיוק כפי שאתם רוצים. הרי הקודן הוא המוצר הראשון שיפגוש את עיני המבקרים שלכם, ולכן אתם רוצים שהוא יהיה הכי מסדור ונקי שאפשר.

  • תחשבו על זה, קודן הוא מכשיר שהרבה מאוד אנשים יגעו בו, לכן כדאי מאוד שהטכנאי יתקין אותו בצורה שתהיה יציבה ומחומרים עמידים כדי שלא תצטרכו להחליף אותו לעיתים קרובות. במידה והקודן מותקן מחוץ לבית, תוודאו כי הוא יכול לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

  • במידה ואתם מתקינים את הקודן מחוץ לבית, עליכם לוודא כי הטכנאי מבצע איטום איכותי של כל תשתית הקודן, על מנת שהוא לא יהיה חשוף לגשם או למים אחרי ניקיון של הבית.

  • שימו לב שהקודן צריך להגיע עם הוראות להחלפה של הקוד. תשמרו אותם במקום נגיש בו תוכלו למצוא אותן. אפילו כדאי שתצלמו אותן ותשמרו אותן בספרייה בטלפון הנייד. מומלץ להחליף את הקוד לפחות פעם בשנה כדי למנוע שחיקה והסגרה של הקוד שלכם, לכן תשמרו את ההוראות במקום שתזכרו אותו.

איך מאפסים ומשנים את הקוד לאחר התקנת קודן לשער כניסה?

במידה ושכחתם מה הקוד לאחר התקנת קודן לשער כניסה תוכלו להסתכל בהוראות ההפעלה אשר הגיעו עם האריזה של הקודן ולעקוב אחר ההסבר. בעיקרון, האיפוס משתנה בין הדגמים השונים, אך ברוב הפעמים אתם תצטרכו פשוט להקיש צירוף מסוים של מספרים שיכולים למחוק את הקוד שקיים כעת. אתם תצטרכו להיכנס למצב של תכנות הקודן על ידי הקשה של אותו רצף המספרים ולשנות לקוד שאליו אתם רוצים לשנות.

מה צריך לוודא לפני התקנת קודן לשער כניסה בבניין?

כאשר אתם מחפשים לבצע התקנת קודן לשער כניסה לבניין, אתם צריכים לדעת שמדובר במערכת שמשולבת עם אינטרקום. יש מערכות שכוללות בתוכן מצלמה ויש כאלו שלא. לפני ההתקנה עליכם לברר מספר דברים, כמו כמה דירות הבניין מכיל, האם קיימת כבר מערכת אינטרקום והאם הקודן יכול להתקשר לאותה מערכת, איזה קודן תרצו להתקין בבניין, כזה שיהיה עם מצלמה, עם צ'יפ ועוד וכמובן שאתם צריכים לברר בכמה דלתות אתם צריכים לבצע את ההתקנה.

אז מה המחירים כולל התקנה?

דיברנו כבר על כל מה שצריך לדעת בנוגע להתקנה חוץ מהנושא של מה המחירים כולל התקנה של הקודן?

  • אם התשתית כבר קיימת ויחד איתה כבר התקינו את המנעול כמו למשל במקרים בהם מבצעים רק החלפה של קודן, המחיר ינוע בין חמש מאות שמונים וחמישה ₪ לבין שבע מאות ועשרה ₪. המחיר יכלול את ההתקנה, את המחיר של הקודן עצמו וגם אחריות לשנה.

  • אם אתם מבצעים התקנה סטנדרטית של קודן כולל התקנה של מנעול חשמלי ועבודות תשתית בסיסיות, תצטרכו לשלם בין תשע מאות ושלושים ₪ לבין אלף מאה ושבעים ₪. המחיר יכלול גם את ההתקנה, את המנעול החשמלי, את המחיר של הקודן, את ספק הכוח וגם אחריות לשנה שלמה.

שימו לב, ככל שעבודת התשתית אצלכם תהיה יותר מורכבת כך מחיר ההתקנה יתייקר יותר בכמה מאות שקלים. הכל תלוי בתנאי העבודה.

שאלות נפוצות על התקנת קודן לשער כניסה

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת קודן לשער כניסה. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת קודן לשער כניסה הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת קודן לשער כניסה יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת קודן לשער כניסה מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם