התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מהו המחיר של התקנת אינטרקום IP – כל הסוגים של אינטרקום

מהו המחיר של התקנת אינטרקום IP – כל הסוגים של אינטרקום

שירות התקנת אינטרקום IPמחיר לשירות התקנת אינטרקום IP
התקנת אינטרקום IP החל מ- 2,999 ש"ח
החלפת אינטרקום IP החל מ 999 ש"ח
הזמנת טכנאי להתקנת אינטרקום IP החל מ – 199 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

לא משנה מה האופי של חברה, עסק, או ארגון, תמיד יש צורך להגן על העובדים שלכם מפני פגיעה. זאת הסיבה העיקרית שארגונים רבים פונים שוב לציוד בקרת גישה כמו למשל – מערכות אינטרקום.

האזינו לכתבה

מערכת אינטרקום, שהיא למעשה קיצור של מכשיר אינטרקומוניקציה, הינה כלי עצמאי, שאפשר לעשות בה שימוש כמעט בכל בית או בניין. המכשיר הדו כיווני הזה משדר ומקבל תקשורת אודיו או ויזואלית מחלק אחד של הבניין לאחר, ומאפשר לאנשים בתוך הדירה להיות מסוגלים לדבר ולראות את האדם בחוץ. אנחנו ממש מבקשים יפה – תקראו את המאמר הזה למן ראשיתו ועד לתומו, וכך, על הדרך, תוכלו לגלות – מהו המחיר של התקנת אינטרקום IP – וכן מה הם כל הסוגים של אינטרקום. יש בהחלט למה לצפות.

התקנת אינטרקום IP

מה הם כל חמשת הסוגים של אינטרקום?

מערכות אינטרקום ביתיות מציעות לכם עוד אפקט של אבטחה. מערכות האינטרקום מאפשרות לכם לצפות ולתקשר עם מי שנמצא ליד דלת ביתכם לפני פתיחתה; כל הסוגים של אינטרקום שומרים עליכם ועל היקירים לכם בטוחים. ישנם סוגים רבים ושונים של אינטרקום, כל הסוגים של אינטרקום שמציעים מנעד נרחב שך רמות אבטחה שונות, בהתאם לצרכים שלכם.  והנה הם כל הסוגים של אינטרקום, חמישה מהמובילים ביותר:

  • הראשון מחמשת כל הסוגים של אינטרקום – אינטרקום עם זרם נשא – מערכת אינטרקום עם זרם נשא היא מערכת בסיסית יותר ממערכות אחרות בשוק. הוא משתמש במערכת החשמל AC, על מנת לקבל כוח באות AM בתדר נמוך עד בינוני, המאפשר לו לעבוד זה לצד זה עם הרשת החשמלית של המבנה המדובר. איכות השמע לא ממש ברורה כמו במערכות קוויות או אלחוטיות והטווח שלה לא רחוק. ברם, היא אמינה בדיוק כמו מערכת אינטרקום עם קווים, אבל רבות מהתכונות יהיו חסרות.

  • השני מחמשת כל הסוגים של אינטרקום – כניסה אוטומטית לשער – מערכת כניסה אוטומטית לשער דומה מאוד לפעמון אינטרקום חכם, אבל במקום להיות ממש בפתח הבית שלכם היא מהווה אמצעי אבטחה לא רק לנכס שלכם, כי אם גם לכל הבית שלכם. אף אחד לא יוכל להיכנס לבית שלכם בלי הרשות שלכם, או לחלופין משדר, או קוד, או להיות מוזמן פנימה. זה מציע לכם שכבה נוספת שלא תסולא בפז לאבטחה שלכם. המכניקה של מכשיר כזה פשוטה; הוא משתמש במנוע חשמלי שפותח וסוגר את השער הנשלט על ידי משדר שיכול להיות בהישג יד או אלחוטי או קוד.

  • השלישי מחמשת כל הסוגים של אינטרקום – מערכות אינטרקום אלחוטיות משדרות וידאו ואודיו בדומה למצלמת אבטחה נייחת המוצבת ליד הדלת של הבית שלכם, סוג של סדרן אוטומטי לבית שלכם. חלק מהאינטרקום האלחוטי משתמש בגלי רדיו, אבל לרוב הם משתמשים בתדר האלחוטי הסטנדרטי. אינטרקום אלחוטי זה מאפשר אף לבני אדם שבתוך הנכס לתקשר האחד עם השני בעזרת מערכת האינטרקום. מערכות אלחוטיות הינן ניידות ובדרך כלל זולות יותר ממקבילותיהן החוטיות, לפיכך, כשמשקיעים במערכת אלחוטית חשוב לוודא כי היא מוצפנת, בשביל למנוע כל שיבוש. האינטרקום האלחוטי הזה עשוי לשמש כפעמוני דלת ולאפשר לאנשים לתקשר עם בואם של מבקרים מבלי לפתוח את הדלת.

  • הרביעי מחמשת כל הסוגים של אינטרקום – אינטרקום קשיח – אינטרקום חוטי קשיח מחווט מבחוץ של בית המגורים על ידי כבל אשר מחבר אותם למכשיר בחלק הפנימי. חרף העובדה שהם יקרים יותר להתקנה, לתחזוקה ולתיקונים, הם אמינים יותר מאינטרקום אלחוטי; פריצה או התעסקות באינטרקום קווי היא כמעט בלתי אפשרי. אינטרקום חוטי קשיח הוא גם אמין יותר במובן זה שהוא לא מופעל על סוללות, ואינו מסתמך על חיבור ה- wi-fi; יש לו גם טווח גדול יותר, וזאת משום שהוא ממש אינו כבול לפגיעות של חיבור האינטרנט.

  • החמישי מתוך חמשת כל הסוגים של אינטרקום – אינטרקום וידאו – מערכת אינטרקום וידאו מאפשרת תקשורת מהחוץ לפנים הנכס מבלי לפתוח את הדלת. זאת היא ממש דרך לדיירים ולמבקרים לדבר זה עם זה אודיו ויזואלית תוך כדי יצירת מסגרת בטוחה. מערכת אינטרקום הווידאו מורכבת מחלקים רבים, כמו למשל – פאנל חיצוני עם פעמון ומצלמה; ומנעול אלקטרוני מבפנים עם צג להעברת האודיו והחזותי מהצד החיצוני של הדלת. המצלמות בפאנל החיצוני מורכבות על פי רוב מחומרים עמידים בפני מזג אוויר, בעלות יכולות ראיית לילה ומיקרופון לקלוט את קולו של המבקר.

מהו המחיר של התקנת אינטרקום IP?

אם הכול בעידן המודרני נמצא בטלפון הנייד שלכם, אז מדוע שמערכת האינטרקום לא תהיה גם? המילה האחרונה בתחום מערכות האינטרקום הינה אינטרקום בעל חיבור לאינטרנט, שמאפשר התחברות למערכת מהטלפון הנייד החכם. החיבור לרשת האינטרנט עשוי להיות חוטי באמצעות כבל רשת, כמו גם אלחוטי באמצעות WiFi. חיבור אלחוטי בוודאי שחוסך את הצורך בחיווט, אך מהפן האחר הוא הרבה פחות יציב ואמין, ובעל נטייה לסבול מהפרעות ולא עובד כראוי כשיש מרחק גדול בין המצלמה לראוטר הביתי.

על ידי מערכת אינטרקום עם חיבור לאפליקציה יהיה באפשרותכם לצפות באורחים שלכם ולפתוח להם את הדלת של הבית מבלי לקום מהמקום הקבוע שלכם. כמו כן, יהיה באפשרותכם לצפות במבקרים שמגיעים אל הבית שלכם אף כשאתם לא נמצאים בו, זה נחשב לאפקטיבי מאוד עבור הורים לילדים מודאגים, שהשאירו אותם בבית והם מעוניינים לפקוח עין מרחוק על תנועת המבקרים. במערכת אינטרקום IP לא נדרשת התקנה של שפופרת או מסך בבית. מהו המחיר של התקנת אינטרקום IP  – ובכן המחיר הינו בין שלושת אלפים ₪, לבין שלושת אלפים וחמש מאות ₪ לכל הפחות, ועשוי אף להגיע לבין ששת אלפים ₪, לבין ששת אלפים וחמש מאות ₪, לא כולל מע"מ. 

שאלות נפוצות על התקנת אינטרקום IP

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת אינטרקום IP. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת אינטרקום IP הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת אינטרקום IP יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת אינטרקום IP מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם