התקנת מצלמות אבטחה » מערכות אזעקה » מה המחיר של התקנת מערכת אזעקה אלחוטית?

מה המחיר של התקנת מערכת אזעקה אלחוטית?

שירות מערכת אזעקה אלחוטיתמחיר מערכת אזעקה אלחוטית
ביקור טכנאי מערכת אזעקה אלחוטיתהחל מ-199 ש"ח
התקנת מערכת אזעקה אלחוטית לדירההחל מ-1,699 ש"ח
התקנת מערכת אזעקה אלחוטית לעסקהחל מ-1,999 ש"ח
*המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק

רוצים להגביר את הביטחון בתוך הבית? כדי שזה יקרה תהיו מחויבים להתקין מערכת אזעקה אלחוטית. מדובר על מערכת אזעקה שמטרתה העיקרית תהיה להיות בבקרה מתמדת.

האזינו לכתבה

הרי אינכם יכולים להיות בבקרה כאשר אתם נמצאים מחוץ לבית מכל סיבה שהיא. התקנת מערכת אבטחה אלחוטית זוהי בחירה טבעית, אך כמה תצטרכו לשלם על מערכת מהסוג הזה? זוהי בוודאי שאלה שאתם שואלים את עצמכם. לפני שאתם מתקינים את המערכת תרצו לדעת כי אתם יכולים לעמוד בהוצאה הצפויה. אחרי שתקראו את המאמר הבא תוכלו להבין פחות או יותר כמה תצטרכו לשלם על התקנת מערכת אזעקה. עם זאת אנו מציעים לעשות בדיקה מקיפה לפני שתבצעו את הרכישה הספציפית זאת. כך לא תצטרכו להתפשר על איכות המוצר ועל המחיר שאותו תצטרכו לשלם.

התקנת מערכת אזעקה אלחוטית

מה ההבדל בין מערכת אזעקה אלחוטית לקווית?

אם הגעתם למאמר הבא סימן שאתם מעוניינים להתקין מערכת אזעקה אלחוטית בבית. לפני שתבצעו את ההתקנה יהיה עליכם להבין את ההבדלים בין מערכת אזעקה קווית לאלחוטית. כך תוכלו לעשות בחירה שתהיה מתאימה לכם על כל המשתמע מכך. לא רק המחיר אמור לעניין אתכם, מדובר על עוד פרמטר אחד שאותו תצטרכו לקחת בחשבון. מערכת אזעקה אלחוטית היא מערכת אזעקה שפועלת ללא תשתית קווית. כלומר הגלאים מסונכרנים אחד עם השני בצורה אלחוטית לגמרי, מבלי שמחבר בניהם כבל כזה או אחר. נכון להיום מדובר על המערכת המתקדמת ביותר לאבטחת הבית מפני פריצות או גנבות. חשוב להגיד כי המחיר של מערכת אזעקה אלחוטית יהיה גבוה מהמחיר של מערכת אזעקה קווית.

כמה עולה להתקין מערכת אזעקה אלחוטית בבית?

השוני בין מערכות האזעקה השונות בא לידיי ביטוי גם מבחינת המחיר שאותו תצטרכו לשלם. השאיפה שלכם תהיה לרכוש מערכת אזעקה איכותית, אך כזאת שתעלה סכום הגיוני. מערכת אזעקה פשוטה לבית יכולה לעלות בין 300 עד 500 ש"ח. אך אם אתם רוצים מערכת אזעקה איכותית יהיה עליכם לשלם 1000 עד 1500 ש"ח. למחיר הזה יהיה עליכם להוסיף עוד 200 עד 400 ש"ח עלות התקנה של מתקין מוסמך. מה שאומר שהמחיר יכולים לנוע בין 500 עד 2000 ש"ח כולל התקנה של המערכת. מה שהופך את המחירים להיות מחירים מאוד דינאמיים, כאלה שקשה להעריך אותם מבעוד מועד. תבחנו כמה אופציות עד שתגיעו לאופציה שתהיה הכי מתאימה לכם.

מערכת אזעקה אלחוטית במחיר נמוך? זה לא תמיד דבר חיובי

קיבלתם הצעת מחיר משתלמת על מערכת אזעקה אלחוטית לבית? יהיה עליכם לבחון עד כמה המחיר הוא ריאלי. הרי ישנן חברות שונות שינסו לגרום לכם לבצע רכישה דרכן בזכות הצעת מחיר נוחה. אך במבחן התוצאה התמורה שתקבלו תהיה רחוקה מאוד מזאת שהייתם רוצים לקבל. לא רק שמערכת האזעקה לא תעמוד בציפיות שלכם, התמורה שלה תהיה שונה לחלוטין. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם להשקיע סכום של כסף כדי שהמערכת שתקבלו תעמוד בציפיות שלכם. אין קיצורי דרך כאשר זה נוגע למחיר של מערכת אזעקה אלחוטית לבית או לכל מקום אחר. אם אתם משתלמים מחיר הגיוני, תוכלו לקבל עבודה ברמה הנדרשת.

איך ניתן למצוא מחיר אטרקטיבי מבלי לקחת סיכונים?

כדי לקבל מחיר אטרקטיבי על מערכת אזעקה אלחוטית לבית יהיה עליכם לבצע מספר פעולות. ראשית טוב שתעשו סקר שוק קצר כדי להבין פחות או יותר את המחירים בשוק. מי שמגיע ללא כל ידע בתחום הזה עשוי למצוא את עצמו משלם ביוקר, ללא סיבה מוצדקת. ישנן חנויות שונות שינסו לנצל את חוסר ההבנה שלכם בתחום כדי לדרוש מחירים מופקעים. מעבר לכך מוטב לעשות השוואת מחירים בין כל מיני חנויות שונות שמספקות את אותה מערכת אזעקה. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי תוכלו לקבל מחיר הוגן מהחנות הכי מנוסה. אם תבצעו סקר שוק וגם השוואת מחירים מקיפה לא תהיה סיבה שהצעת המחיר תהיה מופרזת. עם זאת נזכיר כי אסור להסכים לכל הצעת מחיר שנראית משתלמת.

למה כדאי להשקיע ברכישת מערכת אבטחה אלחוטית?

השקעתם בבית עצמו לא מעט, הדבר המועט שתוכלו לעשות זה להשקיע במערכת האזעקה. המערכת הזאת היא המערכת שאמורה להגן על כל הדברים שנמצאים בתוך הבית. ברגע שיש מערכת אזעקה שמותקנת בבית, תוכלו לעשות כל מה שעולה לכם לראש מבלי לחשוב פעמיים. התחושה הזאת היא תחושה שאין לה תחליף, כזאת ששווה להשקיע כל סכום כדי להשיג אותה. אם יפרצו לכם פעם אחת לבית, הנזק עשוי להיות גבוה בהרבה מאשר עלות המערכת עצמה. אל תשכחו כי מדובר על רכישת חד פעמית, כזאת שתעשו אותה אחת לכמה שנים. כך שאם אתם רוצים לחסוך על דברים תוכלו לעשות זאת לגבי דברים שונים. מערכת אזעקה אלחוטית היא חובה בכל בית שעלולים לפרוץ אליו.

לא רוכשים מערכת אזעקה אלחוטית רק על סמך המחיר

אנו מבינים כי המחיר הוא חלק בלתי נפרד מקבלת ההחלטות שאותה אתם אמורים לעשות. עם זאת אל תיתנו למחיר לסנוור אתכם, בין אם הוא יהיה נמוך או גבוה. המטרה שלכם תהיה לרכוש מערכת אזעקה אלחוטית שתספק את הסחורה בזמן שלא תהיו בתוך הבית. גם אם המחיר שלה יהיה נמוך משחשבתם, העיקר שהיא לא תאכזב אתכם בזמן אמת. לכן בנוסף למחיר תבחנו היטב אילו פונקציות שונות המערכת מביאה איתה. פונקציות שאמורות לאפשר לכם לאבטח את הבית ולמנוע פריצות או גנבות. בסופו של יום המערכת שתבחרו חייבת להיות כזאת שאתם בטוחים לגביה. תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע שונים שיציגו בפניכם את המערכת שתאפשר לכם להרגיש כי בטוחים ומוגנים.

שאלות נפוצות על התקנת מערכת אזעקה אלחוטית

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מערכת אזעקה אלחוטית. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מערכת אזעקה אלחוטית הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מערכת אזעקה אלחוטית יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מערכת אזעקה אלחוטית מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם