התקנת מצלמות אבטחה » סוגי מצלמות אבטחה » מה זה מצלמת IP ומה המחיר של התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות?

מה זה מצלמת IP ומה המחיר של התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות?

סוגי התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיותמחיר לסוגי להתקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות
מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות פנימי שמתחבר לאינטרנט או לטלפון הניידהחל מ- 1499 ש"ח
התקנת מערכת מצלמות אבטחה ip אלחוטיותהחל מ- 2499 ש"ח
ביקור מתקין והתקנת המצלמות החל מ- 299 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

אם אתם מעוניינים להגן על האבטחה של העסק או של הבית שלכם, כי אז כדאי שתגנו עליהם היטב. בתי עסק רבים מסתמכות על התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות, על מנת להגן על הבניינים, החניונים, צוות העובדים והמבקרים שלהם, להרתיע בפני פשיעה ולספק כיסוי אמין במקרה של צורך בכך.

האזינו לכתבה

מצלמות אבטחה IP, או לחלופין – פרוטוקול אינטרנט, עושות שימוש באינטרנט, על מנת לקבל ולאחסן תמונות, ולא במקליט הווידאו הדיגיטלי אשר משמש את המערכות האנלוגיות המסורתיות. מצלמות אבטחה IP מייצגות את פתרון מצלמות האבטחה במעגל סגור המתקדם והרב תכליתי בשוק, אבל זה לא אומר שמערכת מצלמות אבטחה אנלוגית לא יכולה להגן באותה מידה על המקום שלכם.

מה זה מצלמת אייפי

לא כל בית עסק יזדקק לתכונות הנוספות שמציעות מצלמות האבטחה IP ובשל כך, כדי לעזור לכם לקבוע איזו אפשרות עשויה להתאים לכם, שקלנו את הסגולות של מצלמות האבטחה במעגל סגור מבוססות על IP. טוב תעשו באם תגיעו למסקנה בעצמכם שאתם עומדים לקרוא את המאמר שלפניכם למן היסוד ועד לטפחות שלו, וכך תגלו, בין השאר, כל מה שצריך לדעת על מצלמת IP, והן מה המחיר של התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות.

מה זה מצלמת IP?

מצלמת IP צפויה להיות העתיד של טלוויזיה במעגל סגור – המציאות היא שכולנו חיים כיום בעולם בחדות גבוהה. יותר ויותר עסקים ובעלי נכסי משדרגים מערכות אבטחה קיימות במעגל סגור עבור IP. בסופו של דבר מצלמת IP תהיה הסטנדרט להתקנה של מצלמות אבטחה. הטכנולוגיה משתנה כה מהר שבכל זמן נתון יש אפשרות חדשה וטובה יותר של חצי שנה מאוחר יותר עבור מוצרי אנלוגיים ו- IP כאחד.

ברם, מצלמת IP תספק לכם פתרון נהדר לטווח ארוך יותר. מערכות מצלמות אבטחהIP  מציעות איכות תמונה מצוינת בהרבה – הסגולה הגדולה ביותר עם מערכת מגה פיקסל במעגל סגור היא תמונות ברזולוציה הרבה יותר גבוהה. יש אנשים אשר מחזיקים במלאי מצלמות IP משני מגה פיקסל וכלה בשניים עשר מגה פיקסל. מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור אנלוגית ברזולוציה נמוכה, השכיחה במערכות מצלמות אבטחה במעגל סגור ישנות יותר, יכולה לייצר מקסימום ארבעה של 700 TVL, המקבילה ל- 0.4 מגה פיקסל בערך.

במציאות העכשווית, מצלמות אבטחה סטילס של עשרים פלוס מגה פיקסל הן דבר שבשגרה, מה שגורם לתמונה של 0.4 מגה פיקסל ממערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור אנלוגית להיראות מיושנת. הרזולוציה הגבוהה הזו נשמרת גם באמצעות ה- NVR, משמע – שתראו את אותה רמת פירוט כמו התמונה החיה כשאתם מנגנים את הקטעים המוקלטים שלכם, ואף מצלמים ממנה תמונות סטילס. בשל הסיבה שהרזולוציה מוגברת במיוחד מעל 2MP, יש לכם את היכולת לבצע זום דיגיטלי לתמונה שהוקלטה מבעוד מועד, מבלי שהתמונה תתפוצץ כפי שהיא עושה עם תמונה ברזולוציה נמוכה. זה מסייע בעוד שאנשים מנסים לזהות פולש או לקרוא לוחית רישוי על מכונית. מכשירי DVR בטכנולוגיה ישנה יותר בהשוואה מתעדים ב- CIF שנותן בערך רבע מהפרטים שקיבלם ממערכות מצלמות האבטחה ה- HD הישנות שלכם או 4CIFף שנותנת בערך את אותה רמת פירוט כמו אותה טלוויזיית HD.

על מנת לקבל רזולוציה דומה או גבוהה יותר מטלוויזיית Full HD (HD) צריך לפחות מצלמת אבטחה של שני מגה פיקסל. כדי להשיג תמונות ב- 4K, תזדקקו למצלמת אבטחה ברזולוציה של 8MP ויותר מכך. מערכות מצלמת אבטחה IP מציעות הרחבה מעולה והזדמנויות אלחוטיות – ניתן לחבר מצלמת אבטחה IP פשוטה למתג הרשת הקרוב ביותר, שם היא משתמשת בתשתית הרשת הקיימת כדי להחזיר את אות המצלמות ל- NVR. הווה אומר, כי התקנות מסוימות של מצלמת IP דורשות פחות חיווט מאשר מערכת מצלמות אבטחה אנלוגית.

אף מצלמות אבטחה במעגל סגור אנלוגיות צריכות להיות מחוברות ישירות חזרה ל- DVR מה שיכול להגביל את היכולת להתקין אותן במצבים מסוימים (או לייקר מאוד את ההתקנה). ניתן לשלב מצלמת IP גם עם רשת אלחוטית המאפשרת הרחבה כמעט בלתי מוגבלת. מערכות מצלמות אבטחה במעגל סגור אלחוטיות אנלוגיות טומנות בחובן בעיות, במיוחד מהפרעות ברצועת תדרי הרדיו שהן משדרות עליהן (זה הופך נפוץ יותר ויותר). NVRs יכולים בדרך כלל להקליט שילוב של מצלמת IP ברזולוציה גבוהה ונמוכה יותר, מה שמאפשר לכם ליהנות ממנעד נרחב יותר של אפשרויות מצלמת אבטחה ונקודות מחיר. זה גם אומר שאתם יכולים לשדרג את מצלמת האבטחה לדגם ברזולוציה גבוהה יותר בעתיד מבלי שתצטרכו להחליף את המקליט.

האם איכות התמונה היא באמת כל מה שחשוב?

זה במקרים רבים, ממש כן, במיוחד אם אתם חייבים ללכוד פרטים כמו למשל – זיהוי פנים, על מנת לראות מה נאסף מהמחסן שלכם או מה משנה את הקופה שלכם. תמונות באיכות ירודה שצולמו באמצעות מצלמות אבטחה אנלוגיות בסיסיות יכולות להיות כמעט חסרות תועלת לאחזור פרטים או לשם ניסיון זיהוי חיובי. בני אדם רבים מזדעזעים בפעם הראשונה שהם מנסים להשתמש בצילומים האנלוגיים שלהם בדרך זאת – כולנו התרגלנו כל כך לתמונות בחדות גבוהה בכל דבר, מהטלפונים הניידים שלכם ועד לטלוויזיות שלכם. אז, תיקחו את הזמן לשקול את נושא איכות התמונה בזהירות רבה.

מצלמת IP מכסה שטח הרבה יותר רחב ממצלמות אבטחה אנלוגיות – מצלמת IP ברזולוציה גבוהה יכולה לכסות שטח הרבה יותר רחב מאשר מצלמת אבטחה במעגל סגור אנלוגית – לצורך העניין – מצלמת IP בודדת יכולה בדרך כלל לכסות בלי כל בעיה את אותו אזור שעבורו תזדקקו לעד ארבע מצלמות אבטחה ברזולוציה נמוכה. קרי – שבמצבים מסוימים התקנת מערכת מצלמת IP היא בעצם חסכונית יותר. כמו כן, אתם מקבלים את היתרון של קטעים ידידותיים הרבה יותר למשתמש ממצלמה אחת. מצלמת IP מציעה פונקציות חיפוש חזקות הרבה יותר. בנוסף לכך, מצלמת IP היא פונקציונלית ההשמעה והחיפוש יכולה להיות הרבה יותר טובה אפילו מה- DVR האנלוגי המתקדם ביותר.

NVRs יכולים לכלול תכונות כמו לדוגמה – חיפוש אובייקטים – אם אובייקט נעדר, פשוט מציירים תיבה סביב החלל שבו הוא היה וה- NVR יחפש באופן אוטומטי פעילות באזור זה. אם אתם שוקלים מערכת מצלמות אבטחה במעגל סגור עבור מחסן או סביבת קמעונאות או מסעדה עמוסה, יש להניח שבדרך כלל תצטרכו לחזור לצילומים שהוקלטו. מצלמות רישוי IP מסוגלות לקרוא ולהקליט לוחיות רישוי לבסיס נתונים, אשר מאפשר לכם לחפש כלי רכב או ליצור אירועים אוטומטיים בעוד שרואים מכונית מסוימת. אל לכם לזלזל בחיסכון בזמן ובכסף האפשרי עם הפונקציונליות האחורית של מצלמת IP – זה יכול לעשות הבדל גדול.

במה ניכר פועלה של התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות?

התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות מלאות בתכונות חשובות, ולעיל במה ניכר פועלה של התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות:

  • על ידי התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות תיהנו מאחסון נתונים נוח – בהיותן מחוברות לאינטרנט, הצילומים והנתונים שנלכדו באמצעות מצלמות אבטחה אלחוטיות נכנסים היישר למאגר מידע מרכזי בשרת מחשב מבוסס ענן. אין צורך לאחסן עשרות קלטות או תקליטורים של קטעים, או אפילו לתפוס מקום בשרתים שלכם – הכול מאוחסן בענן. זה גם אומר שעדיין יהיו לכם את הצילומים שלכם אף במידה ומצלמת האבטחה נגנבת או פגומה.

  • באמצעות התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות תרוויחו רזולוציית תמונה מעולה – אם אתם צריכים תמונות חדות וברורות, תצטרכו לבחור במצלמות אבטחה אלחוטיות. רזולוציית התמונה של מצלמות אבטחה אלחוטיות עדיפה בהרבה על זו של מצלמות אבטחה אנלוגיות, למעשה, עד פי עשרים טובה יותר – וברגע שמבצעים התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות, אתם יכולים להתקרב ולהתמקד בכל הפרטים העדינים יותר בצילום מרחוק.

  • בעזרת התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות הכול יהיה נגיש מכל מקום – ניתן לצפות בעדכונים ממצלמות אבטחה אלחוטיות מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט, עם ההרשאות הנכונות להתחבר למערכת. פשר הדברים הוא שיהיה באפשרותכם לצפות בצילומי אבטחה חיים או מוקלטים בכל מחשב, מחשב נייד, טאבלט או טלפון נייד, מכל מקום, או אפילו לשלוט במערכת מרחוק באותו אופן.

  • קל לבצע התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות – מצלמת אבטחה אלחוטית מתחברת למתג רשת על ידי כבל יחיד, אשר אף מפעיל את מצלמת האבטחה ואף משדר נתונים. מצלמות אבטחה אנלוגיות זקוקות לשני חוטים על מנת לתפקד כראוי. יש גם פחות ציוד שמעורב במצלמות אבטחה אלחוטיות, משום שאתם לא חייבים מקודד או מפענח כדי להמיר נתונים לווידאו, ותוכלו להוסיף כמה מצלמות אבטחה אלחוטיות שתרצו, וזאת מבלי לרכוש מכשירי וידאו נוספים ברשת.

  • באמצעות התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות נהנים מתאימות ומרב פונקציונליות – מקושרות לפלטפורמה פתוחה, מצלמות אבטחה אלחוטיות מסוגלות להשתלב בלי כל בעיה עם יישומים רבים אחרים מבוססי אינטרנט, כדוגמת – בקרת גישה ומערכות ניהול זמן ונוכחות. זה מגדיל את ההיקף של מה שניתן באמצעות מערכת אבטחה ללא סוף, חיסכון בזמן בהזנה ידנית של נתונים ליישומים מרובים, או מאפשר לכם להגדיר מצלמות אבטחה אלחוטיות להסתנכרן עם שעות העבודה של העובדים שלכם באזורים מרוחקים או פחות מאוכלסים במקום שלכם.

  • הגברת האבטחה – מצלמות אבטחה אלחוטיות ממש לוכדות קטעי וידאו מוצפנים ומאומתים, מה שהופך אותן לאבטחות יותר ממקבילותיהן האנלוגיות.

מה המחיר של התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות?

מחיר התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות פנימי שמתחבר לאינטרנט או לטלפון הנייד, כאשר מחיר התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות יכול להתייקר בשיעורים של בין עשרים לבין שלושים אחוזים. מחיר התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות ממוצע הינו – שלושת אלפים שמונה מאות ועשרה ₪, בעוד טווח מחיר התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות הוא בין אלפיים וחמש מאות ₪, לבין ארבעת אלפים ושש מאות ₪.

שאלות נפוצות על התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות (IP)

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות (IP). קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות (IP) הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות (IP) יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת מערכת מצלמות אבטחה אלחוטיות (IP) מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם