התקנת מצלמות אבטחה » סוגי אינטרקום » מחירון התקנת אינטרקום לבניין – התקנת אינטרקום לבית דירות משותף

מחירון התקנת אינטרקום לבניין – התקנת אינטרקום לבית דירות משותף

שירות התקנת אינטרקום לבנייןמחיר שירות להתקנת אינטרקום לבניין
התקנת אינטרקום לבניין של 10 קומות החל מ – 199 ש"ח לדייר
התקנת אינטרקום לבניין של 20 קומות החל מ – 299 ש"ח לדייר
התקנת אינטרקום לבניין של מעל ל 20 קומות מחיר בהתאמה אישית
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

כשאתם מתחילים את החיפוש שלכם, סביר להניח שאתם תוהים – מה היא מערכת האינטרקום המתאימה לבית דירות משותף שלכם? ובכן, הכול תלוי בצרכים ובסדרי העדיפויות שלכם.

האזינו לכתבה

שמא האבטחה היא דאגה, או שמא אתם מפשלים כל הזמן עם משלוחים. אולי אתם אף רוצים לספק גישה לבית דירות משותף מרחוק למבקרים. לא משנה מה אתם מחפשים, יש מערכת אינטרקום שתענה על הצרכים שלכם, ולכן התקנת אינטרקום לבית דירות משותף מקבלת משנה של כבוד. אם תחליטו לקרוא מראשית דברינו עד לסיומם, תדלו ערב רב של ידע על התקנת אינטרקום לבית דירות משותף, כמו גם על – מחירון התקנת אינטרקום לבניין. באופן כללי, התקנת אינטרקום לבית דירות משותף של היום מציע התקנה אלחוטית, שיחות וידאו וגישה מבוססת טלפון נייד – וחשוב להבין את העלויות והיתרונות של כל אחד מהם.

טכנאי אינטרקום לבניין משותף

מה  היא למעשה התקנת אינטרקום לבית דירות משותף?

יש מי שמכנה התקנתאינטרקום לבית דירות משותף בתור זמזם דירות, מערכת אינטרקום לבית דירות משותף הינה סוג של מכשיר אלקטרוני המאפשר תקשורת דו כיוונית ומעניק גישה לבית בין הדיירים למבקרים שלהם. אינטרקום מותקן בכניסה לבית דירות משותף וכולל מיקרופון, רמקול ולעתים מצלמה. האינטרקום לוכד אודיו ווידאו ומשדר אותם לכל דייר, מה שמאפשר לדיירים לראות ולדבר עם מבקרים לפני שהוא נותן להם גישה לבניין. אינטרקום הדירות המודרני הוא תוצר של חידושים רבים לאורך ההיסטוריה. החל ממערכת הכניסה הטלפונית הראשונה שנרשמה בפטנט בשנת 1894 לאינטרקום מבוססי ענן הזמינים במציאות העכשווית, מערכות אינטרקום אלו הפכו לכלים חיוניים למגורים בדירה.

התקנת אינטרקום לבית דירות משותף מאפשרת לכם:

  • התקנת אינטרקום לבית דירות משותף מאפשרת למנהלי הבתים להוסיף, לבטל ולבדוק באופן מידי הרשאות גישה לבית.

  • התקנת אינטרקום לבית דירות משותף מאפשרת לדיירים לפתוח דלתות ולנהל את הגישה לנכס מכל מקום.

  • באמצעות התקנת אינטרקום לבית דירות משותף תיהנו מהפחתת עלויות התקנה ותחזוקה לבעלי נכסים וליזמים.

כדי להעניק גישה מרחוק, מערכת כניסה לבניין דירות דורשת התקן שחרור דלת. אינטרקום דירות עם שחרור דלת מאפשר לדיירים ולצוות הבניין לפתוח את הדלת למבקרים על ידי לחיצה פשוטה על כפתור 'פתיחת דלת'. כאשר מישהו לוחץ על כפתור 'פתיחת דלת', ממסר באינטרקום שולח אות למכשיר שחרור הדלת לפתוח את הדלת. התקן שחרור הדלת הוא בדרך כלל מכה אלקטרונית או מנעול מגנטי.

ההבדל בין תקלות אלקטרוניות לעומת מנעולים מגנטיים הוא קטן אבל מאוד חשוב. תקלות אלקטרוניות נחשבות מאובטחות בכשל, מה שמעיד על כך שהן דורשות חשמל כדי לפתוח את הדלת. מאידך, מנעולים מגנטיים נחשבים בטוחים לכשל, מה שאומר שהם דורשים חשמל כדי לנעול את הדלת. בחירת המנעולים הנכונים לבניין שלכם תלויה בצרכי האבטחה שלכם.

אפשר למיין התקנת אינטרקום לבית דירות משותף לשתי קטגוריות, האחת – אינטרקום קבלה; והשניה – אינטרקום מרובי דיירים. אינטרקום קבלה מתקשר רק לדלפק הקבלה או למשרד הליסינג. מאידך, אינטרקום מרובה דיירים מאפשר למבקרים להתקשר לדייר ספציפי בתוך הבניין.

כמעט בכל מצב, אינטרקום ריבוי דיירים טובים יותר. אינטרקום ריבוי דיירים נוח יותר לתושבים, שיכולים לדבר ישירות עם המבקרים שלהם. הם גם נוחים יותר לצוות הבניין, שלא יצטרך להפעיל את מערכת האינטרקום בדלפק הקבלה בכל שעות ביממה. מנהלי נכסים תמיד בדרכים – מציגים דירות, מתקנים בעיות ואינטראקציה עם דיירים. אין להם זמן לקבל שיחות מאינטרקום ולהעניק גישה לנכס. אינטרקום דלפק הקבלה מוגבל מדי עבור מבנים רב משפחתיים מודרניים שיש להם מבקרים רבים. אינטרקום מרובי דיירים מתאימים הרבה יותר להכיל משלוחי חבילות, שירותים לפי דרישה כמו הולכי כלבים, משלוחי מזון ומבקרים אחרים.

איך עובדת התקנת אינטרקום לבית דירות משותף?

התקנת אינטרקום לבית דירות משותף פועלת בכך שהיא מאפשרת למבקרים להתקשר ולבקש גישה מדייר או איש צוות בבניין עם הגעתם. כך פועלת מערכת האינטרקום לדירות – בשביל להיכנס לבית הדירות המשותף, על המבקר להשתמש בספרייה באינטרקום כדי לחפש את האדם ממנו הוא רוצה לבקש גישה לנכס. לרוב, מבקרים יתקשרו לתושב או לאיש צוות. כאשר המבקר מוצא את האדם הנכון בספריית האינטרקום, הוא לוחץ על כפתור 'התקשר' כדי להודיע ​​לו.

הדייר או איש הצוות מקבלים הודעה זו באמצעות זמזם המותקן ביחידת הדירה או במכשיר אחר כמו למשל – טלפון נייד. משם, הדייר או איש הצוות יכולים לבטל את השיחה, לדבר עם המבקר או לפתוח את הדלת. אם הדייר או איש הצוות מחליטים לפתוח את הדלת עבור המבקר, ממסר אלקטרוני מופעל בתוך האינטרקום המותקן בכניסה לבית הדירות המשותף. הפעלת ממסר זה שולחת אות למנגנון שחרור דלת (מנעול אלקטרוני או מגנטי), אשר פותח את הדלת בכניסה ומאפשר למבקר להיכנס לנכס.

איך הייחודיות של התקנת אינטרקום לבית דירות משותף מתבטאת?

והנה איך הייחודיות של התקנתאינטרקום לבית דירות משותף מתבטאת:

  • התקנת אינטרקום לבית דירות משותף מבצעת שימור תושבים באמצעות שיפור חווית הדיירים – הביטחון והנוחות שהאינטרקום מביא לבית דירות משותף מסייעים לעצב חוויה חיובית ונותנים לדיירים סיבה לחדש את חוזי השכירות שלהם שנה אחר שנה.

  • התקנת אינטרקום לבית דירות משותף משפרת את האבטחה – מערכות אינטרקום אבטחה לדירה שומרות על בטיחות הדיירים. הם שכבה חיונית של אבטחה שמאפשרת לצוות והדיירים שולטים מי נכנס לבניין. הם גם נותנים לשוכרים שקט נפשי כי כל מי שמבקר בבית הדירות המשותף עבר בדיקה ואישור.

  • התקנת אינטרקום לבית דירות משותף מוסיפה משנה נוחות – דיירים מודרניים רוצים נוחות. אל תגרמו להם לרדת למטה כדי לפתוח את דלת הכניסה לאורחים – תיתנו להם להעניק גישה לנכס מרחוק באמצעות אינטרקום.

  • התקנת אינטרקום לבית דירות משותף מאפשרת קבלת משלוחים – ניהול משלוחים מהווה את נקודת הכאב האדירה עבור צוות בית הדירות המשותף. עם התקנת אינטרקום לבית דירות משותף שלכם, הצוות והדיירים יכולים להעניק גישה חלקה לנכס לשליחים. חלק מהאינטרקום משתלבים גם עם פתרונות כדוגמת – ארוניות חבילות וחדרי חבילות.

  • התקנת אינטרקום לבית דירות משותף מגדילים את יכולות ניהול המבקרים – אינטרקום מאפשר תקשורת חלקה בין דיירים לבין המבקרים. בית דירות משותף מרובי דיירים צריך דרך לתקשר עם מבקרים ולהעניק להם גישה למקום. ואינטרקום הוא הפתרון הטוב ביותר.

מה משפיע בעיקר על מחירון התקנת אינטרקום לבניין?

כאשר חומרת האינטרקום משתנה במחיר, קל להעריך את מחיר החומרה הכוללת משום שהמחיר קבוע. אך  מחירון התקנת אינטרקום לבניין קשה יותר לחישוב. כל חברת התקנה מעריכה את שכר הטרחה לפי החומרים הדרושים וקושי ההתקנה. ועלויות התחזוקה השוטפות משתנות בהתאם למספר התקני החומרה שנרכשו וכמות החיווט המשמשת להתקנת החומרה הזו.

משום שלכל בניין יש צרכי חומרה וחיווט שונים, עליכם לפנות למתקין מוסמך ולהשוות את מחירון התקנת אינטרקום לבניין. אם אתם מחליפים או רוכשים מערכת אינטרקום לכניסה לבניין, תקפידו לקבל הצעת מחיר אף למחיר החומרה ואף להתקנה. חברות בעלות מוניטין לא רק יבטיחו שאתם תשלמו את העלות הטובה ביותר עבור החומרה, אלא הן גם יחברו אתכם עם מתקין מוסמך מקומי שיבצע את העבודה כמו שצריך. הנה מה שמשפיע בעיקר על מחירון התקנת אינטרקום לבניין:

  • הידע של המתקין שתבחרו – אולי העלות היקרה ביותר היא מתקין חסר ניסיון. הוא מסוגל להמליץ ​​על עלויות מיותרות, לגרום נזק לבניין שלכם, או גרוע מכך. אם המתקין שלכם אינו מוסמך, אתם עשויים לשלם יותר ממה שאתה צריכים בפועל. רק מתקין מוסמך צריך להעריך במדויק את הדרישות הייחודיות של הבניין שלך, לספק הערכה ולהתקין את מערכת האינטרקום שלכם בצורה בטוחה ונכונה.

  • מחירון התקנת אינטרקום לבניין יושפע ממספר מערכות האינטרקום הדרושות – אם לבניין שלכם יש כניסה אחת, ייתכן שתזדקקו לאינטרקום אחד בלבד. לפיכך, אם לבניין שלכם יש כמה כניסות – כמו למשל – דלתות צד, כניסות למוסך וכיוצא בזה – ייתכן שיהיה עליכם לרכוש כמה מערכות אינטרקום עבור כל דלת.

  • מחירון התקנת אינטרקום לבניין קשור לדרישות החיווט של האינטרקום – עלויות החיווט מסתכמות במהירות. ההוצאות כוללות, כמו לדוגמה – רכישת כבלים, פתיחת קירות כדי להפעיל את הכבלים, והעסקת עובדים שיבצעו את כל העבודה. אז אם מערכת האינטרקום שתבחרו דורשת חיווט בכל הבניין שלכם, תג המחיר יהיה גבוה יותר.

  • מחירון התקנת אינטרקום לבניין תלוי במיקום ההתקנה – אינטרקום המותקנים על קיר סמוך לדלת שהם שולטים בהם הם לרוב זולים יותר להתקנה מאשר אינטרקום המותקנים על כן במרחק ניכר, בגלל החיווט והעבודה הנוספים הדרושים.

  • מחירון התקנת אינטרקום לבניין להתקנת חומרה בכל יחידת דירה – אם תבחרו במערכת אינטרקום לדירה הדורשת חומרה בתוך היחידה, יהיה לכם חשבון הוצאות מראש גבוה יותר. לא רק שאתם צריכים לרכוש את החומרה הנוספת בתוך היחידה, כי אם תצטרכו אף לשלם את עלויות העבודה והחומר כדי להתקין אותה. זאת ועוד, עלויות התחזוקה והשדרוג העתידיות שלכם יהיו גבוהות יותר וזאת משום שיש לתחזק או להחליף את כל החומרה ביחידה.

שאלות נפוצות על התקנת אינטרקום לבניין

שאלה מצויינת אך לצערנו לא ניתן לענות עליה במשפט אחד, ולכן כתבנו עבורכם מאמר מפורט על התקנת אינטרקום לבניין. קיראו את המאמר בקפידה כדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של התקנת אינטרקום לבניין הוא מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות העבודה והמוצר שאתם מחפשים ולכן לרוב אנחנו משלבים טבלת מחירים מוערכים בתחילת המאמר אך אם תרצו לקבל הצעת מחיר מדוייקת אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ישיר בטלפון המצורף לעמוד.
ברור – אנחנו מספקים שירותי התקנת מערכות אבטחה ומיגון בכל הארץ, ולכן אם אתם מחפשים התקנת אינטרקום לבניין יש להתקשר אלינו בכדי שנוכל לתאם הגעה גם אליכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על התקנת אינטרקום לבניין מלא טופס או חייג
050-8004491

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם